Dus nog maar 3 man over bij Djumbo. Roosen, Martens en Gesink.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 09:13 schreef TheArt het volgende:
Naast Degenkolb, Lammertink en Theuns start ook Leezer vandaag niet.
Wat een slagveld, hopelijk blijft Sam gespaard.twitter:TeamSunweb twitterde op vrijdag 09-03-2018 om 11:46:53#ParisNice Stage 6 has just got underway over in France. Unfortunately @ChrisHamo_ did not start today's stage due to sickness this morning. We wish him a speedy recovery. reageer retweet
bron?quote:Op vrijdag 9 maart 2018 12:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Peloton heeft de verkeerde afslag genomen waardoor het helemaal uit elkaar ligt nu.
quote:Sounds like a hectic start in #ParisNice. Multiple attacks. When a small group finally got a small gap, the peloton went the wrong way. Groups of rides all over the place now.
kekquote:Op vrijdag 9 maart 2018 12:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Peloton heeft de verkeerde afslag genomen waardoor het helemaal uit elkaar ligt nu.
Kan nog best wat gevolgen hebben voor lieden die zich hier denken komen voor te bereiden op SanRemo en vervolgens per ongeluk een griepje mee naar huis nemen. Het zal Julian maar gebeuren..quote:Op vrijdag 9 maart 2018 09:54 schreef Pistolero het volgende:
Bouhanni is ook ziek en afgestapt.
Flink griepje heerst daar in het peloton.
Dan zal Grellier dit wel pakken.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 12:51 schreef TheArt het volgende:
Teuns laat zich - waarschijnlijk onder druk van zijn metgezellen - uitzakken.
Bouhanni kan me niet vaak genoeg ziek zijnquote:Op vrijdag 9 maart 2018 09:54 schreef Pistolero het volgende:
Bouhanni is ook ziek en afgestapt.
Flink griepje heerst daar in het peloton.
Laporte kopman in MSRquote:Op vrijdag 9 maart 2018 13:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Bouhanni kan me niet vaak genoeg ziek zijn
Ik denk niet dat het halen lol.quote:
quote:Op zondag 24 april 2016 16:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dylan Teuns heeft het syndroom van down.
Dat valt toch ook weer mee? Vandaag, morgen en zondag leuke aankomsten. Maandag is kut en dinsdag is slechts een tijdritje.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 15:33 schreef showtimer het volgende:
Tirreno wordt pas leuk als PN al klaar is imo
Gaat alleen over vandaag denk ik.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat valt toch ook weer mee? Vandaag, morgen en zondag leuke aankomsten. Maandag is kut en dinsdag is slechts een tijdritje.
Sprint tussen Gaviria en Kittel is imo niets mis mee?quote:Op vrijdag 9 maart 2018 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat valt toch ook weer mee? Vandaag, morgen en zondag leuke aankomsten. Maandag is kut en dinsdag is slechts een tijdritje.
Klopt, maar qua eindzege bedoelde ik meerquote:Op vrijdag 9 maart 2018 15:37 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Sprint tussen Gaviria en Kittel is imo niets mis mee?
Vergeef me mijn domheid.quote:
Gavriria mag blij zijn als hij het achterwiel van Kwiatek haalt.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 15:37 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Sprint tussen Gaviria en Kittel is imo niets mis mee?
Gaviria heeft liever dat niemand mee sprint, dan wint hij tenminste.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 15:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gavriria mag blij zijn als hij het achterwiel van Kwiatek haalt.
Mooie demarragequote:Op vrijdag 9 maart 2018 15:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Inmiddels heeft PN weer 10km voorsprong op TA.
Waarom snappen zo veel commentatoren nog steeds niet dat Gesink geen klassementen meer rijdtquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2018 16:00 schreef Wuwwa het volgende:
Poels de eerste Nederlandse winnaar van PN na Boogie.
Goeie jinxquote:Op vrijdag 9 maart 2018 16:00 schreef Wuwwa het volgende:
quote:Op vrijdag 9 maart 2018 16:00 schreef Wuwwa het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |