Ja die is leuk. Wat daarna komtquote:
Ja dat dusquote:
quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 10:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik werd pas om 09.00 wakker. En kwam er vervolgens achter dat ik gisterenavond de voordeur niet op slot had gedaan. Klein detail; wij hebben een voordeur met een klink, dus als die niet op slot is kan iedereen gewoon binnenlopen.
En toen herinnerde ik me weer dat ik gisterenavond de voordeur niet op slot had gedaan omdat ik mijn sleutels kwijt was. Tijdens het zoeken naar de sleutels ben ik kennelijk afgeleid geraakt en ben ik dus naar bed gegaan zonder de voordeur op slot te doen. Mijn sleutels heb ik inmiddels ook weer gevonden: die zaten nog in mijn fiets die voor de deur stond![]()
Twee conclusies kan ik hieruit trekken;
1. Ik was gisterenavond heel erg moe (en nee, ik had niet gedronken)
2. Ons huis is echt volstrekt oninteressant voor inbrekers. Ik zou ook eerlijk gezegd niet weten wat er te halen valt bij ons.
Mogguhquote:Op zaterdag 10 maart 2018 10:26 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Je hebt van die feeders![]()
Goedemorgen peeps
Kloptquote:Op zaterdag 10 maart 2018 11:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
Als je nu een liedje als Dreadlock Holiday zou uitbrengen, dan zouden de SJW's moord en brand schreeuwen
Fijn dat je goed geslapen hebt, maar vanavond toch maar iets beter oplettenquote:Op zaterdag 10 maart 2018 10:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik werd pas om 09.00 wakker. En kwam er vervolgens achter dat ik gisterenavond de voordeur niet op slot had gedaan. Klein detail; wij hebben een voordeur met een klink, dus als die niet op slot is kan iedereen gewoon binnenlopen.
En toen herinnerde ik me weer dat ik gisterenavond de voordeur niet op slot had gedaan omdat ik mijn sleutels kwijt was. Tijdens het zoeken naar de sleutels ben ik kennelijk afgeleid geraakt en ben ik dus naar bed gegaan zonder de voordeur op slot te doen. Mijn sleutels heb ik inmiddels ook weer gevonden: die zaten nog in mijn fiets die voor de deur stond![]()
Twee conclusies kan ik hieruit trekken;
1. Ik was gisterenavond heel erg moe (en nee, ik had niet gedronken)
2. Ons huis is echt volstrekt oninteressant voor inbrekers. Ik zou ook eerlijk gezegd niet weten wat er te halen valt bij ons.
Ja, heb ik ook wel eens last van. En de volgende keer doet ie het gewoon primaquote:Op zaterdag 10 maart 2018 11:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
Die R49 app is wel ruk. Hij valt steeds uit
SJW's?quote:Op zaterdag 10 maart 2018 11:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
Als je nu een liedje als Dreadlock Holiday zou uitbrengen, dan zouden de SJW's moord en brand schreeuwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |