quote:Op zondag 11 maart 2018 12:23 schreef Kermit. het volgende:
Alle hoop in PSV, vanochtend even met de Heer gepraat en het komt allemaal goed.
Nederigheid is een deugd.quote:Op zondag 11 maart 2018 12:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat is het hogere plan achter deze oorwassing?
Verstandige vent welquote:
Brands in laten zien dat hij heeft gefaald met het aantrekken van Luckassen.quote:Op zondag 11 maart 2018 12:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat is het hogere plan achter deze oorwassing?
En Viergever is dan het hogere plan voor hetzelfde, maar dan mbt het ontbreken van het aantrekken van verdedigers op een ook maar enigzins acceptabel niveau?quote:Op zondag 11 maart 2018 12:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Brands in laten zien dat hij heeft gefaald met het aantrekken van Luckassen.
Ja joh, ga lekker verder met je heksenjacht! Walgelijk.quote:Op zondag 11 maart 2018 12:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
quote:PSV ook koploper qua penalty's tegen
Het Eindhovens Dagblad zocht uit dat PSV van alle clubs in de Eredivisie de meeste penalty's tegen heeft gehad dit seizoen. Door de twee penalty's die Willem II gisteren kreeg, staat de teller voor PSV al op negen penalty's tegen. Willem II staat op een tweede plek met acht penalty's tegen. De andere traditionele topclubs, Ajax en Feyenoord, hebben dit seizoen beiden drie penalty's tegen gekregen.
Ben benieuwd wat ScarfaceCL hiervan vindtquote:
Ik ben iig blij dat Luckassen die pingel gisteren nog even veroorzaakte en rood zag. Was pure zelfkennis.quote:Op zondag 11 maart 2018 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel veel de schuld van Isimat, natuurlijk. En veel door plukken.
Dat was in ieder geval nog iets positief aan de 5-0 nederlaag.quote:Op zondag 11 maart 2018 12:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik ben iig blij dat Luckassen die pingel gisteren nog even veroorzaakte en rood zag. Was pure zelfkennis.
Ik vind het wel wat ver om Luckassen overal de schuld van te geven. Je moet zo'n gozer ook even aan het niveau en het team laten wennen in wedstrijden die al gespeeld zijn.quote:Op zondag 11 maart 2018 12:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik geef hem er niet alleen de schuld van hoor. Ook Brenet is een zak aardappelen met vingers. Iedere steekpass kwam hij te laat.quote:Op zondag 11 maart 2018 12:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat ver om Luckassen overal de schuld van te geven. Je moet zo'n gozer ook even aan het niveau en het team laten wennen in wedstrijden die al gespeeld zijn.
Achteraf was dit gewoon een kutwedstrijd voor hem om basis te staan.
Heel PSV bakte er niets van en liet zich de kaas van het brood eten. Luckassen was misschien de slechtste man van het veld, maar ook met Busquets op die plek had PSV niet gewonnen.
Ik heb Luckassen nog niet echt opgegeven, maar hij moet wel echt stappen gaan zetten.
Dat je een speler als Hendrix nog gaat missen, dat we dit nog mogen mee makenquote:Op zondag 11 maart 2018 12:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik geef hem er niet alleen de schuld van hoor. Ook Brenet is een zak aardappelen met vingers. Iedere steekpass kwam hij te laat.
Maar dat hele Luckassen verhaal gaat niets worden. Die kan er echt helemaal niets van. Veel te druistig. Hoe die gisteren op zijn nek valt na die omhaal. Die overtreding waaruit die penal komt. Het steeds de verkeerde keuzes maken. Hij kan dan wel groot, sterk en neger zijn, maar uiteindelijk red je het daar niet mee.
Hendrix is geen wereldtopper, dat klopt. Maar hij doet zo ontzettend veel vuil en storend werk. Hij moet alleen niet gaan proberen te voetballen.quote:Op zondag 11 maart 2018 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat je een speler als Hendrix nog gaat missen, dat we dit nog mogen mee maken
Het is in ieder geval wel opvallend dat Luckassen elke keer de zwakste man van het veld is. Wat is geen kutwedstrijd voor hem geweest? Basis of invaller..quote:Op zondag 11 maart 2018 12:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat ver om Luckassen overal de schuld van te geven. Je moet zo'n gozer ook even aan het niveau en het team laten wennen in wedstrijden die al gespeeld zijn.
Achteraf was dit gewoon een kutwedstrijd voor hem om basis te staan.
Heel PSV bakte er niets van en liet zich de kaas van het brood eten. Luckassen was misschien de slechtste man van het veld, maar ook met Busquets op die plek had PSV niet gewonnen.
Ik heb Luckassen nog niet echt opgegeven, maar hij moet wel echt stappen gaan zetten.
Utrecht, toen die het opgegeven hadden en zijn directe tegenstander in het bijzonder. Toen kon hij vrij voetballen en deed hij het naar behoren. Maar ja.quote:Op zondag 11 maart 2018 13:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het is in ieder geval wel opvallend dat Luckassen elke keer de zwakste man van het veld is. Wat is geen kutwedstrijd voor hem geweest? Basis of invaller..
Inderdaad, heel PSV zakte gisteren zwaar door de ondergrens. Echt niet alleen Luckassen. Maar waarom Cocu hem nog durft op te stellen is mij een raadsel. Had jong PSV gisteren laten spelen en ik acht de kans op een overwinning een stuk groter dan dit zooitje ongeregeld.
Illuminati confirmed. We zijn eruit.quote:Op zondag 11 maart 2018 14:05 schreef RavenArtus het volgende:
Volgens mij was het gewoon een handjeklap wedstrijd voor willem 2 om niet te degraderen, Omdat PSV toch wel kampioen wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |