SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op woensdag 7 maart 2018 21:07 schreef Coco. het volgende:
Kinderfoto van SonVasion moet hierom lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Ik vind Emile wel leuk, maar hij zit er wel eens naast.quote:Op woensdag 7 maart 2018 21:08 schreef franske19 het volgende:
[..]
Toen ik Schelvis hoorde ben ik van Ziggy naar Veronica gegaan. Ik haat die man.
Met een goede coach zou Belgie vrijwel onverslaanbaar zijn. Fantastisch elftalquote:Op woensdag 7 maart 2018 21:09 schreef kapiteintje het volgende:
Die Dembele is toch wel zon prachtige voetballer he
quote:Op woensdag 7 maart 2018 21:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vind Emile wel leuk, maar hij zit er wel eens naast.
Bizar ja, al heb je ook nog Frankrijkquote:Op woensdag 7 maart 2018 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met een goede coach zou Belgie vrijwel onverslaanbaar zijn. Fantastisch elftal
Je moet ook niet recht in de lamp kijken.quote:Op woensdag 7 maart 2018 21:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
In mijn ogen is het te licht voor een penalty
Maar wellicht ben ik niet objectief
dit was een ''je kan em geven'' penalty niet ''OMG SCHEIDS BEN JE BLIND OFZO'' penaltyquote:Op woensdag 7 maart 2018 21:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
In mijn ogen is het te licht voor een penalty
Maar wellicht ben ik niet objectief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |