je bent zelf een vooroordeelquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:14 schreef DonRaja het volgende:
Uiteindelijk gaan mensen zich gedragen naar het vooroordeel dat over ze bestaat.
Randstad gaat overdreven direct doen, het noorden overdreven stug en het zuiden overdreven bourgondisch.
Zo ook bij het voetbal: we zitten niet voor niks met die tering Hollandse school opgescheept.
Ja Brandevoort volk voelt zich geen Helmonder. Voelen ze zich te goed voorquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:12 schreef Adames het volgende:
[..]
Heb een paar collega's die in Brandevoort wonen, die beweren nog stellig dat ze in Mierlo wonen
je krijgt ook meer achterklap op die manierquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar echt hoor. Zeker op de werkvloer is dat toch gewoon onhandig? Kost alleen maar meer tijd als je iets negatiefs eerst met wat voorspel erin moet masseren in plaats van het gewoon gelijk te zeggen. Het is bijna tegen het huichelachtige aan.
ZO DAN!!1quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:13 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wat heb je als maatschappelijk werker nou met "het politieke" te maken joh
Ik heb in beide steden gewoond/gewerkt en ik vind Eindhoven nog altijd kut. Net als Tilburg overigens, maar Tilburg is wel mijn kutstad.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen ja![]()
[..]
Ik snap best dat je Eindhoven niks aan vindt als je er niet vandaan komt. Maar wanneer je Tilburg beter noemt dan begrijp je er weinig van. Spoorzone is wel leuk geworden trouwens ja.
Ben benieuwd als ik weer in Brabant ga werken. Ik herken dit eigenlijk totaal niet (meer). Misschien, omdat ik vanuit mijzelf altijd al heel direct ben geweest. Maar goed.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik werk sinds een jaar weer in Brabant, en ik moet ook (nog steeds) heel erg weer wennen aan het politieke. Hiervoor werkte ik in Amsterdam en Utrecht. Toch net wat anders.
Typisch overdrijft dan ook. Ga voor de gein maar eens met Vlamingen werken.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ben benieuwd als ik weer in Brabant ga werken. Ik herken dit eigenlijk totaal niet (meer). Misschien, omdat ik vanuit mijzelf altijd al heel direct ben geweest. Maar goed.
Heuuuh! Dat laatste zeg ik ook altijd in Amsterdam over Eindhovenquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb in beide steden gewoond/gewerkt en ik vind Eindhoven nog altijd kut. Net als Tilburg overigens, maar Tilburg is wel mijn kutstad.
Of in Braziliëquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Typisch overdrijft dan ook. Ga voor de gein maar eens met Vlamingen werken.
quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb in beide steden gewoond/gewerkt en ik vind Eindhoven nog altijd kut. Net als Tilburg overigens, maar Tilburg is wel mijn kutstad.
Ik heb een paar maanden in Shanghai gezeten. Dat was ook wel even aanpassen kan ik je vertellen.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
He-Le-Maal kut. Zelfs ik, als Brabander, krijg vaak te horen dat ik wel erg direct benquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
zekerquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik heb een paar maanden in Shanghai gezeten. Dat was ook wel even aanpassen kan ik je vertellen.
Dat kan, ik had het laatst ook naar mijn zin in Veenendaal. Maakt niet dat het ineens een leuke stad is.quote:Op woensdag 7 maart 2018 14:56 schreef Tarado het volgende:
[..]nou nou, ik heb het er toch wel naar m'n zin
Ik had laatst nog een leuk gesprek met een Chinees. Prima zakelijk contact mee en gaat eigenlijk altijd prima, maar blijkbaar maakte ik ergens een foutje in mijn bewoording richting hem.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik heb een paar maanden in Shanghai gezeten. Dat was ook wel even aanpassen kan ik je vertellen.
Ik zei niks over liegen ofzo, alleen dat er iets niet klopte in zijn product en wat er dus beter kon. Chineesgodenquote:Of course Typisch, I welcome comments. And at the same time, I am a chinese. Do note that westerners do not understand how chinese think.
Call me incompetent I am fine.
Call me dishonest, you are dead.
So note your words.
Dat was wel ooit zo. Tegenwoordig hebben Geldrop en Nuenen die rol overgenomen.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Helmond is het afvoerputje van Brabant. De tering zeg.
Dit. Daarnaast is de voertaal er tegenwoordig Engels en betaal je je scheel. Zou er nog niet doodgevonden willen worden. Wat een kut stad is dat zeg.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Amsterdam is het strontgat van Nederland. Het centrum stinkt naar kots en uitwerpselen en zit vol met zwervers en toeristen en de randen zijn Almeriaans. Daar tussenin liggen een paar aardige wijken, zo net buiten het centrum.
daar staan Nederlanders wel bekend om jaquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Ik zei niks over liegen ofzo, alleen dat er iets niet klopte in zijn product en wat er dus beter kon.
Ach, al doende leert men. Ik ben juist blij als mensen gelijk zeggen wat ze vinden. Zo heb ik gemerkt dat Russen zich niet aan deadlines houden en Amerikanen snap ik nog steeds niet. En tegen Branders kun je blijkbaar niet zeggen dat het stinkt in hun auto.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar staan Nederlanders wel bekend om ja
scheelt weer 1 toeristquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:23 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dit. Daarnaast is de voertaal er tegenwoordig Engels en betaal je je scheel. Zou er nog niet doodgevonden willen worden. Wat een kut stad is dat zeg.
quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik had laatst nog een leuk gesprek met een Chinees. Prima zakelijk contact mee en gaat eigenlijk altijd prima, maar blijkbaar maakte ik ergens een foutje in mijn bewoording richting hem.
Ik zoek hem even op.
[..]
Ik zei niks over liegen ofzo, alleen dat er iets niet klopte in zijn product en wat er dus beter kon. Chineesgoden
Mijn vrouw en ik wonen elke 3 maanden op een andere plek in de VS en het verschilt echt van staat tot staat. In t zuiden zijn ze veel vriendelijker dan de kust staten. Conservative staten moet je weg blijven. Vol achterlijk volk. Kust staten zijn ze wel weer progressief.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ach, al doende leert men. Ik ben juist blij als mensen gelijk zeggen wat ze vinden. Zo heb ik gemerkt dat Russen zich niet aan deadlines houden en Amerikanen snap ik nog steeds niet. En tegen Branders kun je blijkbaar niet zeggen dat het stinkt in hun auto.
Nuenen is binnenkort Eindhoven he. Vergeet dat niet.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat was wel ooit zo. Tegenwoordig hebben Geldrop en Nuenen die rol overgenomen.
Dat over het liegen herken ik wel, al zijn de chinezen hier vaak juist heel rouwig als iemand ze incompetent noemt, alsof ze je een soort van teleurgesteld hebben.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik had laatst nog een leuk gesprek met een Chinees. Prima zakelijk contact mee en gaat eigenlijk altijd prima, maar blijkbaar maakte ik ergens een foutje in mijn bewoording richting hem.
Ik zoek hem even op.
[..]
Ik zei niks over liegen ofzo, alleen dat er iets niet klopte in zijn product en wat er dus beter kon. Chineesgoden
Scheelt ook wel waar ze vandaan komen, mijn ervaring is dat ze in het zuiden directer en betrouwbaarder zijn dan in het noordenquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]![]()
Heerlijk herkenbaar ja. Al vind ik deze Chinees toch ook wel vrij direct
Het valt me op dat overal waar je komt in de wereld mensen uit t zuiden vriendelijker zijn, lekkerder eten hebben enzo. Echt elk land waar ik geweest ben is dat zo.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Scheelt ook wel waar ze vandaan komen, mijn ervaring is dat ze in het zuiden directer en betrouwbaarder zijn dan in het noorden
Ik weet niet of je met het zuiden Hong Kong bedoelt. Maar toen ik daar na Shanghai (en omgeving) aankwam was dat toch wel weer een hele andere wereld ja, zoals ik die liever zie inderdaadquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Scheelt ook wel waar ze vandaan komen, mijn ervaring is dat ze in het zuiden directer en betrouwbaarder zijn dan in het noorden
Het weer wordt daar ook steeds beter he. Komt het humeur ten goedequote:Op woensdag 7 maart 2018 15:33 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het valt me op dat overal waar je komt in de wereld mensen uit t zuiden vriendelijker zijn, lekkerder eten hebben enzo. Echt elk land waar ik geweest ben is dat zo.
HongKong helemaal ja maar heel GuanDong is wel zoquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik weet niet of je met het zuiden Hong Kong bedoelt. Maar toen ik daar na Shanghai (en omgeving) aankwam was dat toch wel weer een hele andere wereld ja, zoals ik die liever zie inderdaad
Duidelijk nog nooit in Korea geweest.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:33 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het valt me op dat overal waar je komt in de wereld mensen uit t zuiden vriendelijker zijn, lekkerder eten hebben enzo. Echt elk land waar ik geweest ben is dat zo.
quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Duidelijk nog nooit in Korea geweest.
quote:De Hamburger Morgenpost meldt dat PSV nog altijd interesse heeft in de linksback Douglas Santos. Afgelopen zomer was PSV al nadrukkelijk geďnteresseerd in de Braziliaan van HSV, maar ketste de transfer in de laatste dagen van de transferperiode af. Omdat HSV echter moet vrezen voor degradatie en de daarbij behorende financiële problemen, zou een verkoop van onder meer Santos voor HSV wel bespreekbaar worden als de club daadwerkelijk degradeert. Volgens de Hamburger Morgenpost is PSV nog altijd geďnteresseerd in de linksback, die op de Olympische Spelen van 2016 met Brazilië de gouden medaille won.
Met nog negen wedstrijden te gaan, staat HSV zeven punten achter de zestiende plaats, een plek die aan het eind van het seizoen een rechtstreeks promotie/degradatieduel zou betekenen met de nummer drie uit de 2. Bundesliga. De veilige vijftiende plek is voor HSV ook op zeven punten achterstand. Met de huidige zeventiende plek zou HSV voor het eerst in de clubhistorie direct degraderen.
We hebben twee linksbacks nodig, dus deze in de aanbieding is ook welkom.quote:Op woensdag 7 maart 2018 16:03 schreef Scarface88 het volgende:
Ik dacht dat Brands bezig was met een andere Zuid-Amerikaan in de winter?Een die "beter is dan Tagliafico." Volgens Rikkert.
quote:Fans van Ajax hebben tevreden gereageerd op de nederlaag bij Vitesse, waardoor hun club zo goed als kansloos is in de race om het kampioenschap. De supporters hopen in 2032 weer kampioen te worden, na achttien barre jaren zonder titel.
“Die ontlading van de Feyenoord-fans vorig jaar, daar droom je van”, zegt Ajax-supporter Eric van ’t Hof met een schittering in zijn ogen. “Het lijkt me geweldig om dat een keer mee te maken. We zetten nu al een aardige reeks van vier jaar neer. Je voelt de pijn, de frustratie en het cynisme groeien. Stel je voor dat dat nog veertien jaar doorettert en er dan allemaal uitkomt in 2032. Wow!”
Het eten in Zuid-Korea is vele malen beter dan in Noord-Korea. Dus in zoverre klopt de theorie aardig.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Duidelijk nog nooit in Korea geweest.
In Noord-Korea heeft men het beste eten ter wereld, aldus Noord-Korea.quote:Op woensdag 7 maart 2018 17:09 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het eten in Zuid-Korea is vele malen beter dan in Noord-Korea. Dus in zoverre klopt de theorie aardig.
Ik heb een keer Noord-Koreaans gegeten. In China kun je dat hier en daar in restaurants. Was helemaal niet zo beroerd. Alleen is dat dan wel het eten wat de rijkere klasse daar eet, het gepeupel eet gewoon rotzooi.quote:Op woensdag 7 maart 2018 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
In Noord-Korea heeft men het beste eten ter wereld, aldus Noord-Korea.
quote:Marco van Ginkel ontbreekt in selectie Oranje na overleg met PSV
Marco van Ginkel ontbreekt in de selectie van het Nederlands elftal na overleg met PSV. Dit heeft de club aangegeven tegenover het Eindhovens Dagblad. De aanvoerder van PSV is net teruggekeerd van een knieblessure en richt zich voorlopig op PSV om weer volledig in het ritme te kunnen komen
Als je niet meedoet in die Fifa-caroussel van zinloze interlands, dan wil ook niemand meer tegen je spelen als je wel oefenpotjes wil voetballen in voorbereiding op toernooien waar je wel aan meedoet. En natuurlijk, zoals met alles, krijgt de KNVB er geld voor. En die worden heel narrig als ze geld mislopen, ook al hebben ze een bankrekening waar je u tegen zegt.quote:Op woensdag 7 maart 2018 17:42 schreef Scarface88 het volgende:
Waarom uberhaupt die interlands?We doen toch niet mee. Gelukkig is de competitie al beslist maar voor t zelfde geld raak je je sleutelspelers kwijt door blessures in t slot van de competitie.
Serieus, wat denk je zelf?quote:Op woensdag 7 maart 2018 18:50 schreef tompsv18 het volgende:
Cocu zal zaterdag toch wel Rosario opstellen als vervanger van Hendrix? De lompe Luckassen is alleen bruikbaar als extra middenvelder in grote duels, niet om de opbouw te verzorgen tegen een degradatiekandidaat die zich gaat ingraven.
Hij geeft dit seizoen de jeugd wel echt meer kansen dan normaal, dus heb ergens nog goede hoopquote:
Mag ik dromen van Rigo?quote:Op woensdag 7 maart 2018 18:50 schreef tompsv18 het volgende:
Cocu zal zaterdag toch wel Rosario opstellen als vervanger van Hendrix? De lompe Luckassen is alleen bruikbaar als extra middenvelder in grote duels, niet om de opbouw te verzorgen tegen een degradatiekandidaat die zich gaat ingraven.
Bolasie?quote:Op woensdag 7 maart 2018 19:48 schreef Scarface88 het volgende:
Volgens Rikkert gaat het Luckassen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |