abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_177714895
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 22:45 schreef jsuijker het volgende:

[..]

Je ziet duidelijk geen wedstrijden v Feyenoord
Elke week. Te weinig kwaliteit.
pi_177714922
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 22:48 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Elke week. Te weinig kwaliteit.
In de technische staf idd
pi_177715456
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 22:45 schreef jsuijker het volgende:

[..]

Je ziet duidelijk geen wedstrijden v Feyenoord
De spelers van Feyenoord zouden niet eens bij de selectie komen van de top twee.
pi_177715491
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 23:22 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

De spelers van Feyenoord zouden niet eens bij de selectie komen van de top twee.
Wat een onzin
  Moderator vrijdag 9 maart 2018 @ 23:52:19 #31
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_177715881
quote:

[..]

Goed verhaal
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 10 maart 2018 @ 00:53:40 #32
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_177716911
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 22:21 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Bij ons is het probleem de trainer maar bij jullie niet.
:')
pi_177717465
quote:

[..]

Je komt een beetje dom over.
Van alles is weer waardeloos.
  zaterdag 10 maart 2018 @ 06:54:41 #34
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177718006
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 22:23 schreef Caland het volgende:
Bij Ajax ligt het al 4 jaar aan de trainer toch
En de directeur, en de TD. Eigenlijk aan alles, maar ze hebben wel de allerbeste jeugdopleiding, de grootste talenten uit het buitenland en überhaupt de beste spelers.

Maar geen prijzen, details.
  zaterdag 10 maart 2018 @ 06:56:24 #35
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177718007
quote:

[..]

Ik kan er drie opnoemen die bij PSV wekelijks bij de selectie zouden zitten, waarvan er 1 een basisplaats zou hebben.
pi_177718159
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 06:56 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik kan er drie opnoemen die bij PSV wekelijks bij de selectie zouden zitten, waarvan er 1 een basisplaats zou hebben.
lukt mij ook ook wel als ik alleen al naar de verdedigende linie kijk, op zijn minst dan al 3 en 1 :O
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_177718242
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 06:56 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

PSV heeft helemaal geen bijzondere spelers. MIsschien dat Lozano nog in aanmerking kan komen voor een transfer. Ik snap ook helemaal niet waarom hij niet eerder door de top is gescout. Waarschijnlijk wel maar ze vonden hem blijkbaar niet goed genoeg.

Feyenoord gaat meer transfergeld ophalen dan psv de komende jaren als ik nu naar de selecties kijk.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177718366
quote:
Verouderde stadions

Nu maakt Goldman Sachs de overstap naar Europa, waar tientallen grote clubs nog spelen in verouderde stadions. Nieuwe miljarden lonken. En naast het nieuwe stadion van Tottenham Hotspur (860 miljoen euro, nu in aanbouw) moet Feyenoord City als één van de eerste Europese projecten de reputatie van Goldman Sachs bevestigen. Carey: ,,Ik heb 40 stadions op mijn naam en er is er niet één mislukt. Dat laatste wil ik graag zo houden.’’

Drie keer was Carey inmiddels in Rotterdam. Hij maakte kennis met burgemeester Aboutaleb en wethouder Visser, en sprak uitvoerig met de plannenmakers van Feyenoord City. Die hebben vorig jaar al een stadionplan gepresenteerd, inclusief financiële doorrekening. Maar voor Goldman Sachs zijn die plannen niet heilig, blijkt uit de woorden van Carey. ,,We staan nog maar aan het begin van het proces. We nemen het hele plan stap voor stap door: wordt het niet te groot, hoeveel stoelen zijn er nodig, hoeveel business seats kun je kwijtraken? We willen Feyenoord helpen om iets te bouwen wat past bij de mogelijkheden van deze club. We willen zeker weten dat het een financieel gezond plan is. Mensen hoeven niet bang te zijn dat we ons in een avontuur storten dat de club zich niet kan veroorloven.’’

Dat laatste is nu precies de grote angst van veel Feyenoordfans. Maar dat is niet waar Rotterdam zich zorgen om moet maken, beaamt sporteconoom John Vrooman, hoogleraar aan de Vanderbilt University. ,,Goldman Sachs neemt geen risico’s bij deze projecten. Ze denken in hun stadiondeals vanuit een worst case scenario.’’ Belangrijke reden: er zijn maar een paar stadionprojecten per jaar, en één fiasco zou er voor zorgen dat andere clubs wel uitkijken om met Goldman in zee te gaan. Zeker nu de bank de Europese voetbalmarkt wil veroveren, is een financieel drama in Rotterdam het laatste wat de Amerikanen willen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  zaterdag 10 maart 2018 @ 09:17:43 #39
131800 Tarado
capô de fusca
pi_177718553
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 08:25 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

PSV heeft helemaal geen bijzondere spelers. MIsschien dat Lozano nog in aanmerking kan komen voor een transfer. Ik snap ook helemaal niet waarom hij niet eerder door de top is gescout. Waarschijnlijk wel maar ze vonden hem blijkbaar niet goed genoeg.

Feyenoord gaat meer transfergeld ophalen dan psv de komende jaren als ik nu naar de selecties kijk.
Wie schat je wat dat betreft dan hoog in bij Feyenoord? Lozano zal toch aardig wat opleveren denk ik.
  zaterdag 10 maart 2018 @ 09:22:09 #40
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177718585
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 09:17 schreef Tarado het volgende:

[..]

Wie schat je wat dat betreft dan hoog in bij Feyenoord? Lozano zal toch aardig wat opleveren denk ik.
Ik schat Malacia ook wel hoog in. Talentvolle linksbacks zijn erg schaars. Ik zou hem graag bij PSV zien.

Verder is het onzin om te roepen dat de selectie van Feyenoord meer transferpotentieel heeft dan PSV.

Maar ja, Klaas hè. Die riep in de winterstop ook nog dat Feyenoord fluitend kampioen ging worden omdat PSV zou instorten. :')
  zaterdag 10 maart 2018 @ 09:23:54 #41
131800 Tarado
capô de fusca
pi_177718599
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 09:22 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik schat Malacia ook wel hoog in. Talentvolle linksbacks zijn erg schaars. Ik zou hem graag bij PSV zien.

Verder is het onzin om te roepen dat de selectie van Feyenoord meer transferpotentieel heeft dan PSV.

Maar ja, Klaas hè. Die riep in de winterstop ook nog dat Feyenoord fluitend kampioen ging worden omdat PSV zou instorten. :')
Malacia is een leuke speler ja maar heeft die al een nieuw contract dan, zo niet dan gaat die ook niet veel opleveren
  zaterdag 10 maart 2018 @ 09:26:40 #42
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177718613
Wie is voor feyenoord een goede technisch directeur om te starten met degelijk schoon realistisch voetbal vanaf zomerstop 2018/2019? De trainer weten we al wel, dat wordt frazer. Volgens mij zou de nieuwe t.d. een grote oud sterspeler moeten zijn alla frank rijkaard ofzo.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_177718636
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 09:22 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Jorgensen
Malacia
vilhena
Berghuis
St Juste
Haps
Tapia na een aardig wk?

Die kunnen Feyenoord de komende jaren aardige transfergelden opleveren

PSV heeft echt weinig wat dat betreft
  zaterdag 10 maart 2018 @ 09:30:14 #44
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177718652
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 09:28 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Jorgensen
Malacia
vilhena
Berghuis
St Juste
Haps
Tapia na een aardig wk?

Die kunnen Feyenoord de komende jaren aardige transfergeld opleveren

PSV heeft echt weinig wat dat betreft
PSV vangt meer geld voor die lozano en mauro bij elkaar dan feyenoord voor de voltallige selectie. De reden van de redelijke tranfersommen vorige zomer was de titel. maar nu de prestaties tegenvallen en het spel echt slecht is, is de overwaarde weer verdampt.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_177718660
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 09:30 schreef govie het volgende:

[..]

PSV vangt meer geldt voor die lozano en mauro bij elkaar dan feyenoord voor de voltallige selectie.
Eerst zien dan geloven
  zaterdag 10 maart 2018 @ 09:32:43 #46
131800 Tarado
capô de fusca
pi_177718672
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 09:31 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Eerst zien dan geloven
Maar Malacia heeft nog niet bij getekend klopt dat?
  zaterdag 10 maart 2018 @ 09:33:41 #47
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177718680
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 09:23 schreef Tarado het volgende:

[..]

Malacia is een leuke speler ja maar heeft die al een nieuw contract dan, zo niet dan gaat die ook niet veel opleveren
Geen idee. Verder bestaat de selectie vooral uit 25+ spelers die nu staan op het niveau waar ze thuishoren, de subtop van de Eredivisie. Achterin misschien een spelertje dat beter is dan wat er bij PSV loopt, maar die vertegenwoordigen ook geen enorme transferbedragen.

Op het middenveld lopen alleen houthakkers en voorin heb je eigenlijk alleen Berghuis die dit seizoen de middelmaat af en toe ontstijgt. Zelfs Jorgensen, die ik graag bij PSV zou zien, raakt geen pepernoot. En van Persie is nog best aardig, maar die gaat natuurlijk geen klapper meer maken.

Bij PSV zitten ook geen wereldtoppers, maar jongens als Zoet, Arias, Pereiro, Bergwijn en Lozano gaan allemaal voor boven de 10 weg en een enkeling meer dan het dubbele daarvan. En dan loopt er nog wat aan Mauro's rond met potentie.

Dat is de prijs die Feyenoord betaalt voor investeren in middelmaat van de subtop van de Eredivisie. Dan kom je zelf in die subtop terecht en ontwikkelt je jeugd zich niet door.
pi_177718684
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 09:32 schreef Tarado het volgende:

[..]

Maar Malacia heeft nog niet bij getekend klopt dat?
geen idee hoe lang zijn contract nog duurt

En achter de schermen zal daar aan gewerkt worden

Lijkt me ook geen jongen die nu al naar het buitenland wil
pi_177718695
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 09:33 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Geen idee. Verder bestaat de selectie vooral uit 25+ spelers die nu staan op het niveau waar ze thuishoren, de subtop van de Eredivisie. Achterin misschien een spelertje dat beter is dan wat er bij PSV loopt, maar die vertegenwoordigen ook geen enorme transferbedragen.

Op het middenveld lopen alleen houthakkers en voorin heb je eigenlijk alleen Berghuis die dit seizoen de middelmaat af en toe ontstijgt. Zelfs Jorgensen, die ik graag bij PSV zou zien, raakt geen pepernoot. En van Persie is nog best aardig, maar die gaat natuurlijk geen klapper meer maken.

Bij PSV zitten ook geen wereldtoppers, maar jongens als Zoet, Arias, Pereiro, Bergwijn en Lozano gaan allemaal voor boven de 10 weg en een enkeling meer dan het dubbele daarvan. En dan loopt er nog wat aan Mauro's rond met potentie.

Dat is de prijs die Feyenoord betaalt voor investeren in middelmaat van de subtop van de Eredivisie. Dan kom je zelf in die subtop terecht en ontwikkelt je jeugd zich niet door.
wat jij nu allemaal beweert over feyenoord had je vorig seizoen over al die psv spelers ook kunnen tiepen..

je gaat nu met je arrogante bek in de ajax en feyenoord topic met je grote muil alleen maar alles over die 2 clubs afzeiken terwijl psv vorig seizoen in het zelfde schuitje zat

:)

[ Bericht 3% gewijzigd door DonRaja op 10-03-2018 11:48:28 ]
pi_177718696
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 09:33 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Wat een hoop open deuren. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')