abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 7 maart 2018 @ 15:33:18 #1
131603 Afwazig
Serious business
pi_177663876


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]


Persoonlijke touch van TS:
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 maart 2018 @ 15:35:06 #2
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177663931
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 15:32 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ik zie je dit soort posts best vaak plaatsen, waarom stap je niet all in op BTC?

Los van of dat de juiste keuze is of niet, ik krijg uit jouw posts vaak het idee dat jij dat de juiste keuze vindt :)
Ik denk dat die posts vooral komen omdat ik de markt wil begrijpen en niet kan accepteren dat er geen logica achter zit :P

Tijdje geleden ook met volgens mij Typisch over gehad dat niet alles te begrijpen is qua koers.

Het valt niet te begrijpen, het valt niet in te schatten en BTC is ook niet alles en net zo labiel soms :D

Alts zijn more risk more reward, al is het op dit moment vooral more risks and no fucking rewards :P Ach, ik heb er nog steeds lol in en sta nog steeds x3 inleg :D dus moet niet klagen.
pi_177663961
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 15:32 schreef Afwazig het volgende:
Universa. Tering :')
Jep, prima koopmoment
Lambo of Rekt
  woensdag 7 maart 2018 @ 15:37:07 #4
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_177663978
Ik heb maar één ding te zeggen over de afgelopen twee maanden: MEH -O-
Ja inderdaad, V. ja.
pi_177664062
Het zijn inderdaad barre tijden voor ons als crypto-experts. De tijd van het snelle geld is nu echt wel voorbij. Ik denk dat we voorlopig aan blijven moderen. Aan de instant noodles de komende tijd.
pi_177664069
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 15:35 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik denk dat die posts vooral komen omdat ik de markt wil begrijpen en niet kan accepteren dat er geen logica achter zit :P

Tijdje geleden ook met volgens mij Typisch over gehad dat niet alles te begrijpen is qua koers.

Het valt niet te begrijpen, het valt niet in te schatten en BTC is ook niet alles en net zo labiel soms :D

Alts zijn more risk more reward, al is het op dit moment vooral more risks and no fucking rewards :P Ach, ik heb er nog steeds lol in en sta nog steeds x3 inleg :D dus moet niet klagen.
The market can remain irrational longer than you can remain solvent.

Bijna geen een markt is rationeel (logica) en dat zal ook nooit zo worden, daarnaar zoeken is tijd verspilling en tijd is al kostbaar genoeg :P En verder is x3 inderdaad gewoon uitstekend, dat had je met BTC waarschijnlijk niet gehaald (weet niet wanneer je ingestapt bent) ^O^
pi_177664075
quote:
9s.gif Op woensdag 7 maart 2018 15:41 schreef BadVlad het volgende:
Het zijn inderdaad barre tijden voor ons als crypto-experts. De tijd van het snelle geld is nu echt wel voorbij. Ik denk dat we voorlopig aan blijven moderen. Aan de instant noodles de komende tijd.
Droge rijst met bruine bonen -O-
pi_177664104
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 15:41 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Droge rijst met bruine bonen -O-
En dan meteen voor een hele week koken. Ook de verwarming maar weer uitgezet om te besparen. Gelukkig heb ik een Snuggie. :{
pi_177664130
Dit gaat heel hard klappen. Volume is weg, komt geen geld meer bij, interesse in crypto bij nieuwe investeerders nihil. Dit klapt in elkaar
pi_177664141
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 15:44 schreef Manzonderschouders het volgende:
Dit gaat heel hard klappen. Volume is weg, komt geen geld meer bij, interesse in crypto bij nieuwe investeerders nihil. Dit klapt in elkaar
Klap zelf in elkaar.
pi_177664166
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 15:44 schreef Manzonderschouders het volgende:
Dit gaat heel hard klappen. Volume is weg, komt geen geld meer bij, interesse in crypto bij nieuwe investeerders nihil. Dit klapt in elkaar
Nou zeg, jij bent wel heel erg negatief. ;(
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 maart 2018 @ 15:45:44 #12
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177664168
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 15:41 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

The market can remain irrational longer than you can remain solvent.

Bijna geen een markt is rationeel (logica) en dat zal ook nooit zo worden, daarnaar zoeken is tijd verspilling en tijd is al kostbaar genoeg :P En verder is x3 inderdaad gewoon uitstekend, dat had je met BTC waarschijnlijk niet gehaald (weet niet wanneer je ingestapt bent) ^O^
1 januari begonnen :D Lang leve TRX pump & dump :P
pi_177664173
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 15:44 schreef Manzonderschouders het volgende:
Dit gaat heel hard klappen. Volume is weg, komt geen geld meer bij, interesse in crypto bij nieuwe investeerders nihil. Dit klapt in elkaar
Neuh, dit gaat gewoon weer moon in de zomer.
Lambo of Rekt
pi_177664181
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 15:45 schreef Kyran het volgende:

[..]

1 januari begonnen :D Lang leve TRX pump & dump :P
goed voornemen of wat? :D
pi_177664197
quote:
10s.gif Op woensdag 7 maart 2018 15:46 schreef Typisch het volgende:

[..]

goed voornemen of wat? :D
Goede voornemens voor UTN!
Lambo of Rekt
pi_177664220
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 15:45 schreef Kyran het volgende:

[..]

1 januari begonnen :D Lang leve TRX pump & dump :P
Ik had mijn ATH rond 1 januari. :{

Nu niets meer van over.

Gelukkig wel flink afgeroomd in december.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 maart 2018 @ 15:48:10 #17
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177664229
quote:
10s.gif Op woensdag 7 maart 2018 15:46 schreef Typisch het volgende:

[..]

goed voornemen of wat? :D
Nou ik zat er al een tijd over na te denken en met oud en nieuw toevallig met een goede vriend van mij over gehad die er ook net in was gestapt en toen dacht ik "ach waarom ook niet" :D
pi_177664239
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 15:45 schreef Kyran het volgende:

[..]

1 januari begonnen :D Lang leve TRX pump & dump :P
Oh heel netjes dan dat je op x3 staat. Prima gespeeld ^O^
pi_177664247
MAN ook door het putje, ben benieuwd wat die exchanges gaan doen deze maand.
Lambo of Rekt
pi_177664248
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 15:44 schreef Manzonderschouders het volgende:
Dit gaat heel hard klappen. Volume is weg, komt geen geld meer bij, interesse in crypto bij nieuwe investeerders nihil. Dit klapt in elkaar
Sell sell sell mzs zegt het we gaan allemaal dood terug naar 0
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177664264
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 15:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Sell sell sell mzs zegt het we gaan allemaal dood terug naar 0
Niet naar 0, maar terug naar 6-7k

En eenmaal daar gaat het heel lang duren voordat er weer noemenswaardige winsten te halen zijn
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 maart 2018 @ 15:50:16 #22
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177664270
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 15:48 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Oh heel netjes dan dat je op x3 staat. Prima gespeeld ^O^
TRX en uitstappen met alles naar Tether (I know Tether ... :') ) toen BTC richting 6.2k ging heeft mij gered tot nu toe :D Nu wilde ik een maand niet traden en maart alles in wallet houden, maar met dit soort koersen weet ik even niet meer of dat juiste beslissing was.
pi_177664277
Tether staat dichtste bij zijn ATH. 18% ervan af.
pi_177664289
quote:
14s.gif Op woensdag 7 maart 2018 15:45 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Neuh, dit gaat gewoon weer moon in de zomer.
Ik ben met je, Waves en UNIVERSA MAAND OEOOEHEHEHEOEOEHEEEE

Buy low sell high is het toch? Dat is nu
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_177664303
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 15:42 schreef BadVlad het volgende:

[..]

En dan meteen voor een hele week koken. Ook de verwarming maar weer uitgezet om te besparen. Gelukkig heb ik een Snuggie. :{
Voel je je ook zo volwassen in een snuggie?

:{
pi_177664316
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 15:49 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Niet naar 0, maar terug naar 6-7k

En eenmaal daar gaat het heel lang duren voordat er weer noemenswaardige winsten te halen zijn
Ja dit heb ik al 6 keer gehoord, de laatste crashes ook, toen was het binnen een paar maanden weer ATH.
Lambo of Rekt
pi_177664326
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 15:52 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Voel je je ook zo volwassen in een snuggie?

:{
Zeker Wereldgozer.

Laptop op schoot, theetje erbij. Heel volwassen. :)
pi_177664339
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 15:42 schreef BadVlad het volgende:

[..]

En dan meteen voor een hele week koken. Ook de verwarming maar weer uitgezet om te besparen. Gelukkig heb ik een Snuggie. :{
Hey!

Oh, Snuggie
pi_177664345
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 15:53 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Zeker Wereldgozer.

Laptop op schoot, theetje erbij. Heel volwassen. :)
Ik jaag zo een spa goud open hoor. Kap die bak zo naar binnen en ben dan helemaal het mannetje.

Oke dit was mijn ene off topic post van vandaag :@
pi_177664353
Zoo haha was weer een beste sell wall bij Vechain eerder. Blijft toch vreemd dat gestuiter tussen die walls
  woensdag 7 maart 2018 @ 15:58:33 #31
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177664442
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 15:54 schreef Manzonderschouders het volgende:
Zoo haha was weer een beste sell wall bij Vechain eerder. Blijft toch vreemd dat gestuiter tussen die walls
lekker pingpongen haha jatog
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_177664477
VIA word hier ff gepumpt of niet? :')
pi_177664522
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:00 schreef sandertjuh het volgende:
VIA word hier ff gepumpt of niet? :')
Ja bizar
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177664547
Wat dan, +10%?
Lambo of Rekt
pi_177664554
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:03 schreef EggsTC het volgende:
Wat dan, +10%?
+65% op binance ;)
pi_177664579
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:03 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

+65% op binance ;)
Oh ik dacht dat je dump zei... waarom die pump dan?
Lambo of Rekt
pi_177664621


Blijft omhoog rammen nu!
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177664623
+119% ondertussen, wie kan dat ff verklaren? 8)7
pi_177664629
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:05 schreef dimmak het volgende:
[ afbeelding ]

Blijft omhoog rammen nu!
Kijk nu nog eens... :')
pi_177664638
213% _O-
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177664640
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:05 schreef dimmak het volgende:
[ afbeelding ]

Blijft omhoog rammen nu!
Ik zou ze klaarzetten voor een sell, dit gaat niet lang goed.
Lambo of Rekt
pi_177664743
Nog ff wat UTN-P gescoord.
Nu 2,78 miljoen van die dingen, morgen afronden op 3.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 maart 2018 @ 16:12:15 #43
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177664764
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:11 schreef MaGNeT het volgende:
Nog ff wat UTN-P gescoord.
Nu 2,78 miljoen van die dingen, morgen afronden op 3.
De tering :D
pi_177664771
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:11 schreef MaGNeT het volgende:
Nog ff wat UTN-P gescoord.
Nu 2,78 miljoen van die dingen, morgen afronden op 3.
lol, sicko
Lambo of Rekt
pi_177664791
Nu nog ff naar ¤0,35 :P
pi_177664887
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:13 schreef MaGNeT het volgende:
Nu nog ff naar ¤0,35 :P
Als die naar een paar usd gaat :') dan cash je dikke lambo's
Lambo of Rekt
pi_177664903
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:11 schreef MaGNeT het volgende:
Nog ff wat UTN-P gescoord.
Nu 2,78 miljoen van die dingen, morgen afronden op 3.
JAAAAAAAAAAA :O
pi_177665013
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 13:54 schreef kthxbye het volgende:

[..]

In euro's rekenen ja? Ik merk het al, we hebben hier met een professionele shorter te maken

:')[ afbeelding ]
Jij koopt je brood zeker met Dollars?

De BTC koers in USD bekijken maar vervolgens wel moeilijk doen over dat alt/btc pairing :')
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_177665037
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:11 schreef MaGNeT het volgende:
Nog ff wat UTN-P gescoord.
Nu 2,78 miljoen van die dingen, morgen afronden op 3.
Nice :7
pi_177665142
Er gaan berichten rond over Binance account die hun alts hebben verkocht voor de waarde in BTC. Meerdere meldingen.
pi_177665152
quote:
14s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:29 schreef Typisch het volgende:
Er gaan berichten rond over Binance account die hun alts hebben verkocht voor de waarde in BTC. Meerdere meldingen.
Huh?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 maart 2018 @ 16:30:20 #52
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177665160
quote:
14s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:29 schreef Typisch het volgende:
Er gaan berichten rond over Binance account die hun alts hebben verkocht voor de waarde in BTC. Meerdere meldingen.
Hoe bedoel je dat precies? Want ik vind het erg raar dat er net een flash crash was bij meerdere alt coins op zelfde moment op Binance.
pi_177665172
pi_177665211
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:30 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Huh?
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:30 schreef Kyran het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat precies? Want ik vind het erg raar dat er net een flash crash was bij meerdere alt coins op zelfde moment op Binance.
https://www.reddit.com/r/(...)oins_at_market_rate/

quote:
[–]symbiotic_bnb[M] [score hidden] 8 minutes ago stickied comment
We are investigating reports of some users having issues with their funds. Our team is aware and investigating the issue as we speak.

Please remain patient and we will provide an update as quickly as possible.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 maart 2018 @ 16:32:53 #55
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177665238
quote:
Dat zou dan de crash veroorzaakt hebben denk ik. Ik vond het al raar. TRX VEN ICX NEBL alles ging op zelfde moment down.
pi_177665257
Goede deal dus voor ze. :+
pi_177665274
Ik heb net iig even mijn gehele portfolio verdubbeld.
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 maart 2018 @ 16:35:51 #58
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177665290
WTF ze zijn dus verkocht tegen market price en dan in viacoin gestopt _O-

Nu ben ik toch wel blij dat ik niks meer op Binance heb.
pi_177665294
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:22 schreef ITrade het volgende:

[..]

Jij koopt je brood zeker met Dollars?

De BTC koers in USD bekijken maar vervolgens wel moeilijk doen over dat alt/btc pairing :')
Ik kijk in dollars omdat m'n vermogen verdeeld is over meerdere valuta. Problemen?
pi_177665297
quote:
7s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:34 schreef dimmak het volgende:
Ik heb net iig even mijn gehele portfolio verdubbeld.
VIA gedumpt?
pi_177665302
Mits dit waar is toont het meer waar aan hoe kut exchanges zijn _O-

Ik citeer mezelf maar even !

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 00:09 schreef BakkenKappen het volgende:
Het is gewoon ironisch dat een technologie die trusted third parties kan weghalen niks anders doet dan gigantische trusted third parties tot leven wekken :') In de vorm van exchanges en ICO's.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 maart 2018 @ 16:37:04 #62
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177665320
Lijkt er niet op dat Binance (of users) gehacked zijn maar gewoon echt een issue is binnen Binance zelf. Want iedereen die hier melding van maakt ziet geen rare logins op hun account.
pi_177665327
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:36 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Ik kijk in dollars omdat m'n vermogen verdeeld is over meerdere valuta. Problemen?
Ja jij nep Europeaan!

(Dit is een grapje)
pi_177665346
quote:
14s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:36 schreef Typisch het volgende:

[..]

VIA gedumpt?
Ja, vrij duidelijk dat dit niet helemaal pluis is toch. Dus al mijn VIA net verkocht op 9 dollar. Had meer kunnen zijn, maar deed zulke rare sprongen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177665354
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:38 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ja, vrij duidelijk dat dit niet helemaal pluis is toch. Dus al mijn VIA net verkocht op 9 dollar. Had meer kunnen zijn, maar deed zulke rare sprongen.
Netjes.
pi_177665361
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:38 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ja, vrij duidelijk dat dit niet helemaal pluis is toch. Dus al mijn VIA net verkocht op 9 dollar. Had meer kunnen zijn, maar deed zulke rare sprongen.
Verstandig en lekker bezig !
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 maart 2018 @ 16:39:34 #67
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177665371
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:38 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ja, vrij duidelijk dat dit niet helemaal pluis is toch. Dus al mijn VIA net verkocht op 9 dollar. Had meer kunnen zijn, maar deed zulke rare sprongen.
Hahaha, geniaal :D Geluk gehad, maar slim gebruik van gemaakt zeggen we dan maar. ^O^
pi_177665383
Maar verschillende meldingen dat coins zijn verkocht op market orders en daar VIA voor in de plek is gekocht. Als dit waar is, is dat geen goed nieuws voor VIA en ook Binance. ;(

Terwijl ik eigenlijk weer VIA terug wil kopen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177665393
Icx :')
pi_177665435
Mijn order is ongedaan gemaakt
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 maart 2018 @ 16:44:05 #71
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177665440
Wat een kut markt is het ook he :P
pi_177665456
Wat de fuck als ik op mijn toetsenbord op de B druk opent ie automatisch VLC? Iemand enig idee wat ik hiertegen kan? :P
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 maart 2018 @ 16:45:13 #73
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177665466
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:44 schreef BakkenKappen het volgende:
Wat de fuck als ik op mijn toetsenbord op de B druk opent ie automatisch VLC? Iemand enig idee wat ik hiertegen kan? :P
Niet meer op B drukken?
pi_177665475
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:45 schreef Kyran het volgende:

[..]

Niet meer op B drukken?
_O- _O_
pi_177665483
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:45 schreef Kyran het volgende:

[..]

Niet meer op B drukken?
_O- _O-

Ja dat is wel het simpelste. Maar als ik dan wil zeiken over Inance wordt het zo lastig.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 maart 2018 @ 16:46:56 #76
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177665497
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:46 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

_O- _O-

Ja dat is wel het simpelste. Maar als ik dan wil zeiken over Inance wordt het zo lastig.
Wat is Inance?

Is dit niet ergens in VLC ofzo in te stellen?
pi_177665505
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:43 schreef dimmak het volgende:
Mijn order is ongedaan gemaakt
for real?
rollback?
pi_177665516
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:43 schreef dimmak het volgende:
Mijn order is ongedaan gemaakt
So long for exchanges dan

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2018 16:47:54 ]
pi_177665551
quote:
14s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:47 schreef Typisch het volgende:

[..]

for real?
rollback?
In mijn trade history zie je dat alles een kwartier later op hetzelfde bedrag weer is terug gekocht.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177665585
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:46 schreef Kyran het volgende:

[..]

Wat is Inance?

Is dit niet ergens in VLC ofzo in te stellen?
Ja je kunt zelf vast wel uitzoeken wat Inance is :P

Het gebeurd niet als ik de toets op het toetsenbord van mijn laptop gebruik maar wel als ik het toetsenbord gebruik wat eraan hangt. En deze zin was echt een hel.

Tevens Binance _O- _O- _O- :')
pi_177665593
Die hele trade engine van VIA lijkt wel op hol geslagen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177665611
Niks aant handje, kleine glitch..
pi_177665615
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:44 schreef BakkenKappen het volgende:
Wat de fuck als ik op mijn toetsenbord op de B druk opent ie automatisch VLC? Iemand enig idee wat ik hiertegen kan? :P
Misschien een andere toets die lijft hangen?
He je al geprobeer of het daar aan ligt?
pi_177665619
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:37 schreef Kyran het volgende:
Lijkt er niet op dat Binance (of users) gehacked zijn maar gewoon echt een issue is binnen Binance zelf. Want iedereen die hier melding van maakt ziet geen rare logins op hun account.
Kan natuurlijk dat de backend van Binance is gehacked. Die reacties op die redditpost van hierboven ergens zien er niet goed uit lol
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 maart 2018 @ 16:54:42 #85
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177665639
Is er hier iemand met die problemen? Misschien iets met traders die een bot gebruiken wat fout is gegaan / gehacked is?
pi_177665640
en lij dat ik er geen last van gehad he toen ik m'n rommeltokens omzette in ETH.
pi_177665678
Wil gewoon een keer relaxen maar het lukt zo niet. :')
pi_177665726
De shit is aan boyz, niet goed dit
pi_177665741
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:53 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Misschien een andere toets die lijft hangen?
He je al geprobeer of het daar aan ligt?
_O- _O_

Het duurde even voor ik doorhad wat je deed :P

Maar heeft niet te maken met een andere key volgens mij. Escaleert nu wel helemaal uit de hand hier _O-
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 maart 2018 @ 16:59:20 #90
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177665743
Heeft Mcafee al gereageerd? :P
pi_177665749
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:58 schreef Manzonderschouders het volgende:
De shit is aan boyz, niet goed dit
Hoi Klaas :W
pi_177665753
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:54 schreef Kyran het volgende:
Is er hier iemand met die problemen? Misschien iets met traders die een bot gebruiken wat fout is gegaan / gehacked is?
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:43 schreef dimmak het volgende:
Mijn order is ongedaan gemaakt
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:50 schreef dimmak het volgende:

[..]

In mijn trade history zie je dat alles een kwartier later op hetzelfde bedrag weer is terug gekocht.
En ik gebruik geen bots.
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 maart 2018 @ 17:01:36 #93
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177665780
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:59 schreef dimmak het volgende:

[..]

[..]

[..]

En ik gebruik geen bots.
Maar je hebt geen alts verkocht toch? Alleen je VIA sell is teruggedraaid?

Dat zou dan een actie van Binance zelf kunnen zijn.
pi_177665800
VIA is ook gewoon te atomic swappen met BarterDEX
pi_177665817
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 17:01 schreef Kyran het volgende:

[..]

Maar je hebt geen alts verkocht toch? Alleen je VIA sell is teruggedraaid?

Dat zou dan een actie van Binance zelf kunnen zijn.
Ja er zijn meerdere meldingen ondertussen van mensen die hetzelfde hebben ervaren.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177665834
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:59 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

_O- _O_

Het duurde even voor ik doorhad wat je deed :P

Maar heeft niet te maken met een andere key volgens mij. Escaleert nu wel helemaal uit de hand hier _O-
Je hebt het alleen met dat toetsenbord eraan zei je?
Heb je een andere computer of laptop om dat toetsenbord mee te testen?

Misschien nog een stukje software geïnstalleerd onlangs? Of een update van iets?
pi_177665868
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 17:05 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Je hebt het alleen met dat toetsenbord eraan zei je?
Heb je een andere computer of laptop om dat toetsenbord mee te testen?

Misschien nog een stukje software geïnstalleerd onlangs? Of een update van iets?
Ja heb even drivers geupdate en hij doet het weer. Geen idee hoe het kwam, had naar mijn weten niks veranderd en was vrij random :P En ja het was dus alleen met het losse toetsenbord, het toetsenbord van mijn laptop had er geen last van. Het was ook alleen met de B en die opende dan het ingestelde standaard video programma (VLC).

Toch bedankt voor de hulp ^O^
pi_177665956
Dat gedoe met Binance bevestigt wel dat je geen funds op een exchange moet laten staan, tenzij je aan het traden bent.
  woensdag 7 maart 2018 @ 17:13:12 #99
131603 Afwazig
Serious business
pi_177666004
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 17:11 schreef MaGNeT het volgende:
Dat gedoe met Binance bevestigt wel dat je geen funds op een exchange moet laten staan, tenzij je aan het traden bent.
Dit inderdaad. Hier klopt geen reet van. Bizarre VIA pump, mensen die verkopen, trades worden ongedaan gemaakt. Wat.
pi_177666043
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 17:13 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Hier klopt geen reet van. Bizarre VIA pump, mensen die verkopen, trades worden ongedaan gemaakt. Wat.
Ja, Romano is momenteel in gesprek met Binance. Morgen zullen we wel meer weten. Ik blijf er iig ff vanaf.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177666159
https://www.trustnodes.co(...)bitcoin-bitcoin-cash

Ik denk dat dit bedrag wel voldoende is om serieuze schommelingen in prijs mogelijk te maken :P

Of is dit hier al eerder gepost?
pi_177666198
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 15:49 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Niet naar 0, maar terug naar 6-7k

En eenmaal daar gaat het heel lang duren voordat er weer noemenswaardige winsten te halen zijn
Dat valt nog mee dan. Ik zou de paniek wel eens willen zien als het sub 3k gaat. :@
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 maart 2018 @ 17:21:00 #103
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177666233
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 17:18 schreef BakkenKappen het volgende:
https://www.trustnodes.co(...)bitcoin-bitcoin-cash

Ik denk dat dit bedrag wel voldoende is om serieuze schommelingen in prijs mogelijk te maken :P

Of is dit hier al eerder gepost?
Iedere keer als die richting 11k gaat gewoon een partij dumpen ^O^

Pic niet van mij, maar laat wel problemen zien bij Binance:
pi_177666265
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 17:21 schreef Kyran het volgende:

[..]

Iedere keer als die richting 11k gaat gewoon een partij dumpen ^O^

Pic niet van mij, maar laat wel problemen zien bij Binance:
[ afbeelding ]
quote:
The trustee has another 165,000 bitcoin, currently worth some $1.5 billion, and an equal amount of BCH worth another $150 million. What he will do with those funds remains unclear.
Als die ook allemaal omgezet moeten worden naar fiat van de rechtbank schommelt het nog wel even lekker door.
pi_177666322
CryptoKevyn twitterde op woensdag 07-03-2018 om 17:04:17 Recap of the $VIA spike:100x in 1 min.Absurd.Not a good look for Binance.(cred. @CryptoTutor) https://t.co/5zbmL2EJHZ reageer retweet
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177666353
Alles withdraws suspended.. no good
pi_177666412
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 17:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat valt nog mee dan. Ik zou de paniek wel eens willen zien als het sub 3k gaat. :@
pi_177666433
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 17:25 schreef Roellie80 het volgende:
Alles withdraws suspended.. no good
Ja dat snap ik ook wel waarom ze dat doen.
Er zullen mensen zijn die goed rijk zijn geworden en proberen uit te cashen
pi_177666435
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 17:27 schreef Weissmania het volgende:

[..]

[ afbeelding ]


Deze is relevanter :P
pi_177666493
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 17:25 schreef Roellie80 het volgende:
Alles withdraws suspended.. no good
Ik had de ETH om 15:30u al onderweg naar CobinHood gelukkig, anders zat ik daar weer mee te kloten :')
pi_177666501
Zou nier verkopen, huur opzeggen en alles erin pompen als BTC sub 3k gaat
pi_177666530
Dat het maar April wordt, wat een ellende allemaal.
pi_177666553
Deze kan hier ook wel in de OP;

pi_177666603
RNR_0 twitterde op woensdag 07-03-2018 om 16:43:20 I have nothing to do with Binance being weird.When it happened I was just watching porn. reageer retweet
  woensdag 7 maart 2018 @ 17:35:08 #115
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_177666610
Wat een negativiteit hier.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_177666637
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 17:35 schreef hmmmz het volgende:
Wat een negativiteit hier.
Zal ik jou eens vertellen waar je de beste honing kan halen?
pi_177666645
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 17:35 schreef hmmmz het volgende:
Wat een negativiteit hier.
Valt wel mee toch?
pi_177666668
Zo kom ik nooit op mijn 2k euro inleg terug :')
  woensdag 7 maart 2018 @ 17:37:46 #119
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_177666677
quote:
10s.gif Op woensdag 7 maart 2018 17:36 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Zal ik jou eens vertellen waar je de beste honing kan halen?
Vertel
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_177666702
We zijn weer terug naar waar we afgelopen week stonden.
  woensdag 7 maart 2018 @ 17:39:17 #121
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_177666708
Hmmm. K.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_177666769
Kon beter m'n geld in de water gooien , dan kon ik het nog zien drijven
pi_177666820
Ik zie het morgen wel weer. Ik doe ff alles uit na dit drama.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177666836
ik hoop echt dat jullie dit niet menen allemaal :') _O-
pi_177666845
quote:
9s.gif Op woensdag 7 maart 2018 17:39 schreef Gehrman het volgende:
We zijn weer terug naar waar we afgelopen week stonden.
pi_177666858
pi_177666891
Ziet er niet goed uit voor Binance :o
pi_177666901
Vanavond maar mijn kont verkopen. Of ik nu door een paar invloedrijke whales word geneukt of door een zwerver. Boeit toch niks -O-
pi_177666947
Gewoon bevestigd wat we al wisten. Alles gaat kapot aan kunstmatig gestuurde bots. Manipulatie ten top.
pi_177666986
Ook mensen zonder bots zijn genaaid. Withdrawels zijn ook voorlopig suspended lees ik
  woensdag 7 maart 2018 @ 17:50:23 #131
131603 Afwazig
Serious business
pi_177667012
pi_177667019
Oh, wacht. Ik heb assets op Binance staan. :{
pi_177667031
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 17:51 schreef BadVlad het volgende:
Oh, wacht. Ik heb assets op Binance staan. :{
Staan ze er nog op dan? :X
  woensdag 7 maart 2018 @ 17:52:07 #135
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_177667035
Mooi dat alles offline staat, op zo'n 50 waves na. Is het al Waves maand?
pi_177667058
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_177667088


pi_177667089
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 17:50 schreef ChickenMan het volgende:
Ook mensen zonder bots zijn genaaid. Withdrawels zijn ook voorlopig suspended lees ik
Hoop echt ooit dat snel eerste berichten komen van lui die de bak indraaien vanwege bots
  woensdag 7 maart 2018 @ 17:54:10 #139
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_177667091
Ik krijg inderdaad het gevoel dat dit het spelletje is. Een zooi transacties er uit gooien die bange traders in panic mode duwt... daar dan de marge-winst uithalen terwijl die sukkels under-value hun shit verkopen... daarna weer een zooi positieve transacties doen om de boel te laten flat-linen.

Dan is de vraag... ga je het als rechtgeschapen homo sapiens echt winnen van dit soort rukkers?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_177667127
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 17:50 schreef ChickenMan het volgende:
Ook mensen zonder bots zijn genaaid. Withdrawels zijn ook voorlopig suspended lees ik
Waar lees je dat?
pi_177667137
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 17:54 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Hoop echt ooit dat snel eerste berichten komen van lui die de bak indraaien vanwege bots
Bots zijn niet strafbaar.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_177667138
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 17:54 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Hoop echt ooit dat snel eerste berichten komen van lui die de bak indraaien vanwege bots
Hoezo? Alsof er geen bots gebruikt worden bij het handelen op de beurs. Part of the game
pi_177667158
Alles gaat nu naar de kut. HET EINDE IS NABIJ :'( :'( :'(
pi_177667199
Dit is wel goed voor het volume.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_177667215
Eurootjes staan weer klaar.
Wat verse BTC's en Universa op mijn chest leggen straks
pi_177667234
Zelfs mensen met 2FA en die niet eens weten wat een API is zijn alles kwijt :X
pi_177667251
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  woensdag 7 maart 2018 @ 18:01:22 #149
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_177667279
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 17:59 schreef Soren het volgende:
Zelfs mensen met 2FA en die niet eens weten wat een API is zijn alles kwijt :X
Oeh spannend. Ik ga zo maar eens kijken hoe het met mijn funds is.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_177667299
Ik heb niks @ exchange...
Doe dat nou ook eens.
pi_177667301
quote:
14s.gif Op woensdag 7 maart 2018 17:58 schreef Typisch het volgende:
Eurootjes staan weer klaar.
Wat verse BTC's en Universa op mijn chest leggen straks
Toch zijn dit soort fratsen niet goed.
pi_177667309
Had iemand nog sell orders staan op VIA?
pi_177667321
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:02 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Toch zijn dit soort fratsen niet goed.
Zeker niet. Je kunt wel invullen waar de fout ligt: niet bij een solide blockchain. :+
pi_177667333
Stel je voor dat je nu community manager bent bij Binance. _O-
  woensdag 7 maart 2018 @ 18:03:52 #155
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_177667341
quote:
10s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:02 schreef pnxsinned het volgende:
Ik heb niks @ exchange...
Doe dat nou ook eens.
Ik alleen een heel klein beetje VEN (op binance).
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_177667356
Sowieso zijn bots niet de oorzaak, de API keys van andere users zouden afgeschermd moeten zijn. Je zou er alleen je eigen funds mee moeten kunnen verspelen als je het verprutst met een bot.

Ik vermoed dat iemand toegang heeft gekregen tot de API's van andere users, alts heeft gedumpt, op die manier BTC heeft vergaard en daarmee VIA heeft gepumpt en zijn stack VIA heeft gedumpt op de top.

Dan heeft de "dader" waarschijnlijk goed geboerd. De vraag is of hij z'n geld weggesluisd heeft.

Maar dat is een wilde gok :P
pi_177667357
Dus? Huidige status issues Binance? Lees van alles.
pi_177667387
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:04 schreef Manzonderschouders het volgende:
Dus? Huidige status issues Binance? Lees van alles.
Withdrawals gestopt en hier en daar wat verhalen over rollbacks van eerder gemaakte trades.

De rest is giswerk.
pi_177667397
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:04 schreef MaGNeT het volgende:
Sowieso zijn bots niet de oorzaak, de API keys van andere users zouden afgeschermd moeten zijn.

Ik vermoed dat iemand toegang heeft gekregen tot de API's van andere users, alts heeft gedumpt, op die manier BTC heeft vergaard en daarmee VIA heeft gepumpt.

Dan heeft de "dader" waarschijnlijk goed geboerd. De vraag is of hij z'n geld weggesluisd heeft.

Maar dat is een wilde gok :P
Ook users met 2FA die nooit iets met APi’s gedaan hebben claimen alles kwijt te zijn.. mtgox 2.0?
pi_177667408
Nieuwe ATL's hier zzzz.
Nog net +20% in total, niet gedacht dat het kon :P
pi_177667413
Genot
pi_177667419
Zo zie je maar weer dat een topexchange als Binance toch ook maar onbetrouwbaar blijft.
:/ Massa-adoptie :W
pi_177667420
Ik zat precies in een meeting :D
Vermakelijke meeting.
  woensdag 7 maart 2018 @ 18:06:45 #164
131603 Afwazig
Serious business
pi_177667423
Het heeft blijkbaar te maken met accounts die een API key ooit hadden aangemaakt voor Binance. Deze worden door tradingbots gebruikt voornamelijk.
  woensdag 7 maart 2018 @ 18:07:02 #165
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_177667430
Het kleine beetje ICX wat ik op binance heb staan, staat er bij mij nog gewoon op.
pi_177667438
http://cryptofeels.net/

Geweldige website
pi_177667440
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:05 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Ook users met 2FA die nooit iets met APi’s gedaan hebben claimen alles kwijt te zijn.. mtgox 2.0?
Naja, als er een lek is en API keys niet nodig zijn dan kan ik me voorstellen dat ze ook niet enabled hoefden te zijn op de settings pagina.

Zolang er niet teveel funds de exchange verlaten hebben zal Binance het wel overleven.
En anders wordt het een soort van Bitgrail.
pi_177667453
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:06 schreef Afwazig het volgende:
Het heeft blijkbaar te maken met accounts die een API key ooit hadden aangemaakt voor Binance. Deze worden door tradingbots gebruikt voornamelijk.
Dat zegt Binance zelf inderdaad:

quote:
We are investigating reports of some users having issues with their funds. Our team is aware and investigating the issue as we speak.
As of this moment, the only confirmed victims have registered API keys (to use with trading bots or otherwise). There is no evidence of the Binance platform being compromised.
Please remain patient and we will provide an update as quickly as possible.
Edit: Withdrawals are temporarily disabled at this time.
Maar er zijn ook users zonder API key die melding hebben gemaakt.
  woensdag 7 maart 2018 @ 18:08:35 #169
242692 Geranium_Opa
Trappistenbier
pi_177667473
Ik vind Poloniex vaak slecht werken maar ben toch blij dat ik niet naar Binance ben verhuisd , dit is te gek voor woorden.
pi_177667481
quote:
14s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:07 schreef Typisch het volgende:
http://cryptofeels.net/

Geweldige website
_O-
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  woensdag 7 maart 2018 @ 18:09:00 #171
131603 Afwazig
Serious business
pi_177667485
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:07 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Dat zegt Binance zelf inderdaad:

[..]

Maar er zijn ook users zonder API key die melding hebben gemaakt.
Mogelijk, maar er duiken ook altijd een hoop trollen op dit soort nieuws om de markt negatief te beïnvloeden.

Het kan zo zijn natuurlijk :P
pi_177667492
quote:
14s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:08 schreef Geranium_Opa het volgende:
Ik vind Poloniex vaak slecht werken maar ben toch blij dat ik niet naar Binance ben verhuisd , dit is te gek voor woorden.
Kan elke exchange gebeuren, laten we wel wezen
pi_177667506
gewoon je bitcoins in een oude sok bewaren jonges
pi_177667507
quote:
14s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:07 schreef Typisch het volgende:
http://cryptofeels.net/

Geweldige website
* Bestelt stuk touw *
pi_177667524
pi_177667528
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:09 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Kan elke exchange gebeuren, laten we wel wezen
Exchange: Poloniex
Hack Date: 4th March 2014
Amount Hacked: 12.3% of all BTCs (97 BTC)
pi_177667550
quote:
14s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:07 schreef Typisch het volgende:
http://cryptofeels.net/

Geweldige website
Hahahah :D
Past die shit zich aan, aan de omstandigheden?
pi_177667582
Ander interessant nieuws:

JackBauerBONS twitterde op woensdag 07-03-2018 om 17:59:27 All exchanges, with NO exceptions, have just seen the largest volume of sells at once in a long time. This was not a freak occurrence. This was likely planned. @bitfinex alone moved almost 12,000 btc in 30 minutes. reageer retweet
pi_177667593
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:12 schreef Gehrman het volgende:
Ander interessant nieuws:

JackBauerBONS twitterde op woensdag 07-03-2018 om 17:59:27 All exchanges, with NO exceptions, have just seen the largest volume of sells at once in a long time. This was not a freak occurrence. This was likely planned. @bitfinex alone moved almost 12,000 btc in 30 minutes. reageer retweet
Hoe kan zoiets?
pi_177667598
pi_177667614
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:09 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Kan elke exchange gebeuren, laten we wel wezen
Daarom DEX :D
pi_177667636
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:09 schreef Weissmania het volgende:
gewoon je bitcoins in een oude sok bewaren jonges
Een exchange , en zeker een als Binance moet men gewoon veilig zijn coins op kunnen laten hebben. We willen de banken gaan vervangen, maar we moeten wel alles op een offline usb'tje gaan bewaren. :r

Mass adoption gaat zo nog een decennium duren
pi_177667637
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:14 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Daarom DEX :D
Duh, ik blijf lekker BarterDEX pluggen till the end of times :D
  woensdag 7 maart 2018 @ 18:15:46 #185
242692 Geranium_Opa
Trappistenbier
pi_177667648
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:10 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Exchange: Poloniex
Hack Date: 4th March 2014
Amount Hacked: 12.3% of all BTCs (97 BTC)
Vergeet de Bitfinex 'hack' niet :P

https://en.wikipedia.org/wiki/Bitfinex_hack

Was waarschijnlijk nog een inside job ook
pi_177667655
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:15 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Duh, ik blijf lekker BarterDEX pluggen till the end of times :D
Ja de tegenstrijdigheid van "blockchain breekt banken af" naar exchanges die eigenlijk de nieuwe banken zijn is wel schitterend _O- _O-

Zijn ook allemaal op leuke plekken als BVI, Seychellen etc gevestigd. Uiteraard in een limited company zodat er zo min mogelijk informatie naar buiten komt.
pi_177667683
quote:
10s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:13 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Hoe kan zoiets?
Manipulatie van een select groepje whales.

Net zoals bepaalde banken de stockmarket sturen.
pi_177667716
Viacoin doet het best goed vandaag.

https://coinmarketcap.com/currencies/viacoin

Iemand een reden?
  woensdag 7 maart 2018 @ 18:18:39 #189
131603 Afwazig
Serious business
pi_177667728
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:18 schreef MaGNeT het volgende:
Viacoin doet het best goed vandaag.

https://coinmarketcap.com/currencies/viacoin

Iemand een reden?
:D
pi_177667733
quote:
10s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:11 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Hahahah :D
Past die shit zich aan, aan de omstandigheden?
ja
pi_177667734
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:15 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ja de tegenstrijdigheid van "blockchain breekt banken af" naar exchanges die eigenlijk de nieuwe banken zijn is wel schitterend _O- _O-

Zijn ook allemaal op leuke plekken als BVI, Seychellen etc gevestigd. Uiteraard in een limited company zodat er zo min mogelijk informatie naar buiten komt.
Jep, maar ja, als men niet wil leren moet men maar voelen :P
pi_177667740
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:17 schreef DSVM het volgende:

[..]

Manipulatie van een select groepje whales.

Net zoals bepaalde banken de stockmarket sturen.
Whut?
Om hoeveel geld hebben we het dan wel niet.... Op zo'n scale?
pi_177667752
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:18 schreef MaGNeT het volgende:
Viacoin doet het best goed vandaag.

https://coinmarketcap.com/currencies/viacoin

Iemand een reden?
Alts binance verkocht , naar VIA, hacker verkoopt op hoogtepunt.
pi_177667754
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:18 schreef MaGNeT het volgende:
Viacoin doet het best goed vandaag.

https://coinmarketcap.com/currencies/viacoin

Iemand een reden?
RomanoGod.
  woensdag 7 maart 2018 @ 18:20:07 #196
131603 Afwazig
Serious business
pi_177667781
Alles naar de DEX. Hatsee.
pi_177667835
Wat een bloedbad, mijn hemel ;(
pi_177667874
Binance wat doe je nou klootviolen
pi_177667877
Daar gaan we dan. Riemen vast.
pi_177667883
pi_177667922
Wat is het toch een volwassen markt :D
pi_177667925









pi_177667959
Koopmomentje
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177667992
DSVM gaat zijn reclamefolders maar uit de papierbak halen



;(
pi_177667995
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Koopmomentje
Daar zou ik ff niet op gokken. Maar misschien heb je gelijk.
Vakman pur sang
pi_177668024
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:29 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Daar zou ik ff niet op gokken. Maar misschien heb je gelijk.
Ik wacht even sub 9 een beetje kopen, bij sub 7 daarna all in
pi_177668032
IK ZIE INEENS EEN KLEIN PIEKJE. KOPENNNNNNNNNNNN
pi_177668034
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Koopmomentje
Zojuist een pizza besteld, prima koopmoment inderdaad want ik kreeg honger.
pi_177668052
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:30 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Zojuist een pizza besteld, prima koopmoment inderdaad want ik kreeg honger.
De betere shit.
I join, kga pizza fixen.
Wat heb je besteld
  woensdag 7 maart 2018 @ 18:31:17 #212
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177668061
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:30 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Ik wacht even sub 9 een beetje kopen, bij sub 7 daarna all in
Ik snap er niks van. Ben ik dan iets te gepocheerd? Na 1,5 maand nog geen cent verdiend. :N

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177668062
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:30 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Zojuist een pizza besteld, prima koopmoment inderdaad want ik kreeg honger.
prima koopmoment inderdaad
zo maar wat bier halen
  woensdag 7 maart 2018 @ 18:31:31 #214
61320 TwztId
ja toch..
pi_177668066
Jullie weten wat er hierna gebeurd toch ?

Dikke bull run incoming!!
pi_177668090
quote:
Whehe daar moest ik ook meteen aan denken.
pi_177668096
RyderofEric [score verborgen] 51 minuten geleden

What are we going to do. I jut lost 21500 vechain. Over 100k$ of my money is gone and all I have is 1000 via coin and a tiny bit of bitcoin
  woensdag 7 maart 2018 @ 18:32:38 #218
61320 TwztId
ja toch..
pi_177668098
quote:
15s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:31 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik snap er niks van. Ben ik dan iets te gepocheerd? Na 1,5 maand nog geen cent verdiend. :N

:{²
Nee, jij en vele andere zijn op de top ingestapt en hebben blind gekocht. Tis jammer maar helaas.
  woensdag 7 maart 2018 @ 18:32:55 #219
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177668103
De hoddle strategie is net zo vruchtbaar als een random omatje van 92. :N

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 7 maart 2018 @ 18:33:24 #220
61320 TwztId
ja toch..
pi_177668126
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:32 schreef MaGNeT het volgende:
RyderofEric [score verborgen] 51 minuten geleden

What are we going to do. I jut lost 21500 vechain. Over 100k$ of my money is gone and all I have is 1000 via coin and a tiny bit of bitcoin
Waddamigonnadoooo !
pi_177668128
quote:
15s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:31 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik snap er niks van. Ben ik dan iets te gepocheerd? Na 1,5 maand nog geen cent verdiend. :N

:{²
Ik adviseer je om al je coins te verkopen (niet op Binance) en er mee te stoppen.
Dat is voor alle partijen beter.
pi_177668129
quote:
10s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:31 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

De betere shit.
I join, kga pizza fixen.
Wat heb je besteld
Ik mag hier niet teveel over eten spreken, maar ham + salami + gehakt + oregano + kaas + champignons + tomatensaus = pizza
  woensdag 7 maart 2018 @ 18:34:19 #223
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177668150
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:33 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik adviseer je om al je coins te verkopen (niet op Binance) en er mee te stoppen.
Dat is voor alle partijen beter.
Waar moet ik dan hier over mee gaan praten? Ik ben graag inhoudelijk.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177668155
timm-e 2 punten een uur geleden

It sounds to me like VIA is working as it was intended.

"With Viacoin you can perform cross-chain atomic swaps between different cryptocurrencies without using centralized exchanges. Viacoin was the first altcoin to integrate Peter Todd's OP_CHECKLOCKTIMEVERIFY BIP 65 proposal. Our atomic swap contract uses SHA256 secret hashes (instead of RIPEMD160) as it is more secure and has wider compatibility with altcoins." [...]

_O- _O- _O- _O-
pi_177668170
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:32 schreef MaGNeT het volgende:
RyderofEric [score verborgen] 51 minuten geleden

What are we going to do. I jut lost 21500 vechain. Over 100k$ of my money is gone and all I have is 1000 via coin and a tiny bit of bitcoin
21k vet op een Exchange holden is niet zo slim.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177668172
Januari was een lachertje, tijd voor de echte dip
pi_177668178
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:33 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik adviseer je om al je coins te verkopen (niet op Binance) en er mee te stoppen.
Dat is voor alle partijen beter.
Nu begrijp ik goed waarom je snachts liever geen troep op een exchange hebt staan. En je vooral ook beter slaapt als het netjes in je wallet staat.
pi_177668210
quote:
15s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Waar moet ik dan hier over mee gaan praten? Ik ben graag inhoudelijk.

:{²
Als "vrouwtje" synoniem stond voor "exchange" en "honing" voor "Bitcoin" dan was je inhoudelijk ontopic.

Anders heb je hier de dorpsgek uitgehangen.
pi_177668228
Wat is er nou aan de hand eigenlijk :')
  woensdag 7 maart 2018 @ 18:37:04 #230
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177668240
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:36 schreef MaGNeT het volgende:

Anders heb je hier de dorpsgek uitgehangen.
Ik weet niet wat jij gaat doen, maar ik ga zo aan de koteletten. Ik zal een foto maken.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177668251
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:31 schreef TwztId het volgende:
Jullie weten wat er hierna gebeurd toch ?

Dikke bull run incoming!!
Als de bodem bereikt is kunnen we inderdaad enkel nog naar boven, blijft mooi hoe dat werkt.
pi_177668260
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:35 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Nu begrijp ik goed waarom je snachts liever geen troep op een exchange hebt staan. En je vooral ook beter slaapt als het netjes in je wallet staat.
Ja :P Had net 48 ETH van Binance naar m'n CobinHood gestuurd om 15u30
De UTN-P staan nu weer in m'n eigen ETH wallet.
pi_177668261
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:32 schreef MaGNeT het volgende:
RyderofEric [score verborgen] 51 minuten geleden

What are we going to do. I jut lost 21500 vechain. Over 100k$ of my money is gone and all I have is 1000 via coin and a tiny bit of bitcoin
100k op een exchange laten staan :')
pi_177668266
quote:
15s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jij gaat doen, maar ik ga zo aan de koteletten. Ik zal een foto maken.

:{²
En je romige dukaten
  woensdag 7 maart 2018 @ 18:37:39 #235
61320 TwztId
ja toch..
pi_177668268
Positieve kanttekening is misschien dat bots nu harder aangepakt worden ?
  woensdag 7 maart 2018 @ 18:37:42 #236
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177668270
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:36 schreef Klaphark het volgende:
Wat is er nou aan de hand eigenlijk :')
Op zoek gaan naar logica en ratio in deze business. Wat doe je gehydrateerd man. :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177668273
''Binance was not hacked: "Trading bots (API) compromised. Altcoins sold for BTC, then BTC to VIA. Withdrawal were blocked quickly. Everything is fine, Binance itself isnt compromised. People gave access to their trading API to shady bots online."

Gevalletje eigen schuld ?
pi_177668283
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:37 schreef Gehrman het volgende:

[..]

100k op een exchange laten staan :')
Been there done that. Got the t-shirt. Dat waren geen fijne momenten
pi_177668288
Coin Stats heeft een optie om je portfolio 24uur te hiden. Prachtige functie, net geactiveerd.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177668291
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:37 schreef DSVM het volgende:
''Binance was not hacked: "Trading bots (API) compromised. Altcoins sold for BTC, then BTC to VIA. Withdrawal were blocked quickly. Everything is fine, Binance itself isnt compromised. People gave access to their trading API to shady bots online."

Gevalletje eigen schuld ?
Wie zegt dit?
pi_177668293
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:37 schreef TwztId het volgende:
Positieve kanttekening is misschien dat bots nu harder aangepakt worden ?
Hoezo aanpakken? Iedereen kan een bot schrijven zolang exchanges een API aanbieden.
pi_177668297
Ik weet dat je niets op een exchange moet laten staan enzo, maar van deze unieke situaties kun je ook goed profiteren eigenlijk.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_177668306
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:37 schreef TwztId het volgende:
Positieve kanttekening is misschien dat bots nu harder aangepakt worden ?
Met bots kan je eigenlijk alleen je eigen geld op een exchange verspelen. Ze zijn erg belangrijk voor exchanges aangezien ze veel fees in het laatje brengen.

Dit ging duidelijk om een API lek bij Binance.
  woensdag 7 maart 2018 @ 18:38:44 #244
61320 TwztId
ja toch..
pi_177668309
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:37 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Als de bodem bereikt is kunnen we inderdaad enkel nog naar boven, blijft mooi hoe dat werkt.
Nee hoor, je kan ook nog flatlinen.
pi_177668316
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Coin Stats heeft een optie om je portfolio 24uur te hiden. Prachtige functie, net geactiveerd.
:D
De struisvogelknop.
  woensdag 7 maart 2018 @ 18:38:59 #246
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177668317
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:38 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Hoezo aanpakken? Iedereen kan een bot schrijven zolang exchanges een API aanbieden.
Ze moeten eens iets embedded aanbieden. Of speelt security geen rol meer? :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177668321
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:38 schreef ITrade het volgende:
Ik weet dat je niets op een exchange moet laten staan enzo, maar van deze unieke situaties kun je ook goed profiteren eigenlijk.
Niet als ze de trades toch weer terugdraaien of je funds weg zijn :P
pi_177668324
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:37 schreef DSVM het volgende:
''Binance was not hacked: "Trading bots (API) compromised. Altcoins sold for BTC, then BTC to VIA. Withdrawal were blocked quickly. Everything is fine, Binance itself isnt compromised. People gave access to their trading API to shady bots online."

Gevalletje eigen schuld ?
Bron?
Als dat zo is :')
En dan hoop ik dat er niks vergoed wordt. Eigen schuld. Is het gelijk klaar met die bots
pi_177668329
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:38 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Met bots kan je eigenlijk alleen je eigen geld verspelen.
Dit ging duidelijk om een lek bij Binance.
Waarom denk je dat? :)
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 7 maart 2018 @ 18:39:57 #251
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177668346
quote:
14s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:38 schreef Typisch het volgende:

[..]

:D
De struisvogelknop.
Ik zit zelf ook op Binance. En ik vaar er wel bij. Taalkundig dan, want nog geen cent verdiend. :')

Clyde.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 7 maart 2018 @ 18:40:11 #252
61320 TwztId
ja toch..
pi_177668352
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:38 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Hoezo aanpakken? Iedereen kan een bot schrijven zolang exchanges een API aanbieden.
Dus gaan ze waarschijnlijk alleen nog maar read-only API gebruiken ?

Waardoor je de bots dus buiten sluit.
pi_177668366
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:39 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Als dat zo is :')
En dan hoop ik dat er niks vergoed wordt. Eigen schuld. Is het gelijk klaar met die bots
In principe is het afgeven van je API key aan een third party hetzelfde als het weggeven van je private key.
pi_177668368
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:40 schreef TwztId het volgende:

[..]

Dus gaan ze waarschijnlijk alleen nog maar read-only API gebruiken ?

Waardoor je de bots dus buiten sluit.
Mwauhhh, betwijfel of dat gaat gebeuren.

Exchanges willen volume, bots geven volume. Dus hun incentive om ze buiten te sluiten is erg laag :P
pi_177668369
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:40 schreef TwztId het volgende:

[..]

Dus gaan ze waarschijnlijk alleen nog maar read-only API gebruiken ?

Waardoor je de bots dus buiten sluit.
Onzin, dat gaan ze echt niet doen
  woensdag 7 maart 2018 @ 18:41:17 #256
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177668371
Alles onder controle, heren en dame?
pi_177668373
Hoi,

Ik ben soort van nieuw hier. Lurk al ongeveer anderhalf jaar, toch maar een account aangemaakt.
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn. Ik zit voornamelijk in:

- LSK
- BTC
- ETH
- TRST (Zal toch niemand kennen, denk ik?)

;)
pi_177668384
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:37 schreef DSVM het volgende:
''Binance was not hacked: "Trading bots (API) compromised. Altcoins sold for BTC, then BTC to VIA. Withdrawal were blocked quickly. Everything is fine, Binance itself isnt compromised. People gave access to their trading API to shady bots online."

Gevalletje eigen schuld ?
Oeh, dat zou heel slordig zijn.
Kan met een aangekochte bot natuurlijk ook gebeuren dat er een backdoor in zit.
Maar pijnlijk als dat klopt.
  woensdag 7 maart 2018 @ 18:41:51 #259
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177668388
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:41 schreef Gehrman het volgende:

[..]

In principe is het afgeven van je API key aan een third party hetzelfde als het weggeven van je private key.
Zou het? :?

Ik heb zelf ook zo'n wederzijds trading bot overwogen eigenlijk. Ik zit er met veel geld in. Zo'n 2200 euro.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177668392
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:41 schreef Klapjap het volgende:
Hoi,

Ik ben soort van nieuw hier. Lurk al ongeveer anderhalf jaar, toch maar een account aangemaakt.
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn. Ik zit voornamelijk in:

- LSK
- BTC
- ETH
- TRST (Zal toch niemand kennen, denk ik?)

;)
TRST is echt zon coin die mensen kopen omdat Vitalik adviseur is, jij ook? :P
pi_177668398
quote:
15s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zou het? :?

Ik heb zelf ook zo'n wederzijds trading bot overwogen eigenlijk. Ik zit er met veel geld in. Zo'n 2200 euro.

:{²
Dukatenwhalegenot
  woensdag 7 maart 2018 @ 18:42:32 #262
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177668401
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:41 schreef Klapjap het volgende:
Hoi,

Ik ben soort van nieuw hier. Lurk al ongeveer anderhalf jaar, toch maar een account aangemaakt.
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn. Ik zit voornamelijk in:

- LSK
- BTC
- ETH
- TRST (Zal toch niemand kennen, denk ik?)

;)
En wat is je lievelingsmaaltijd Jason?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177668413
Bots zijn part of the game in elke trading-omgeving. Die gaan echt niet verdwijnen
pi_177668429
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:43 schreef ChickenMan het volgende:
Bots zijn part of the game in elke digitale trading-omgeving. Die gaan echt niet verdwijnen
Fixed it :D
  woensdag 7 maart 2018 @ 18:44:00 #265
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177668430
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:43 schreef ChickenMan het volgende:
Bots zijn part of the game in elke trading-omgeving. Die gaan echt niet verdwijnen
If you can't beat the bot. Be the bot!

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177668439
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:43 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Fixed it :D
Oja, vooruit :P
pi_177668441
quote:
15s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jij gaat doen, maar ik ga zo aan de koteletten. Ik zal een foto maken.

:{²
Waarmee je weer eens bevestigd dat je hier eigenlijk niks te zoeken hebt
pi_177668448
Het zou ook kunnen verklaren waarom er op andere exchanges ook gedumpt werd, als van meerdere exchanges de API keys van bepaalde users gejat zijn via een fake bot.
pi_177668450
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:43 schreef ChickenMan het volgende:
Bots zijn part of the game in elke trading-omgeving. Die gaan echt niet verdwijnen
Bots moet je slopen. Crypto moet niet als elke trading omgeving moeten zijn
pi_177668456
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:43 schreef ChickenMan het volgende:
Bots zijn part of the game in elke trading-omgeving. Die gaan echt niet verdwijnen
Als die twitter bots nou eens zouden kunnen verdwijnen.

pi_177668458
50 shades of grey bots
pi_177668468
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:44 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Bots moet je slopen
. Crypto moet niet als elke trading omgeving moeten zijn
:D Hoe stel je dat voor?
pi_177668473
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:44 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Bots moet je slopen. Crypto moet niet als elke trading omgeving moeten zijn
Wat is het verschil tussen BTC handelen op een exchange of Apple aandelen verhandelen bij een broker?
pi_177668477
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:42 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

TRST is echt zon coin die mensen kopen omdat Vitalik adviseur is, jij ook? :P
TRST

Echt laatst nog een hele bag bijgekocht, hun product zou live gaan (beta) maar het heeft niks met de prijs gedaan, inmiddels -60% in BTC waarde ;(

HODL de rest van mijn stack al bijna een jaar dus nog even volhouden
  woensdag 7 maart 2018 @ 18:45:44 #275
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177668479
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:44 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Waarmee je weer eens bevestigd dat je hier eigenlijk niks te zoeken hebt
Tijdens de maaltijden heb ik hier niks te zoeken. Dat kun je me toch niet kwalijk nemen man. En al helemaal niet als het koteletten zijn.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177668499
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:41 schreef Klapjap het volgende:
Hoi,

Ik ben soort van nieuw hier. Lurk al ongeveer anderhalf jaar, toch maar een account aangemaakt.
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn. Ik zit voornamelijk in:

- LSK
- BTC
- ETH
- TRST (Zal toch niemand kennen, denk ik?)

;)
Ik zit al heul lang in WeTrust.
Ze zijn nu bezig met een externe audit van hun software, heb ik begrepen.
pi_177668500
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:44 schreef MaGNeT het volgende:
Het zou ook kunnen verklaren waarom er op andere exchanges ook gedumpt werd, als van meerdere exchanges de API keys van bepaalde users gejat zijn via een fake bot.
Is ook nog maar de vraag of dit echt zo is. Lees te veel verhalen van mensen die zonder API of wat dan ook hebben lopen kloten, of iedereen moet liegen
  woensdag 7 maart 2018 @ 18:47:08 #278
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177668522
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:46 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Is ook nog maar de vraag of dit echt zo is. Lees te veel verhalen van mensen die zonder API of wat dan ook hebben lopen kloten, of iedereen moet liegen
Ik weet het niet, die DDOS aanvallen zien we steeds vaker. De toekomst zal moeten uitwijzen wat dit doet met blockchain. Want velen zien het als de heilige graal.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177668533
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:46 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Is ook nog maar de vraag of dit echt zo is. Lees te veel verhalen van mensen die zonder API of wat dan ook hebben lopen kloten, of iedereen moet liegen
Ja, als er ook mensen "gehackt" zijn zonder een actieve API key dan is er meer aan de hand.
pi_177668549
quote:
15s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik weet het niet, die DDOS aanvallen zien we steeds vaker. De toekomst zal moeten uitwijzen wat dit doet met blockchain. Want velen zien het als de heilige graal.

:{²
Wat lul je een onzin. Je lijkt wel zo'n chatbot, maar dan een heel slecht ontwerp.
pi_177668559
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:48 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Wat lul je een onzin.
Beter zoekt ie aandacht bij z'n imaginaire vrouwtje
pi_177668598
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:42 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

TRST is echt zon coin die mensen kopen omdat Vitalik adviseur is, jij ook? :P
Nee, TRST heeft de mogelijkheid om een grote financiele markt te betreden en buiten dat komen ze met een uniek concept d.m.v. Blockchain. Wanneer ze de juiste doelgroep weten te bereiken en dat kunnen uitbreiden op grote schaal, kunnen ze echt een paar procent van de markt afsnoepen.

Voor de schermen heeft Vitalik nog weinig betekend voor TRST, 2 Tweets gestuurd. (Wellicht achter de schermen meer.)
pi_177668630
Ik blijf van mening dat dat geouwehoer van Banshee tegen FOK! policy is, ook al is dit een SC.
Het is hier gofferdomme niet CUL, ONZ of R&P.
pi_177668649
Bots moet je bot doen vangen. Eenvoudig, maar o zo effectief
pi_177668661
Deze coins zijn al te traden met atomic swaps, coins in je eigen wallet, 100% veilig

http://www.atomicexplorer.com/#/coins
pi_177668675
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:50 schreef MaGNeT het volgende:
Ik blijf van mening dat dat geouwehoer van Banshee tegen FOK! policy is, ook al is dit een SC.
Niet op reageren :P
pi_177668685
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:51 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Niet op reageren :P
Dit.
pi_177668730
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:51 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Niet op reageren :P
Nee, dat heeft geweldig geholpen de afgelopen 4 weken.
pi_177668762
  woensdag 7 maart 2018 @ 18:55:08 #290
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177668765
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:48 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Wat lul je een onzin. Je lijkt wel zo'n chatbot, maar dan een heel slecht ontwerp.
Ik kan me voorstellen dat je dat zegt, maar ik ondervind het nu aan de lijve. Ik probeer al een paar uur in te loggen met DIGID. Lees je even in.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177668797
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:53 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nee, dat heeft geweldig geholpen de afgelopen 4 weken.
Tja ik houd/hield mij ook niet aan die vuistregel hoor, want ik vind het niet zo heel vervelend als andere hier. Toch is het denk ik het enige wat je kan doen... ik neem aan dat je al met mods gesproken hebt erover? :)
pi_177668815
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:46 schreef MaGNeT het volgende:
externe audit
Die is al afgerond (Als wij het over hetzelfde onderwerp hebben). Gedaan door Quantstamp.

https://medium.com/quants(...)circles-9235d2c83ce0
pi_177668855
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:56 schreef Klapjap het volgende:

[..]

Die is al afgerond (Als wij het over hetzelfde onderwerp hebben). Gedaan door Quantstamp.

https://medium.com/quants(...)circles-9235d2c83ce0
Oh mooi :P Dat deel heb ik dan weer gemist.
pi_177668867
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:56 schreef Klapjap het volgende:

[..]

Die is al afgerond (Als wij het over hetzelfde onderwerp hebben). Gedaan door Quantstamp.

https://medium.com/quants(...)circles-9235d2c83ce0
Welkom trouwens ^O^
En neem is een UI. Anders kan ik mensen niet uit elkaar houden :P
pi_177669016
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:56 schreef Klapjap het volgende:

[..]

Die is al afgerond (Als wij het over hetzelfde onderwerp hebben). Gedaan door Quantstamp.

https://medium.com/quants(...)circles-9235d2c83ce0
Quanstamp ^O^
  woensdag 7 maart 2018 @ 19:03:30 #296
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177669029
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:41 schreef Klapjap het volgende:
Hoi,

Ik ben soort van nieuw hier. Lurk al ongeveer anderhalf jaar, toch maar een account aangemaakt.
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn. Ik zit voornamelijk in:

- LSK
- BTC
- ETH
- TRST (Zal toch niemand kennen, denk ik?)

;)
Welkom! Hier heb je een meteen klapkap avatar:
pi_177669078
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 19:03 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Welkom! Hier heb je een meteen klapkap avatar: [ afbeelding ]
Thanks :)
pi_177669095
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:51 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Niet op reageren :P
Waarom blijft iedereen steeds reageren :P
Vakman pur sang
  woensdag 7 maart 2018 @ 19:06:33 #299
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177669117
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 19:05 schreef Klapjap het volgende:

[..]

Thanks :)
:D ^O^
pi_177669172
btc herpakt zich heel snel
pi_177669186
Geert
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')