abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_177645694
Sinds mijn 20e ben ik steeds meer een einzelgänger geworden.

Niet dat ik een eenzame rare man ben, ik heb wel gewoon vrienden, ga naar verjaardagen, feestjes enzo.

Maar in het dagelijks leven doe ik mijn ding het liefste op eigen houtje. Als een collega mee wil rijden omdat zijn auto kapot is, vind ik dat niet gezellig maar kut, omdat mijn ritje 's ochtends naar werk voor mij gewoon een chill moment is waarop ik lekker naar radio etc. luister.

Ik ben ook niet per se een uber sociaal persoon die urenlang kan/wil smalltalken. De vrienden die ik nu heb, heb ik bijna allemaal al mijn hele leven. Ik heb ook niet echt aandrang om nieuwe mensen te (willen) leren kennen ofzo.

Een buurtborrel of verjaardag van mensen die niet mijn beste vrienden zijn, vind ik kut, omdat zulke avonden er altijd toe leiden dat je kut gesprekken moet gaan houden met mensen die je nauwelijks kent en waar je ook geen binding mee hebt.

Ik merk dat dit het voor mij ook lastig maakt om een relatie te vinden. Ik voel me wel degelijk regelmatig aangetrokken tot vrouwen, maar ik heb zelden (nooit) dat ik er van één denk : Ik heb zin om heel lang met jou te praten ofzo. Mensen waar ik geen band mee heb, interesseren me gewoon niet zo veel. Of dat nu een zwerver is of een heel lekker wijf, maakt wat dat betreft niet zo veel uit.

Tinderen, daten enzo vind ik dan ook vreselijk. Al mijn relaties zijn eigenlijk ontstaan op de werkvloer, waar het een stuk makkelijker is om gaandeweg een band op te bouwen, waardoor mijn interesse in zo'n persoon ook de tijd krijgt om te groeien.

Zitten er hier meer mensen die dit hebben? Hoe zorg je ervoor dat je toch interesse in zo'n dame kunt tonen / veinzen?
pi_177645917
Waarom interesse veinzen als je jezelf een einzelgänger vindt?
pi_177645949
Waarom wil je een relatie? Wat levert het op wat je nu niet hebt?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_177645950
Welkom op FOK!
Ik zwaai naar dieren.
pi_177645965
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 18:41 schreef Geerd het volgende:
Welkom op FOK!
Biertje?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_177645982
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 18:42 schreef halfway het volgende:

[..]

Biertje?
Lekker!!
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 18:46:59 #7
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_177646042
einzelganger vind ik zo'n rotwoord, ik noem het meer altijd dat mijn hobby's en gedreven danwel bedrevenheden solitair zijn, of nouja.. geisoleerd. (neem bijv, natuurfotografie, dat kun je echt niet in een groep doen..tenzij het een cursus is dan.. componeren al helemaal niet)

Ben grappig genoeg super sociaal en altijd zelfverzekerd. Maar mijn heikele kant is dan weer dat ik niet zo versierig ben. En zo schijnt de wereld tegenwoordig te werken van 'eerst aansturen op sex en daarna relatie'.

Naja, mischien dan dmv geluk oid.

Hielp laatst nog een mooie meid in de stad ergens mee maar na bedankje fietste ik weer naar huis. Een succesvolboy oid zou dan natuurlijk doorpraten en haar versieren. Ik vind dat zo nep.

Mischien straks met festivals in de lente dat ik weer kans maak.

Soms heb ik ook het idee dat vrouwen op het moment dat ze me leuk vinden ipv dat ECHTE contact te hebben eerst op hun kenkermobiel kijken of ik ook op tinder/fb/watever besta. Nee dat besta ik dus niet. Ik besta recht voor hun neus maar ze kijken zo door je heen dan. Wel iets waar ik maar lastig mee om kan gaan.

Ik ben blijkbaar gewoon 'té echt ofzo.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_177646255
Pfff, doe niet zo slachtofferrolachtig (is dat een woord?)

Dit alles wat je hier typt, is van buiten zichtbaar voor vrouwen. Je moet gewoon geen fuck geven, (wel om de persoon natuurlijk) en er gewoon voor gaan. Wees jezelf en ga alsjeblieft niets forceren. Het is mij toch ook gelukt? Moet je mijn r en p topics eens terugzoeken:')
pi_177646426
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 18:28 schreef Night__Stalker het volgende:

Hoe zorg je ervoor dat je toch interesse in zo'n dame kunt tonen / veinzen?
Waarom zou je dat willen als je gewoon geen interesse hebt?

Als het klopt wat je zelf beweert dat je gewoon geen interesse in anderen hebt en graag alleen bent en geen contact met anderen wil hebben, is er ook geen reden om tegen je eigen principes in te gaan en opeens dan wel net te gaan doen alsof.

De enige andere optie zou kunnen zijn, is dat datgene wat je heel overtuigend verteld over graag alleen zijn en een einzelgänger zijn, misschien niet helemaal de waarheid is en hooguit een 'excuusje' dat je jezelf voorhoud (om je huidige is-situatie wat 'dragelijker' te maken en te doen alsof je dat ook zo zou willen)... maar dan ben je eigenlijk hooguit vooral jezelf aan het voorliegen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 6 maart 2018 @ 19:14:07 #10
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_177646533
Kun je niet gewoon een pop bestellen ofzo? Hoef je ook niet mee te praten.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_177646597
Een relatie krijgen gaat een stuk makkelijker als je een gedeelde interesse hebt.Zijn er geen evenementen, feesten of beurzen waar mensen komen die de zelfde interesse delen?

Verder vraag ik me wel af waarom je als alleenganger een relatie wilt. Omdat het hoort, of omdat je het echt leuk zou vinden?
pi_177646932
Dus je MOET een relatie hebben?
pi_177647189
Hoe oud ben je TS?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_177647518
Zonder relatie heb je veel meer tijd voor hobby's en zo. Laat mij verder maar lekker alleen blijven.
pi_177647577
Waarom zou je de interesse van een vrouw willen terwijl een praatje met een nieuw persoon al een kut gesprek is.
Blijf lekker alleen
pi_177647791
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 20:06 schreef qajariaq het volgende:
Zonder relatie heb je veel meer tijd voor hobby's en zo. Laat mij verder maar lekker alleen blijven.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_177647802
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 18:28 schreef Night__Stalker het volgende:
Sinds mijn 20e ben ik steeds meer een einzelgänger geworden.

Niet dat ik een eenzame rare man ben, ik heb wel gewoon vrienden, ga naar verjaardagen, feestjes enzo.

Maar in het dagelijks leven doe ik mijn ding het liefste op eigen houtje. Als een collega mee wil rijden omdat zijn auto kapot is, vind ik dat niet gezellig maar kut, omdat mijn ritje 's ochtends naar werk voor mij gewoon een chill moment is waarop ik lekker naar radio etc. luister.

Ik ben ook niet per se een uber sociaal persoon die urenlang kan/wil smalltalken. De vrienden die ik nu heb, heb ik bijna allemaal al mijn hele leven. Ik heb ook niet echt aandrang om nieuwe mensen te (willen) leren kennen ofzo.

Een buurtborrel of verjaardag van mensen die niet mijn beste vrienden zijn, vind ik kut, omdat zulke avonden er altijd toe leiden dat je kut gesprekken moet gaan houden met mensen die je nauwelijks kent en waar je ook geen binding mee hebt.

Ik merk dat dit het voor mij ook lastig maakt om een relatie te vinden. Ik voel me wel degelijk regelmatig aangetrokken tot vrouwen, maar ik heb zelden (nooit) dat ik er van één denk : Ik heb zin om heel lang met jou te praten ofzo. Mensen waar ik geen band mee heb, interesseren me gewoon niet zo veel. Of dat nu een zwerver is of een heel lekker wijf, maakt wat dat betreft niet zo veel uit.
Goed, je weet dus prima wat je niet wil :P

quote:
Tinderen, daten enzo vind ik dan ook vreselijk. Al mijn relaties zijn eigenlijk ontstaan op de werkvloer, waar het een stuk makkelijker is om gaandeweg een band op te bouwen, waardoor mijn interesse in zo'n persoon ook de tijd krijgt om te groeien.
Dit is belangrijke zelfkennis, hoe je in elkaar steekt op dit gebied.

quote:
Zitten er hier meer mensen die dit hebben? Hoe zorg je ervoor dat je toch interesse in zo'n dame kunt tonen / veinzen?
Is de alinea hierboven niet meer je probleem? Dat het niet zozeer aan het aanbod ligt, maar eerder de manier waarop je contact legt en op kan bouwen? Dan zou je er misschien toch beter aan doen om te kijken naar een gezamelijk iets, waardoor je wel enige tijd in elkaars buurt bent ter verkenning en band opbouwen enzo.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 21:03:31 #18
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_177648844
De vraag die je je zelf moet stellen is: ben je graag alleen omdat je echt gelukkig bent alleen, of ben je graag alleen omdat je bang bent/te verlegen bent? Als je echt gelukkig bent dan hoeft het helemaal geen probleem te zijn om gewoon lekker alleen te blijven. Leuk huisje, leuk werk, leuke vrienden...dat kan genoeg zijn. Maar als je gewoon te bang bent en het eigenlijk wel wilt...dan zijn er talloze trainingen die je kunnen helpen. Of je dwingt jezelf in kleine stapjes om toch contact op te doen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_177649365
Ik had dus hetzelfde probleem zie mijn topic leven met sociale stoornis, maar dat komt vooral omdat ik mijzelf saai vind en weinig interesses heb waardoor ik inderdaad ook weinig aansluiting vind bij andere mensen. Het enige verschil met dit topic lijkt, dat jij niet van vrouwen versieren houd maar het toch wil gaan doen?
Dit probleem komt zo vaak voor bij mannen en ik snap dat niet. Waarom zou je iets doen wat je niet wilt.......
Interesse in een dame veinzen, sorry maar waarom zou je dat willen??? En waarom zou die dame daarop zitten te wachten?????????????!!!
Ik sluit me hierbij aan:

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 20:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Waarom zou je de interesse van een vrouw willen terwijl een praatje met een nieuw persoon al een kut gesprek is.
Blijf lekker alleen
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  dinsdag 6 maart 2018 @ 22:28:10 #20
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_177651851
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 20:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Waarom zou je de interesse van een vrouw willen terwijl een praatje met een nieuw persoon al een kut gesprek is.
Blijf lekker alleen
Dus omdat sociaal contact niet gemakkelijk is voor hem moet jij maar gewoon voor de rest van zijn leven alleen blijven?
  Moderator dinsdag 6 maart 2018 @ 22:32:30 #21
441859 crew  Lenny77
pi_177651991
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 18:39 schreef Hiddendoe het volgende:
Waarom interesse veinzen als je jezelf een einzelgänger vindt?
Hij wil geen lief maar gewoon sex? Dus maar doen alsof ze leuk is?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 7 maart 2018 @ 00:37:17 #22
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_177654163
Zo'n einzelgänger ben je dus niet als je een relatie wilt. Misschien is er een deel in jezelf dat je nu zit te ontkennen. Een keer keihard je hart gebroken? Slechte sociale skills? Of ben je gewoon niet zo'n goede dater en verhul je dat door in je OP glashard duidelijk te maken dat je een einzelgänger bent?
pi_177655461
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 22:32 schreef Lenny77 het volgende:

Hij wil geen lief maar gewoon sex? Dus maar doen alsof ze leuk is?
Helaas komt dit soort oplichting veel voor. Ook andersom, doen alsof het alleen seks is maar je een relatie wil, dat is echter minder erg voor de ander, tenzij de vrouw zwijgt over stoppen pil
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_177655888
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 21:21 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ik had dus hetzelfde probleem zie mijn topic leven met sociale stoornis, maar dat komt vooral omdat ik mijzelf saai vind en weinig interesses heb waardoor ik inderdaad ook weinig aansluiting vind bij andere mensen. Het enige verschil met dit topic lijkt, dat jij niet van vrouwen versieren houd maar het toch wil gaan doen?
Dit probleem komt zo vaak voor bij mannen en ik snap dat niet. Waarom zou je iets doen wat je niet wilt.......
Interesse in een dame veinzen, sorry maar waarom zou je dat willen??? En waarom zou die dame daarop zitten te wachten?????????????!!!
Ik sluit me hierbij aan:

[..]

Als je als gemiddelde man geen initiatief neemt zul je voor altijd alleen blijven, daarom. Het is echt geen rocketscience.
pi_177655966
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 22:28 schreef LordHorusNL het volgende:

[..]

Dus omdat sociaal contact niet gemakkelijk is voor hem moet jij maar gewoon voor de rest van zijn leven alleen blijven?

Waarom zou ik voor de rest van zijn leven alleen moeten, ik heb al een vriend. Beetje rare gedachte van je.
pi_177655988
Einzelganger is prima zolang je maar een paar chicks regelt die je af en toe kan neuken zonder verplichtingen en zolang je sportmaatjes hebt en dergelijke.
pi_177664630
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 18:28 schreef Night__Stalker het volgende:
Sinds mijn 20e ben ik steeds meer een einzelgänger geworden.

Niet dat ik een eenzame rare man ben, ik heb wel gewoon vrienden, ga naar verjaardagen, feestjes enzo.

Maar in het dagelijks leven doe ik mijn ding het liefste op eigen houtje. Als een collega mee wil rijden omdat zijn auto kapot is, vind ik dat niet gezellig maar kut, omdat mijn ritje 's ochtends naar werk voor mij gewoon een chill moment is waarop ik lekker naar radio etc. luister.

Ik ben ook niet per se een uber sociaal persoon die urenlang kan/wil smalltalken. De vrienden die ik nu heb, heb ik bijna allemaal al mijn hele leven. Ik heb ook niet echt aandrang om nieuwe mensen te (willen) leren kennen ofzo.

Een buurtborrel of verjaardag van mensen die niet mijn beste vrienden zijn, vind ik kut, omdat zulke avonden er altijd toe leiden dat je kut gesprekken moet gaan houden met mensen die je nauwelijks kent en waar je ook geen binding mee hebt.

Ik merk dat dit het voor mij ook lastig maakt om een relatie te vinden. Ik voel me wel degelijk regelmatig aangetrokken tot vrouwen, maar ik heb zelden (nooit) dat ik er van één denk : Ik heb zin om heel lang met jou te praten ofzo. Mensen waar ik geen band mee heb, interesseren me gewoon niet zo veel. Of dat nu een zwerver is of een heel lekker wijf, maakt wat dat betreft niet zo veel uit.

Tinderen, daten enzo vind ik dan ook vreselijk. Al mijn relaties zijn eigenlijk ontstaan op de werkvloer, waar het een stuk makkelijker is om gaandeweg een band op te bouwen, waardoor mijn interesse in zo'n persoon ook de tijd krijgt om te groeien.

Zitten er hier meer mensen die dit hebben? Hoe zorg je ervoor dat je toch interesse in zo'n dame kunt tonen / veinzen?
Jeetje, ik zou dit geschreven kunnen hebben. En ja ook ik kreeg een relatie met een collega, die erg langdurig is. Inmiddels een jaar of 15, dus het kan wel degelijk.
pi_177664742
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 18:28 schreef Night__Stalker het volgende:

Maar in het dagelijks leven doe ik mijn ding het liefste op eigen houtje. Als een collega mee wil rijden omdat zijn auto kapot is, vind ik dat niet gezellig maar kut, omdat mijn ritje 's ochtends naar werk voor mij gewoon een chill moment is waarop ik lekker naar radio etc. luister.

En als die collega een lekker slank, knap, vrijgezel, mooi meisje is?
5 Ferrari's op videoband!
pi_177664800
Lekker Latten!
  woensdag 7 maart 2018 @ 16:18:18 #30
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_177664904
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 08:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Waarom zou ik voor de rest van zijn leven alleen moeten, ik heb al een vriend. Beetje rare gedachte van je.
Haha foutje sorry, daar hoorde natuurlijk "hij" te staan. :P
pi_177668189
TS lijkt zowaar een leven te hebben :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_177670763
Ben je niet gewoon een kneusje die zich maar een einzelgänger noemt om het een plaatsje te geven? Als je geen behoefte hebt aan contact en relaties, waarom zou je dan wel behoefte hebben aan een vriendin? Die slokt nog veel meer van je tijd en geld op dan jij je voor mogelijk houdt.

Maar je wekt op mij de indruk het wel te willen alleen je kan het niet krijgen. Dan is het makkelijker om weg te kijken dan proberen aan de situatie te werken om het te verbeteren.
pi_177671070
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 20:03 schreef Azpilicueta het volgende:
Maar je wekt op mij de indruk het wel te willen alleen je kan het niet krijgen. Dan is het makkelijker om weg te kijken dan proberen aan de situatie te werken om het te verbeteren.
Beetje jaloers dat jij niet je eigen tijd kan indelen?
pi_177671189
quote:
99s.gif Op woensdag 7 maart 2018 20:16 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Beetje jaloers dat jij niet je eigen tijd kan indelen?
Stikjaloers. Wie wil nou niet eenzaam op een zoldertje zitten
pi_177671254
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 20:21 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Stikjaloers. Wie wil nou niet eenzaam op een zoldertje zitten
Tja, je eigen probleem hoef je niet duidelijk te maken. Eenzaam maar niet alleen komt meer voor dan alleen maar niet eenzaam.
pi_177671693
quote:
99s.gif Op woensdag 7 maart 2018 20:24 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Tja, je eigen probleem hoef je niet duidelijk te maken. Eenzaam maar niet alleen komt meer voor dan alleen maar niet eenzaam.
Maar daar schaart TS zich duidelijk niet onder en daar gaat het uiteindelijk om.
pi_177673929
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:11 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

En als die collega een lekker slank, knap, vrijgezel, mooi meisje is?
Nja dat had ik dus laatst, en is één van de redenen voor dit topic.

Ik moest een tijdje samenwerken met een van de mooiste vrouwelijke collega's omdat we een reeks presentaties moesten geven.

Vond haar helemaal fantastisch, en na een dag werken met haar zat ik 's avonds nog steeds van : O+

Maar het was nu niet zo, dat ik op werk bijvoorbeeld constant de behoefte voelde om met haar te ouwehoeren. Natuurlijk af en toe wel een geintje of even een klein praatje, maar na 5 minuten had ik dan steeds wel weer zoiets van ''oke, back to work''. Ik voelde ondanks mijn aantrekkingskracht tot haar fysieke en karakter geen enorme drang om haar persoonlijk eens heel goed te leren kennen ofzo.
pi_177673959
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 20:03 schreef Azpilicueta het volgende:
Ben je niet gewoon een kneusje die zich maar een einzelgänger noemt om het een plaatsje te geven? Als je geen behoefte hebt aan contact en relaties, waarom zou je dan wel behoefte hebben aan een vriendin? Die slokt nog veel meer van je tijd en geld op dan jij je voor mogelijk houdt.

Maar je wekt op mij de indruk het wel te willen alleen je kan het niet krijgen. Dan is het makkelijker om weg te kijken dan proberen aan de situatie te werken om het te verbeteren.
Omdat het voor mij een soort fase is waar ik doorheen moet.

Ik heb twee relaties gehad in het verleden, en bij beiden had ik geen / weinig persoonlijke interesse. Maar dit groeide wel gedurende de relatie.

Alleen door die eerste 'fase' moet ik wel heen om die tweede fase te kunnen bereiken zeg maar.
pi_177674009
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 21:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
De vraag die je je zelf moet stellen is: ben je graag alleen omdat je echt gelukkig bent alleen, of ben je graag alleen omdat je bang bent/te verlegen bent? Als je echt gelukkig bent dan hoeft het helemaal geen probleem te zijn om gewoon lekker alleen te blijven. Leuk huisje, leuk werk, leuke vrienden...dat kan genoeg zijn. Maar als je gewoon te bang bent en het eigenlijk wel wilt...dan zijn er talloze trainingen die je kunnen helpen. Of je dwingt jezelf in kleine stapjes om toch contact op te doen.
Moeilijk te zeggen eigenlijk.

Ik ben oprecht gelukkig. Maar toen mijn relatie 5 jaar geleden over ging, leek het me vreselijk om alleen te zijn.

Ik ben er nu weer in ''gegroeid'' en nu weet ik niet beter meer. Met andere woorden : Ik weet niet (meer) wat ik mis, dus ik kan ook niet bepalen of ik me veel gelukkiger ga/zal voelen mét een relatie.
pi_177755399
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 22:01 schreef Night__Stalker het volgende:

Moeilijk te zeggen eigenlijk.

Ik ben oprecht gelukkig. Maar toen mijn relatie 5 jaar geleden over ging, leek het me vreselijk om alleen te zijn.

Ik ben er nu weer in ''gegroeid'' en nu weet ik niet beter meer. Met andere woorden : Ik weet niet (meer) wat ik mis, dus ik kan ook niet bepalen of ik me veel gelukkiger ga/zal voelen mét een relatie.
Tja, als ik dit zo lees niet, en betwijfel ik ook of die vrouw er erg gelukkig van zal worden als je geen interesse in haar kunt opbrengen. Doe maar gewoon niet. Pluspunt van jou is dat je het eerlijk toegeeft, veel mannen zijn niet zo oprecht.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  donderdag 15 maart 2018 @ 14:56:06 #41
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_177838562
Blow je veel?
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')