Links, Vicar or rechts? Wat zal ik doen?quote:
Die wolf hoort je te killen naabquote:Op zaterdag 10 maart 2018 15:20 schreef Jungle_Jim het volgende:
Godverdomme, wat een irritant schijtspel dat Bloodborneik kom niet eens langs de eerste tegenstander
had m bijna verslagen door de hele tijd weg te duiken en kleine tikken uit te delen maar toen besefte ik me dat ik het alleen maar irritant vond en ben ik maar gestopt.
nioh.quote:
Ik ben nu ook 3 dagen bezig en ben bij Mensis nightmare.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 17:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]als je weet waar je heeb moet rush je als een gek door zn spel man
old hunters wordt een ander verhaal, maarja dat komt morgen wel, nu eerst klaarmaken om zo aan de zuip te gaan
Nergens op gebaseerdquote:
Ik ben volledig opnieuw begonnen en het lijkt wel alsof BB makkelijker is gewordenquote:Op zondag 11 maart 2018 08:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ben nu ook 3 dagen bezig en ben bij Mensis nightmare.
Gaat een stuk sneller inderdaad als je hem al eens gespeeld hebt. (Met nog dark souls 3 ertussen)
Ik was destijds net aan NG+ begonnen en daar gewoon mee verder gegaan.quote:Op zondag 11 maart 2018 09:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ben volledig opnieuw begonnen en het lijkt wel alsof BB makkelijker is geworden
altijd extreem rechts.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Links, Vicar or rechts? Wat zal ik doen?
heb je de DLC al ?quote:Op zondag 11 maart 2018 08:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ben nu ook 3 dagen bezig en ben bij Mensis nightmare.
Gaat een stuk sneller inderdaad als je hem al eens gespeeld hebt. (Met nog dark souls 3 ertussen)
dit wil ik zo graag!quote:
lol Dat is wat je noemt een DLCquote:Op zondag 11 maart 2018 13:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb je de DLC al ?
stapte daar binnen, heel leuk, hele spel was een eitje
eerste gast daar, bam klap en dood was ik
Heb de DLc wel vandaag gekocht, was maar 7 eu.quote:Op zondag 11 maart 2018 13:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb je de DLC al ?
quote:Op zondag 11 maart 2018 13:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb je de DLC al ?
Ludwig the Accursed / The Holy Blade, die is pasquote:Op zondag 11 maart 2018 13:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb je de DLC al ?
Samen met die draak een bijna onmogelijke eindbaas.quote:Op zondag 11 maart 2018 14:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ludwig the Accursed / The Holy Blade, die is pas![]()
Daar ben ik destijds op blijven hangen.
Watjequote:Op zondag 11 maart 2018 14:21 schreef Radjan het volgende:
Jezus wat een kut game is Bloodborne zeg. 10 minuten bezig en 25 keer dood gegaan gelijk gewist. Hopen dat april wat leukers biedt.
Beste spel op de ps4. Opgever.quote:Op zondag 11 maart 2018 14:21 schreef Radjan het volgende:
Jezus wat een kut game is Bloodborne zeg. 10 minuten bezig en 25 keer dood gegaan gelijk gewist. Hopen dat april wat leukers biedt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |