SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door L0t.. op 02-04-2018 20:22:40 ]
Dit!!!quote:
Doen!! Anders heb je straks spijt!quote:Op maandag 2 april 2018 21:16 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Dit!!!![]()
![]()
Ja buikfoto, ik wilde graag met hetzelfde jurkje als vorige keer op de ud, maar vergeet het steeds of geen zin om een beha aan te doen
Dit!! Ik wilde ook heel graag een nog net voor de bevalling-foto. Ik werd ingeleid en heb in het ziekenhuis smiddags nog voor de spiegel staan twijfelen. Maar ze hadden gezegd dat het naar alle waarschijnlijkheid morgen pas echt ging gebeuren. Dus dan toch maar niet en morgenochtend man vragen besloot ik. Dirk is die avonds om half 10 nog geboren. Spijt dat ik heb (gehad) joh.quote:Op maandag 2 april 2018 22:29 schreef L0t.. het volgende:
Dank!
[..]
Doen!! Anders heb je straks spijt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 april 2018 10:19 schreef Helsinki het volgende:
Ja, ik vind het ook echt heel leuk om te zien! Mijn foto's zijn als het goed is nog wel te zien in de spoiler(#60)
imgurl.quote:Op maandag 9 april 2018 20:27 schreef Loj het volgende:
Ik heb zo’n ruzie met foto’s plaatsen hier altijd, dat ik het maar heb opgeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |