We gaan jagen!quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zullen we dan vanaf morgen alles winnen ?
Opportunist.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:24 schreef F.M.D. het volgende:
Willem ii fans hebben in het belang van hun club gehandeld en zie het resultaat.
Ik heb er wel zin anquote:Op zondag 11 maart 2018 11:43 schreef Casual-T het volgende:
Ik voorspel een broeierige middag met een hoop Feyenoord City gedoe, niet echt zin in...
We moeten er in ieder geval voor zorgen dat we alles op alles zettenquote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zullen we dan vanaf morgen alles winnen ?
rot toch op johquote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:24 schreef F.M.D. het volgende:
Willem ii fans hebben in het belang van hun club gehandeld en zie het resultaat.
Wil niet zeggen dat wij dat moeten kopieren, maar een signaal afgeven kan geen kwaad, maar het enige wat de fans lijkt te boeien momenteel is fey city en de resultaten nemen ze maar voor lief. Die gelatenheid is nog wel het meest storend.
Wel gelachen hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:24 schreef F.M.D. het volgende:
Wil niet zeggen dat wij dat moeten kopieren, maar een signaal afgeven kan geen kwaad, maar het enige wat de fans lijkt te boeien momenteel is fey city en de resultaten nemen ze maar voor lief. Die gelatenheid is nog wel het meest storend.
Als je voldoende ritalin door je bier roert dan is alles vermakelijk, zelfs feynort!quote:
Oke.quote:Op zondag 11 maart 2018 13:58 schreef govie het volgende:
[..]
Als je voldoende ritalin door je bier roert dan is alles vermakelijk, zelfs feynort!
Is vak S niet het grootste vak qua capaciteit?quote:Op zondag 11 maart 2018 15:25 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik zit voor de grap eens op die ticket exchange van Feyenoord te kijken. Wat mij opvalt is dat bij alle wedstrijden die aangeboden worden, vak S veruit de meeste kaarten beschikbaar heeft. Stelletje gloryhunters daar?
Niet zoveel groter om dat verschil te verklaren in ieder geval.quote:Op zondag 11 maart 2018 15:28 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Is vak S niet het grootste vak qua capaciteit?
Genot, van Beek mag nog een wedstrijdje stuntelen en Toornstra mag zich weer met de bal vastlopen tegen de verdediging. Boetius zal weer een wedstrijd niks laten zien en dan een assist en 2 a 3 degelijke voorzetten geven.quote:
Waarnaar Scrummie natuurlijk weer een stifje krijgt.quote:Op zondag 11 maart 2018 15:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Genot, van Beek mag nog een wedstrijdje stuntelen en Toornstra mag zich weer met de bal vastlopen tegen de verdediging. Boetius zal weer een wedstrijd niks laten zien en dan een assist en 2 a 3 degelijke voorzetten geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |