abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 21 maart 2018 @ 00:41:46 #301
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_177974449
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat is mijn ervaring altijd met die eerdere FM reeksen ja, dat alle Nederlandse clubs op een gegeven moment vol zitten met buitenlanders :') Gelukkig vind ik dat in FM18 wel heel erg meevallen, waar ik clubs ook vaak Nederlanders van topclubs nog zie huren. En ze bietsen erg vaak bij mij om talentjes.
Dat viel mij ook op ja. Hier als voorbeeld de linksback Angeliņo (Man City, speelt op huurbasis bij NAC).
Zijn contract liep af bij City en door zijn laatste periode bij NAC waren er 5 Nederlandse clubs geinteresseerd om hem transfervrij binnen te hengelen, uiteindelijk heeft hij bij Heerenveen getekend.
Dat vind ik wel erg leuk aan deze FM, toch allemaal net iets realistischer dan andere reeksen.
Alleen PSV is hier zo ver afgegleden dat ze continu spelers van mij willen huren waarvan ik vind dat ze zelfs te slecht zijn om mee te laten draaien bij Jong Ajax in de JL :')
Toch vind ik het dan wel grappig om alle huuraanbiedingen af te wijzen behalve die van PSV om ze dan te zien stuntelen en vechten voor Europees voetbal :@ _O- _O-
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')