Dus overmorgen is wel mogelijk ?quote:Op woensdag 14 maart 2018 12:01 schreef Manzonderschouders het volgende:
Het komt allemaal wel goed mannen. Verwacht alleen niet vandaag of morgen al.
bedankt jomandaquote:Op woensdag 14 maart 2018 12:01 schreef Manzonderschouders het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd sowieso niet erg overtuigd van het bestaansrecht van cryptocurrenciesquote:Op woensdag 14 maart 2018 12:01 schreef Manzonderschouders het volgende:
VERTEL ONS ALLESquote:Op woensdag 14 maart 2018 12:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd sowieso niet erg overtuigd van het bestaansrecht van cryptocurrencies
Ohjee, vertel?quote:Op woensdag 14 maart 2018 12:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd sowieso niet erg overtuigd van het bestaansrecht van cryptocurrencies
Nah roep jij dan iets? Had jij niet winsten behaald op alts, op een dag waar alles zwaar omlaag is gegaan, maar waarvan je hier niet wilde zeggen op welke alts?quote:
Heel algemeen: het wordt maar mondjesmaat gebruikt, het moet nog blijken of bepaalde knelpunten goed genoeg op te lossen zijn en dan moet het ook nog aantrekkelijker zijn dan reeds bestaande opties.quote:
In de SC mag dit soort aids gelukkig allemaal.quote:Op woensdag 14 maart 2018 11:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[..]
Binnen 13 uur je voorspelling 180 graden draaien. Wat een visionair ben je ook
Doe eens liefquote:Op woensdag 14 maart 2018 12:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
In de SC mag dit soort aids gelukkig allemaal.
Gelukkig wel zeg, daar is het een SC voor, heb jij al gegeten?quote:Op woensdag 14 maart 2018 12:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
En wanneer ga je deze voorspelling intrekken?quote:Op woensdag 14 maart 2018 11:33 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Jep, ik moet mijn voorspelling intrekken. Het zag er goed uit, maar we hebben de trend niet kunnen breken. Alles down nu. Volgende stop 8k waaar we opnieuw dagen van stabiliteit krijgen waar we opnieuw niet doorheen gaan breken. Daarna zakt die heel hard
Romige dijen, dukaten, chests, alles!quote:Op woensdag 14 maart 2018 12:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik maar 2 geroosterde boterhammen en een worstebroodje. Vies veel honger nu.quote:Op woensdag 14 maart 2018 12:45 schreef blackmore het volgende:
[..]
Gelukkig wel zeg, daar is het een SC voor, heb jij al gegeten?
Nou nou nou. Ik weet dat het niet lekker gaat met VEN, maar dat had je toch wel een beetje zien aankomen, niet?quote:Op woensdag 14 maart 2018 12:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik houd niet van haring, behalve als rolmops. Maar ga gerust je gang!quote:Op woensdag 14 maart 2018 12:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, lekker weertje man. Zullen we een harinkje pakken?²
Zoals elke TA,quote:Op woensdag 14 maart 2018 12:55 schreef Weissmania het volgende:
Zo een beetje elk standpunt hier roepen zodat je altijd kan zeggen dat je gelijk had
Geniaal
En dan uiteindelijk met een range van 4,5k tot 17k zitten. Zónder er een tijdframe bij te noemen ook nog.quote:Op woensdag 14 maart 2018 13:00 schreef TwztId het volgende:
[..]
Zoals elke TA,
Gaattie door dit lijntje dan kan die stijgen.
Gaattie door dat lijntje dan kan die zakken.
Ik lach elke keer weer als ik iemand er zo serieus mee bezig zie..
Bitcoin biedt een alternatief als betaal- en spaarmiddel i.p.v. de valuta's uitgegeven door centrale banken en overheden die gebukt kunnen gaan onder (hyper)inflatie, sancties en bevriezing/confiscatie. En een alternatief voor edelmetalen wiens markten verziekt zijn door de papieren markten, moeilijk/duur te verplaatsen zijn en duur zijn in opslag en beveiliging.quote:Op woensdag 14 maart 2018 12:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heel algemeen: het wordt maar mondjesmaat gebruikt, het moet nog blijken of bepaalde knelpunten goed genoeg op te lossen zijn en dan moet het ook nog aantrekkelijker zijn dan reeds bestaande opties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |