SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
geen idee, we gaan er maar gewoon vanuit dat het niet gebeurd, heb je toch geen controle over, anders gewoon cash onder je matras verstoppenquote:Op maandag 5 maart 2018 23:26 schreef _--_ het volgende:
[..]
rabobank is de laatste bank die faillet zal gaan. of niet?
soort van uitslapen of nachtbraken daardoor?quote:
dus om 12 uur beginnen ?quote:
quote:Op maandag 5 maart 2018 23:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
geen idee, we gaan er maar gewoon vanuit dat het niet gebeurd, heb je toch geen controle over, anders gewoon cash onder je matras verstoppen![]()
Als je als persoon 5% van de 's werelds grootste economie deel uitmaakt heb je wel controle. Kuch.. bill gatesquote:Op maandag 5 maart 2018 23:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
geen idee, we gaan er maar gewoon vanuit dat het niet gebeurd, heb je toch geen controle over, anders gewoon cash onder je matras verstoppen![]()
Hoe moet de mens dan handelen?quote:Op maandag 5 maart 2018 23:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
some say that money is the root of all evil
hmm missquote:Op maandag 5 maart 2018 23:35 schreef _--_ het volgende:
[..]
Als je als persoon 5% van de 's werelds grootste economie deel uitmaakt heb je wel controle. Kuch.. bill gates
bilalgodquote:
beste speler van nederlandquote:
Ja dat is beetje het probleemquote:
Dat sws. conspiracy mode off.quote:Op maandag 5 maart 2018 23:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hmm miss
miss is het achter de schermen een ander verhaal
van heel europaquote:
Nee ik bedoel, een vervanger voor het geldsysteem. Hoe moet de mens dan handelen?quote:Op maandag 5 maart 2018 23:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja dat is beetje het probleemheb je geld kan je makkelijker leven, heb je geen geld dan word het heel moeilijk voor je want tja het is nou eenmaal zo eten kost geld bijna alles kost geld om jezelf in leven te houden.
ruilhandel, of een wederdienst, of iedereen basisinkomenquote:Op maandag 5 maart 2018 23:38 schreef _--_ het volgende:
[..]
Nee ik bedoel, een vervanger voor het geldsysteem. Hoe moet de mens dan handelen?
quote:
quote:
Gaat het wel?quote:
maar wat denk jij zelf daarover?quote:Op maandag 5 maart 2018 23:46 schreef _--_ het volgende:
ONZ / Hele diepe vragen
Na het lezen van dit topic ga je de hele nacht piekeren.
de vloek der vloeken al gezien?quote:Op maandag 5 maart 2018 23:46 schreef _--_ het volgende:
ONZ / Hele diepe vragen
Na het lezen van dit topic ga je de hele nacht piekeren.
Dat jullie allemaal robots zijn en ik in een simulatie zit ofzo.quote:Op maandag 5 maart 2018 23:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
maar wat denk jij zelf daarover?
Wel gek vind ik dat, maar snap die gedachte wel als mensen dat denken.quote:Op maandag 5 maart 2018 23:48 schreef _--_ het volgende:
[..]
Dat jullie allemaal robots zijn en ik in een simulatie zit ofzo.
Jij voelt je wel heel speciaal hèquote:Op maandag 5 maart 2018 23:48 schreef _--_ het volgende:
[..]
Dat jullie allemaal robots zijn en ik in een simulatie zit ofzo.
Maar als je leeft is toch al een doel, je probeert te overleven.quote:Op maandag 5 maart 2018 23:51 schreef _--_ het volgende:
Als je erover nadenkt zit er geen logica achter het leven. Het heeft geen doel, om preciezer te zijn. Het heeft nog geen doel dat die bereikt heeft.
Dat kan jij helemaal niet weten.quote:Op maandag 5 maart 2018 23:51 schreef _--_ het volgende:
Als je erover nadenkt zit er geen logica achter het leven. Het heeft geen doel, om preciezer te zijn. Het heeft nog geen doel dat die bereikt heeft.
Het leven zelf heeft geen doel. Mensen proberen juist te overleven om het doel leven te bereiken. Het leven zelf is doelloos of heeft zijn doel nog niet bewezen.quote:Op maandag 5 maart 2018 23:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Maar als je leeft is toch al een doel, je probeert te overleven.
ja goed topicquote:
Hoe kan je nou weten of het doelloos is?quote:Op maandag 5 maart 2018 23:54 schreef _--_ het volgende:
[..]
Het leven zelf heeft geen doel. Mensen proberen juist te overleven om het doel leven te bereiken. Het leven zelf is doelloos of heeft zijn doel nog niet bewezen.
Ik geloof zelf daar niet in dat het doelloos is, ik kan daar echt enorm over piekeren zelf en is best wel een breinbreker voor mij zelf. Ook als mens groei je (emotioneel ook) naarmate je ouder word en je bent op een bepaald pad, dat lijkt me dan niet doelloos.quote:Op maandag 5 maart 2018 23:54 schreef _--_ het volgende:
[..]
Het leven zelf heeft geen doel. Mensen proberen juist te overleven om het doel leven te bereiken. Het leven zelf is doelloos of heeft zijn doel nog niet bewezen.
Nou leg de opties qua mogelijke doelen maar eens op tafel.quote:Op maandag 5 maart 2018 23:55 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Hoe kan je nou weten of het doelloos is?
sluit niks uitquote:Op maandag 5 maart 2018 23:57 schreef _--_ het volgende:
[..]
Nou leg de opties qua mogelijke doelen maar eens op tafel.
Ook ik weet het niet.quote:Op maandag 5 maart 2018 23:57 schreef _--_ het volgende:
[..]
Nou leg de opties qua mogelijke doelen maar eens op tafel.
Je wordt geboren, je eet je schijt je sekst je maakt kinderen en sterft. Is je doel voortplanten?quote:Op maandag 5 maart 2018 23:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik geloof zelf daar niet in dat het doelloos is, ik kan daar echt enorm over piekeren zelf en is best wel een breinbreker voor mij zelf. Ook als mens groei je (emotioneel ook) naarmate je ouder word en je bent op een bepaald pad, dat lijkt me dan niet doelloos.
Maar ieder zijn kijk erop natuurlijk
Je bekijkt het heel klinisch, er is meer dan dat. Buiten de kadersquote:Op maandag 5 maart 2018 23:59 schreef _--_ het volgende:
[..]
Je wordt geboren, je eet je schijt je sekst je maakt kinderen en sterft. Is je doel voortplanten?
Is je doel het voortplanten van wezens die weer als doel hebben om voort te planten? Een individu heeft altijd wel een doel maar Het leven heeft gewoon geen bewezen doel.
quote:Op maandag 5 maart 2018 23:59 schreef _--_ het volgende:
[..]
Je wordt geboren, je eet je schijt je sekst je maakt kinderen en sterft. Is je doel voortplanten?
Is je doel het voortplanten van wezens die weer als doel hebben om voort te planten? Een individu heeft altijd wel een doel maar Het leven heeft gewoon geen bewezen doel.
Tell me.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 00:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Je bekijkt het heel klinisch, er is meer dan dat. Buiten de kaders
En dit ookquote:Op dinsdag 6 maart 2018 00:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Je bekijkt het heel klinisch, er is meer dan dat. Buiten de kaders
Ik ben niet alwetend op zoveel vragen heb ik geen antwoord en is een mysteriequote:
Voortplanting is om leven te behouden.quote:Op maandag 5 maart 2018 23:59 schreef _--_ het volgende:
[..]
ONZ / De vloek der vloeken deel 2!quote:Op dinsdag 6 maart 2018 00:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb wel een mooi manifest dat je kan lezen.
Stuur maar door.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 00:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb wel een mooi manifest dat je kan lezen.
Ja het duid erop dat je jezelf kunt waarnemen omdat je misschien niet bent wie je denkt te zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2018 00:02 schreef _--_ het volgende:
Godsamme het feit dat mensen rationeel genoeg zijn om over hun eigen bestaan te praten moet toch ergens op duiden. Maar wat?
Dat is simpel gezegd. Het gaat verder dan dat. Terwijl het de bedoeling is dat we één met de natuur zouden zijn trekken we die natuur juist in twijfel. Is dit niet tegen alle principes van het leven?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 00:03 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Ja het duid erop dat je jezelf kunt waarnemen omdat je misschien niet bent wie je denkt te zijn
Het is veel simpeler. Jij maakt het te ingewikkeld.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 00:05 schreef _--_ het volgende:
[..]
Dat is simpel gezegd. Het gaat ve verder dan dat. Terwijl het de bedoeling is dat we één met de natuur zouden zijn trekken we die natuur juist in twijfel. Is dit niet tegen alle principes van het leven?
Dat weet jij helemaal niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 00:06 schreef _--_ het volgende:
Moesten wij wel zo rationeel zijn? Ik bedoel koeien denken niet over het feit dat ze bestaan.
Het feit alleen maar dat koeien moeee kunnen zeggen en mensen van het alfabet miljoenen verachillende woorden kan maken zegt genoeg over de rationaliteit van het dier.quote:
Misschien kan een koe telepathisch communiceren!quote:Op dinsdag 6 maart 2018 00:08 schreef _--_ het volgende:
[..]
Het feit alleen maar dat koeien moeee kunnen zeggen en mensen van het alfabet miljoenen verachillende woorden kan maken zegt genoeg over de rationaliteit van het dier.
Al jouw vragen zijn te weerleggen.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 00:09 schreef _--_ het volgende:
Alleen al het feit dat we andere wezens dan mensen bestempelen als dier versterkt mijn argument.
het leven is simpel je leeft en je gaat doodquote:Op dinsdag 6 maart 2018 00:10 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Al jouw vragen zijn te weerleggen.
Je denkt veel te ingewikkeld.
Het is veel simpeler.
Telepathie? Verzonnen woord door de mens? Hoe toevallig zal het moeten zijn dat een begrip bedacht door de mensen zeer toevallig voorkomt bij koeien? Er zullen vast oneindig verschillende communicatie mogelijkheden zijn. Dit brengt mij op een ander punt. Is de kennis dat wij weten wel de goeie en correcte kennis?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 00:09 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Misschien kan een koe telepathisch communiceren!
ben je nu aan het trollen?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 00:12 schreef _--_ het volgende:
Misschien stel ik nu teveel vragen en word ik straks opgepakt door de elite?
Wij zijn beperkt op deze aarde als mens.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 00:11 schreef _--_ het volgende:
[..]
Telepathie? Verzonnen woord door de mens? Hoe toevallig zal het moeten zijn dat een begrip bedacht door de mensen zeer toevallig voorkomt bij koeien? Er zullen vast oneindig verschillende communicatie mogelijkheden zijn. Dit brengt mij op een ander punt. Is de kennis dat wij weten wel de goeie en correcte kennis?
Vera Dannyquote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 00:17 schreef Dexter1 het volgende:
Oké ik geef het toe we zijn allemaal acteurs in jouw leven streepje
oneindigheid bestaat niet. Als die bestaat zou dat tegen de natuurwetten in gaan. En zou menselijke kennis dus niet kloppen.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 00:13 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Wij zijn beperkt op deze aarde als mens.
Ik stop met deze discussie die is oneindig, net zoals het leven.
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 00:18 schreef _--_ het volgende:
[..]
oneindigheid bestaat niet. Als die bestaat zou dat tegen de natuurwetten in gaan. En zou menselijke kennis dus niet kloppen.
Oneindigheid er bestaat niets anders.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 00:18 schreef _--_ het volgende:
[..]
oneindigheid bestaat niet. Als die bestaat zou dat tegen de natuurwetten in gaan. En zou menselijke kennis dus niet kloppen.
Niets bestaat ook niet. Het niets is de afwezigheid van allerlei deeltjes en factoren die onze zenuwen beïnvloeden. Zonder die deeltjes en zonder tijd zou je pas het Niets hebben.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 00:19 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Oneindigheid er bestaat niets anders.
quote:
Tijd bestaat niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 00:21 schreef _--_ het volgende:
[..]
Niets bestaat ook niet. Het niets is de afwezigheid van allerlei deeltjes en factoren die onze zenuwen beïnvloeden. Zonder die deeltjes en zonder tijd zou je pas het Niets hebben.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
het is druk hierquote:
Gaat het?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 00:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
vast in slaap gevallen![]()
huehuehue
billy lacht ook zoquote:Op dinsdag 6 maart 2018 00:45 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een aanval kreeg huehuehue maar dat was gewoon jouw lachje
quote:
en dat meen ik oprecht, ja echt serieusquote:Op dinsdag 6 maart 2018 00:48 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Och Jezus ja huhuhuh ja dat vind ik echt hoor ja echt, vind ik echt
quote:Miss Ye uit Sanya had vorige week een leuke actie. De 19-jarige Chinese bood namelijk haar volgers een gratis wip aan. Hierop trokken zeker drieduizend geile kerels naar haar hotelkamer.
Ye blijkt in eigen land geen onbekende. Ze blijkt namelijk een populair vlogster. Vorige week woensdag postte zij 's avonds dat zij het bed wilde delen met haar fans.
"Wie komt mij pakken?", schreef het tienermeisje. "Voor seks. Gratis!" Vervolgens schreef ze dat ze logeerde in het Hilton Hotel, kamernummer 6316.
Vanaf dat moment liep het storm. De telefoon van het peperdure hotel stond roodgloeiend. Iedereen wilde weten wie in hotelkamer 6316 logeerde.
Het werd Miss Ye al snel te heet onder de voeten. Snel schreef ze dat ze maar een grapje had gemaakt en ze smeekte haar fans absoluut niet naar het hotel te komen. Te laat, want er kwam een ware mensenmassa op de been.
Zeker 3.000 geile kerels stapten op de fiets om naar het hotel te gaan voor een glatis nummeltje. De chaos was dan ook compleet. Een van de Chinezen filmde zelfs zijn reis naar het hotel en schreef: "Ik ben op weg naar kamernummer 6316, hahahahahaha, hier ben ik dan!"
Andere mannen deelden foto's van haar kamer via sociale media in China, hierbij vermeldend dat ze in de enorme rij voor de hotelkamer stonden. Ye was inmiddels al gevlucht naar een hotel bij de plaatselijke luchthaven.
Op het vliegveld stond de politie al klaar om haar in de boeien te slaan. De vlogster is voor omgerekend 50 euro op de bon geslingerd wegens prostitutie. Bovendien moet ze vijftien dagen op water en brood. Haar social-media-account is inmiddels opgeheven
quote:Een 12-jarige jongen uit de Verenigde Staten kreeg van zijn steenrijke vader een cadeautje waar de meeste puberjongens alleen maar natte dromen van hebben. Niet één, maar twee hitsige strippers.
De video van het feestje bereikte de krochten van het internet (lees: VKMag), waar wij het op wisten te duikelen. Inmiddels zijn de klachten niet van de lucht. Mensen noemen het beschamend, vulgair en zelfs aanranding.
Wat kreeg JIJ voor je 12e verjaardag?
een taart en een ajaxpyjama en jij ?quote:
quote:
ik moet even snel punten pakken nog.quote:
ok succesquote:Op dinsdag 6 maart 2018 01:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik moet even snel punten pakken nog.
movenquote:Op dinsdag 6 maart 2018 01:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ok succes![]()
[ afbeelding ]
slaap lekker allen
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 01:10 schreef Dexter1 het volgende:
Moeten jullie ook heel de tijd gapen van de slaap?
Doen maatschappijen nog steeds die shit waar je het tweede jaar opeens meer moet betalen?quote:
verstand van telefoons staat niet gelijk aan verstand van abbonomenten.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 01:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Doen maatschappijen nog steeds die shit waar je het tweede jaar opeens meer moet betalen?
en door de vloek der vloeken van danny rodebol kwam er een duistere teken van vloeke nvoor mannen en niet voor getrouwde vrouwen want er is een vloek voor mensen die werken door fok forum haags kwartiertje geen goed gevoel bij.quote:
danny ?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 01:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
die kerel moet eigenlijk hier komen posten.
quote:Op maandag 5 maart 2018 20:38 schreef arno_johnsson het volgende:
Jaja Nao man en vrouw, Lego Mindstorms, Nasas Valkyrie, Bostons stier wordt het dan als ze zo geheimzinnig blijven doen...
quote:Op maandag 5 maart 2018 20:38 schreef arno_johnsson het volgende:
Nou zelfmoord, dat is geweld plegen, dus na de diefstal (van de geest en ziel) en na de leugen, mag allemaal niet dus.
quote:Op maandag 5 maart 2018 20:43 schreef arno_johnsson het volgende:
nou ze zeiden dus destijds dat ik achter mijn computer zat, dus 1 kant en aan de andere kant zat ik dus in de vsva te spelen via mmorpgs en dan dus via het internet.
En nee, ik weet het meeste van computerspellen in Nederland.
quote:Op maandag 5 maart 2018 20:45 schreef arno_johnsson het volgende:
[..]
Jij wil iedereen laten zien dat je een stoer kuiken bent helaas je ziet het beeld van de vogel, je bent gewoon een mens, hou het nu maar bij 1 soort en niet alle soorten vogels, dieren van verleden, heden en toekomst en van andere planeten in alle 6 de richtingen, boven, onder, links, rechts, achter, voor, verleden heden toekomst... jij mens.
quote:Op maandag 5 maart 2018 20:48 schreef arno_johnsson het volgende:
[..]
Niet via anderen tegen anderen praten, dat leid tot nog meer verwarring.
Leuk voor GGZ en medicatie handelaren zoals Bauer, Pfizer enzo maar minder leuk voor cannabis handelaren die al eeuwenlang handelen en veel meer afspraken hebben dan de Bauer en Pfizer en ander medicatie waar men zo geheimzinnig over doet vanwege patenten.
Cannabicea is tenminste duidelijk welke planten familie het om gaat ja Danny we hebben het over drugs medicatie, maar hij begon over jonkos wat joints zijn dus wiet dus cannabis dus cannabicea net als bier.
Maargoed, dus niet meer verwarring anders gaat de ziektekosten premie weer omhoog en ook meer verwarring en dat wil niemand.
quote:Op maandag 5 maart 2018 21:00 schreef arno_johnsson het volgende:
Ja gebruiken of gebruikt worden, wie ben ik om dat tegen te spreken.
Er is niets meer dan 0 en 1, zelfs geen dualisme...
wtfquote:Op dinsdag 6 maart 2018 02:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewaagd hoor om een pik te posten in dit topic....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:
spelbrekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |