SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
Het doel dat niet bestaat. Dat wil ik bereiken. Dat wil ieder mens toch bereiken?quote:
Jij bent het doel.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 00:33 schreef _--_ het volgende:
[..]
Het doel dat niet bestaat. Dat wil ik bereiken. Dat wil ieder mens toch bereiken?
Het doel van mijn individu? Of het doel van het leven?quote:
Iedereen heeft een doel op aarde.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 00:35 schreef _--_ het volgende:
[..]
Het doel van mijn individu? Of het doel van het leven?
Nou mooi, maar wat is het doel van het leven?quote:
Evalueren.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 00:38 schreef _--_ het volgende:
[..]
Nou mooi, maar wat is het doel van het leven?
Dat ik als peuter politieagent wilde worden is een mooi doel hoor. Maar dat js het niet. Wat is het doel van het leven zelf.
Dat is nog steeds niet het levensdoel. Dat is nog steeds gebasseert op individuelen.quote:
Er is dualiteit hier op aarde.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 00:41 schreef _--_ het volgende:
[..]
Dat is nog steeds niet het levensdoel. Dat is nog steeds gebasseert op individuelen.
Hiernamaals? We gaan nu in door de mens bedachte sprookjes geloven.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 00:44 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Er is dualiteit hier op aarde.
En er is nondualiteit in het hiernamaals.
Op aarde zijn we individueel.
In het hiernamaals niet.
Oké dus de dood is dus ook een sprookje? Waar blijf jij dan als je stopt met ademen?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 00:45 schreef _--_ het volgende:
[..]
Hiernamaals? We gaan nu in door de mens bedachte sprookjes geloven.
open doel opmerkingquote:
toegang tot het Niets. geen tijdsbesef, geen zelfbewustzijn, geen ik, etc.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 00:46 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Oké dus de dood is dus ook een sprookje? Waar blijf jij dan als je stopt met ademen?
Zegt de gene met een PH met een waarde van 0,0quote:Op dinsdag 6 maart 2018 00:48 schreef M.Ritcher het volgende:
Jezus wat diep zeg. Duidelijk ook geformuleerd door een persoon met een iq van <110. Wat een lulkoek vragen waar niemand wat mee kan.
Man wat ben jij dom zeg.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 00:50 schreef _--_ het volgende:
[..]
Zegt de gene met een PH met een waarde van 0,0
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |