Ok, ok... ik ga zo wel ff naar bol com.quote:Op woensdag 14 maart 2018 13:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
deze maand niet iig
ik heb verder veel plezier aan de gratis games in plus gehad, sure sommige maanden was het pure aids, maar heb ook veel toffe games gehad die ik anders nooit gekocht had.
bijv in 2017 had je:
Little big planet 3
tearaway
tales from borderlands
life is strange
until dawn
game of thrones (telltale)
just cause 3
assassins creed freedom cry
infamous second son
MGS5
Amnesia
Hue
Darksiders 2
Allemaal prima games imho, voor 50 eur per jaar
jaquote:Op woensdag 14 maart 2018 13:40 schreef Dopekoe het volgende:
Ik heb lang online gespeeld maar vond het niet zo leuk meer eigenlijk, bloodborne is daarnaast ook niet mijn ding en dus ook niet voor mij waardevol om ps+ voor te nemen....
Enige andere tips ?
Horizon Zero Dawn Complete Editionquote:Op woensdag 14 maart 2018 13:43 schreef DKUp het volgende:
The Witcher 3 Wild Hunt GOTY Edition
Assassin’s Creed Origins
Heb ik er nog nooit voor hoeven te betalen.quote:Op woensdag 14 maart 2018 13:14 schreef Jimbo het volgende:
Allemaal prima games imho, voor 50 eur per jaar
Vergeet je niet Danny te spekken?quote:Op woensdag 14 maart 2018 14:42 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ok, ok... ik ga zo wel ff naar [url=www.bol com]bol com[/url].
Hij moet die mechanische dino’s nietquote:Op woensdag 14 maart 2018 15:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Horizon Zero Dawn Complete Edition
wel op blijven letten hequote:
net als voor seksquote:Op woensdag 14 maart 2018 15:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Heb ik er nog nooit voor hoeven te betalen.
Leer jij eerst maar eens begrijpend lezen voordat je gaat suggereren hoe mijn seksleven eruit ziet.quote:Op woensdag 14 maart 2018 16:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
net als voor seks
maar dat komt omdat je beide niet hebt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door DKUp op 14-03-2018 17:57:58 ]SOONY
nounounou niet zo aangebrand doen johquote:Op woensdag 14 maart 2018 17:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Leer jij eerst maar eens begrijpend lezen voordat je gaat suggereren hoe mijn seksleven eruit ziet.
Er staat dat ik nog nooit 50 Euro heb betaald voor een jaar PS+. Niemand hoeft dat trouwens want er waren regelmatig aanbiedingen vanaf 40 Euro of zelfs minder voor een jaar PS+.
quote:Op woensdag 14 maart 2018 17:50 schreef DKUp het volgende:
Ach ja.....
Fuck Noct, ik wil extra Classic Fighters
[ afbeelding ]
Morgen Shadow of The Tomb Raider reveal. Komt waarschijnlijk 14 september 2018 uit.
Iedereen is bang voor Red Dead Redemption 2![]()
Morgen een Witcher aankondiging.bedankt voor deze update, kan je dit voortaan elke dag doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Dan moet er wel wat te melden zijn. Ik zal het proberen gr gr gr grrrrrr.quote:Op woensdag 14 maart 2018 18:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bedankt voor deze update, kan je dit voortaan elke dag doen?
ok gr thnx kusje van de boysquote:Op woensdag 14 maart 2018 18:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan moet er wel wat te melden zijn. Ik zal het proberen gr gr gr grrrrrr.
Ik wil Lei & Julia.quote:Op woensdag 14 maart 2018 17:58 schreef MMaRsu het volgende:
fucking noctis rot op met die gast
kunimitsu en lei ya cunts
Super Bomberman R komt waarschijnlijk naar de PS4.quote:Shadow of the Tomb Raider is the climatic finale of Lara’s origin story. Available September 14 2018.
daar heb ik nog wel wat leuke filmpjes en fotos vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |