SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
![]()
Hoeveel vraag je per uur?quote:Op maandag 12 maart 2018 03:07 schreef devzero het volgende:
Veel plezier deze week, ik zal af en toe om de hoek kijken vanuit mijn hotelkamertje (werk ja)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
jepquote:Op maandag 12 maart 2018 07:33 schreef Hexx. het volgende:
Monitor moet zich vergissen. Haags op #3?!
Korte rokjes kunnen al bijna aanquote:Op maandag 12 maart 2018 07:34 schreef Already_in_use het volgende:
Ja hoor. De temperaturen gaan weer omhoog
en daarna weer omlaagquote:Op maandag 12 maart 2018 07:34 schreef Already_in_use het volgende:
Ja hoor. De temperaturen gaan weer omhoog
Super. Thanx.quote:Op maandag 12 maart 2018 07:56 schreef aloa het volgende:
[..]
GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #101
quote:Op maandag 12 maart 2018 09:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben net wakker dacht dat Haag met zichzelf in gesprek was.
Half vier tot kwart over 9 .quote:
Half 1quote:
Of is het weer eens vakantie.quote:
quote:Op maandag 12 maart 2018 10:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
In België dus doen ze dat sta je met een diploma uitreiking om half elf aan het bier en de cava.
Dat zijn mooie tijden !quote:Op maandag 12 maart 2018 10:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
In België dus doen ze dat sta je met een diploma uitreiking om half elf aan het bier en de cava.
Met de wegen daar kun je ook beter dronken zijn, gaat veel beterquote:Op maandag 12 maart 2018 10:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja genieten daar en daarna gewoon allemaal rijden natuurlijk.
quote:
Ik had gisteren pizza, beviel me goed!quote:Op maandag 12 maart 2018 10:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik twijfel sterk om vanavond pizza te eten of een broodje shoarma te maken.
Diepvries of bezorgen ?quote:Op maandag 12 maart 2018 10:36 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik had gisteren pizza, beviel me goed!
Bezorgen, New York pizza. Niet de beste, maar voor 1 euro extra wel een grote ipv kleine variantquote:
neem sparerips en eet de helft op.quote:Op maandag 12 maart 2018 10:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik twijfel sterk om vanavond pizza te eten of een broodje shoarma te maken.
Ik heb vipcard bij New York pizza maar die werknemers kankeren hier altijd op elkaar.quote:Op maandag 12 maart 2018 10:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Bezorgen, New York pizza. Niet de beste, maar voor 1 euro extra wel een grote ipv kleine variant
Welke smaakquote:
Hmmn da's wel een van de beterequote:
Toen ik in de supermarkt werkte liet ik de slager de diepvries pizza's extra aanvullen met allemaal lekkere soorten vlees.quote:Op maandag 12 maart 2018 11:12 schreef noodgang het volgende:
Als het dan toch diepvriespizza is heb ik het liefst gewoon een zo kaal mogelijke, dan doe ik er zelf wel fatsoenlijke kaas en andere dingen op
Lekker!!quote:Op maandag 12 maart 2018 11:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen ik in de supermarkt werkte liet ik de slager de diepvries pizza's extra aanvullen met allemaal lekkere soorten vlees.
Bij de AH, verse kale bodems!quote:Op maandag 12 maart 2018 11:12 schreef noodgang het volgende:
Als het dan toch diepvriespizza is heb ik het liefst gewoon een zo kaal mogelijke, dan doe ik er zelf wel fatsoenlijke kaas en andere dingen op
quote:
quote:
quote:Op maandag 12 maart 2018 11:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Koken is wel leuk als er iemand komt eten
Water?quote:Op maandag 12 maart 2018 11:40 schreef noodgang het volgende:
[..]
Voor mezelf koken doe ik ook meestal
Ik ook wel maar als vriendin of broertje komt eten meer motivatie.quote:Op maandag 12 maart 2018 11:40 schreef noodgang het volgende:
[..]
Voor mezelf koken doe ik ook meestal
Ja dan wil je toch een bepaalde indruk maken, denk ik dan. Voor jezelf maakt het misschien niet zoveel uit.quote:Op maandag 12 maart 2018 11:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ook wel maar als vriendin of broertje komt eten meer motivatie.
Daar ligt wel een flinke training en jarenlange ervaring aan ten grondslag hoor!quote:Op maandag 12 maart 2018 11:45 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Je zegt het alsof het niets is, respect bro.
Dat bedoel ik maar!quote:Op maandag 12 maart 2018 11:46 schreef noodgang het volgende:
[..]
Daar ligt wel een flinke training en jarenlange ervaring aan ten grondslag hoor!
ik heb maling aan maatschappelijke normenquote:Op maandag 12 maart 2018 11:49 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Om 12 uur is het middag en dan mag je het lunch noemen volgens de maatschappelijke normen.
Klopt ja en de mensen om wie ik geef moeten goed te eten hebben.quote:Op maandag 12 maart 2018 11:44 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Ja dan wil je toch een bepaalde indruk maken, denk ik dan. Voor jezelf maakt het misschien niet zoveel uit.
Gewoon de regels naleven! Anders krijg je een ban.quote:Op maandag 12 maart 2018 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik heb maling aan maatschappelijke normen
nog nooit te eten van jou gehadquote:Op maandag 12 maart 2018 11:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt ja en de mensen om wie ik geef moeten goed te eten hebben.
BAM!quote:Op maandag 12 maart 2018 11:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mikey kookt bij de dodetopicmeetquote:Op maandag 12 maart 2018 11:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is goed rooie rakkerquote:Op maandag 12 maart 2018 11:50 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Gewoon de regels naleven! Anders krijg je een ban.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |