Dan zou ik direct D66 stemmen, die man is een verademing. Humanist en liberaal in hart en nieren.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:16 schreef RensAjacied het volgende:
Flikker toch op man. Ik juich als Boris het ooit nog overneemt
Omdat die niet opzichtig de media proberen te halen met belachelijke uitspraken, zoiets denk ik.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:16 schreef Heufd het volgende:
Partij voor de Dieren heeft tweeëneenhalf keer zo veel zetels in de Tweede Kamer als die splinterpartij van Baudet. Hebben een goed verhaal. Waarom wordt er nooit over/met die partij gesproken?
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:16 schreef RensAjacied het volgende:
Flikker toch op man. Ik juich als Boris het ooit nog overneemt
Goed punt.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:16 schreef Heufd het volgende:
Partij voor de Dieren heeft tweeëneenhalf keer zo veel zetels in de Tweede Kamer als die splinterpartij van Baudet. Hebben een goed verhaal. Waarom wordt er nooit over/met die partij gesproken?
heerlijk hoe dit jou raakt, i love it! love it!!quote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:19 schreef Achterhoker het volgende:
De dagen dat Pechtold uit de politiek gaat en dat hij overlijdt gaat hier de vlag uit. Wat een ronduit schichtig mannetje.
Er zijn meer smaken dan Pechtold hoor. Je doet net of er alleen keus is tussen D66 en FvD.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:18 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb 15 jaar D66 gestemd, maar de laatste TK verkiezingen op FvD. Hoe meer ik Pechthold hoor praten hoe meer ik achter mijn keuze sta.
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:19 schreef bloodymary1 het volgende:
Pechthold heeft echt al het mooie van D66 naar de klote geholpen.
juist nietquote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:19 schreef bloodymary1 het volgende:
Samen met engnekje Ollongren.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:19 schreef bloodymary1 het volgende:
Nee hoor, ik heb ze allemaal bestudeerd. Maar omdat hier uitgebreid te gaan bespreken is voor niemand interessant. Bovendien ging het hier nu alleen over die twee.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Er zijn meer smaken dan Pechtold hoor. Je doet net of er alleen keus is tussen D66 en FvD.
Mwoa allemaal 1 pot nat tegenwoordig.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Er zijn meer smaken dan Pechtold hoor. Je doet net of er alleen keus is tussen D66 en FvD.
Dan vraag ik mij wel af waarom je ooit D66 hebt gestemdquote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:18 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb 15 jaar D66 gestemd, maar de laatste TK verkiezingen op FvD. Hoe meer ik Pechthold hoor praten hoe meer ik achter mijn keuze sta.
En alles waar het steeds over gaat in de media nu heeft destijds niet mijn keuze bepaald. Maar vooral hun punten over ondernemerschap, zorg en economie.quote:
Zelfs als de jongerentak van je partij je niet mag jezusquote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:21 schreef RensAjacied het volgende:
Pechtold wordt ook verafschuwd bij de jongerenafdeling
beide leiders, vooral Baudet, drijven op populisme. Rest is bijzaak.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:21 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En alles waar het steeds over gaat in de media nu heeft destijds niet mijn keuze bepaald. Maar vooral hun punten over ondernemerschap, zorg en economie.
Omdat ik van hun vooruitstrevende ideeen hield, homohuwelijk, euthanasie, wietteelt etc.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:21 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij wel af waarom je ooit D66 hebt gestemd
Minderheden kunnen niet discrimineren volgens het geloof van Pechtold.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:23 schreef KingRoland het volgende:
Ik hoor Pechtold ook niet over die moslima binnen zijn partij die zei dat homoseksualiteit een zonde is.
#GewoonD66
Oh ja, het codewoord als men inhoudelijk verder geen punt heeft. Populisme! Gevaar!quote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:22 schreef Handleiding het volgende:
[..]
beide leiders, vooral Baudet, drijven op populisme. Rest is bijzaak.
Wel mooie switch dan naar een oerconservatieve partijquote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Omdat ik van hun vooruitstrevende ideeen hield, homohuwelijk, euthanasie, wietteelt etc.
is toch zo?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:24 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh ja, het codewoord als men inhoudelijk verder geen punt heeft. Populisme! Gevaar!
klopt want van populisme gaan we allemaal doodquote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:22 schreef Handleiding het volgende:
[..]
beide leiders, vooral Baudet, drijven op populisme. Rest is bijzaak.
FvD staat dichter bij de progressieve idealen van Van Mierlo dan het huidige D66.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:24 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Wel mooie switch dan naar een oerconservatieve partij
Tja, en daar vergis je je dus in. De drie punten door mij genoemd bijvoorbeeld is hun beleid heel vooruitstrevend in.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:24 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Wel mooie switch dan naar een oerconservatieve partij
zucht.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
klopt want van populisme gaan we allemaal dood
trump.gif en dan huilie huiliequote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We trekken hier niet af op Hillary Clinton dus nee
wel op deze blonde milf?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We trekken hier niet af op Hillary Clinton dus nee
Vind ik niet zo erg, want wat ik hier meestal van jou lees geeft mij de indruk dat je niet helemaal spoort.quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:27 schreef Joezi het volgende:
Ben die FvD-ers op ons FOK! echt zat, tief op naar stormfront
quote:Op woensdag 4 januari 2017 23:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als ons forum je niet bevalt, zoek dan een ander forum!!!!
je stinktquote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Vind ik niet zo erg, want wat ik hier meestal van jou lees geeft mij de indruk dat je niet helemaal spoort.
Soow.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Vind ik niet zo erg, want wat ik hier meestal van jou lees geeft mij de indruk dat je niet helemaal spoort.
Dat is Joezi, de meeste mensen negeren hem dus laat het gewoon gaan.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waar was jij gisteren? Hoe ga je dit omdraaien?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Redelijke afgang voor Joezi. Hoe kan hij dit omdraaien?
Dat wordt morgen weer met messen zwaaien op het schoolplein.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Redelijke afgang voor Joezi. Hoe kan hij dit omdraaien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |