Ik moet toegeven dat ik niet ook meteen zag dat hij het was. Op GTA5 lijkt ie meer een junk, dunner, gezicht komt niet 1 op 1 overeen. Zal wel zijn leeftijd zijn, hij ziet er nu gewoon forser uit.quote:
Huh? De aflevering eindigde toch met Negan die zei:"What an asshole"????quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:17 schreef Nappetje het volgende:
Vond hem als zombie wel intens grappig haha. Zal hij wellicht zelf ook wel erg grappig hebben gevonden om te doen
Nee met Negan die een walkietalkie sloopt.quote:Op woensdag 11 april 2018 12:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Huh? De aflevering eindigde toch met Negan die zei:"What an asshole"????
quote:Op woensdag 11 april 2018 14:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kak. dan ben ik een reclame te vroeg afgehaakt. Wat is er op het eind nog gebeurt?
Ik had vorig seizoen hetzelfde gehad bij de midseason finale.quote:
Graag gedaanquote:
Haha, ja dat was echt hilarisch!quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:17 schreef Nappetje het volgende:
Vond hem als zombie wel intens grappig haha. Zal hij wellicht zelf ook wel erg grappig hebben gevonden om te doen
Niet zo heel raar als hij in een stuk glas staat te knijpen.quote:Op maandag 16 april 2018 16:06 schreef Vlindur het volgende:
Vond het zeer bijzonder dat Rick Negan in z'n keel sneed met een heel mini klein secuur sneetje en dat daarna z'n hand compleet onder het bloed had zitten
Ah. Dat detail had ik gemistquote:Op maandag 16 april 2018 16:59 schreef OMG het volgende:
[..]
Niet zo heel raar als hij in een stuk glas staat te knijpen.
Of dat zijn kogels op zouden raken, so predictable.quote:Op maandag 16 april 2018 16:26 schreef Mani89 het volgende:
Wat dom van Rick dat hij zijn pistool nog richt op Negan, ik wist al dat hij ging missen.
Omdat Rick net zou vertellen wat Carl van ze wou (samenwerken). Echter is Rick zijn woord tegenwoordig niets waard, vandaar die "suckerpunch"quote:Op maandag 16 april 2018 23:01 schreef Fer het volgende:
Ik heb alleen gemist waarom Negan hem niet aanviel en zich zomaar liet slachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |