74quote:Op woensdag 7 maart 2018 21:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou in welke minuut gaat er rood vallen
Optelsommetjequote:Op woensdag 7 maart 2018 21:59 schreef Mansjester het volgende:
Dit is toch geen geel. Wat een zaadscheids
Open anders even een topic met een idee voor een nieuw formatquote:Op woensdag 7 maart 2018 22:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er is een mogelijkheid dat er 5 (!) Engelse ploegen de kwartfinale van de CL halen
Al vrees ik voor Chelsea
Er komt sowieso een geheel Engels affiche de volgende ronde.quote:Op woensdag 7 maart 2018 22:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er is een mogelijkheid dat er 5 (!) Engelse ploegen de kwartfinale van de CL halen
Al vrees ik voor Chelsea
mooi beter dan barca/real weerquote:Op woensdag 7 maart 2018 22:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Al vrees ik voor Chelsea
bek houwe tegen Totoquote:Op woensdag 7 maart 2018 22:02 schreef Coco. het volgende:
[..]
Toto zegt wel meer, bijvoorbeeld dat hij niet dik is.
Dat kunnen ze helemaal niet.quote:Op woensdag 7 maart 2018 22:03 schreef PicoMMP het volgende:
Wordt het niet tijd dat Juventus een keer gaat aanvallen?
United haalt het wel, Chelsea niet nee.quote:Op woensdag 7 maart 2018 22:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
die gaan het toch ni halen
hoop ik
En worden toch waarschijnlijk weer kampioenquote:Op woensdag 7 maart 2018 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
Lichtsteiner erin, wat een treurige club.
Ik hoop dat liverpool het goed gaat doenquote:Op woensdag 7 maart 2018 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
United haalt het wel, Chelsea niet nee.
Lijkt NL wel.quote:Op woensdag 7 maart 2018 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En worden toch waarschijnlijk weer kampioen
Ze spelen echt schandalig slecht vandaag.quote:Op woensdag 7 maart 2018 22:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
....
Zeer sterke aanval maar nee zouden ze niet kunnen. Spelen normaal ook aanvallend.
Ik ook, maar die zullen wel weer Real Madrid loten en er dan afgaan.quote:Op woensdag 7 maart 2018 22:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik hoop dat liverpool het goed gaat doen
Sané, Mané of Kane mag de CL winnen.quote:Op woensdag 7 maart 2018 22:05 schreef KingRoland het volgende:
City mag ook wel omdat ik van Sané hou
quote:Op woensdag 7 maart 2018 22:06 schreef bianconeri het volgende:
Schande dat je het als Juve zijnde lastig hebt tegen Tottenham.
Daar moet je gwn zonder teveel moeite over heen lopen als je zoveel meer kwaliteit hebt.
1 of andere manier weet Tottenham dat tegen te werken.
lolquote:Op woensdag 7 maart 2018 22:06 schreef bianconeri het volgende:
Schande dat je het als Juve zijnde lastig hebt tegen Tottenham.
Daar moet je gwn zonder teveel moeite over heen lopen als je zoveel meer kwaliteit hebt.
1 of andere manier weet Tottenham dat tegen te werken.
Ze bakken er vandaag niks van, beste bianconeri.quote:Op woensdag 7 maart 2018 22:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
....
Zeer sterke aanval maar nee zouden ze niet kunnen. Spelen normaal ook aanvallend.
Kanéquote:Op woensdag 7 maart 2018 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sané, Mané of Kane mag de CL winnen.
Sanégodquote:Op woensdag 7 maart 2018 22:05 schreef KingRoland het volgende:
City mag ook wel omdat ik van Sané hou
Juve kwalitatief top 3 van de wereld. Nou nou wat treurig hoor. Zeikerd.quote:Op woensdag 7 maart 2018 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En worden toch waarschijnlijk weer kampioen
Ja leukquote:Op woensdag 7 maart 2018 22:06 schreef PicoMMP het volgende:
1-1 zou wel leuk zijn voor een knotsgekke slotfase
quote:Op woensdag 7 maart 2018 22:06 schreef PicoMMP het volgende:
1-1 zou wel leuk zijn voor een knotsgekke slotfase
quote:Op woensdag 7 maart 2018 22:02 schreef franske19 het volgende:
Zul je zien dat Juve dadelijk één kans krijgt en dan is het 1-1.
quote:Op woensdag 7 maart 2018 22:07 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Juve kwalitatief top 3 van de wereld. Nou nou wat treurig hoor. Zeikerd.
HAHAHAHAHAHAH.quote:Op woensdag 7 maart 2018 22:07 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Juve kwalitatief top 3 van de wereld. Nou nou wat treurig hoor. Zeikerd.
badumtssquote:Op woensdag 7 maart 2018 22:02 schreef franske19 het volgende:
Zul je zien dat Juve dadelijk één kans krijgt en dan is het 1-1.
Higuain in ieder geval nietquote:Op woensdag 7 maart 2018 22:08 schreef KingRoland het volgende:
hoeveel mensen van Juve staan nu op scherp?![]()
Heeft Juve de afgelopen jaren ook laten zien.quote:
Die staat behoorlijk bot inderdaad.quote:Op woensdag 7 maart 2018 22:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Higuain in ieder geval niet
(qua gewicht)
Ja juve is inderdaad veel beter dan Bayern, Real, Barca en City om er maar een paar te noemen.quote:Op woensdag 7 maart 2018 22:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Heeft Juve de afgelopen jaren ook laten zien.
Kwalitatief een zeer sterk elftal.
Geheel gezien beter dan welk team in de PL dan ook.
Nogmaals dat zijn ze al jaren hoor.quote:Op woensdag 7 maart 2018 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
Juve top 3 van de wereld. Bedankt, daar ging mijn koffie.
Jij drinkt?quote:Op woensdag 7 maart 2018 22:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nogmaals dat zijn ze al jaren hoor.
Sowieso beter dan City.quote:Op woensdag 7 maart 2018 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja juve is inderdaad veel beter dan Bayern, Real, Barca en City om er maar een paar te noemen.
Ja Barca is gelijkwaardig aan Juve. Laat maar weer.quote:Op woensdag 7 maart 2018 22:10 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Sowieso beter dan City.
Real, Barca en Bayern zijn samen met Juve gelijkwaardig.
Een PSG en City zitten daar duidelijk achter.
Zou niet weten welke ploeg in de buurt moeten komen.
Eén van de betere acts op FOK!quote:Op woensdag 7 maart 2018 22:10 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Sowieso beter dan City.
Real, Barca en Bayern zijn samen met Juve gelijkwaardig.
Een PSG en City zitten daar duidelijk achter.
Zou niet weten welke ploeg in de buurt moeten komen.
Nee jij. Jij kent wss geen speler van Juve en kijkt al geen jaren meer naar Juve.quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2018 21:30 schreef klaasweetalles het volgende:
ik ga geld zetten dat juventus in de 2e helft 2x keer gaat scoren
quote:Op woensdag 7 maart 2018 22:11 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee jij. Jij kent wss geen speler van Juve en kijkt al geen jaren meer naar Juve.
Of zo'n typische PL hyper.
3 KWARTIER GELEDEN ZEI JE NOG WAT ANDER KAPITEINTJEquote:Op woensdag 7 maart 2018 22:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voor een ploeg die er twee moet scoren is dat niet zon gewaagde uitspraak
Wat zei ikquote:Op woensdag 7 maart 2018 22:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
3 KWARTIER GELEDEN ZEI JE NOG WAT ANDER KAPITEINTJE
Ik snap je zin niet zoquote:Op woensdag 7 maart 2018 22:17 schreef Mansjester het volgende:
Dembele is voor mij misschien wel de grootste verassing ooit qua verandering van positie in de opstelling
Wat is die van jullie?
verassing?quote:Op woensdag 7 maart 2018 22:17 schreef Mansjester het volgende:
Dembele is voor mij misschien wel de grootste verassing ooit qua verandering van positie in de opstelling
Wat is die van jullie?
die?quote:Op woensdag 7 maart 2018 22:17 schreef Mansjester het volgende:
Wat is die van jullie?
Ging net van staan naar zitten, prima opstelling zoals ik het nu bekijk.quote:Op woensdag 7 maart 2018 22:17 schreef Mansjester het volgende:
Wat is die van jullie?
Suarez bakt er echt niks van inderdaad.quote:Op woensdag 7 maart 2018 22:18 schreef klaasweetalles het volgende:
HET IS ook onmogelijk dat spelers van ajax ergens ver gaan komen he
Inb4 Caland met ‘Nouri’quote:Op woensdag 7 maart 2018 22:17 schreef Mansjester het volgende:
Wat is die van jullie?
Kneusjes komen ook weer uit hun holletjes gekropen.quote:Op woensdag 7 maart 2018 22:18 schreef klaasweetalles het volgende:
HET IS ook onmogelijk dat spelers van ajax ergens ver gaan komen he
Kweenie man, Mark Haughey was ooit eens van verdediger naar doelman gepromoveerd.quote:Op woensdag 7 maart 2018 22:17 schreef Mansjester het volgende:
Wat is die van jullie?
Smakeloos mannetje ben je toch ookquote:Op woensdag 7 maart 2018 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Is niet eens geselecteerd door Koeman.
quote:
De transformatie van spits naar controlerende middenvelder.quote:
Njah, vleugelspelers naar back komt best vaak voor zelfsquote:Op woensdag 7 maart 2018 22:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
De transformatie van spits naar controlerende middenvelder.
Net als Zinchenko. Van vleugelaanvaller naar linksback
Je wil een discussie op niveau of wil je even je eigen mening ventileren?quote:Op woensdag 7 maart 2018 22:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
De transformatie van spits naar controlerende middenvelder.
Net als Zinchenko. Van vleugelaanvaller naar linksback
Eriksen gaat naar Barcelona als Iniesta stopt.quote:Op woensdag 7 maart 2018 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als ik Barcelona was had ik Eriksen gekocht.
Maar ik ben Barcelona niet
Beter Dembelequote:Op woensdag 7 maart 2018 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als ik Barcelona was had ik Eriksen gekocht.
Maar ik ben Barcelona niet
Dat van Dembele vind ik wel echt verassendquote:Op woensdag 7 maart 2018 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, vleugelspelers naar back komt best vaak voor zelfs
Ik ben benieuwd naar jouw meningquote:Op woensdag 7 maart 2018 22:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Je wil een discussie op niveau of wil je even je eigen mening ventileren?
Dat gaat wel snel gebeuren.quote:Op woensdag 7 maart 2018 22:22 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Eriksen gaat naar Barcelona als Iniesta stopt.
Ik wist het niet eens maar ben dan ook niet zo’n volger.quote:Op woensdag 7 maart 2018 22:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat van Dembele vind ik wel echt verassend
[..]
Ik ben benieuwd naar jouw mening
GGMM niet?quote:Op woensdag 7 maart 2018 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik mis alleen scrummie en jancees nog
JanCees zit vast inzake Orlando.quote:Op woensdag 7 maart 2018 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik mis alleen scrummie en jancees nog
Waarom (zijnde)?quote:Op woensdag 7 maart 2018 22:26 schreef KennyPowers het volgende:
Dit is toch een trauma als spurs-fan (zijnde)
het gaat om winnenquote:Op woensdag 7 maart 2018 22:26 schreef bombmannl het volgende:
Dit wordt niks meer, juve weet als geen ander een voorsprong te verdedigen. Zonde zeg, Spurs spelen 20x atractiever dan dit juve
En winnen laten jullie aan PSV over?quote:Op woensdag 7 maart 2018 22:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het gaat om winnen
mooi voetbal laten we over aan ajax
Jaquote:Op woensdag 7 maart 2018 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij wil toch gewoon Juventus door?
quote:Op woensdag 7 maart 2018 22:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En winnen laten jullie aan PSV over?
Ja goh maar als neutrale kijker gaat het mij niet om het winnen.quote:Op woensdag 7 maart 2018 22:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het gaat om winnen
mooi voetbal laten we over aan ajax
In welk opzicht?quote:Op woensdag 7 maart 2018 22:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Mooi om te zien dat die Erikssen een verminderde versie is van Ziyech maar wel echt naar zijn kwaliteiten speelt.²
minder gefluit.quote:
Spel inzicht, technisch, balbehandeling, karakter, ruwe huid.quote:
Fitboy.quote:Op woensdag 7 maart 2018 22:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Barney Gif al gezien in het UKO topic?
Zal wel weer juve - barca worden.quote:Op woensdag 7 maart 2018 22:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Manchester City - Juventus zou wel een lekkere kwartfinale zijn
The fuck is een uko nigga?quote:Op woensdag 7 maart 2018 22:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Barney Gif al gezien in het UKO topic?
jezusquote:
Kan niet, Younes schiet zelf al naast.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |