Naja, als er een lek is en API keys niet nodig zijn dan kan ik me voorstellen dat ze ook niet enabled hoefden te zijn op de settings pagina.quote:Op woensdag 7 maart 2018 18:05 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ook users met 2FA die nooit iets met APi’s gedaan hebben claimen alles kwijt te zijn.. mtgox 2.0?
Dat zegt Binance zelf inderdaad:quote:Op woensdag 7 maart 2018 18:06 schreef Afwazig het volgende:
Het heeft blijkbaar te maken met accounts die een API key ooit hadden aangemaakt voor Binance. Deze worden door tradingbots gebruikt voornamelijk.
Maar er zijn ook users zonder API key die melding hebben gemaakt.quote:We are investigating reports of some users having issues with their funds. Our team is aware and investigating the issue as we speak.
As of this moment, the only confirmed victims have registered API keys (to use with trading bots or otherwise). There is no evidence of the Binance platform being compromised.
Please remain patient and we will provide an update as quickly as possible.
Edit: Withdrawals are temporarily disabled at this time.
quote:Op woensdag 7 maart 2018 18:07 schreef Typisch het volgende:
http://cryptofeels.net/
Geweldige website
Mogelijk, maar er duiken ook altijd een hoop trollen op dit soort nieuws om de markt negatief te beïnvloeden.quote:Op woensdag 7 maart 2018 18:07 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dat zegt Binance zelf inderdaad:
[..]
Maar er zijn ook users zonder API key die melding hebben gemaakt.
Kan elke exchange gebeuren, laten we wel wezenquote:Op woensdag 7 maart 2018 18:08 schreef Geranium_Opa het volgende:
Ik vind Poloniex vaak slecht werken maar ben toch blij dat ik niet naar Binance ben verhuisd , dit is te gek voor woorden.
* Bestelt stuk touw *quote:Op woensdag 7 maart 2018 18:07 schreef Typisch het volgende:
Geweldige website
Exchange: Poloniexquote:Op woensdag 7 maart 2018 18:09 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Kan elke exchange gebeuren, laten we wel wezen
Hahahahquote:Op woensdag 7 maart 2018 18:07 schreef Typisch het volgende:
Geweldige website
twitter:JackBauerBONS twitterde op woensdag 07-03-2018 om 17:59:27All exchanges, with NO exceptions, have just seen the largest volume of sells at once in a long time. This was not a freak occurrence. This was likely planned. @bitfinex alone moved almost 12,000 btc in 30 minutes. reageer retweet
Hoe kan zoiets?quote:Op woensdag 7 maart 2018 18:12 schreef Gehrman het volgende:
Ander interessant nieuws:twitter:JackBauerBONS twitterde op woensdag 07-03-2018 om 17:59:27All exchanges, with NO exceptions, have just seen the largest volume of sells at once in a long time. This was not a freak occurrence. This was likely planned. @bitfinex alone moved almost 12,000 btc in 30 minutes. reageer retweet
Daarom DEXquote:Op woensdag 7 maart 2018 18:09 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Kan elke exchange gebeuren, laten we wel wezen
Een exchange , en zeker een als Binance moet men gewoon veilig zijn coins op kunnen laten hebben. We willen de banken gaan vervangen, maar we moeten wel alles op een offline usb'tje gaan bewaren.quote:Op woensdag 7 maart 2018 18:09 schreef Weissmania het volgende:
gewoon je bitcoins in een oude sok bewaren jonges
Vergeet de Bitfinex 'hack' nietquote:Op woensdag 7 maart 2018 18:10 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Exchange: Poloniex
Hack Date: 4th March 2014
Amount Hacked: 12.3% of all BTCs (97 BTC)
Ja de tegenstrijdigheid van "blockchain breekt banken af" naar exchanges die eigenlijk de nieuwe banken zijn is wel schitterendquote:Op woensdag 7 maart 2018 18:15 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Duh, ik blijf lekker BarterDEX pluggen till the end of times
quote:Op woensdag 7 maart 2018 18:18 schreef MaGNeT het volgende:
Viacoin doet het best goed vandaag.
https://coinmarketcap.com/currencies/viacoin
Iemand een reden?
jaquote:Op woensdag 7 maart 2018 18:11 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Hahahah
Past die shit zich aan, aan de omstandigheden?
Jep, maar ja, als men niet wil leren moet men maar voelenquote:Op woensdag 7 maart 2018 18:15 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ja de tegenstrijdigheid van "blockchain breekt banken af" naar exchanges die eigenlijk de nieuwe banken zijn is wel schitterend![]()
Zijn ook allemaal op leuke plekken als BVI, Seychellen etc gevestigd. Uiteraard in een limited company zodat er zo min mogelijk informatie naar buiten komt.
Whut?quote:Op woensdag 7 maart 2018 18:17 schreef DSVM het volgende:
[..]
Manipulatie van een select groepje whales.
Net zoals bepaalde banken de stockmarket sturen.
Alts binance verkocht , naar VIA, hacker verkoopt op hoogtepunt.quote:Op woensdag 7 maart 2018 18:18 schreef MaGNeT het volgende:
Iemand een reden?
RomanoGod.quote:Op woensdag 7 maart 2018 18:18 schreef MaGNeT het volgende:
Iemand een reden?
Ik wacht even sub 9 een beetje kopen, bij sub 7 daarna all inquote:Op woensdag 7 maart 2018 18:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daar zou ik ff niet op gokken. Maar misschien heb je gelijk.
De betere shit.quote:Op woensdag 7 maart 2018 18:30 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Zojuist een pizza besteld, prima koopmoment inderdaad want ik kreeg honger.
Ik snap er niks van. Ben ik dan iets te gepocheerd? Na 1,5 maand nog geen cent verdiend.quote:Op woensdag 7 maart 2018 18:30 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Ik wacht even sub 9 een beetje kopen, bij sub 7 daarna all in
prima koopmoment inderdaadquote:Op woensdag 7 maart 2018 18:30 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Zojuist een pizza besteld, prima koopmoment inderdaad want ik kreeg honger.
Nee, jij en vele andere zijn op de top ingestapt en hebben blind gekocht. Tis jammer maar helaas.quote:Op woensdag 7 maart 2018 18:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik snap er niks van. Ben ik dan iets te gepocheerd? Na 1,5 maand nog geen cent verdiend.²
Waddamigonnadoooo !quote:Op woensdag 7 maart 2018 18:32 schreef MaGNeT het volgende:
RyderofEric [score verborgen] 51 minuten geleden
What are we going to do. I jut lost 21500 vechain. Over 100k$ of my money is gone and all I have is 1000 via coin and a tiny bit of bitcoin
Ik adviseer je om al je coins te verkopen (niet op Binance) en er mee te stoppen.quote:Op woensdag 7 maart 2018 18:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik snap er niks van. Ben ik dan iets te gepocheerd? Na 1,5 maand nog geen cent verdiend.²
Ik mag hier niet teveel over eten spreken, maar ham + salami + gehakt + oregano + kaas + champignons + tomatensaus = pizzaquote:Op woensdag 7 maart 2018 18:31 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
De betere shit.
I join, kga pizza fixen.
Wat heb je besteld
Waar moet ik dan hier over mee gaan praten? Ik ben graag inhoudelijk.quote:Op woensdag 7 maart 2018 18:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik adviseer je om al je coins te verkopen (niet op Binance) en er mee te stoppen.
Dat is voor alle partijen beter.
21k vet op een Exchange holden is niet zo slim.quote:Op woensdag 7 maart 2018 18:32 schreef MaGNeT het volgende:
What are we going to do. I jut lost 21500 vechain. Over 100k$ of my money is gone and all I have is 1000 via coin and a tiny bit of bitcoin
Nu begrijp ik goed waarom je snachts liever geen troep op een exchange hebt staan. En je vooral ook beter slaapt als het netjes in je wallet staat.quote:Op woensdag 7 maart 2018 18:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik adviseer je om al je coins te verkopen (niet op Binance) en er mee te stoppen.
Dat is voor alle partijen beter.
Als "vrouwtje" synoniem stond voor "exchange" en "honing" voor "Bitcoin" dan was je inhoudelijk ontopic.quote:Op woensdag 7 maart 2018 18:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waar moet ik dan hier over mee gaan praten? Ik ben graag inhoudelijk.²
Ik weet niet wat jij gaat doen, maar ik ga zo aan de koteletten. Ik zal een foto maken.quote:Op woensdag 7 maart 2018 18:36 schreef MaGNeT het volgende:
Anders heb je hier de dorpsgek uitgehangen.
Als de bodem bereikt is kunnen we inderdaad enkel nog naar boven, blijft mooi hoe dat werkt.quote:Op woensdag 7 maart 2018 18:31 schreef TwztId het volgende:
Jullie weten wat er hierna gebeurd toch ?
Dikke bull run incoming!!
Jaquote:Op woensdag 7 maart 2018 18:35 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Nu begrijp ik goed waarom je snachts liever geen troep op een exchange hebt staan. En je vooral ook beter slaapt als het netjes in je wallet staat.
100k op een exchange laten staanquote:Op woensdag 7 maart 2018 18:32 schreef MaGNeT het volgende:
En je romige dukatenquote:Op woensdag 7 maart 2018 18:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij gaat doen, maar ik ga zo aan de koteletten. Ik zal een foto maken.²
Op zoek gaan naar logica en ratio in deze business. Wat doe je gehydrateerd man.quote:
Wie zegt dit?quote:Op woensdag 7 maart 2018 18:37 schreef DSVM het volgende:
''Binance was not hacked: "Trading bots (API) compromised. Altcoins sold for BTC, then BTC to VIA. Withdrawal were blocked quickly. Everything is fine, Binance itself isnt compromised. People gave access to their trading API to shady bots online."
Gevalletje eigen schuld ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |