*kijk ons eens snel zijn!!!* /Zak B.quote:Op donderdag 8 maart 2018 10:06 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van Mclaren om weer zo vroeg op de dag een snelle ronde neer te zetten? 2 dagen geleden deed Stoffel dat ook, maar iedereen weet dat ze op de zachtste band rijden en niemand zal verbaasd zijn als die tank leeg is.
Van Sky F1:quote:Op donderdag 8 maart 2018 10:06 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van Mclaren om weer zo vroeg op de dag een snelle ronde neer te zetten? 2 dagen geleden deed Stoffel dat ook, maar iedereen weet dat ze op de zachtste band rijden en niemand zal verbaasd zijn als die tank leeg is.
quote:The cynics among you - and we may even find a few of those in the paddock too - will no doubt note with some scepticism that McLaren have once again been the first of the teams to bolt on the hypersofts.
Are they deliberately trying to inflate their pace in order to disguise some car weaknesses?
Absolutely not according to McLaren. They told us yesterday that there were "technical reasons" why the team preferred to run the softer Pirelli tyres this week.
Omdat ze later op de dag stuk zijn.quote:Op donderdag 8 maart 2018 10:06 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van Mclaren om weer zo vroeg op de dag een snelle ronde neer te zetten?
Zie het nut gewoon niet, ze hebben geen enkele dag de tests normaal kunnen volgen. Elke dag zijn er problemen, maar ook elke keer gaan ze snel naar buiten om een snelle ronde te knallen die de halve dag blijft staan maar ze schieten er werkelijk niets mee op, behalve wat Belgen die doordraaien omdat ze nu opeens denken dat Mclaren de snelste auto van het veld heeft.quote:
De hypersofts zijn sneller op temperatuur, waardoor ze eerder snelle ronden kunnen rijden dan op een andere band en dus eerder data kunnen vergaren waarvoor ze die snelheid nodig hebben (met name aero denk ik dan), aldus McLaren.quote:Op donderdag 8 maart 2018 10:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Zie het nut gewoon niet, ze hebben geen enkele dag de tests normaal kunnen volgen. Elke dag zijn er problemen, maar ook elke keer gaan ze snel naar buiten om een snelle ronde te knallen die de halve dag blijft staan maar ze schieten er werkelijk niets mee op, behalve wat Belgen die doordraaien omdat ze nu opeens denken dat Mclaren de snelste auto van het veld heeft.
Kunnen beter eens proberen minimaal één raceafstand af te leggen, kijken of die bak het houd.
Potentiële sponsors weten dit soms nietquote:Op donderdag 8 maart 2018 10:06 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van Mclaren om weer zo vroeg op de dag een snelle ronde neer te zetten? 2 dagen geleden deed Stoffel dat ook, maar iedereen weet dat ze op de zachtste band rijden en niemand zal verbaasd zijn als die tank leeg is.
Springenquote:Op donderdag 8 maart 2018 10:28 schreef Sounddragon het volgende:
Veel dichterbij kom je niet..
[ afbeelding ]
Dat denk ik ook, alleen snap ik het doel niet. Dat de rest van de teams zoiets doen is wel te begrijpen, die hebben al meermaals meerdere raceafstanden op een dag gereden en weten dat hun auto het houd, dus richten ze zich op de snelheid. Mclaren heeft nog geen dag gekend zonder problemen, nog geen raceafstand op een dag afgelegd, zij zouden zich toch moeten focussen op de long runs en de betrouwbaarheid. Wat doet die bak als die 60 rondes heeft afgelegd, of 120, moeten dan alle onderdelen vervangen worden? Nee het lijkt erop dat ze nu in de testen even willen laten zien hoe "snel" ze zijn, terwijl iedereen weet dat ze niet bij de top 4 zullen zitten. En al waren ze de snelste, als ze nog niet eens één grandprix kunnen rijden zonder dat die wagen uit elkaar valt heb je er ook niets aan.quote:Op donderdag 8 maart 2018 10:22 schreef SnowOokami het volgende:
Denk ook dat Vandoorne net die ronde met weinig brandstof heeft gedaan want hij was daarna snel weer binnen en nu weer buiten...
Gezien we nu ook 4 soorten soft banden hebben denk ik dat deze banden ook wel in races worden ingezet.quote:Op donderdag 8 maart 2018 10:26 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De hypersofts zijn sneller op temperatuur, waardoor ze eerder snelle ronden kunnen rijden dan op een andere band en dus eerder data kunnen vergaren waarvoor ze die snelheid nodig hebben (met name aero denk ik dan), aldus McLaren.
Nee, dan kijken ze me zo raar aan, we zijn hier een soort van 'illegaal', dit is in het perscentrumquote:
Trek je broek af met je billen tegen het raam als Max komt aanrijden.quote:Op donderdag 8 maart 2018 10:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, dan kijken ze me zo raar aan, we zijn hier een soort van 'illegaal', dit is in het perscentrum
Rare plek om te bevallen.quote:Op donderdag 8 maart 2018 10:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, dan kijken ze me zo raar aan, we zijn hier een soort van 'illegaal', dit is in het perscentrum
Nou ja, we horen over de boordradio anders vaak genoeg "Push, Push!", dus waarschijnlijk is het niet zo raar als we denken.quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2018 10:39 schreef TagForce het volgende:
[..]
Nou ja, we horen over de boordradio anders vaak genoeg "Push, Push!", dus waarschijnlijk is het niet zo raar als we denken.
Toch lastig, misschien dat ze daarom zo vaak vers rubber halen.quote:Op donderdag 8 maart 2018 10:39 schreef TagForce het volgende:
[..]
Nou ja, we horen over de boordradio anders vaak genoeg "Push, Push!", dus waarschijnlijk is het niet zo raar als we denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |