De vaat kan je niet aan de lijn hangen en met de hand wassen kost meer water en energie dan met een moderne vaatwasser,quote:Op maandag 16 april 2018 12:47 schreef Leandra het volgende:
Een vaatwasser ook.
* Leandra gaat even de was in de droger gooien.
Hier ook ook al is het voor mij minder moeite en kan ik in de garage de was het hele jaar drogen. Alsnog gooi ik alles in de machine. Zoveel makkelijker.quote:Op maandag 16 april 2018 12:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dan moet mijn vrouw dus met de was uit de wasmachine vanuit de kelder naar boven lopen, dan naar de tuin, om het daar op te hangen terwijl de droger in de kelder direct naast de wasmachine staat. Mwah, dan hoor ik maar bij de bourgeoisie hoor
Ja. Gemak dient de mens. Fuck het energieverbruik. Ofzoquote:Op maandag 16 april 2018 14:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Hier ook ook al is het voor mij minder moeite en kan ik in de garage de was het hele jaar drogen. Alsnog gooi ik alles in de machine. Zoveel makkelijker.
Ons energieverbruik is ondanks het regelmatige drogergebruik ruim onder het gemiddelde voor een driepersoonshuishouden, en dan hebben we ook nog panelen die het gros van ons verbruik opwekken.quote:Op maandag 16 april 2018 14:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja. Gemak dient de mens. Fuck het energieverbruik. Ofzo
Ja ben ik heel erg blij mee. We hadden het stereomeubel eerst gekocht (in het vorige huis al) en hebben de kleur op de muur daar op afgestemd. Ben er nog elke dag heel blij mee.quote:Op maandag 16 april 2018 14:17 schreef Burdie het volgende:
Wat tof Room! Mooie kleur op de muren ook.
Ik heb een zeer energiezuinige Miele warmtepompdroger dat verbruik valt erg mee. Zeker gezien ik maar 1 was per week draai.quote:Op maandag 16 april 2018 14:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja. Gemak dient de mens. Fuck het energieverbruik. Ofzo
Ik hou bij wat de droger verbruikt en dat is tot op heden (vanaf oktober vorig jaar) 124,27 kWh, waarbij hij toch zeker 2x per week aan staat. Dat is niet heel erg zuinig, maar ook weer niet overdreven veel, daar wij blijkbaar behoorlijk zuinig zijn met energie. We zitten ruim onder het gemiddelde voor een 2 persoons huishouden, zegt de energieleverancier ons, dus wij liggen er niet wakker vanquote:Op maandag 16 april 2018 14:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik heb een zeer energiezuinige Miele warmtepompdroger dat verbruik valt erg mee. Zeker gezien ik maar 1 was per week draai.
Is een filigrain lamp bijzonder genoeg? haha want dat is de mooiste lamp hier in huis vind ik.quote:Op vrijdag 7 september 2018 15:45 schreef Burdie het volgende:
Ben ik weer. Op zoek naar lampen voor in huis... Wat een lastige klus is dat zeg!
Heeft iemand van hier een bijzondere lamp? En hoe/waarom heb je daarvoor gekozen?
Lampen voor welke ruimte? Wat is de bedoeling? Moet het functioneel zijn of sfeer?quote:Op vrijdag 7 september 2018 15:45 schreef Burdie het volgende:
Ben ik weer. Op zoek naar lampen voor in huis... Wat een lastige klus is dat zeg!
Heeft iemand van hier een bijzondere lamp? En hoe/waarom heb je daarvoor gekozen?
Zelf ben ik momenteel op zoek naar:quote:Op vrijdag 7 september 2018 16:28 schreef Seven. het volgende:
[..]
Lampen voor welke ruimte? Wat is de bedoeling? Moet het functioneel zijn of sfeer?
Die bedoel ik dus.. die hebben wij in XXL.quote:Op vrijdag 7 september 2018 16:44 schreef Claudia_x het volgende:
In de hal is een Marokkaanse lamp tof vanwege het lichtspel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hadden wij ook ja! Wij hadden zulke lampen op de slaapkamer en een in de woonkamer, maar effect ho maar.quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:55 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Die bedoel ik dus.. die hebben wij in XXL.
Alleen dan een strakkere variant.
Maar je ziet er helemaal niets van.
De aanwezigheid van licht en type lamp maken ook nog wel een beetje uit daarin. Maar je hebt inderdaad iets nodig waar het licht/schaduw tegen geprojecteerd kan worden.quote:Op zaterdag 8 september 2018 10:35 schreef bleiblei het volgende:
effect werkt denk ik alleen als je muren hebt, vlakbij de lamp. Dus in een smalle hal en niet in een brede de woonkamer.
Ik heb een combinatie van moderne en vintage lampen in huis. Daarnaast moet je bedenken dat niet iedere lamp hetzelfde type licht geeft en niet iedere plek in huis het zelfde type licht nodig heeft.quote:Op vrijdag 7 september 2018 15:45 schreef Burdie het volgende:
mooie kast hoor! is de achterkant nu ook van glas?quote:Op maandag 16 april 2018 13:54 schreef Roomsnoes het volgende:
Leuk topic!
Dit is onze woonkamer. Dat witte kleed is weg, geen idee waarom dat er lagDit was tijdens het verhuizen nog.
[ afbeelding ]
Dit is nu.
[ afbeelding ]
Kast van Hübsch:
[ afbeelding ]
Ja!quote:Op zaterdag 8 september 2018 10:41 schreef Glider76 het volgende:
[..]
mooie kast hoor! is de achterkant nu ook van glas?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |