SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
![]()
tramquote:Op dinsdag 6 maart 2018 18:54 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Haags hoe ben jij onderweg dan of heb je een privechauffeur ?
quote:
quote:
auto achter gelaten bij mijn opslag garage. Krijg morgen vroeg een levering en van daaruit ga ik verder.quote:
ooh dus je gaat niet elke dag met de tramquote:Op dinsdag 6 maart 2018 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
auto achter gelaten bij mijn opslag garage. Krijg morgen vroeg een levering en van daaruit ga ik verder.
Nee, zeker niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:01 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
ooh dus je gaat niet elke dag met de tram
Metro dan ?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:01 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
ooh dus je gaat niet elke dag met de tram
aan de ene kant kan het wel relaxt zijn denk ik in druk verkeer van den haag.quote:
Ooit eens eerste hulp moeten verlenen in de tram ( ook in het vliegtuig trouwens) maar daar kreeg ik bonje mee omdat ze vonden dat ik in de weg zat.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:03 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
aan de ene kant kan het wel relaxt zijn denk ik in druk verkeer van den haag.
maar die gasten die je in de tram tegenkomt soms![]()
Dat heb je hier gelukkig niet
hmmmzzz als ze denken dat je in de weg zit en je hebt een bedrijf in eerste hulpverlening vraag ik mij af wat je deedquote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ooit eens eerste hulp moeten verlenen in de tram ( ook in het vliegtuig trouwens) maar daar kreeg ik bonje mee omdat ze vonden dat ik in de weg zat.
Rustig blijven en doorgaan met hulp verlenen.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:07 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
hmmmzzz als ze denken dat je in de weg zit en je hebt een bedrijf in eerste hulpverlening vraag ik mij af wat je deed![]()
![]()
Maar ik hoop dat het niet heel heftig was (zelf ook meegemaakt)
quote:
ja dat is ook zo, geef jij zelf ook trainingen in BHV enz?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Rustig blijven en doorgaan met hulp verlenen.
alleen als het echt nodig is. Gaf het tot vorig jaar nog wel veel. Ook cursus in agressiviteit e.d. nu doe ik idd veel materiaalverzoring etc.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:11 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
ja dat is ook zo, geef jij zelf ook trainingen in BHV enz?
of puur materiaal?
Lief doenquote:
Ga zo door jongenquote:
ZHKH heb ik gehad in 2000quote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Murp heb jij weleens ehbo cursus gehad of kinderehbo?
Ook al ben ik bijna perfect, dat is iets wat nog altijd op mijn todo lijstje staat.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Murp heb jij weleens ehbo cursus gehad of kinderehbo?
ik zeg, doen!quote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ook al ben ik bijna perfect, dat is iets wat nog altijd op mijn todo lijstje staat.
altijd goedquote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:19 schreef murp het volgende:
En mijn brouw is verpleegkundige. Die weet alles
maar ik krijg een EHBO set gratis thuisgestuurd? Thanks!quote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
altijd goed, ik geef je wel een setje
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:20 schreef murp het volgende:
[..]
maar ik krijg een EHBO set gratis thuisgestuurd? Thanks!
quote:
quote:
quote:
Maar voor bedrijfstrainingen of ook met Lotus bij rode of oranje kruis cursussen.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
alleen als het echt nodig is. Gaf het tot vorig jaar nog wel veel. Ook cursus in agressiviteit e.d. nu doe ik idd veel materiaalverzoring etc.
allebei. En kan op locatie of bij het bedrijf/instelling etc zelf.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:36 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Maar voor bedrijfstrainingen of ook met Lotus bij rode of oranje kruis cursussen.
Ik heb zelf met rode kruis bij evenementen gestaan. Wij hadden eigen docenten maar er kwamen ook gastlessen. En dat lijkt me dan wel leuk om te geven omdat dat mensen zijn die het ook graag willen leren.
En met BHV is het meer een moetje volgens mij.
Leuk!quote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
allebei. En kan op locatie of bij het bedrijf/instelling etc zelf.
Dat is het ook.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:42 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Leuk!
Ik mis mn “rode kruis tijd” wel eigenlijk maar ik kan het niet meer combineren.
Maar het medische vind ik nog steeds erg interresant.
Je doet maar je moet kappen met het spel te bederven door gelijk te reageren wanneer ik reageer en niet bij een ander geniet je hier nou van iemands zijn plezier in een spelletje zo te vergalen ?? Moet je daar nou je genot uithalen andere mensen pijn te doen ?quote:
Doe ik je pijn ?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je doet maar je moet kappen met het spel te bederven door gelijk te reageren wanneer ik reageer en niet bij een ander geniet je hier nou van iemands zijn plezier in een spelletje zo te vergalen ?? Moet je daar nou je genot uithalen andere mensen pijn te doen ?
Ik ben op Mn 12de begonnen met jeugd EHBO en later bij het jeugd rode kruis.quote:
Nicequote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:47 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik ben op Mn 12de begonnen met jeugd EHBO en later bij het jeugd rode kruis.
Als ik er weer meer tijd voor kan vrijmaken ga ik zeker weer verder en misschien wel als docent voor de jeugd.
Ja kijk als hij dat zou doen had ik er geen problemen meequote:
zag het net op het nieuws jaquote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:51 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)bijstellen~a5d016ea/
Grappig nieuwsfeitje
Sorry maar ik begrijp hier niks van ?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rob niet gewoon normaal het spel spelen en niet het spel ik blok specifiek alleen Mikey.
hij post toch ook na mij?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rob niet gewoon normaal het spel spelen en niet het spel ik blok specifiek alleen Mikey.
Reageert 2min niet als jij post en als ik post met de seconde haal je kop uit dat zand man.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Welnee, er zijn er meer aanwezig.
Wat bedoel je hiermee ?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat je al heel de tijd doet.quote:
lol, jouw team deed vanmorgen precies hetzelfde bij mij.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Reageert 2min niet als jij post en als ik post met de seconde haal je kop uit dat zand man.
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lol, jouw team deed vanmorgen precies hetzelfde bij mij.
Gewoon een gezellig gesprekquote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja wie heeft nu nog zo’n wekker ??quote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zag het net op het nieuws ja
Welk teamquote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ikke niet iigquote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:56 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja wie heeft nu nog zo’n wekker ??
Euhheuhhheeuhhh eeuuuhh dat geluid alleen al
Ik ging half 5 naar bedquote:
Nou precies.... pfff moordneigingen krijg ik ervan. En ik heb geen moeite om op te staan eigenlijk maar dat geluid!!quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 02:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
we moeten iemand hebben die in de ochtend haagse gaat blokken
Maar het helpt wel met opstaan.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:58 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou precies.... pfff moordneigingen krijg ik ervan. En ik heb geen moeite om op te staan eigenlijk maar dat geluid!!
Jij wint toch wel.quote:
Ja en ik zou iedere keer de deur kunnen schilderen omdat ik iedere keer die kutwekker door de kamer mikquote:
Vroeger had ik mijn wekker aan de andere kant van de kamer zodat ik wel op moest staan om em uit te doenquote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:00 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja en ik zou iedere keer de deur kunnen schilderen omdat ik iedere keer die kutwekker door de kamer mik
tetten!!!!quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:00 schreef devzero het volgende:
Murp roept en wij antwoorden
[ afbeelding ]
Dat hoeft helemaal niet. Sterker nog, er is voorgesteld om voor de 2e plek te gaan en die hquote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:00 schreef devzero het volgende:
Murp roept en wij antwoorden
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:03 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Als ze zo willen doen moeten we Haags maar helpen
Hij heeft ook alle hulp nodigquote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:03 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Als ze zo willen doen moeten we Haags maar helpen
ONZ / [ONZ-SC #1123] Zombies voor murpquote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:04 schreef RobjeGeus het volgende:
Vertel mikey hoe wil je spelen ?
En wie is "we" ?
Ja die tijd heb ik ook wel gehad als puber.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Vroeger had ik mijn wekker aan de andere kant van de kamer zodat ik wel op moest staan om em uit te doen
slim jaquote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Vroeger had ik mijn wekker aan de andere kant van de kamer zodat ik wel op moest staan om em uit te doen
We moeten de titel maar aanpassen van de slowchat, dodetopicspel strategy slowchat.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ-SC #1123] Zombies voor murp
Duidelijkquote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
goed idee!quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:07 schreef devzero het volgende:
[..]
We moeten de titel maar aanpassen van de slowchat, dodetopicspel strategy slowchat.
Mikey heeft het niet over mij. Ik denk dat hij mij wel magquote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij speelt al zo.quote:
Jij bent ook best een overloper!quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:07 schreef devzero het volgende:
[..]
We moeten de titel maar aanpassen van de slowchat, dodetopicspel strategy slowchat.
Mikey is geen verkeerde jongen, mag hem zelfs. Maar zo het spel spelen is wel een beetje apart. Brengt wel nieuwe ideeën die het weer leuker maken naar mijn idee.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:10 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Mikey heeft het niet over mij. Ik denk dat hij mij wel mag
Neuh alle natuurlijke tieten zijn goed maar ik post geen tetten meerquote:
Heb een dag of 2 dagen niet gepost..Jij hebt het over welk dagdeel iemand Haags moet blokkenquote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mikey is geen verkeerde jongen, mag hem zelfs. Maar zo het spel spelen is wel een beetje apart. Brengt wel nieuwe ideeën die het weer leuker maken naar mijn idee.
Het is alleen maar omdat jij toch wel eerste gaat worden dat het nu een beetje zo is.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mikey is geen verkeerde jongen, mag hem zelfs. Maar zo het spel spelen is wel een beetje apart. Brengt wel nieuwe ideeën die het weer leuker maken naar mijn idee.
Daarom gaan mensen beetje samen maar is niet persoonlijk tegen jou.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Voel me wel beetje eenzaam aan de top ja
Dat snap ikquote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daarom gaan mensen beetje samen maar is niet persoonlijk tegen jou.
Hoezo?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:12 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Jij bent ook best een overloper!
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:19 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Poll: Bij welk Dodetopic-team zou jij gaan?
• Haags
• Dr.Mikey
• anders of geen team
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is alleen maar omdat jij toch wel eerste gaat worden dat het nu een beetje zo is.
Wat Rob tegen mij doet is cyber bullying.
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:22 schreef vincenzo78 het volgende:
Haha ik ben er bijna. Uit die kut top20...
Nee het gaat nu om de nr1/2 of niet meedoen of een andere dus dan moet je die aankruisenquote:
Ik heb Peter R de Vries al gebeld.quote:
Heb jij een gezin?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:23 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nee het gaat nu om de nr1/2 of niet meedoen of een andere dus dan moet je die aankruisen
Poll: In welk team hoor jij?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:23 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nee het gaat nu om de nr1/2 of niet meedoen of een andere dus dan moet je die aankruisen
Ik mis team aloaquote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Poll: In welk team hoor jij?
• Team Haags
• Team Mikey
• Team FlippingCoin
• Team Rookworst
• Team Friezedames
• Team Streepje
• Team Bierzuipers
• Team Murp
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik klik FlippingCoin en krijg murp.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:25 schreef devzero het volgende:
[..]
• Team Haags
• Team Mikey
• Team FlippingCoin
• Team Rookworst
• Team Friezedames
• Team Streepje
• Team Bierzuipers
• Team Murp
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik moet gaan jongens. Nog even wat voorbereiden voor morgen en chillen.
Lief zijn![]()
Nog erger de linkjes veranderenquote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:25 schreef devzero het volgende:
[..]
• Team Haags
• Team Mikey
• Team FlippingCoin
• Team Rookworst
• Team Friezedames
• Team Streepje
• Team Bierzuipers
• Team Murp
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Oh maar die tijd besteed ik ook wel hoor.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:27 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Zou je niet veel liever tijd met hen doorbrengen dan hier, met die gekke?
Okequote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:29 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Oh maar die tijd besteed ik ook wel hoor.
Ik ben hier vanaf uurtje of half 7 nu en andere avonden vaak alleen thuis.
Kan jij niet normaal leuk meedoen zonder het spel voor mij te verpesten a.u.b je bent een volwassen vent toch ?quote:
Heb jij een spiegel in huis ?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan jij niet normaal leuk meedoen zonder het spel voor mij te verpesten a.u.b je bent een volwassen vent toch ?
Neemt alvast een douchequote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:29 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Oh maar die tijd besteed ik ook wel hoor.
Ik ben hier vanaf uurtje of half 7 nu en andere avonden vaak alleen thuis.
Misschien als jij ook eens normaal doet tegen iedereen.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan jij niet normaal leuk meedoen zonder het spel voor mij te verpesten a.u.b je bent een volwassen vent toch ?
Speel normaal en vraag niet elke keer negatieve aandacht van mij.quote:
Kijk eens in je spiegel.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Speel normaal en vraag niet elke keer negatieve aandacht van mij.
Bemoei even niet mee a.u.bquote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:35 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Misschien als jij ook eens normaal doet tegen iedereen.
Helaas zak je naar de 2e plek door een strafpunt voor taalfout.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:35 schreef aloa het volgende:
Ik ga voor team Haags![]()
Wordt ik ook een keer 1e
Volwassen vent, wou dat ik dat van jou kon zeggen, meerdere doodsverwensingen van je gehad, diverse keren heb je me uitgescholden voor verschrikkelijke ziektes, pedofilie, en noem maar op. En dan moet ik normaal leuk doen ?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat bedoel jequote:
kutquote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:37 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Helaas zak je naar de 2e plek door een strafpunt voor taalfout.
Ditquote:
Komt omdat je mij vals beschuldigd hebt van iets dat trek ik niet zo goed.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:37 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Volwassen vent, wou dat ik dat van jou kon zeggen, meerdere doodsverwensingen van je gehad, diverse keren heb je me uitgescholden voor verschrikkelijke ziektes, pedofilie, en noem maar op. En dan moet ik normaal leuk doen ?__!
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:35 schreef aloa het volgende:
Ik ga voor team Haags![]()
Word ik ook een keer 1e
Wie heeft het over een uitnodiging? Ik noem dat een window of opportunityquote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:35 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Haha dat was geen uitnodiging hihi
Ohja nee dan is het heel logisch inderdaad om zo te schelden enzoquote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Komt omdat je mij vals beschuldigd hebt van iets dat trek ik niet zo goed.
Van mij mag jij hier lekker je ding doen maar laat mij ook gewoon mijn ding doen en ga niet opzettelijk elkaar in de weg zitten prima als jij na mij post maar doe dat dan ook bij anderen.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:40 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ohja nee dan is het heel logisch inderdaad om zo te schelden enzo
Nou succes met de reis !quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:39 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wie heeft het over een uitnodiging? Ik noem dat een window of opportunity
Zag jij maar eens in dat je fout was.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgens mij zie je wel in dat je fout zat met dat night gedoe.
Mag ik dan ruzie met jou makenquote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:43 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik dacht altijd dat dokters geen ruzie mochten maken.
Deze dokter heeft het aan de stok met Rubberen Rob en gisteren met Sexy Lexi...slechts een observatie.
Eerst even een koud pilsje hoor. Van die DD cups die over het scherm vliegen krijg ik het knap benauwdquote:
Waarom blijf je nou doorgaan ?quote:
Ik weet niet waar de grens ligt. Ik denk dat dit gewoon kan aangezien je geen explicite kut zit. En anders kan murp het wel even uitleggenquote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:55 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik wist dat deze content hier geplaatst mocht worden.
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:50 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik dacht al ... wie is dat naast mij op de bank.
Ja hoor zolang geen geslachtsdelen zichtbaar zijn heb ik gehoord.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:55 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik wist dat deze content hier geplaatst mocht worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |