SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
Zonder wrijving geen glans
goeiemorgen strrepjesquote:
We proberen het met vijf man en winnen nog njet.quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 11:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
We proberen het met vijf man en winnen nog njet.
Kan het topic voortaan automatisch dicht om half vijf tot tien ofzoquote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 11:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan het topic voortaan automatisch dicht om half vijf tot tien ofzo
quote:
Sta jij een beetje vroeg op en wil je nou eens lekker binden met ke users blok die Haags in de morgen.quote:
wat?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 11:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sta jij een beetje vroeg op en wil je nou eens lekker binden met ke users blok die Haags in de morgen.
Lolquote:Op dinsdag 6 maart 2018 11:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sta jij een beetje vroeg op en wil je nou eens lekker binden met ke users blok die Haags in de morgen.
Iemand moet Haags zijn punten blokken in de vroege ochtend wanneer die altijd uitloopt.quote:
hoe laat is dat dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 11:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Iemand moet Haags zijn punten blokken in de vroege ochtend wanneer die altijd uitloopt.
Waarom kom je zelf niet online dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 11:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Iemand moet Haags zijn punten blokken in de vroege ochtend wanneer die altijd uitloopt.
Ik slaap dan net.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom kom je zelf niet online dan?
Als je het maar laat streepje was gisteren voor je al bezig en daarna aloaquote:
Heb al contactquote:Op dinsdag 6 maart 2018 12:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als je het maar laat streepje was gisteren voor je al bezig en daarna aloa
quote:
Hangt ervan af normaal wel.quote:
Schoonouders hebben de wagen kapot en moeders gaat verhuizen dit jaar denk niet dat ze me mee vragen dit jaar.quote:
Ook leuk.quote:
dat is jammerquote:Op dinsdag 6 maart 2018 12:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Schoonouders hebben de wagen kapot en moeders gaat verhuizen dit jaar denk niet dat ze me mee vragen dit jaar.
vorig jaar Amerika en Madrid, Dit jaar een andere auto met vriendennaar de ardennen en met het gezinnetjequote:
weekendje madrid kost ook geen drolquote:Op dinsdag 6 maart 2018 12:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Normaal vlucht ik wel een paar keer naar België.
tofquote:Op dinsdag 6 maart 2018 12:24 schreef murp het volgende:
[..]
vorig jaar Amerika en Madrid, Dit jaar een andere auto met vriendennaar de ardennen en met het gezinnetje
zet hem op!quote:Op dinsdag 6 maart 2018 12:29 schreef murp het volgende:
zo, effe hond uitlaten en dan op weg naar het examen
Veel plezier hier nog
quote:
Gewoon thuisblijven, Playstation aan, Golden Power en frikandelbroodje erbijquote:Op dinsdag 6 maart 2018 12:51 schreef Amoeba het volgende:
Ga ik met de fiets, de bus, of met de auto naar school?
Mijn favoriete optie is helaas niet beschikbaar.
Vanochtend al hoorcollege geskiptquote:Op dinsdag 6 maart 2018 12:52 schreef noodgang het volgende:
[..]
Gewoon thuisblijven, Playstation aan, Golden Power en frikandelbroodje erbij
ONZ / Gedraag je als een tokkiequote:Op dinsdag 6 maart 2018 12:52 schreef noodgang het volgende:
[..]
Gewoon thuisblijven, Playstation aan, Golden Power en frikandelbroodje erbij
Oke dan is het dus gewoon droogneuken, kan ook als jij je daar prettig bij voeltquote:Op dinsdag 6 maart 2018 13:59 schreef noodgang het volgende:
[..]
Moet dat? Het lukte al aardig zonder gat hoor
Droog? Ik heb 18 liter vaseline op het matras gegooidquote:Op dinsdag 6 maart 2018 14:02 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Oke dan is het dus gewoon droogneuken, kan ook als jij je daar prettig bij voelt
Dat wordt flink glijden beste man!quote:Op dinsdag 6 maart 2018 14:13 schreef noodgang het volgende:
[..]
Droog? Ik heb 18 liter vaseline op het matras gegooid
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 14:26 schreef -sabine- het volgende:
![]()
Werk klaar. Klusjes klaar.
FOK!en en studeren maar.
Maar Fokken en studeren, ik weet niet wat je studeert hoor maarquote:Op dinsdag 6 maart 2018 14:28 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw. Heb niets aan een matras met gat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Wat maakt dat uit? Die studie?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 14:29 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Maar Fokken en studeren, ik weet niet wat je studeert hoor maar
Studeren en Fokken gaan niet samen.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 14:30 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Die studie?
Ik begrijp je niet.
Als je iets wilt leren en onthouden is daar volledige concentratie voor nodig.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 14:32 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik doe lo wiskunde en fok. Gaat prima. Diploma binnen 4 jaar
nicequote:Op dinsdag 6 maart 2018 14:44 schreef murp het volgende:
Datum / tijd : 06/03/2018 13:55 tot 14:32
Maximale score : 25
Behaalde score : 21
Voorlopig resultaat : Geslaagd
Jeej
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 14:26 schreef -sabine- het volgende:
![]()
Werk klaar. Klusjes klaar.
FOK!en en studeren maar.
lo?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 14:32 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik doe lo wiskunde en fok. Gaat prima. Diploma binnen 4 jaar
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 14:44 schreef murp het volgende:
Jeej
Goed! Wat voor examen heb je gehaald?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 14:44 schreef murp het volgende:
Jeej
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |