In Friesland is er denk ik 1 agent op 100.000 koeien, net als in Zeeland waar ik vandaan kom. In steden met meer politie, meer criminaliteit en meer politie is er inderdaad meer kans dat het voorkomtquote:Op woensdag 7 maart 2018 23:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als vrienden hebben we het wel over dat soort zaken hoor. Maar als jij zegt dat het wel gebeurd geloof ik je meteen. Rotterdam is misschien ook wat anders dan Friesland.
Dat wel ja, maar meerdere keren per week dat gaat er bij mij moeilijk in. Maar gelukkig is het voor mij een ver van mijn bed show.quote:Op woensdag 7 maart 2018 23:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
In Friesland is er denk ik 1 agent op 100.000 koeien, net als in Zeeland waar ik vandaan kom. In steden met meer politie, meer criminaliteit en meer politie is er inderdaad meer kans dat het voorkomt
Dat klinkt inderdaad als wel erg veel, dat lijkt me ook vrij sterk. Al zal het vast wel eens incidenteel voor komen.quote:Op woensdag 7 maart 2018 23:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar meerdere keren per week dat gaat er bij mij moeilijk in. Maar gelukkig is het voor mij een ver van mijn bed show.
quote:Op woensdag 7 maart 2018 23:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Islamitische partij in Rotterdam.
Betere variant van DENK zegmaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |