Dat is maar net wat je bent toch? Investeerder of een trader. Ik neem aan dat Edje een trader is? Dan zijn die shorts met 10% down toch wel heel mooi.quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:24 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Je moet hem ook niet volgen. Maar de gemiddelde Crypto invester kan beter btc Holden dan denken de markt te timen met shorten.
Ik denk dat de zowel de up- als downswings veel agressiever gaan worden de komende tijd. Veel meer mensen die in de crypto zitten, dus zowel FOMO als FUD gaat een grotere impact hebben. Als er opeens een echte uptrend komt gaan we binnen no time weer keihard moonen, maar iedere beetje FUD wordt ook uitvergroot, dus super lastig om ook maar ergens op in te spelen lijkt het.quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:36 schreef hodlwave het volgende:
Zo te zien zal het nog wel even duren voordat de volgende een Magnetje doet.
Het crypto gebeuren heeft vorig jaar zoveel aandacht gekregen, dat er gegarandeerd een verandering heeft plaatsgevonden, wat niet in ons voordeel spreekt.quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik denk dat de zowel de up- als downswings veel agressiever gaan worden de komende tijd. Veel meer mensen die in de crypto zitten, dus zowel FOMO als FUD gaat een grotere impact hebben. Als er opeens een echte uptrend komt gaan we binnen no time weer keihard moonen, maar iedere beetje FUD wordt ook uitvergroot, dus super lastig om ook maar ergens op in te spelen lijkt het.
Wat is "de korte termijn" ?quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:47 schreef hodlwave het volgende:
[..]
Het crypto gebeuren heeft vorig jaar zoveel aandacht gekregen, dat er gegarandeerd een verandering heeft plaatsgevonden, wat niet in ons voordeel spreekt.
Denk dat je in de toekomst als daytrader of als extreem lange hodler (jįren) beter af bent. Maar om nog iets te verwachten op korte termijn, nee, denk niet dat dat er nog in zal zitten.
Zeg maar gerust elke coin.quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:44 schreef satecl het volgende:
Pfff Universa bijna gehalveerd t.o.v. 4 weken terug.
Nee, die loopt meestal voorop in de ontwikkelingen, die was een aantal weken daarvoor door de heflt.quote:
Denk eigenlijk ook steeds meer dat je met daytraden veel meer kan pakken de laatste weken. Gewoon steeds winst van 5-10% pakken en weer door naar iets anders, maar constant blijven zitten in coins waar je long term ook wel iets in ziet ... ofzoquote:Op woensdag 7 maart 2018 11:47 schreef hodlwave het volgende:
[..]
Het crypto gebeuren heeft vorig jaar zoveel aandacht gekregen, dat er gegarandeerd een verandering heeft plaatsgevonden, wat niet in ons voordeel spreekt.
Denk dat je in de toekomst als daytrader of als extreem lange hodler (jįren) beter af bent. Maar om nog iets te verwachten op korte termijn, nee, denk niet dat dat er nog in zal zitten.
Ik denk juist dat, nu het grote(re) publiek eraan heeft geroken, dat, wat Kyran zegt, de FOMO inkickt zodra dit weer up gaat, en dat zal een groter effect gaan hebben.quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:47 schreef hodlwave het volgende:
[..]
Er is maar 1 coin in de top-25 die het (significant) beter doet dan Bitcoin de afgelopen 32 dagen.quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, die loopt meestal voorop in de ontwikkelingen, die was een aantal weken daarvoor door de heflt.
Ja, maar die weken ervoor, was er maar 1 coin die het slechter deed dan bitcoin.quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:56 schreef µ het volgende:
[..]
Er is maar 1 coin in de top-25 die het (significant) beter doet dan Bitcoin de afgelopen 32 dagen.
#koningbitcoin
quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:56 schreef µ het volgende:
[..]
Er is maar 1 coin in de top-25 die het (significant) beter doet dan Bitcoin de afgelopen 32 dagen.
#koningbitcoin
Dat is zo ongeveer zoals ik het nu aanpak. Zet meer zoden aan de dijk dan toe blijven kijken hoe alles weg blijft zakken. Het trekt wel weer aan, maar de pieken en dalen gaan sneller, imo.quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:51 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk eigenlijk ook steeds meer dat je met daytraden veel meer kan pakken de laatste weken. Gewoon steeds winst van 5-10% pakken en weer door naar iets anders, maar constant blijven zitten in coins waar je long term ook wel iets in ziet ... ofzo
quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:57 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]![]()
![]()
En als je over 1 jaar kijkt chef?Of over 10, dan doet BTC het wel weer het beste
Je kunt je tijdsframe altijd zo instellen dat er een coin de beste is met de volatiliteit in crypto.
Dat heb je netjes gedaan, ik heb toen ook getwijfeld maar het niet gedaan. Als ik het wel had gedaan had ik nu bijna doubled. Maarja, shit happens in deze game.quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:58 schreef µ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben iets meer dan een maand geleden 100%BTC gegaan, geen spijt van
Lekker toch?quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:58 schreef µ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben iets meer dan een maand geleden 100%BTC gegaan, geen spijt van
Nouja, uitspraak is prima geldig voor de afgelopen 30 en 45 dagen. Je hoort mij niet zeggen dat het geldt voor alle time windowsquote:Op woensdag 7 maart 2018 11:59 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Lekker toch?Ik gun het je van harte
Maakt je uitspraak niet minder zinloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |