Op de dag af een jaar eerder dan zn dood ook nogquote:Op woensdag 7 maart 2018 11:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heeft daar een etappe gewonnen.
Mijn vrouw betaald vaak rond de 60 pond naar Manchesterquote:Op woensdag 7 maart 2018 11:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoe duur zijn binnenlandse vluchten eigenlijk in de UK?
Beetje vergezocht. Het is dan maar te hopen dat Peter Sagan nog een tijdje blijft leven.quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heeft daar een etappe gewonnen.
Vind metro wel duur vergeleken met berlijn. Maar ook nyc vrij goedkoop. En trein idd zeer duur op lange afstanden. Beter zouden ze daar wel op investeren.quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het lokale OV is niet eens zo duur toch? De treinen zijn wel duur, dit heeft er mee te maken dat er zo veel verschillende concessies zijn dat het lastig is massa te maken en te besparen op overhead. In de meeste landen is er maar 1 grote aanbieder. Verder is het in het VK bijna volledig geprivatiseerd en denk ik dat er relatief weinig geld van de overheid naar OV over langere afstanden gaat.
Volgens mij kwam het initiatief vanuit zn familie. Was zn grootste zegequote:Op woensdag 7 maart 2018 11:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Beetje vergezocht. Het is dan maar te hopen dat Peter Sagan nog een tijdje blijft leven.
Die requiem van Hugo Camps over Wouter is trouwens wel echt goed.quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op de dag af een jaar eerder dan zn dood ook nog
Berlijn gaat waarschijnlijk metro etc gratis maken.quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:35 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Vind metro wel duur vergeleken met berlijn. Maar ook nyc vrij goedkoop. En trein idd zeer duur op lange afstanden. Beter zouden ze daar wel op investeren.
Is er veel vraag naar denk je? Britten zijn toch meer regionaal georiėnteerd binnen het VK?quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:35 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Vind metro wel duur vergeleken met berlijn. Maar ook nyc vrij goedkoop. En trein idd zeer duur op lange afstanden. Beter zouden ze daar wel op investeren.
Vind ik prijzigquote:Op woensdag 7 maart 2018 11:34 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Mijn vrouw betaald vaak rond de 60 pond naar Manchester
Gratis is een domme zet, je moet een drempel houden anders trek je ook mensen aan die anders zouden lopen/fietsen of helemaal de reis niet zouden maken.quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Berlijn gaat waarschijnlijk metro etc gratis maken.
Eindhoven - Londen is regelmatig voor minder dan 30 euroquote:Op woensdag 7 maart 2018 11:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Voor een retourtje is dat niet zo duur. Je zit toch een uur in een vliegtuig.
Dan ga je vragen van de NS om hun verdienmodel op te zeggenquote:Op woensdag 7 maart 2018 11:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waar ik me wel over verbaasde; Nederland heeft helemaal geen speciale voordeelkaarten ofzo voor toeristen. Die Australiėrs die wilden er 1 want was in alle landen wel iets, ik dacht hier ook maar niet dus.
Altijd geklaag dat toeristen alleen naar Amsterdam gaan en dan mis je een schot voor open doel
https://www.ns.nl/product(...)olland-travel-ticketquote:Op woensdag 7 maart 2018 11:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waar ik me wel over verbaasde; Nederland heeft helemaal geen speciale voordeelkaarten ofzo voor toeristen. Die Australiėrs die wilden er 1 want was in alle landen wel iets, ik dacht hier ook maar niet dus.
Altijd geklaag dat toeristen alleen naar Amsterdam gaan en dan mis je een schot voor open doel
Met Ryanair kan dat binnen het VK ook wel.quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eindhoven - Londen is regelmatig voor minder dan 30 euro
Dat is gewoon een dagkaartquote:Op woensdag 7 maart 2018 11:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
https://www.ns.nl/product(...)olland-travel-ticket
vind het sowieso vreemd dat je voor je ov kaart moet betalen, in HongKong is die gratis, je betaalt alleen een borg die je bij inleveren weer terug krijgtquote:Op woensdag 7 maart 2018 11:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Londen ookquote:Op woensdag 7 maart 2018 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
vind het sowieso vreemd dat je voor je ov kaart moet betalen, in HongKong is die gratis, je betaalt alleen een borg die je bij inleveren weer terug krijgt
Ander publiekquote:Op woensdag 7 maart 2018 11:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eindhoven - Londen is regelmatig voor minder dan 30 euro
jezus wat een geld.quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
https://www.ns.nl/product(...)olland-travel-ticket
Same in Japan.quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
vind het sowieso vreemd dat je voor je ov kaart moet betalen, in HongKong is die gratis, je betaalt alleen een borg die je bij inleveren weer terug krijgt
Heeft te maken dat je de kaart bij alle aanbieders in Nederland kunt gebruiken. In HK en Londen is er maar 1 aanbieder.quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
In St Peterburg betaalde je gewoon met ov-muntjes. Die muntjes haal je dan uit een apparaat dat geen engelse taal heeftquote:Op woensdag 7 maart 2018 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |