Ik had wel verwacht dat onlogisch een ontzettend slechte mod zou zijn, maar die verwachtingen heeft hij ver overtroffen.quote:Op donderdag 8 maart 2018 12:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alsof er een betere kandidaat was.
quote:Op donderdag 8 maart 2018 12:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat onlogisch een ontzettend slechte mod zou zijn, maar die verwachtingen heeft hij ver overtroffen.
Niet geklikt maatjequote:Op donderdag 8 maart 2018 12:57 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/video/k(...)ende-redding~vp29908
Moet je even solliciteren als mod, kun je het achter nog eens goed teruglezen.quote:Op donderdag 8 maart 2018 12:48 schreef Sked het volgende:
Zou de aanstelling van onlo geen troll van de admins zijn geweest on GGMM weg te krijgen?
quote:Op donderdag 8 maart 2018 12:57 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/video/k(...)ende-redding~vp29908
Als ik dat doe is mijn hoop niet meer zo stiekem. Ik schreeuw het liever niet van de daken.quote:Op donderdag 8 maart 2018 13:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb hier een hashtag voor in het leven geroepen. Zie mijn ondertitel.
Jij draait nog erger dan D66.quote:Op donderdag 8 maart 2018 13:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb hier een hashtag voor in het leven geroepen. Zie mijn ondertitel.
Thanks Captain Obvious..quote:Op donderdag 8 maart 2018 13:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar ga je wel vaker de mist mee in.
Geinponem doch topuser die wars is van pretenties, derhalve louter positief..quote:Op donderdag 8 maart 2018 13:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Anytime N1ek-. Hoe zou jij tegenover een terugkeer van GGMM staan?
Nou Opper, verklaar je nader. En dan vooral op de termen targets en non-targets.quote:Die eigen DNA-databank voor de AIVD is een van de nieuwe bevoegdheden in de Wet op de inlichtingen- en veiligheidsdiensten (Wiv), waarover tijdens de komende gemeenteraadsverkiezingen een referendum wordt gehouden. Tegenstanders spreken over de ‘sleepwet’ omdat er meer dataverkeer over de kabel afgetapt mag worden. Maar over de DNA-databank in de wet blijft het opvallend stil, terwijl ook die verregaande nieuwe bevoegdheden omvat. De veiligheidsdienst mag straks DNA van ‘targets’ en ‘non-targets’ verzamelen, zelfs als ze daarvoor moet inbreken in een woning. Het gevonden erfelijk materiaal mag de dienst in de vorm van DNA-profielen tot dertig jaar in een eigen databank opslaan en uitwisselen met buitenlandse veiligheidsdiensten. Het doel: vaststellen of verifiëren van de identiteit van een persoon. Maar experts waarschuwen voor een glijdende schaal: je DNA zegt namelijk niet alleen iets over jezelf, maar ook over je familie, en zelfs je bevolkingsgroep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |