3 mensen zijn dit niet met je eensquote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Metallica staat overigens al met vrijwel elke scheet in de Top 2000 dus dit hoeft er niet in.
Ik dacht dat we al bij 4 stemmen warenquote:
Ow, sorry voor de verwarring, dit eerste deel is nog 3 stemmenquote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat we al bij 4 stemmen waren
Dat er niet bij gezongen wordt vind ik tot nog toe een pluspunt.quote:
De 2 beste Metallica liedjes zijn instrumentaalquote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat er niet bij gezongen wordt vind ik tot nog toe een pluspunt.
Ik mis de zang inderdaad nietquote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat er niet bij gezongen wordt vind ik tot nog toe een pluspunt.
Waarschijnlijk op gestemd door dezelfde 3 mensenquote:
Ik dacht hetzelfde, maar ben nog niet alles gaan nakijkenquote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarschijnlijk op gestemd door dezelfde 3 mensen
ik heb wel op Painkiller gestemd maar niet op Orion, al ben ik van dat laatste niet helemaal zekerquote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde, maar ben nog niet alles gaan nakijken
Nietquote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:41 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
ik heb wel op Painkiller gestemd maar niet op Orion, al ben ik van dat laatste niet helemaal zeker
Het meest melodieus iddquote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:47 schreef livelink het volgende:
Deze vind ik dan tot nog toe het beste van het heftige blok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |