in die tijd kwam de pastoor langs als er binnen een jaar geen nieuwe telg in zat, mijn oma zou nu 100 zijn ofzoquote:Op woensdag 7 maart 2018 18:32 schreef KennyPowers het volgende:
25 ooms/tantes exclusief partners, damn.
ouders hebben een kaart gehad met daarin de uitnodiging, op de enveloppe stond "Familie x & kinderen"quote:
Dan zou ik wel gaan. Ga je niet zou ik wel even een belletje doen voor condoleren en afmelden.quote:Op woensdag 7 maart 2018 18:34 schreef VleesLollie het volgende:
[..]
ouders hebben een kaart gehad met daarin de uitnodiging, op de enveloppe stond "Familie x & kinderen"
Nou zo was het niet bedoelt. Je moet toch zelf weten of je wel of niet wilt gaan. Daar heeft een naaste niks over te zeggen.quote:
Als ik er het afgelopen jaar geen voet binnen heb gezet, zie je mij ook niet schijnheilig op je begrafenis.quote:
Mag ik dan in jouw plaats gaan? Ben dol op een goede begrafenis.quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:00 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Als ik er het afgelopen jaar geen voet binnen heb gezet, zie je mij ook niet schijnheilig op je begrafenis.
Dit is mijn uitspraak en zo zit het.
Voor de mooie verhalen die ze vertellen terwijl je weet dat in real life hij/zij een groot stuk sjagerijn was?quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:02 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Mag ik dan in jouw plaats gaan? Ben dol op een goede begrafenis.
En de broodjes en/of cake.quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:06 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Voor de mooie verhalen die ze vertellen terwijl je weet dat in real life hij/zij een groot stuk sjagerijn was?
En om tegen al die ooms en tantes 'nou jij nog he!' te zeggen, omdat ze dat ook op elke bruiloft tegen jou zeiden.quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:23 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
En om tegen al die ooms en tantes 'nou jij nog he!' te zeggen, omdat ze dat ook op elke bruiloft tegen jou zeiden.
Godverdommequote:Op woensdag 7 maart 2018 20:23 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
En om tegen al die ooms en tantes 'nou jij nog he!' te zeggen, omdat ze dat ook op elke bruiloft tegen jou zeiden.
Hahaha, voor al die keren dat jouw ooms en tantes tegen jou zeiden: 'En nou jij nog he!', doelend op je single-statusquote:Op woensdag 7 maart 2018 20:23 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:23 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Die grap had niemand uitleg bij nodig hoor...quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:43 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Hahaha, voor al die keren dat jouw ooms en tantes tegen jou zeiden: 'En nou jij nog he!', doelend op je single-status
Ik zie nu pas dat ik het tweede deel van de zin heb gemist. Het stond er inderdaad al.quote:Op donderdag 8 maart 2018 10:09 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Die grap had niemand uitleg bij nodig hoor...
Het individualisme viert hoogtij. Dat gaat tevens onze ondergang beteken. Ik zou overigens wel gaan als het de zus van mn vader was.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:49 schreef Nemmarith het volgende:
Doet mij een beetje denken aan de tijd waarin wij leven...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |