Het staat vrij om te reageren op users.quote:Op dinsdag 17 april 2018 08:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat zit jij hier stikvervelend te doen zeg. Draag eens nuttig bij aan de discussie of ga elders baggeren.
stel iets voor als #ik heb een verslaving..... etcquote:Op dinsdag 17 april 2018 08:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu maak je er weer wat anders van... Eerst moet t alcoholtopic een centraal topic voor alle verslavingen worden, nu moet er een apart centraal topic komen dat verwijst naar andere topics (die niet bestaan nog)... Waarom dan niet gewoon zelf een topic openen over het onderwerp (buiten alcoholverslaving) waar je interesse in hebt?
Ik zeg toch al vaker dat die gewoon geopend kan worden... Vandaag al een paar keer en in eerdere discussies ook al.quote:Op dinsdag 17 april 2018 08:18 schreef kree het volgende:
[..]
Nee er is geen algemeen topic, zonder extra regels?
Dude, het is nu al twee keer aangegeven, maak er zelf een topic over aan en dan zien we verder.quote:Op dinsdag 17 april 2018 08:22 schreef kree het volgende:
[..]
stel iets voor als #ik heb een verslaving..... etc
laat dat dan een instap punt zijn voor mensen die hulp zoeken?
vanaf daar kan het naar de andere topics ?
Om normáál te reageren ja. Daarom ook het verzoek normaal deel te nemen aan de discussie of anders te wieberenquote:Op dinsdag 17 april 2018 08:20 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Het staat vrij om te reageren op users.
Als je dat niet bevalt dan log je maar uit.
Begrepen.quote:Op dinsdag 17 april 2018 08:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om normáál te reageren ja. Daarom ook het verzoek normaal deel te nemen aan de discussie of anders te wieberen.
ja niet dat het mij zoveel moeite kost, ik maak dat zo aan, maar vraag het even of het ook ok is met jullie ?quote:Op dinsdag 17 april 2018 08:23 schreef STING het volgende:
[..]
Dude, het is nu al twee keer aangegeven, maak er zelf een topic over aan en dan zien we verder.
Of er genoeg animo is weten we niet, maar daar gaan we dan achterkomen en op basis daarvan kunnen we het altijd nog centraal maken, dus go for it.quote:Op dinsdag 17 april 2018 08:27 schreef kree het volgende:
[..]
ja niet dat het mij zoveel moeite kost, ik maak dat zo aan, maar vraag het even of het ook ok is met jullie ?
ja dat is de vraag altijd weer weet het ook nietquote:Op dinsdag 17 april 2018 08:28 schreef STING het volgende:
[..]
Of er genoeg animo is weten we niet, maar daar gaan we dan achterkomen en op basis daarvan kunnen we het altijd nog centraal maken, dus go for it.
Heb ik niet, maar ga a.u.b. ergens anders lopen trollen, thanks!quote:Op woensdag 18 april 2018 21:51 schreef Cookings het volgende:
Hallo Sting. Waarom the fack haal je mijn berichten weg? Ik vroeg mijn advies in de bijbehorende topic. Prima als je de pik op me hebt, maar ga dan ook een beetje rechtvaardig modden damn
Dus jij vind het een serieuze vraag of Tinder een goede manier is om soa’s te voorkomen?quote:Op woensdag 18 april 2018 21:52 schreef Cookings het volgende:
je kan vinden dat ik troll maar je weet niet wat er achter de persoon zit van het scherm. dit is letterlijk dingen invullen voor iemand anders van of iets waar is of niet.
desnoods vraag ik zelf getuigen bij de datingtopic. doe even normaal man.
Nee, ik vroeg serieus advies daarzo. Heb al een serieus antwoord gekregen. Jij loopt nu kinderachtig te doen en dingen voor mij in te vullen. Ik ga gewoon mijn zelfde vraag daar stellen. Ik weet van mijzelf dat ik serieus ben en als ik zie dat jij met deze actie makkelijk wegkomt..quote:Op woensdag 18 april 2018 21:52 schreef STING het volgende:
[..]
Heb ik niet, maar ga a.u.b. ergens anders lopen trollen, thanks!
ik vroeg mij af of mensen ervaring hadden met seks daar en of de meesten met voorbehoedsmiddel wilden vrijen.quote:Op woensdag 18 april 2018 21:54 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dus jij vind het een serieuze vraag of Tinder een goede manier is om soa’s te voorkomen?
daarnaast moet je beter lezen fripseltje. ik vroeg nadrukkelijk naar *ervaringen* en dat ik het liefst soa's wil voorkomen ja.quote:Op woensdag 18 april 2018 21:54 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dus jij vind het een serieuze vraag of Tinder een goede manier is om soa’s te voorkomen?
niet seksen, niet Tinderen, geen soa'squote:Op woensdag 18 april 2018 21:56 schreef Cookings het volgende:
[..]
daarnaast moet je beter lezen fripseltje. ik vroeg nadrukkelijk naar *ervaringen* en dat ik het liefst soa's wil voorkomen ja.
want het zit allemaal zo zwart wit in elkaar tochquote:Op woensdag 18 april 2018 21:56 schreef Weissmania het volgende:
[..]
niet seksen, niet Tinderen, geen soa's
opgelost
Nou zonder seks zullen de soa's ook wel los lopen, vrij zwart wit.quote:Op woensdag 18 april 2018 21:58 schreef Cookings het volgende:
[..]
want het zit allemaal zo zwart wit in elkaar toch
en dit is zeker geen trollpost?quote:Op woensdag 18 april 2018 21:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou zonder seks zullen de soa's ook wel los lopen, vrij zwart wit.
Prima, mocht het idd geen getroll geweest zijn, my bad, excuus. En nogmaals, ik ken je verder niet en kan dus moeilijk de pik op je hebben.quote:Op woensdag 18 april 2018 22:00 schreef Cookings het volgende:
ik ga de vraag nog eens stellen. voor jullie speciaal veranderen zodat het minder op een troll lijkt. nu hopen dat die niet wordt weggehaald en dat jullie mijn boodschap begrepen hebben
snap het enerzijds wel dat jullie de pik op mij hebben en dat jullie me niet serieus nemen maar af en toe of eigenlijk vaak ben ik wel rustig serieus.
dat betekent niet dat je alles maar dan zo partijdig mag gaan modden. zo werkt dat niet. wees dan op zn minst rechtvaardig .
Kan er in het dating topic ook eens worden opgetreden? Een aantal mensen trollt alleen maar en er zitten er een aantal alleen voor de slowchat en om te zieken. Daar is het topic niet voor bedoeld. Laat die mensen gewoon in een slowchat kletsen.quote:
Helemaal mee eens, ik heb zojuist een FA aan de jas getrokken.quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kan er in het dating topic ook eens worden opgetreden? Een aantal mensen trollt alleen maar en er zitten er een aantal alleen voor de slowchat en om te zieken. Daar is het topic niet voor bedoeld. Laat die mensen gewoon in een slowchat kletsen.
Die "waarschuwingen" in het topic doet niemand wat op uit. Tijd om een keer iets te doen.
Bedoel je dit soort posts ook?quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kan er in het dating topic ook eens worden opgetreden? Een aantal mensen trollt alleen maar en er zitten er een aantal alleen voor de slowchat en om te zieken. Daar is het topic niet voor bedoeld. Laat die mensen gewoon in een slowchat kletsen.
Die "waarschuwingen" in het topic doet niemand wat op uit. Tijd om een keer iets te doen.
quote:Op woensdag 25 april 2018 15:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Gewoon hun hoofd naar je clit duwen joh. Vinden ze hot, beetje overmacht. Wel eerst voor het eten betalen.
Ik doelde met name op jouw posts. Je voegt niets toe en je onzekerheid verbergen door anderen belachelijk te maken is doorzichtig. Ga gewoon weg als je niks inhoudelijks te melden hebt. Het is geen slowchat.quote:Op woensdag 25 april 2018 15:51 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Bedoel je dit soort posts ook?
[..]
Helemaal wel nodig! De trollen, die bewust lopen zieken moeten gewoon eens op hun flikker krijgen. Een grapje mag best, maar inmiddels is gewoon niet leuk meer.quote:Op woensdag 25 april 2018 16:16 schreef Weissmania het volgende:
Jeetje...
Ik stoor me ook aan bepaalde users. Iets met leven en laten leven enzo
Deze persoonlijke aanval is dan ook zeer onnodig
Als het niet tegen het Fok beleid is en geen persoonlijke aanvallen bevat dan kan je er toch verder weinig aan doen?quote:Op woensdag 25 april 2018 16:23 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Helemaal wel nodig! De trollen, die bewust lopen zieken moeten gewoon eens op hun flikker krijgen. Een grapje mag best, maar inmiddels is gewoon niet leuk meer.
Al meerdere malen de boel gerapporteerd, maar voor mijn gevoel gebeurd er niets aan.
Dus je geeft toe dat je bewust de boel ziekt omdat het binnen het beleid valt?quote:Op woensdag 25 april 2018 16:30 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Als het niet tegen het Fok beleid is en geen persoonlijke aanvallen bevat dan kan je er toch verder weinig aan doen?
Ik heb juist het idee dat zowel de mods als FA's R&P goed in de gaten houden. Ben zelfs laatst geband geweest
Dus dat er niks gebeurd klopt niet
Huh wat?quote:Op woensdag 25 april 2018 16:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je bewust de boel ziekt omdat het binnen het beleid valt?![]()
Volgens mij ben jij zelf een troll met je willekeurige trollgeroep telkens.quote:Op woensdag 25 april 2018 16:23 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Helemaal wel nodig! De trollen, die bewust lopen zieken moeten gewoon eens op hun flikker krijgen. Een grapje mag best, maar inmiddels is gewoon niet leuk meer.
Al meerdere malen de boel gerapporteerd, maar voor mijn gevoel gebeurd er niets aan.
als iemand kritisch is op jouw postgedrag is het niet per definitie een troll. True story.quote:Op woensdag 25 april 2018 16:23 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Als je kritisch bent, kom dan met argumenten, maar die blijven uit. Ik probeer tenminste constructief te zijn in mijn bijdrage aan het topic.quote:Op woensdag 25 april 2018 19:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
als iemand kritisch is op jouw postgedrag is het niet per definitie een troll. True story.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |