abonnement Unibet Coolblue
pi_185140714


Dit staat waarschijnlijk binnenkort in mijn gang. Iemand ideeën voor leuke teksten? (o.a. gekocht bij bol: https://www.bol.com/nl/p/(...)ted/9200000103342136)
pi_185141505
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 09:20 schreef MartijntjeGr het volgende:
[ afbeelding ]

Dit staat waarschijnlijk binnenkort in mijn gang. Iemand ideeën voor leuke teksten? (o.a. gekocht bij bol: https://www.bol.com/nl/p/(...)ted/9200000103342136)

Waarschijnlijk binnenkort? Was hij niet in december al bezorgd?

Spammertje.

quote:
MartijntjeG 18 december 2018
Ik raad dit product aan
kwaliteit
variatie met kleuren en letters
plug and play
Het pakketje kwam goed verzorgd binnen. Kon er gelijk gebruik van maken.
De Lightbox past bij elke omgeving en geeft een leuke sfeer in huis.
Met de vele letters is het leuk om een eigen boodschap, inspirerende spreuk of slogan over te brengen met de mensen om je heen.
De bijgeleverde afstandsbediening met batterijen is zeker handig om op afstand de verschillende LED kleuren te bedienen.

Top!
Meteen ook maar even die review bij bol reporten.
Ja doei.
  donderdag 21 februari 2019 @ 10:11:24 #228
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_185141673
Tevens koop je zo'n ding voor een paar euro bij Kruidvat/Action/HEMA/Blokker/Ali.
KuikenGuppy
  donderdag 21 februari 2019 @ 10:12:03 #229
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_185141682
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 10:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Waarschijnlijk binnenkort? Was hij niet in december al bezorgd?

Spammertje.

[..]

Meteen ook maar even die review bij bol reporten.
De andere review is ook fake :').
KuikenGuppy
pi_185141698
Ik was toch op zoek naar dit topic...

Hebben hier mensen ervaring met het hulp vragen aan een interieurpersoon?

We wonen nu anderhalve maand in ons nieuwe huis, en we moeten toch echt langzaam gaan denken aan hoe we het allemaal willen; de smaak van mensen van 60+ is zeg maar niet echt ons ding.

Aangezien dit echt een huis voor langere tijd gaat zijn, willen we het een beetje goed aanpakken, maar hebben geen idee waar we moeten beginnen. Beetje pinteresten enzo is prima, maar we vinden best heel veel wel leuk/gezellig/mooi/practisch/etc.

Maandag aanstaande komt er een bouwkundige meneer om de tekeningen te maken om onze muren door te breken en beneden te openen, en daarna kunnen we gaan denken aan wat 'daarna', en zitten er aan te denken om een interieurdeskundige ofzo te vragen, maar vraag me af of dat het wel waard is...?
Ja doei.
pi_185142015
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
Ik was toch op zoek naar dit topic...

Hebben hier mensen ervaring met het hulp vragen aan een interieurpersoon?

We wonen nu anderhalve maand in ons nieuwe huis, en we moeten toch echt langzaam gaan denken aan hoe we het allemaal willen; de smaak van mensen van 60+ is zeg maar niet echt ons ding.

Aangezien dit echt een huis voor langere tijd gaat zijn, willen we het een beetje goed aanpakken, maar hebben geen idee waar we moeten beginnen. Beetje pinteresten enzo is prima, maar we vinden best heel veel wel leuk/gezellig/mooi/practisch/etc.

Maandag aanstaande komt er een bouwkundige meneer om de tekeningen te maken om onze muren door te breken en beneden te openen, en daarna kunnen we gaan denken aan wat 'daarna', en zitten er aan te denken om een interieurdeskundige ofzo te vragen, maar vraag me af of dat het wel waard is...?
Toevallig hebben wij voor het nieuwe huis hetzelfde idee: we zijn van plan er lang te wonen en willen nu eindelijk sfeer erin brengen, maar daar zijn we zelf niet zo goed in.

We hebben vanavond een eerste afspraak met een styliste om te kijken of het klikt en wat ze voor ons kan betekenen. Vanavond/morgen kan ik er wat meer over vertellen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_185142188
Ben benieuwd!

Echt, Pinteresten en van die magazines zijn allemaal prachtig om te scrollen/bladeren, we vinden ZOVEEL mooi, en dan ook echt verschillende stijlen, allemaal mogelijk :')

Belangrijkste nu denk ik is dat we hebben bedacht dat we een beetje een 'flexibele' layout willen.

Dat we bepaalde meubels (stoelen/sofa's/whatever) een beetje makkelijk kunnen verplaatsen afhankelijk van wat we doen die avond/dag. Als we visite hebben enzo, dan willen we lekker aan de grote tafel kunnen eten, en daarna naar een plek waar de TV niet centraal staat, zeg maar, maar zo vaak hebben we geen gasten, en als we gewoon met z'n tweeen zijn willen we lekker op de bank kunnen hangen en TV kunnen kijken. Maar dat bedenken is een ding, het realiseren is een tweede _O-
Ja doei.
pi_185142380
Dat hebben wij dus ook!

Ik wil een fijne plek om te hangen, tv te kijken, te gamen, voor onszelf. Maar dochter is bijna 10 en zit ook steeds vaker te gamen met vriendinnetjes. Prima, maar dan kan ik dus nu nergens zitten om lekker te relaxen of te lezen ofzo, behalve aan de eettafel. Ik wil dus een fijne tv/game hangplek en een plekje waar je zonder scherm kunt hangen. En eventueel bij een grotere groep deze samenvoegen zodat je allemaal samen kunt hangen.

Bovendien wordt onze begane grond dadelijk een stuk groter dan we hadden, en ik wil dan graag een beetje indeling zodat het niet te hol wordt, en er wat fijne plekjes zijn.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_185143895
Sowieso is het heel leuk om af en toe je inrichting om te gooien. :)

Wat bij ons werkt is dat we niet alles in 1 keer hoeven te doen en dat we dus gericht kijken naar nieuwe meubels. We hebben dingen die gewoon nog functioneren, we willen alleen dingen vervangen of erbij. :)

Pas bij een enorme meubelwinkel geweest in de zoektocht naar een kast. Binnen een uur stonden we weer buiten (met hoofdpijn) en wisten we wat we wilden. Nu alleen nog even bestellen. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_185144206
Ik geloof dat wij in eerste instantie niet eens per se nieuwe meubels willen, maar gewoon sfeer :')
Dat verkopen ze nergens :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_185144301
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 11:54 schreef miss_sly het volgende:
Ik geloof dat wij in eerste instantie niet eens per se nieuwe meubels willen, maar gewoon sfeer :')
Dat verkopen ze nergens :P
Ik heb nog wel behang tips voor je. B-)
En ik weet nog wel een leuk tuincentrum, kun je gelijk op de thee komen. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_185144536
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 11:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik heb nog wel behang tips voor je. B-)
En ik weet nog wel een leuk tuincentrum, kun je gelijk op de thee komen. :D
Die thee kom ik graag drinken!
Een tuincentrum bij jou in de buurt om inspiratie op te doen, vind ik een leuk idee. Kopen doe ik het ergens anders wel :D

Behang, ja, dat wil ik dit keer ook!!
Mijn Pinterest staat helemaal vol, joh :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_185151025
Heb je een plattegrond, miss_sly?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_185156954
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 17:42 schreef Claudia_x het volgende:
Heb je een plattegrond, miss_sly?
Foto van tekening:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keuken komt dus aan de achterkant, onder de ramen van de zij-uitbouw met een eiland ervoor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 22 februari 2019 @ 09:39:25 #240
5428 crew  miss_sly
pi_185165114
Wij hadden gisteren een heel fijn gesprek met de interieurstyliste.
Ze heeft onze wensen in kaart gebracht met betrekking tot kleuren, ruimtes, soort sfeer. Ze gaat nu eerst een offerte maken wat het advies voor begane grond, badkamer en twee slaapkamers gaat kosten. Ben ik wel erg benieuwd naar.
Als we daarover overeenstemming hebben bereikt, gaat ze aan de slag met het advies. We hebben aangegeven dat het wellicht zo kan zijn dat we niet alles tegelijk kunnen doen mbt meubels aanschaffen, bijvoorbeeld, maar dat we het dan fijn vinden als er een plan is wat we dan kunnen volgen. Dus daar houdt ze dan ook rekening mee.

We hebben nog geen idee hoe hoog de offerte gaat zijn, maar om iets te vergelijken te hebben, gaan we toch nog minstens 1, maar liefst 2 andere partijen benaderen.

Het is wel heel leuk om ermee bezig te zijn. Ik krijg nu eindelijk weer een beetje gevoel bij het huis!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zondag 24 februari 2019 @ 21:10:06 #241
5428 crew  miss_sly
pi_185222645
Er was hier niemand die al eens een interieurstyliste in de arm had genomen, hè?

Ik vroeg me af wat een beetje een redelijke uurprijs is?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 24 februari 2019 @ 21:51:20 #242
277627 Seven.
We are Borg.
pi_185223970
Geen ervaring mee, maar wel benieuwd welke sfeer en kleuren je hebt besproken ;)
Resistance is futile.
  Moderator maandag 25 februari 2019 @ 10:13:15 #243
5428 crew  miss_sly
pi_185230359
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 21:51 schreef Seven. het volgende:
Geen ervaring mee, maar wel benieuwd welke sfeer en kleuren je hebt besproken ;)
We hebben besproken dat ze een offerte maakt voor woonkamer, eetkamer/keuken, twee slaapkamers en de badkamer. Ze maakt dan een moodboard, kleurplan, materiaalplan (vloer, muur, raam) muebelplan en verlichting, shoppinglist en plattegrond.

Wat we hebben besproken is dat we een warme sfeer willen, een zithoek/gamehoek, relaxplek, een werkplek in de huiskamer die een beetje afgeschermd is. We willen graag wat speels gebruik van warme kleuren. Speels zoals bijvoorbeeld:



And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 25 februari 2019 @ 10:32:22 #244
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_185230710
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 10:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]

We hebben besproken dat ze een offerte maakt voor woonkamer, eetkamer/keuken, twee slaapkamers en de badkamer. Ze maakt dan een moodboard, kleurplan, materiaalplan (vloer, muur, raam) muebelplan en verlichting, shoppinglist en plattegrond.

Wat we hebben besproken is dat we een warme sfeer willen, een zithoek/gamehoek, relaxplek, een werkplek in de huiskamer die een beetje afgeschermd is. We willen graag wat speels gebruik van warme kleuren. Speels zoals bijvoorbeeld:

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Kun je bij zo'n interieurstylist dan ook gewoon aangeven dat je je meubels gewoon wil houden, alleen dat de styling verbeterd moet worden? En wat zou zoiets dan kosten?

Geen idee hoe zoiets werkt :@

By the way: is er toevallig ook een tuin inspiratietopic? Ik heb inspiratie nodig... :@
Don't let my username fool you...
  Moderator maandag 25 februari 2019 @ 10:34:35 #245
5428 crew  miss_sly
pi_185230756
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 10:32 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Kun je bij zo'n interieurstylist dan ook gewoon aangeven dat je je meubels gewoon wil houden, alleen dat de styling verbeterd moet worden? En wat zou zoiets dan kosten?

Geen idee hoe zoiets werkt :@

By the way: is er toevallig ook een tuin inspiratietopic? Ik heb inspiratie nodig... :@
Je geeft zelf aan wat je wil. Je kunt ook puur aankleding laten adviseren, bijvoorbeeld.
Wij hebben bijvoorbeeld aangegeven dat we ook openstaan voor nieuwe meubels, maar dat we die misschien niet direct of allemaal tegelijk willen/kunnen kopen, wegens financiën. Dus dan maakt ze een shoppinglist en kunnen we wat we willen alsnog kopen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 25 februari 2019 @ 11:19:33 #246
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185231925
Ik was net bij een vloerenwinkel en zag deze tegels:









Wel aan de prijs en je vindt het mooi of je vindt het lelijk, maar ik denk wel dat je op die manier een grote ruimte een warme vloer kunt geven.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator maandag 25 februari 2019 @ 12:09:23 #247
5428 crew  miss_sly
pi_185232986
Prijs valt op zich nog best mee, toch?

Ik vind het wat druk, maar kan me wel voorstellen dat mensen dit kiezen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 25 februari 2019 @ 17:24:12 #248
277627 Seven.
We are Borg.
pi_185238345
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 10:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]

We hebben besproken dat ze een offerte maakt voor woonkamer, eetkamer/keuken, twee slaapkamers en de badkamer. Ze maakt dan een moodboard, kleurplan, materiaalplan (vloer, muur, raam) muebelplan en verlichting, shoppinglist en plattegrond.

Wat we hebben besproken is dat we een warme sfeer willen, een zithoek/gamehoek, relaxplek, een werkplek in de huiskamer die een beetje afgeschermd is. We willen graag wat speels gebruik van warme kleuren. Speels zoals bijvoorbeeld:

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Mooie ideeën!
Resistance is futile.
  maandag 25 februari 2019 @ 17:25:00 #249
277627 Seven.
We are Borg.
pi_185238355
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 10:32 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Kun je bij zo'n interieurstylist dan ook gewoon aangeven dat je je meubels gewoon wil houden, alleen dat de styling verbeterd moet worden? En wat zou zoiets dan kosten?

Geen idee hoe zoiets werkt :@

By the way: is er toevallig ook een tuin inspiratietopic? Ik heb inspiratie nodig... :@
Vraag het eens in bloemen en planten in eigen tuin. ;)
Resistance is futile.
pi_185245058
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie ervaring met de interieurstyliste miss_sly! Wij hebben ook net een nieuwbouwwoning gekocht en we weten straks niet waar/hoe te beginnen met sfeer creëeren. Van ons huidige huis nemen we qua meubels weinig tot niks mee maar qua financiën houdt het ook een keer op :')
Hoe hebben jullie eigenlijk de lichtpunten e.d. bepaald? Ik vond die keuken al een bevalling en dat portaal van uw huis, uw wensen daar word ik ook niet blij van.
Ik krijg er eigenlijk meer stress van dan dat ik er tot op heden plezier aan beleef
:@
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')