SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
quote:
Dat is toch per definitie het topic dat in de reeks is geopend?quote:Op zondag 11 maart 2018 21:43 schreef FlippingCoin het volgende:
Duurt dit te lang, dan kan een andere user dit doen en gaan we verder in het topic dat het snelst geopend is.
quote:
Ja kopt eigenlijk wel nu die gereekst is.quote:Op zondag 11 maart 2018 21:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat is toch per definitie het topic dat in de reeks is geopend?
En dat is waarschijnlijk al wel een tijdje.quote:Op zondag 11 maart 2018 21:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja kopt eigenlijk wel nu die gereekst is.
Ja een topic of 1100.quote:Op zondag 11 maart 2018 21:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
En dat is waarschijnlijk al wel een tijdje.
witte?quote:
Nee helaas misgegokt.quote:
Dit topic heeft een aantrekking kracht op gekkies.quote:
Dat is in jouw geval duidelijk af te leidenquote:Op zondag 11 maart 2018 22:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit topic heeft een aantrekking kracht op gekkies.
Ik heb het door ja.quote:Op zondag 11 maart 2018 22:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit topic heeft een aantrekking kracht op gekkies.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Vanaf deze post gereset: ONZ / [Zesde ronde] Het dodetopicspel #1106 Haagse Heldenquote:Op zaterdag 10 maart 2018 16:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vraag bij Bondage neergelegd of iedereen weer op 0 kan
Dankjewel gaat dat plaatje in de op ook mee ?quote:Op zondag 11 maart 2018 23:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Vanaf deze post gereset: ONZ / [Zesde ronde] Het dodetopicspel #1106 Haagse Helden
Ja.quote:Op zondag 11 maart 2018 23:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dankjewel gaat dat plaatje in de op ook mee ?
Top...quote:Op zondag 11 maart 2018 23:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Vanaf deze post gereset: ONZ / [Zesde ronde] Het dodetopicspel #1106 Haagse Helden
quote:Op zondag 11 maart 2018 23:24 schreef bondage het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 maart 2018 23:22 schreef Monitor het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-03-2018 23:22
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. markdeajaxfan / 232 / 447
2. Dr.Mikey / 157 / 291
3. Dexter1 / 148 / 453
4. haags_kwartiertje / 144 / 308
5. aloa / 137 / 361
6. FlippingCoin / 56 / 96
7. devzero / 28 / 20
8. Nattekat / 20 / 41
9. hemarookworst / 20 / 41
10. HeaN82 / 17 / 21
11. noodgang / 13 / 22
12. Sjemmert / 10 / 24
13. TheNightIsFullOfTerrors / 6 / 96
14. Cousin_Eddy / 5 / 23
15. _--_ / 5 / 28
16. Rapporteer-Deze-Gebruiker / 4 / 10
17. DeHuig / 3 / 14
18. Rozevla / 3 / 3
19. BoneThugss / 2 / 40
20. Hexx. / 2 / 21Top.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bondage
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
hey ik had nog een vraag trouwensquote:
Mark de nieuwe winnaarquote:
En dat is?quote:Op zondag 11 maart 2018 23:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hey ik had nog een vraag trouwens
In de voorgaande situatie konden we mensen een ban geven bij het uitdraaien van de scores, nu kan dat niet meer zeker met het plaatje? en met de automagische updatesquote:
Jawel, dat kan. Als je me de parameters per DM stuurt kan ik het in de query verwerken.quote:Op zondag 11 maart 2018 23:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
In de voorgaande situatie konden we mensen een ban geven bij het uitdraaien van de scores, nu kan dat niet meer zeker met het plaatje? en met de automagische updates
Oké top moeten we even afspreken wie dat doet dan niet dat grappenmakers mensen gaan sturen voor een ban.quote:Op zondag 11 maart 2018 23:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Jawel, dat kan. Als je me de parameters per DM stuurt kan ik het in de query verwerken.
Neeeeeeequote:Op zondag 11 maart 2018 23:43 schreef markdeajaxfan het volgende:
dus als ik dat plaatje post krijg ik een ban
quote:Op zondag 11 maart 2018 23:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Neeeeeee
als iemand een ban krijgt voor het spel, dan moeten we bondage vragen hem uit de scores te halen en ik denk dat we het beste een iemand kunnen aanstellen om dat te regelen voordat een troll iemand uit de score haalt.
Heeft niet zo veel met plaatje te maken verder.
Nee klopt maar bondage is ook niet 24/7 online en zo veel haast heeft een ban hoop ik niet ook.quote:
Die grappenmakers vis ik er sowieso wel uit denk ik. Maar Haags gaat dit sturen begrijp ik?quote:Op zondag 11 maart 2018 23:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oké top moeten we even afspreken wie dat doet dan niet dat grappenmakers mensen gaan sturen voor een ban.
Zal even vragen of die dat wil. En denk het ook wel maar dalijk krijgt er een een gekte.quote:Op zondag 11 maart 2018 23:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Die grappenmakers vis ik er sowieso wel uit denk ik. Maar Haags gaat dit sturen begrijp ik?
Ok, laat maar weten als duidelijk is. En ik voer niet zomaar wijzigen in het script door, dat check ik eerst bij wat users.quote:Op zondag 11 maart 2018 23:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zal even vragen of die dat wil. En denk het ook wel maar dalijk krijgt er een een gekte.
Zeker.quote:
Top dankjewel.quote:Op maandag 12 maart 2018 00:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Ok, laat maar weten als duidelijk is. En ik voer niet zomaar wijzigen in het script door, dat check ik eerst bij wat users.
Ja bankdrukken en squatten vandaag.quote:
Lekker lekker, ik ga ook weer lekker knallen.quote:Op maandag 12 maart 2018 00:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja bankdrukken en squatten vandaag.
Wat train je?quote:Op maandag 12 maart 2018 00:09 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Lekker lekker, ik ga ook weer lekker knallen.
In een team?quote:
Training meedoenquote:
Vet, veel plezier.quote:
Nee heb FIFA 18 niet.quote:
Ah lekker armen pompen.quote:Op maandag 12 maart 2018 00:12 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik ga voor biceps en triceps vandaag denk ik.
Na die zes Heineken van gisteren ?quote:Op maandag 12 maart 2018 00:13 schreef hemarookworst het volgende:
IK was vanochtend nog aan het drukken en knallen op mijn porseleinen troon
Nee, schema lukt mij niet, omdat ik erg onregelmatig leef.quote:Op maandag 12 maart 2018 00:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah lekker armen pompen.
Geen vast schema?
Ah oké, lekker bezig.quote:Op maandag 12 maart 2018 00:17 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Nee, schema lukt mij niet, omdat ik erg onregelmatig leef.
Maar het gaat prima zo, ik krijg de laatste tijd redelijk wat complimenten, zelf van mijn buurvrouw van 60
Heb al 10km in de benen, dus zoek naar iemand anders.quote:Op maandag 12 maart 2018 00:20 schreef hemarookworst het volgende:
wie komt mee over afsluitdijk fietsen/rennen?
Vetjes verlies je in de keuken.quote:Op maandag 12 maart 2018 00:19 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Wil wel nog wat vetjes kwijt, maar die laatste beetjes zijn lastig.
Beetje ver.quote:Op maandag 12 maart 2018 00:20 schreef hemarookworst het volgende:
wie komt mee over afsluitdijk fietsen/rennen?
Ook primaquote:
Mooi voorbeeld van het nuttige met het aangename combinerenquote:
en op sluitspierquote:Op maandag 12 maart 2018 00:35 schreef hemarookworst het volgende:
Bier rijmt niet voor niets op plezier
slaap lekker allenquote:
zo is datquote:Op maandag 12 maart 2018 00:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Wat binnen gaat, komt ook weer buiten
Sterkte morgenquote:Op maandag 12 maart 2018 00:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
slaap lekker allen![]()
morgen weer fris aan de bak
![]()
[ afbeelding ]
[..]
zo is dat
die ja de grote baasquote:
VHSquote:Op maandag 12 maart 2018 01:04 schreef FlippingCoin het volgende:
Heb daar weinig van gezien alleen bij mijn opa en oma omdat ze videobanden hadden.
quote:
quote:Op maandag 12 maart 2018 01:04 schreef FlippingCoin het volgende:
Heb daar weinig van gezien alleen bij mijn opa en oma omdat ze videobanden hadden.
quote:
quote:
lol zo zie ik jou voortaan voor mijquote:Op maandag 12 maart 2018 02:24 schreef hemarookworst het volgende:
Kan er weer een paar uurtjes tegenaan
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
??quote:
Over een paar uur gaat haags weer langs om 300 punten te halenquote:Op maandag 12 maart 2018 02:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kom je niet meer voorbij Mark ga om 3 uur slapen.
Gewoon 5 uur eerder opstaan en dan telkens posten wanneer haags postquote:Op maandag 12 maart 2018 02:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Over een paar uur gaat haags weer langs om 300 punten te halen
Zo zijn noodgang,handleiding en carltonbanks ooit 1ste geworden, alleen vonden ze het wel genoeg toen ze eenmaal 1st waren. haags wil altijd winnen.quote:Op maandag 12 maart 2018 02:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon 5 uur eerder opstaan en dan telkens posten wanneer haags post
Noodgang speelt nog mee. En dat was in begintijd, waarschijnlijk waren er hele nachten waarin niemand post, pak je zo duizenden puntenquote:Op maandag 12 maart 2018 02:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo zijn noodgang,handleiding en carltonbanks ooit 1ste geworden, alleen vonden ze het wel genoeg toen ze eenmaal 1st waren. haags wil altijd winnen.
Nee hoor. De meeste nachten is het altijd wel "druk" geweest. Stien, Martin, hdero, etc, etc. Martin was vervelend met zijn lege quotes, maar stien was wel leuk met zijn verhalen en live streams van techno feestjes.quote:Op maandag 12 maart 2018 02:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Noodgang speelt nog mee. En dat was in begintijd, waarschijnlijk waren er hele nachten waarin niemand post, pak je zo duizenden punten
martin was juist met plaatjesspam net als aplex en geen lege quotes?quote:Op maandag 12 maart 2018 02:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee hoor. De meeste nachten is het altijd wel "druk" geweest. Stien, Martin, hdero, etc, etc. Martin was vervelend met zijn lege quotes, maar stien was wel leuk met zijn verhalen en live streams van techno feestjes.
's nachts heeft hij heel wat lege quotes geplaatst. Maar hij had ook leuke plaatjesspam.quote:Op maandag 12 maart 2018 02:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
martin was juist met plaatjesspam net als aplex en geen lege quotes?
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |