vanavond psgquote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Berliner Kindl Weisse is the only Berliner Weisse brewed in significant volume in Berlin
twitter:ADODenHaag twitterde op dinsdag 06-03-2018 om 14:46:28Beleef jij de wedstrijd tegen NAC Breda, net als Stijn Vreven, vanaf de tribune?! 😉 Bestel dan nu je kaartje via https://t.co/H4J8r8iUMZ! https://t.co/lNhwKTl1MO reageer retweet
Ik had ook geen idee dat het CL was, ik volg eigenlijk niks meer behalve Feyenoord.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
CL? ik kijk echt te weinig.
Was van plan opsporing verzocht te kijken over de zaak Orlando.
Hoezo zou je de tijd besteden aan een homo die door een homo is omgelegd.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
CL? ik kijk echt te weinig.
Was van plan opsporing verzocht te kijken over de zaak Orlando.
Zelfs dat kijk ik niet meer.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik had ook geen idee dat het CL was, ik volg eigenlijk niks meer behalve Feyenoord.
Is hier in de wijk gebeurd, misschien kan ik helpen.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Hoezo zou je de tijd besteden aan een homo die door een homo is omgelegd.
Mis je niks aan, opper.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is hier in de wijk gebeurd, misschien kan ik helpen.
BRLO tegenwoordig ookquote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Berliner Kindl Weisse is the only Berliner Weisse brewed in significant volume in Berlin
ik ben bang om vega te zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:48 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik ga zo mss cheaten op m'n vega dieet
Naja niet vanzelfsprekend dat die Berlijns zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ah ja, die had ik moeten weten.
Heb die wel eens gedronken en toen had ik het gezien.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Naja niet vanzelfsprekend dat die Berlijns zijn
Ik vraag me elke wedstrijd weer af waarom ik toch kijk, maargoed nu het seizoen voorbij is sla ik wellicht ook weer eens een wedstrijdje over.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:46 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Zelfs dat kijk ik niet meer.
Ideaal
Ik heb net een heerlijke Quorn Southern Fried burger op. Gemaakt van schimmel.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:48 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik ga zo mss cheaten op m'n vega dieet
Paardenvlees dus.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb net een heerlijke Quorn Southern Fried burger op. Gemaakt van schimmel.
Is southern fried nu hip aan het worden? Dat zou ik wel aanmoedigenquote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb net een heerlijke Quorn Southern Fried burger op. Gemaakt van schimmel.
Southern fried is wel lekker.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Is southern fried nu hip aan het worden? Dat zou ik wel aanmoedigen
20:45 pas toch?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga 't zo ook opzetten, wel wedstrijdje die ik moeite waard vind.
Goffedomme!!!!!!quote:
Nee. Die was al weg.quote:
Wat een familieman ben jij toch. Al heb ik mijn schoonouders nu ook weer over de vloer.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:32 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Nee. Die was al weg.
De oma van mijn vrouw komt terug van een vakantie. Ze wilde eigenlijk een Uber nemen maar dat vind ik iets te gek.
Mijn schoonzusje heeft nu dus privium op Schiphol. Niks voor jou? Aangezien je vaak vliegt.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat een familieman ben jij toch. Al heb ik mijn schoonouders nu ook weer over de vloer.
Ze veranderen zoveel tegenwoordig, ik kijk al zeker 4 jaar geen CL voetbal meer.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:25 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Goffedomme!!!!!!
Niet weten dat je CL om 20:45 begint...
Zit jij met je voorhuid te spelen of zo?
Zo vaak ga ik niet. Vorig jaar denk ik 9x van Amsterdam vertrokken.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:35 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje heeft nu dus privium op Schiphol. Niks voor jou? Aangezien je vaak vliegt.
Mwah. Weet niet hoevaak zakelijk. Maar kan me voorstellen dat dat voor een werkgever toch zinvol is, 5 seconde door douane en security en potentieel productieve uren in loungequote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo vaak ga ik niet. Vorig jaar denk ik 9x van Amsterdam vertrokken.
Zakelijk was Geneve 2x, Oslo en Moskou.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Mwah. Weet niet hoevaak zakelijk. Maar kan me voorstellen dat dat voor een werkgever toch zinvol is, 5 seconde door douane en security en potentieel productieve uren in lounge
Jammer. Lijkt me wel gaaf namelijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zakelijk was Geneve 2x, Oslo en Moskou.
Parijs en Brussel is altijd trein.
215 euro per jaar met lounge toegang is nog steeds best veel. Dit jaar verwacht ik niet heel veel meer te vliegen dan vorig jaar.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:39 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Jammer. Lijkt me wel gaaf namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |