Nou dat ja. Plus dat het heel lang duurde voor we codes kregen en we daarna heel snel moesten beslissen. Showroom om iets te bekijken (kranen etc) op meer dan een uur rijden van omgeving Eindhoven. Vorige nieuwbouwwoning moest ook alles snel maar dan bij een bedrijf met showroom, hulp en meedenken. Stukken beter.quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wij vonden de keus te klein, de begeleiding non-existing, en de prijzen te hoog. Ik wil een badkamer niet in snel-snel op een internetportaal moeten kiezen zonder advies en iemand die meedenkt over hoe en wat.
Uhuw is alleen het overkoepelende portaal, de installateur moet dat begeleiden/vullen etc. En de onze was daar niet echt goed in. Ze waren wel goed in ons blijven stalken nadat we aangaven niet mee te doen. En toen ongeveer de hele club dat besloot kon er ineens extra korting af. Daarmee werd het echter nog steeds niet betaalbaar.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:03 schreef Tante_Soesa het volgende:
Wij hebben zeker de tegels in kunnen zien in een showroom en zijn daarnaast ook goed begeleid via uhuw, heel veel gebeld/gemaild en verschillende tekeningen en opties ontvangen.
Wat vond je er onhandig aan?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
Ik had er een, vroeger. Ik vond het maar onhandig in een kleinere woonruimte, maar denk dat het wel kan werken als je een beetje een fatsoenlijke ruimte tot je beschikking hebt.
Ligt eraan hoe groot de bocht is, kan prima zijn voor wat kleine mensen/kinderen hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:41 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het ook wel mooi en het zou bij ons ook passen. Ik weet alleen niet of ik het handig vind. Zitplaatsen op de koppen van de tafel kun je eigenlijk niet gebruiken, want dat zit altijd onhandig in zo'n bocht, lijkt me.
Bij 38m2 keuken zou ik me niet zo veel zorgen maken over de grootte van mijn tafel.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, het tafelkleed is ook geen dealbreaker hoorik probeerde gewoon zo veel mogelijk pro's en cons te vergelijken
Dat deed ik ook nietquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Bij 38m2 keuken zou ik me niet zo veel zorgen maken over de grootte van mijn tafel.
Hahahaha, gelukkig maar.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat deed ik ook nietIk vroeg naar de pro's en cons van ovaal
Zeker zo met die ronde vorm van de wand vind ik het erg mooi.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, het tafelkleed is ook geen dealbreaker hoorik probeerde gewoon zo veel mogelijk pro's en cons te vergelijken
Dit is dan het general plan zeg maar:
[ afbeelding ]
Ik heb een interieuradvies voor nop meegepakt bij de Ikea. Vond het wel handig met mijn nieuwe woning. Want mijn nieuwe woonkamer is groter dan mijn vorige woon en slaapkamer bij elkaarquote:Op woensdag 27 februari 2019 07:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En misschien zijn er andere opties, bijvoorbeeld inloopmiddagen bij bepaalde zaken. Ikea geeft ook interieuradvies. Ze gaan dan misschien wel uit van Ikeameubels, maar je kunt ook iets hebben aan het lichtadvies en het indelingsplan.
Ik vind ze wel leuk maar betwijfel of ik ze er hier door zou krijgen. Te bont en frivool, denk ik.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:35 schreef Seven. het volgende:
Ik ben helemaal verliefd op deze lampjes, ik zoek 2 kleine lampenkapjes voor onze hangende nachtlampjes maar het mag niet van mijn wederhelft, die hier net vol afschuw uitroept dat het Pipo de clown lampjes zijn
https://beauvamp.com/shops/
Begin je hier, en mocht het echt uit de hand lopen, dan open je alsnog een topic?quote:Op donderdag 7 maart 2019 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
Ik twijfel of ik een topic zal openen.![]()
Heb wat ideeen, vragen, en daar komen vast wat foto's en dingen bij en wil geen topic claimenmaar wilde ook eigenlijk geen topic doen
Hier ook niet.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind ze wel leuk maar betwijfel of ik ze er hier door zou krijgen. Te bont en frivool, denk ik.
Er is speciaal daarvoor een ‘napret’ topic!quote:Op donderdag 7 maart 2019 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
Ik twijfel of ik een topic zal openen.![]()
Heb wat ideeen, vragen, en daar komen vast wat foto's en dingen bij en wil geen topic claimenmaar wilde ook eigenlijk geen topic doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |