FRgerardoquote:Op zondag 11 maart 2018 14:37 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/frgerardo/status/972827427025178624?s=21
(lol)
Voor een Feyenoordtwitterraar twittert hij bijzonder weinig over Feyenoord.quote:Op zondag 11 maart 2018 14:37 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/frgerardo/status/972827427025178624?s=21
(lol)
Nepperdquote:Op zondag 11 maart 2018 14:38 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik heb geen seizoenskaart, alleen een uitkaart
Hij zei laatst dat clubs die andere lieden overnemen in stadions identiteitsloos zijnquote:Op zondag 11 maart 2018 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor een Feyenoordtwitterraar twittert hij bijzonder weinig over Feyenoord.
verstandigquote:Op zondag 11 maart 2018 14:38 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik heb geen seizoenskaart, alleen een uitkaart
Waar is zijn broodje kroket?quote:
Al de schwalbes die hij had kunnen makenquote:Op zondag 11 maart 2018 14:43 schreef Befbekje het volgende:
Joel heeft zo te zien gehuild toen hij te horen kreeg dat 'ie niet speelt..
Lekker man. Jaloers op je pizza ook.quote:Op zondag 11 maart 2018 14:43 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Zoals je ziet heb ik mijn bier al op..
Alles meer dan wisselgeld is winst.quote:Op zondag 11 maart 2018 14:46 schreef PicoMMP het volgende:
Hoeveel gaat Ajax vangen voor Veltman komende zomer?
Uiteraard heeft die rood gekregen dan?quote:Op zondag 11 maart 2018 14:47 schreef Scrummie het volgende:
17 minuten Kluivert: slaan en natrappen. Walgelijk mannetje.
Oke!quote:Op zondag 11 maart 2018 14:47 schreef Scrummie het volgende:
Gelukkig gaat hij voor 160 miljoen euro weg.quote:Op zondag 11 maart 2018 14:47 schreef Scrummie het volgende:
Dit heb ik ook jaquote:Op zondag 11 maart 2018 14:49 schreef Groby het volgende:
Als die commentator nog een keer kicksen zegt ga ik iemand slaan
Goh, ik ben geschokt door deze volledig onverwachte beslissing van de scheidsrechterquote:
WutFacequote:Op zondag 11 maart 2018 14:49 schreef Groby het volgende:
Als die commentator nog een keer kicksen zegt ga ik iemand slaan
Heerenveen past zich aan de tegenstander aan.quote:Op zondag 11 maart 2018 14:51 schreef Scrummie het volgende:
Jammer dat Heerenveen droevig slecht is.
Die kunnen dan ook alleen tegen PSV alles geven.quote:Op zondag 11 maart 2018 14:51 schreef Scrummie het volgende:
Goeie aankoop voor Ajax hoor, speelt erg solide van wat ik gezien heb.quote:
Mooie club voor vhschip, dubbele begroting van pec maar wel zelfde regio.quote:Op zondag 11 maart 2018 14:51 schreef Scrummie het volgende:
Eensquote:Op zondag 11 maart 2018 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat uitfluiten van Ziyech zodra hij aan de bal is is wel één van de meeste trieste dingen die ik ooit in een stadion heb gezien.
Tja, met een IQ van onder de 80 kun je ook vrij moeilijk voor jezelf denken.quote:Op zondag 11 maart 2018 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat uitfluiten van Ziyech zodra hij aan de bal is is wel één van de meeste trieste dingen die ik ooit in een stadion heb gezien.
Jij bent die toeschouwer in het stadionquote:Op zondag 11 maart 2018 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Haat je mij of zo? Het idee alleen al om in een voetbalstadion te zitten.quote:Op zondag 11 maart 2018 14:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jij bent die toeschouwer in het stadion
Jij komt daar alleen maar om mensen jaren later nog een complex aan te pratenquote:Op zondag 11 maart 2018 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haat je mij of zo? Het idee alleen al om in een voetbalstadion te zitten.
Wij houden allemaal van jouquote:Op zondag 11 maart 2018 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is wel schrikbarend ja. Mijn welgemeende excuses.quote:Op zondag 11 maart 2018 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 maart 2018 14:55 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Jij komt daar alleen maar om mensen jaren later nog een complex aan te praten
Jouw permban was wel kort zeg.quote:Op zondag 11 maart 2018 14:56 schreef Scrummie het volgende:
Vrije trap voor het achteruitslaan van tagliafico.
Amsterdammers zijn over het algemeen zwakbegaafd.quote:Op zondag 11 maart 2018 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Bedanktquote:Op zondag 11 maart 2018 14:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bans mogen niet besproken worden, maar ik zal geen tr plaatsen.
En lelijk, vergeet vooral hun lelijkheid niet.quote:Op zondag 11 maart 2018 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Amsterdammers zijn over het algemeen zwakbegaafd.
Moeten ze nog ff aan wennenquote:Op zondag 11 maart 2018 14:59 schreef Tagliano het volgende:
Kristensen gaat wel diep maar krijgt de bal nooit
Ik heb voor een of andere reden compleet niet gemerkt dat Neres gewoon meespeelt. Zegt veel over hoe uit vorm hij is op dit moment.quote:
Dit doe je jezelf aan hoorquote:Op zondag 11 maart 2018 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerenveen doodmaken en dan toeslaan. Mourinho zou trots zijn.
Wat loop je nou weer te jankenquote:
Dat Veltman überhaupt aanvoerder was gemaakt snapte ik niet. Meest logische keuze zou Huntelaar zijn maar Schöne had ik ook wel gedaan.quote:Op zondag 11 maart 2018 15:06 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is echt lachwekkend dat de Ligt aanvoerder gemaakt wordt bij ajax
Huntelaar zal zich wel dood irriteren aan dit geintje
Tagliano, grijp je even in?quote:Op zondag 11 maart 2018 15:06 schreef Brammess het volgende:
[..]
Wat loop je nou weer te janken achterlijke incestnakomeling
Jammer.quote:
Nee die speelden gisterenquote:
Huntelaar en Zyech zijn de meeste logischequote:Op zondag 11 maart 2018 15:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat Veltman überhaupt aanvoerder was gemaakt snapte ik niet. Meest logische keuze zou Huntelaar zijn maar Schöne had ik ook wel gedaan.
Daarom pleit ik ook voor jou als moderator en aanvoerder van het modteam.quote:Op zondag 11 maart 2018 15:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Huntelaar en Zyech zijn de meeste logische
maar ten hag wil even stoer doen dat hij dat even doet een jongeling aanvoerder maken
maar in een spelersgroep werkt dat zo niet
Dat zeuren begrijp ik niet zo..quote:Op zondag 11 maart 2018 15:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij laat Vitesse kut voetballen en zeurt alleen maar.
Captains zijn vaak ervaren, en dan een van de jongste spelers uitkiezen iddquote:Op zondag 11 maart 2018 15:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Huntelaar en Zyech zijn de meeste logische
maar ten hag wil even stoer doen dat hij dat even doet een jongeling aanvoerder maken
maar in een spelersgroep werkt dat zo niet
clownquote:Op zondag 11 maart 2018 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom pleit ik ook voor jou als moderator en aanvoerder van het modteam.
Ik heb Danny al gebeld of hij fok wil verkopen voor Klaas. Klaas hoort eigenaar te zijn.quote:Op zondag 11 maart 2018 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom pleit ik ook voor jou als moderator en aanvoerder van het modteam.
Gewaagde uitspraak dit.quote:Op zondag 11 maart 2018 15:09 schreef Zipportal het volgende:
Als Heereveneen scoort staat het 1-2.
Gewoon
BitcoinGoden.quote:Op zondag 11 maart 2018 15:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb Danny al gebeld of hij fok wil verkopen voor Klaas. Klaas hoort eigenaar te zijn.
Jeetje.quote:Op zondag 11 maart 2018 15:09 schreef Zipportal het volgende:
Als Heereveneen scoort staat het 1-2.
Gewoon
aRENa xdquote:Op zondag 11 maart 2018 15:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan loopt het dagjesvolk de Johan Fruitschaal ArenA ook uit.
Verkopen?, gewoon overdragen. Het normale voetvolk hoort nou eenmaal offers te brengen aan de grootheden op deze wereld.quote:Op zondag 11 maart 2018 15:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb Danny al gebeld of hij fok wil verkopen voor Klaas. Klaas hoort eigenaar te zijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
quote:Op zondag 11 maart 2018 15:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..](lol)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 maart 2018 15:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Neequote:Op zondag 11 maart 2018 15:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Is dat nog steeds niet gebeurt dan?
Dat is meestal het geval, wanneer je vragen hebt.quote:Op zondag 11 maart 2018 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze commentator heeft een hoop vragen maar weinig antwoorden.
Höy en Huntelaar ook wel moeilijk uit elkaar te halen blijkbaar.quote:Op zondag 11 maart 2018 15:14 schreef Tagliano het volgende:
Kluivert en Huntelaar door elkaar halen
Da's grote klasse
Bagger.quote:
Broodje kroket had me logischer geleken.quote:
Walgelijke hype was datquote:Op zondag 11 maart 2018 15:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb voor een of andere reden compleet niet gemerkt dat Neres gewoon meespeelt. Zegt veel over hoe uit vorm hij is op dit moment.
Bison Kit is op.quote:Op zondag 11 maart 2018 15:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb voor een of andere reden compleet niet gemerkt dat Neres gewoon meespeelt. Zegt veel over hoe uit vorm hij is op dit moment.
Orlando in de kont plassen.quote:Op zondag 11 maart 2018 15:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Orlando de sloot in trappen.
Nou nou nou, wat zeg je nu weer Zipportal?
quote:Op zondag 11 maart 2018 15:20 schreef PicoMMP het volgende:
Kuijt half amper op met die incestkop tussen die mongolen.
Jäger?quote:
Achteraf vond ik dat gezien de omstandigheden Keizer het redelijk deed hoor. Ook zwaar onterecht ontslag nadat ze blunderden tegen Twente, onder Bosz en De Boer zijn ze ook de 8e finales van de beker eruit geflikkerd. Ook begrijp ik de aanstelling van Erikje echt niet, die was bij Utrecht met een mooi proces bezig en past qua charisma ook echt niet bij de club.quote:Op zondag 11 maart 2018 15:18 schreef klaasweetalles het volgende:
Met Keizer had het nu 4-0 gestaan
Keizer liet ajax veel leuker voetballen
geen idee waarom ten hag de kroonprins werd genoemd
Ja die bal had me neefje van 5 ook kunnen makenquote:
Had altijd spits moeten spelen in Oranje tijdens de toernooien van 2010 en 2012..quote:Op zondag 11 maart 2018 15:34 schreef klaasweetalles het volgende:
Fluiten tegen huntelaar
gewoon de enige speler die voldoet
Duurt meestal een minuutje of tien. Daarna kakt het weer in. Tien minuten voor tijd gaan ze dan ineens weer voetballen.quote:Op zondag 11 maart 2018 15:37 schreef Tagliano het volgende:
Zowaar lijkt het al 5 minuten lang ergens op
Zet geld inquote:Op zondag 11 maart 2018 15:37 schreef klaasweetalles het volgende:
zal me niets verbazen als heerenveen zo toe gaat slaan
Kan je mijn DM en Pm ban opheffen?quote:Op zondag 11 maart 2018 15:38 schreef Tagliano het volgende:
Kamphuis moet wat meer laten gaan de hele wedstrijd al
quote:Op zondag 11 maart 2018 15:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgens mij bespreek ik bans niet op het forum.
dm sturenquote:
doe er wat aanquote:
met geld kan je een hoop oplossenquote:Op zondag 11 maart 2018 15:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens, Tagliano laat het topic ontsporen.
Probeer het anders bij HaagseGod.quote:Op zondag 11 maart 2018 15:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens, Tagliano laat het topic ontsporen.
Mods kunnen het niet. Vrijdag had Don het al gevraagd bij een admin, maar ik krijg het idee dat men het gewoon weigert. Zo doen we dat op Fok! lijkt het.quote:Op zondag 11 maart 2018 15:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Probeer het anders bij HaagseGod.
Oh nee, die is te druk met tellen.
Je kan altijd mailen. Dat werkt in ieder geval minder slecht dan hier een beetje zonder argumenten te lopen kankerenquote:Op zondag 11 maart 2018 15:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mods kunnen het niet. Vrijdag had Don het al gevraagd bij een admin, maar ik krijg het idee dat men het gewoon weigert. Zo doen we dat op Fok! lijkt het.
Heb je nog wat DM dates uitstaan?quote:Op zondag 11 maart 2018 15:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mods kunnen het niet. Vrijdag had Don het al gevraagd bij een admin, maar ik krijg het idee dat men het gewoon weigert. Zo doen we dat op Fok! lijkt het.
Haal gewoon die block eraf, johquote:Op zondag 11 maart 2018 15:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je kan altijd mailen. Dat werkt in ieder geval minder slecht dan hier een beetje zonder argumenten te lopen kankeren
Discussie verder gesloten.
Je kan toch godverdomme gewoon doen wat je gevraagd word. Man man man.quote:Op zondag 11 maart 2018 15:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je kan altijd mailen. Dat werkt in ieder geval minder slecht dan hier een beetje zonder argumenten te lopen kankeren
Discussie verder gesloten.
Jij kan ook doen wat er gevraagd wordt.quote:Op zondag 11 maart 2018 15:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je kan toch godverdomme gewoon doen wat je gevraagd word. Man man man.
Like.quote:
Prima vriendin welquote:Op zondag 11 maart 2018 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Maximaal schroeien nu zijn vriendin sinds anderhalve week in Nederland is.
Orlando?quote:Op zondag 11 maart 2018 15:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik probeer iemand al een paar dagen veel sterkte te wensen met het verlies van iemand.
1-3quote:Op zondag 11 maart 2018 15:47 schreef KingRoland het volgende:
Als AZ Feyenoord helemaal kapot speelt is het een leuk weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |