Dallas heeft geen defense. Chris Webber heeft meesterlijk gespeeld (MPV anyone ?) en domineerde overal. Niemand kon hem verdedigen.
Nowitkzi speelde zo slecht als wat, konde niks raak schieten (net zoals Finley en Nash). Om maar niet te spreken over de defense.
Beste Dallas player was Bradley, zegt genoeg.
Kings heeft echt goed gespeeld, daarom zijn zij de kandidaten voor de titel.
Dallas lijkt zo'n Sonics van de jaren 90, altijd "best record" maar in de playoffs hooguit tweede ronde.
Vanavond Lakers-Rockets.
quote:Hmm Webber was er wel.
Op vrijdag 17 januari 2003 11:48 schreef Magicfrankie het volgende:
Als je naar de stats kijkt over dit seizoen dan zie je dat Dallas gemiddeld 102,5 punten scoort en 92 punten tegen krijgt.
Sacramento doet het iets slechter met 100,7 voor en 92,1 tegen.
Dus of de defense van Dallas echt zo slecht is waag ik te betwijfelen.
Dallas speelt over het algemeen 'run and gun', en scoren dus veel punten.
Chris Webber had dus een goede game en Nowitzki iets minder, maar om daar nou meteen de playoffs en de titel vanaf te laten hangen?
Het gaat erom dat je er staat als het er echt om gaat!
Waar was Webber vorig seizoen in Game 7 van de playoffs tegen de Lakers?
Je kan beter vragen waar Bibby en Stojacovic waren, aangezien zij 2 keer wijd open waren en een echte brik (een airball en een bal die niet eens de ring raakte) hadden gemist in game 6, anders was het nu anders geweest.
En over Dallas. nogmaals ik zie ze als een soort '90 Sonics. Tegen de slechte ploegen varen ze erdoorheen maar wanneer het echt erop aankomt dan wordt het niks. Natuurlijk moeten ze nog thuis tegen Sac spelen, dan zien we dat nog wel.
Natuurlijk kan ik niet voorspellen, hoogstens speculeren maar een ding staat "defense wins championships" en de D van Dallas is (nog) niet goed genoeg in dit soort wedstrijden. En dat lieten ze zien.
Ook hun wedstrijd tegen de Lakers lieten ze dat zien, want in de eerst 2 1/2 kwart scoorden ze alles maar zodra zij koud werden en meer op hun D moesten steunen kon je duidelijk zien dat ze dat HELEMAAL niet hebben. Anders kon de Lakers nooit zo'n achterstand inhalen (al schoten ze bijzonder goed).
Daarom denk ik dat Sac Kings (ondanks slechtere records en stats) er beter voor staan, stats zeggen niet altijd alles.
quote:In game 7 (toen het er dus echt toe deed) kwam hij tot 20 punten en 8 rebounds, voor zijn doen niet meer dan gemiddeld. Van een topspeler zoals Webber mag je meer verwachten in zo'n wedstrijd.
Op vrijdag 17 januari 2003 14:03 schreef Choller het volgende:Hmm Webber was er wel.
quote:Game 6 was voor Stojakovic de eerste wedstrijd na z'n blessure, totaal geen ritme. Hij had nooit de beslissende bal mogen krijgen.
Je kan beter vragen waar Bibby en Stojacovic waren, aangezien zij 2 keer wijd open waren en een echte brik (een airball en een bal die niet eens de ring raakte) hadden gemist in game 6, anders was het nu anders geweest.
quote:Vorig jaar had Dallas een 57-25 record (#4) en werden ze in de 2e ronde uitgeschakeld door de # 1 geplaatste Sacramento Kings.
En over Dallas. nogmaals ik zie ze als een soort '90 Sonics. Tegen de slechte ploegen varen ze erdoorheen maar wanneer het echt erop aankomt dan wordt het niks. Natuurlijk moeten ze nog thuis tegen Sac spelen, dan zien we dat nog wel.
Ik zie hier weinig overeenkomsten in.
quote:Je geeft het antwoord zelf al!
Anders kon de Lakers nooit zo'n achterstand inhalen (al schoten ze bijzonder goed).
quote:Stats zeggen niet altijd alles, maar hoeveel zegt 1 wedstrijd in vergelijking tot stats van 37 wedstrijden?
Daarom denk ik dat Sac Kings (ondanks slechtere records en stats) er beter voor staan, stats zeggen niet altijd alles.
en de Bucks blijven winnen en Dan blijft op de bank zitten
vanavond tegen de Celtics mischien een paar minuutjes?
quote:das niet erg
Op zaterdag 18 januari 2003 11:13 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Shaq verslaat Yao Ming met 31-10 maar de Rockets verslaan wel de Lakers,wel na OT
zo worden ze daar in LA nooit een .500 team
We give up. George Karl has us stumped. The man who handed Ervin Johnson an NBA career has apparently decided Joel Przybilla and Dan Gadzuric aren't good enough for him. It made sense to go small against injury-ravaged Toronto, but that wasn't the first time Karl's two shot-blocking big men have failed to tear away their tear-away pants. Owners looking for a quick fix in blocks will just have to go with Adonal Foyle.
Bron: espn.go.com
quote:Hij blockte wel Shaq's eerste drie schoten en had een beslissende dunk.
Op zaterdag 18 januari 2003 11:13 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Shaq verslaat Yao Ming met 31-10 maar de Rockets verslaan wel de Lakers,wel na OT
quote:hier wordt ik echt helemaal niet vrolijk van
Op zaterdag 18 januari 2003 19:24 schreef Flaw het volgende:
Foute boel voor Dan Gadzuric in Milwaukee:We give up. George Karl has us stumped. The man who handed Ervin Johnson an NBA career has apparently decided Joel Przybilla and Dan Gadzuric aren't good enough for him. It made sense to go small against injury-ravaged Toronto, but that wasn't the first time Karl's two shot-blocking big men have failed to tear away their tear-away pants. Owners looking for a quick fix in blocks will just have to go with Adonal Foyle.
Bron: espn.go.com
quote:De wedstrijden zijn op zondag en dinsdag live.
Op zondag 19 januari 2003 21:03 schreef Flaw het volgende:
lijkt me beste een leuke pot. Magic is mijn favoriete team en Toronto heb ik in april nog tegen Charlotte (New Orleans) zien spelen in Canada. Jerome Williams doet het de laatste wedstrijden ook naar behoren: 20 rebs. en vervolgens 15 rebs. Jammer dat die wedstrijden nooit live zijn en met Nederlands commentaar. Op dinsdag hebben ze vaak wel Amerikaans.
quote:Vooral deze zinnen zijn erg prettig voor Dan
We give up. George Karl has us stumped. The man who handed Ervin Johnson an NBA career has apparently decided Joel Przybilla and Dan Gadzuric aren't good enough for him.
quote:wedstrijden die op Zondag om 23:45 beginnen zijn nooit live
Op maandag 20 januari 2003 11:08 schreef ShaoliN het volgende:
De wedstrijden zijn op zondag en dinsdag live.
De magic heeft trouwens gewonnen. Het wordt toch ook weer eens tijd dat Hill weer vol kan spelen. (evenals carter trouwens)
quote:Idem dito.
Op maandag 20 januari 2003 17:50 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
en dan kan dat Amerikaanse commentaar wel beter zijn,ik geniet toch iedere keer weer van dat droge en slappe gelul van Akerboom
Morgennacht trouwens top wedstijd. Houston - Dallas.
Die wedstrijden op zondag beginnen in de VS (of Canada) altijd al vroeg in de middag en zijn meestal tegen 21.00u. onze tijd wel afgelopen.
Mooie pot dinsdag. Dallas 3x op rij verloren en Houston doet het goed. Eens kijken of Yao ook opgewassen is tegen de lange mensen (Nowitzki, LaFrentz en niet te vergeten Bradley) van de Mavs.
-Coach van de Cavs (8-34) John Lucas eindelijk ontslagen.
-Kobe is vader geworden van een dochter (Natalia)
-En in Indianapolis deden ze er 17 minuten over om te herhaling te bekijken of Jermaine O'Neal's jumper binnen de tijd was. De Pacers wonnen van de Pistons met 2 punten verschil.
quote:O.K. Dallas had afgelopen weekend weer verloren tegen de goed spelende Phoenix Suns. Alweer zag je dat ze geen d-fense hebben (Irk Nowitzki) en dat ze hopeloos zijn als ze niet alles raak schieten.
Op vrijdag 17 januari 2003 16:57 schreef Magicfrankie het volgende:[goeie tekst]
Maar we zien wel :p .
quote:Vergeet ook niet de Gavin Garnett filmpjes, die draaien ze ook al jaren.
Op dinsdag 21 januari 2003 00:24 schreef DonorHoofd het volgende:
Leuk al dat basketbal op Canal+ maar als ik toch ergens schijtziek van wordt dan zijn het wel die pauzefilmpjes met ching-chong-yang-wah-ah-soh Yao Ming
1. Kings (30-11) - De nieuwe kampioen.
2. Mavs (31-8) - Beste record, eerste ronde playoffs.
3. Nets (28-12) - Beste team in het oosten.
4. Pistons (27-13) - Goeie verdediging, mindere aanval.
5. Pacers (29-12) - Doen het beter dan verwacht.
6. Suns (25-17) - Stoudemire rookie of the year met Yao.
7. Spurs (26-14) - TD, Parker hebben meer hulp nodig.
8. Blazers (24-15) - Geschorste Wallace, nog steeds veel talent.
9. Rockets (23-16) - Francis, Mobley, Yao, trio voor de toekomst.
10. Lakers (19-21) - Zullen in de playoffs van de Kings verliezen.
11. Celtics (24-17) - Te veel driepunts pogingen, matige D.
12. Jazz (25-15) - Doen verrassend goed mee in het westen.
13. Timberwolves (23-18) - Szczerbiak moet nog los komen.
14. Sixers (21-20) - Zieke 'T-Mac' en weinig hulp voor AI.
15. Hornets (22-20) - Ze zijn het op het moment even kwijt in NO.
16. Magic (21-21) - Hill mist waarschijnlijk weer het hele seizoen.
17. Wizards (21-20) - Kan MJ nog één keer vlammen in de playoffs?
18. Bucks (19-21) - Weinig Dan en weinig W's.
19. Sonics (18-21) - Hebben talent maar hebben het moeilijk.
20. Warriors (17-23) - Boykins wint nog al wat wedstrijden voor ze.
21. Clippers (15-25) - Veel talent, weinig W's,geen contractverlengingen.
22. Knicks (16-23) - Houston kan weinig anders dan schieten.
23. Hawks (14-27) - Met dit talent kan moet het beter kunnen.
24. Grizzlies (12-28) - Aantal goeie spelers. Kan veel beter.
25. Bulls (15-26) - Meer minuten voor Crawford met Willams op IL?
26. Raptors (10-32) - Trade Vince Carter.
27. Heat (14-27) - Weinig talent, goeie verdediging.
28. Cavaliers (8-34) - Hebben wél veel potentieel.
29. Nuggets (10-30) - Weinig mee te beginnen zonder Camby.
Laat weten waar je het niet (of wel) mee eens bent.
Ik zie dat de wedstrijd van vannacht ook niet geheel live is. Op C+ begint ie om 3.30u. terwijl ie in Amerika om 8.30u. ET begint. 6 uur tijdsverschil maakt dat hier de wedstrijd 1 uur later begint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |