Ik vraag me ook af wat je dan wel in dodetopic zou moeten doen danquote:Op woensdag 7 maart 2018 11:12 schreef -sabine- het volgende:
Als er geen SC in dode mag of wenselijk is, moet dat duidelijker aangegeven.
Tot laters of niet
Volgens mij zijn er vooral andere dingen niet wenselijkquote:Op woensdag 7 maart 2018 11:12 schreef -sabine- het volgende:
Tot laters of niet
Dat is nooit de insteek geweest iig.quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:12 schreef -sabine- het volgende:
Tot laters of niet
mensen gingen elkaar pesten en andere voelden zich weer gepest en gingen ook pesten en de andere pester ging door met pesten.quote:Op woensdag 7 maart 2018 13:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat is nooit de insteek geweest iig.
Op school wordt er ook gepest.quote:Op woensdag 7 maart 2018 13:11 schreef murp het volgende:
[..]
mensen gingen elkaar pesten en andere voelden zich weer gepest en gingen ook pesten en de andere pester ging door met pesten.
En dat was meerdere keren per week.
Echt sneu
goed ideequote:Op woensdag 7 maart 2018 13:13 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Op school wordt er ook gepest.
Misschien moeten ze alle scholen gewoon dichtgooien.
Ja post er zelf ook al even niet meer door dat gezeik. Maar volgens mij is het duidelijk wie de sfeer verzieken toch?quote:Op woensdag 7 maart 2018 13:11 schreef murp het volgende:
[..]
mensen gingen elkaar pesten en andere voelden zich weer gepest en gingen ook pesten en de andere pester ging door met pesten.
En dat was meerdere keren per week.
Echt sneu
Namen en rugnummersquote:Op woensdag 7 maart 2018 13:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja post er zelf ook al even niet meer door dat gezeik. Maar volgens mij is het duidelijk wie de sfeer verzieken toch?
is goedquote:Op woensdag 7 maart 2018 13:22 schreef murp het volgende:
Maarja, zoals het nu ging, ging het niet. We zijn even een oplossing aan het zoeken achter de schermen ok?
Kus lieve murp.quote:Op woensdag 7 maart 2018 13:22 schreef murp het volgende:
Maarja, zoals het nu ging, ging het niet. We zijn even een oplossing aan het zoeken achter de schermen ok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |