Net terug, zat in het uitvak haha. Beleving hoor tussen de brescia fans, partijtje fanatiek. Voetbal niet aan te gluren trouwens.quote:
Lekker Derksen!quote:Op zondag 3 november 2019 10:12 schreef -J-D- het volgende:
Volgende week naar Borussia Monchengladbach - Werder Bremen!
Wat was je kwijt?quote:Op zaterdag 2 november 2019 17:49 schreef mabo11 het volgende:
Net nog kaarten kunnen fixen voor Dusseldorf Keulen morgen. Zin in!!!
Zo'n saaie kutsfeer bij Leverkusenquote:Op zondag 3 november 2019 10:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker Derksen!
Ik in december naar Leverkusen - Schalke.
Weet ik. Ben er al eens geweest. Maar ben weekend in Keulen, dus dan is dat mooi meegenomen een wedstrijd tussen twee grote clubs.quote:
Dat is zo, pak je nog Fortuna of Victoria Koln mee?quote:Op zondag 3 november 2019 11:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Weet ik. Ben er al eens geweest. Maar ben weekend in Keulen, dus dan is dat mooi meegenomen een wedstrijd tussen twee grote clubs.
Niet slecht!quote:Op zondag 3 november 2019 10:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker Derksen!
Fortuna Koln ben ik al 2x geweest, Viktoria ga ik nog eens naartoe maar niet dat weekend.quote:Op zondag 3 november 2019 11:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat is zo, pak je nog Fortuna of Victoria Koln mee?
40 euro per ticker, achter de goal. Zelfde prijs als normale kaartprijsquote:
Goed geregeld dan. Dacht zwarte markt.quote:Op zondag 3 november 2019 18:42 schreef mabo11 het volgende:
[..]
40 euro per ticker, achter de goal. Zelfde prijs als normale kaartprijs
Nog een tip waar te parkeren bij het stadion? Stond de vorige keer op het plein bij het stadion maar dat duurt lang voordat je er weg kan.quote:Op zondag 3 november 2019 10:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker Derksen!
Gewoon met de trein gaan, ticket zit bij je kaartje inbegrepen. Kun je ook lekker aan de pimpel.quote:Op maandag 4 november 2019 08:40 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Nog een tip waar te parkeren bij het stadion? Stond de vorige keer op het plein bij het stadion maar dat duurt lang voordat je er weg kan.
Bij Gladbach bedoel je? Is altijd vervelend daar met weggaan als je met de auto gaat inderdaad. Beste kun je op de meest verre parkeerplaatsen (officieel) parkeren. Is stukje lopen, maar soms gaat dat met wegrijden wel sneller. Of na wedstrijd uurtje blijven hangen in de fanzone, daar kies ik vaker voor.quote:Op maandag 4 november 2019 08:40 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Nog een tip waar te parkeren bij het stadion? Stond de vorige keer op het plein bij het stadion maar dat duurt lang voordat je er weg kan.
Top!quote:Op maandag 4 november 2019 10:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bij Gladbach bedoel je? Is altijd vervelend daar met weggaan als je met de auto gaat inderdaad. Beste kun je op de meest verre parkeerplaatsen (officieel) parkeren. Is stukje lopen, maar soms gaat dat met wegrijden wel sneller. Of na wedstrijd uurtje blijven hangen in de fanzone, daar kies ik vaker voor.
Thanks voor deze tio, zojuist kaarten gehaald voor het carnavalsweekend.quote:Op maandag 2 december 2019 20:44 schreef mabo11 het volgende:
Vandaag is de vrije verkoop van de Rückrunde van Borussia Monchengladbach in de verkoop gegaan. Net 2 kaarten tegen Leverkusen gekocht voor ¤58,50, we zitten naast elkaar op 2de ring Nordkurve.
Leverkusen was echt goed beschikbaar dit jaar. Is normaal heel vaak uitverkocht en wordt als soort derby gezien... En dat terwijl de successupporters dit jaar hoogtij vierenquote:Op maandag 2 december 2019 20:44 schreef mabo11 het volgende:
Vandaag is de vrije verkoop van de Rückrunde van Borussia Monchengladbach in de verkoop gegaan. Net 2 kaarten tegen Leverkusen gekocht voor ¤58,50, we zitten naast elkaar op 2de ring Nordkurve.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |