Als je wilt ontspannen neem dan gewoon een dagje sauna inclusief massage.quote:Op woensdag 7 maart 2018 16:34 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik heb idd mijn bedenkingen erbij. Kan ook niet zeggen dat ik verschil merk. Misschien sta ik er wel niet voor open?!

Wij lossen problemen op en u spekt mijn bankrekeningquote:Op woensdag 7 maart 2018 16:34 schreef murp het volgende:
[..]
en wat is de visie van de behandelaar dan?

Mij rustig krijgen. Ben heel chaotisch en een soort van opgefokt.quote:Op woensdag 7 maart 2018 16:34 schreef murp het volgende:
[..]
en wat is de visie van de behandelaar dan?

kort lontje?quote:Op woensdag 7 maart 2018 16:49 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Mij rustig krijgen. Ben heel chaotisch en een soort van opgefokt.

emdr achtig?quote:Op woensdag 7 maart 2018 16:30 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Klinkt een beetje hocus pocus. Ik moet gaan zitten en mijn handen neerleggen, ogen sluiten. Dan zegt de dokter dingen die ik me in moet beelden en tegelijk begint ze op de bovenkanten van mijn handen te tikken met haar vingers. Snel, langzaam. En na ongeveer 10 min is het klaar. 3x geweest nu.
Moet eerlijk bekennen dat ik er maar weinig van merk.

Aha, geen trauma's dus.quote:Op woensdag 7 maart 2018 16:49 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Mij rustig krijgen. Ben heel chaotisch en een soort van opgefokt.

Dat doe je ook niet. Iedereen is welkomquote:Op woensdag 7 maart 2018 17:12 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Aha, geen trauma's dus.
Fijn dat ik hier kan en mag kletsen, Haagse.
Het is geenszins mijn bedoeling een mod werk te verschaffen of ergens ongewenst te posten.

EMDR ga ik over 3 weken krijgen. Die reattach was voor de tijd naar de EMDR te overbruggen.quote:Op woensdag 7 maart 2018 17:10 schreef -sabine- het volgende:
[..]
emdr achtig?
Ik Google later ff hiernaar.

heftig welquote:Op woensdag 7 maart 2018 17:23 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
EMDR ga ik over 3 weken krijgen. Die reattach was voor de tijd naar de EMDR te overbruggen.

Helaas wel.quote:Op woensdag 7 maart 2018 17:12 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Aha, geen trauma's dus.
Fijn dat ik hier kan en mag kletsen, Haagse.
Het is geenszins mijn bedoeling een mod werk te verschaffen of ergens ongewenst te posten.
Valt mee. Meer een opgejaagd gevoel.quote:

ah okquote:Op woensdag 7 maart 2018 17:27 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Helaas wel.
[..]
Valt mee. Meer een opgejaagd gevoel.

Succes.quote:Op woensdag 7 maart 2018 17:23 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
EMDR ga ik over 3 weken krijgen. Die reattach was voor de tijd naar de EMDR te overbruggen.

Fijnquote:Op woensdag 7 maart 2018 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat doe je ook niet. Iedereen is welkom

Ja vind het echt heel erg spannend. Zie er wel een beetje tegen op.quote:

Thanx.quote:

zelfgemaakte pizza hoor ik netquote:Op woensdag 7 maart 2018 17:36 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Thanx.
Nu over naar de orde van de dag....
Wat schaft de pot bij jullie?

zeker, sterkte!quote:Op woensdag 7 maart 2018 17:35 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja vind het echt heel erg spannend. Zie er wel een beetje tegen op.
Komt goed.

bAMiquote:Op woensdag 7 maart 2018 17:36 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Thanx.
Nu over naar de orde van de dag....
Wat schaft de pot bij jullie?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |