En dan verliesd van der grote vriendin romy 😉quote:Op maandag 12 maart 2018 14:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ook wel mooi als ze vlák voor het einde moet vertrekken.
in het begin komen er nog veel makkelijke stemmen denk ikquote:Op maandag 12 maart 2018 14:03 schreef BirdsEyeView het volgende:
Linda gaat op Rene en Baldr zo te horen
la f dusquote:Op maandag 12 maart 2018 14:03 schreef BirdsEyeView het volgende:
Linda gaat op Rene en Baldr zo te horen
Vind er niets aan, gaat veel te snelquote:
Over wie ging dit danquote:Op maandag 12 maart 2018 14:02 schreef mazaru het volgende:
Jose: Elke scheet die ze laat wordt omarmd door half mannelijk Nederland
Ik las net dat José tegen haar zei. Doe maar 3 stemmen op mij.quote:
zei ze nietquote:Op maandag 12 maart 2018 14:04 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Ik las net dat José tegen haar zei. Doe maar 3 stemmen op mij.
Daarna las ik, dat ook Bas op José ging stemmen.
Ja dat wel, bij lezen is niet echt te doen.quote:Op maandag 12 maart 2018 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind er niets aan, gaat veel te snel
[..]
Over wie ging dit dan
quote:Op maandag 12 maart 2018 14:04 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Nou... Ik zat in blinde paniek weer bijna te cossen over Bats in het Crypto forum.
Madi doet 2 op rene en 1 op baldr. zelfde als lindaquote:Op maandag 12 maart 2018 14:04 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
en dat snap ik dan nit, baldr heeft een hekel aan billy en dan niet op haar stemmenquote:Op maandag 12 maart 2018 14:04 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Begreep het eerst ook niet, gokte op Beau.quote:Op maandag 12 maart 2018 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind er niets aan, gaat veel te snel
[..]
Over wie ging dit dan
ze had het ook over bas?quote:Op maandag 12 maart 2018 14:05 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
Madi doet 2 op rene en 1 op baldr. zelfde als linda
Nee, het is heul snel scannen en weer door.quote:Op maandag 12 maart 2018 14:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja dat wel, bij lezen is niet echt te doen.
Aha. Ik probeer af en toe en cap te plaatsen voor de streamlozen en dan ontgaat mij wel eens wat tekst.quote:Op maandag 12 maart 2018 14:05 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
Madi doet 2 op rene en 1 op baldr. zelfde als linda
Sommige inwoners zijn er al heel lang mee bezig.quote:Op maandag 12 maart 2018 13:56 schreef Gladiolio het volgende:
[ afbeelding ]
Het leuke is. Het gaat niet alleen om vandaag.
Ze beseffen nu ineens, dat ze vriendjes met iedereen moeten worden.
"Je stemt op mijn vriendinquote:Op maandag 12 maart 2018 14:06 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Dat wordt gezellig 's avonds in de caravan van Cemal en Reums.
quote:Op maandag 12 maart 2018 14:06 schreef pullup het volgende:
Mijn stem gaat naar die Korsakoff eikel die de SL knop al deze jaren heeft bediend
En vals achter de ruggetjesquote:Op maandag 12 maart 2018 14:06 schreef mijntjexx het volgende:
WAt zullen ze allemaal aardig gaan doen de komende tijd tegen elkaar
Zelfs dat is onzeker.quote:Op maandag 12 maart 2018 14:06 schreef SailingDuck het volgende:
Deze komt vrij rauw op hun dak, maar straks kan je echt gaan samenzweren om een coupe te plegen en kan zo maar Ivan er uit liggen volgende week bijv.
Banken neer gezet en bordjes op gehangen?quote:Op maandag 12 maart 2018 14:06 schreef spapaars het volgende:
Kabouters hebben hun werk gedaan, stemmen maar.
Vooral dat en dan moeten we vooral de twins in de gaten gaan houden............quote:
ja dat is ook zoquote:Op maandag 12 maart 2018 14:07 schreef renevanlaaren het volgende:
toch wel eerst op een briefje,anders kunnen de laatste alles bepalen
Die kans zit er wel in. Ik denk de sneaky Beau hem ook een gevaar vindt.quote:Op maandag 12 maart 2018 14:06 schreef SailingDuck het volgende:
Deze komt vrij rauw op hun dak, maar straks kan je echt gaan samenzweren om een coupe te plegen en kan zo maar Ivan er uit liggen volgende week bijv.
O ja. Al vanaf dag 1, maar nu voelen ze het zwaard pas echt hangen denk ik.quote:Op maandag 12 maart 2018 14:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Sommige inwoners zijn er al heel lang mee bezig.
quote:Op maandag 12 maart 2018 14:08 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
juist leuker dit, krijgen ze veel meer gezeik van
Hmmm, uhhh, nu je het zegt.quote:Op maandag 12 maart 2018 14:07 schreef renevanlaaren het volgende:
toch wel eerst op een briefje,anders kunnen de laatste alles bepalen
quote:Op maandag 12 maart 2018 14:08 schreef DKUp het volgende:
Madox Botoxvlinder wordt wanneer gebotoxt?
Vlak ervoor eruit stemmen
Ik doe meequote:Op maandag 12 maart 2018 14:06 schreef pullup het volgende:
Mijn stem gaat naar die Korsakoff eikel die de SL knop al deze jaren heeft bediend
post geloof ik dus eerst anoniem denk ikquote:Op maandag 12 maart 2018 14:08 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Hmmm, uhhh, nu je het zegt.
Ze hebben niet de tijd gehad om allemaal achter zich te melden (toch?)
Heerlijkquote:Cemal vertelt dat hij op Billy stemt. “Als je je eigen vriendschap op het spel zet voor geld, dan ben je voor mij een fake ass bitch. Dan mag je van mij oprotten”, licht hij toe. Hiermee doelt hij op het feit dat Billy enige tijd geleden niet een vrijstelling-stem aan Romy had gegeven.
Dat waren altijd aannames dat dat zo ging.quote:Op maandag 12 maart 2018 14:09 schreef freaky40 het volgende:
Moeten ze hun stem niet eerst aan de Febo geven zoals het ging?
ik hoop niet dat dat de komende weken gaat gebeuren, hoop echt dat de bewoners vrij bal krijgen de komende weken en geen moetjes. Eerlijk afsluiten Utopiaquote:Op maandag 12 maart 2018 14:09 schreef freaky40 het volgende:
Dat beweerde men ja.quote:Op maandag 12 maart 2018 14:09 schreef freaky40 het volgende:
Tuurlijk en dat hebben ze vast gedaan, maar wanneer?quote:Op maandag 12 maart 2018 14:09 schreef freaky40 het volgende:
het wordt anders ook te saaiquote:Op maandag 12 maart 2018 14:09 schreef ThunderBitch het volgende:
Dit onderdeel van Utopia is geen Utopia, want het liegen, bedriegen, manipuleren, hebzucht, zal hoogtij vieren.
Nou, dat werd zeker gedaan en er werd dan wel niet echt openlijk over gesproken maar kon je wel merken.quote:Op maandag 12 maart 2018 14:09 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Dat waren altijd aannames dat dat zo ging.
maar wel mijn utopiaquote:Op maandag 12 maart 2018 14:09 schreef ThunderBitch het volgende:
Dit onderdeel van Utopia is geen Utopia, want het liegen, bedriegen, manipuleren, hebzucht, zal hoogtij vieren.
Hoorde her en der zeggen: sterkte. Zijn dus allemaal al achter geweest kennelijk.quote:Op maandag 12 maart 2018 14:09 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
post geloof ik dus eerst anoniem denk ik
Okee! Ze moesten hun stemmen aan de febo geven en de febo beslist op wie ze moesten stemmen.quote:Op maandag 12 maart 2018 14:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou, dat werd zeker gedaan en er werd dan wel niet echt openlijk over gesproken maar kon je wel merken.
Hahaquote:Op maandag 12 maart 2018 14:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
Schiet gvd op met die nominatie's m'n pedicure staat over 10 minuten voor mn deur
Ik kom wel even langs met een heggenschaar.............quote:Op maandag 12 maart 2018 14:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
Schiet gvd op met die nominatie's m'n pedicure staat over 10 minuten voor mn deur
Geloof dat ze dan 24 uur hebben voor unaniem.quote:Op maandag 12 maart 2018 14:10 schreef sjampoeh het volgende:
dus dan 2 op de bank en wie mag dan bepalen wie er gaat ??
quote:Op maandag 12 maart 2018 14:08 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
O ja. Al vanaf dag 1, maar nu voelen ze het zwaard pas echt hangen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |