Als je in zone 1 en 2 blijft is het 6,80 per dag maximaal.quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:55 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Even kortstondig onderzoek van ondergetekende
Die kon ik niet selecteren. Doe zelf alles met oysterquote:Op woensdag 7 maart 2018 11:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je in zone 1 en 2 blijft is het 6,80 per dag maximaal.
Ik droomde vannacht over jouquote:Op woensdag 7 maart 2018 11:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wacht op de Tour of Britain
Je moest eerst nog iets voor je werk doen maar daarna gingen we voetballenquote:Op woensdag 7 maart 2018 12:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit hoor ik wel vaker
Maar vertel
Ik vind dat fantastisch, groundhoppenquote:Op woensdag 7 maart 2018 11:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo leuk is het niet om te kijken naar teams waar je weinig mee hebt. En voor de echt grote teams kun je nauwelijks tickets voor kopen of je moet een godsvermogen betalen.
Moet je niet willen in londonquote:Op woensdag 7 maart 2018 12:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind dat fantastisch, groundhoppen
Ik zie het al voor me, met de Blaarkoppen op het veld, en daarna dronken we een geuzequote:Op woensdag 7 maart 2018 12:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je moest eerst nog iets voor je werk doen maar daarna gingen we voetballen
Camden Town brewery is best tofquote:Op woensdag 7 maart 2018 12:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoop vooral wat bijzonder bier te vinden
Niks mis meequote:Op woensdag 7 maart 2018 12:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, met de Blaarkoppen op het veld, en daarna dronken we een geuze
Zeker, voor de niet vlees eet week ofzo.quote:Op woensdag 7 maart 2018 12:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Opper had jij ook die filet Vega dingetjes
Die gekken hebben mooie huisjes, wel duurquote:Op woensdag 7 maart 2018 12:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan ook National Trust hoppen zoals mijn ouders doen
Die waren echt best ok. Wij hebben er een wok gerechtje mee gemaaktquote:Op woensdag 7 maart 2018 12:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zeker, voor de niet vlees eet week ofzo.
Bermondsey Beer Mile is zeker een must. Cask Pub & Kitchen is een fijne tent.quote:Op woensdag 7 maart 2018 12:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoop vooral wat bijzonder bier te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |