die kan je wel laten staan hoorquote:Op maandag 5 maart 2018 06:53 schreef BadderHaring het volgende:
Scarface, haal 2018 eens uit de erelijst.
Rotjong.
Lijkt mij ook maar het blijft voetbalquote:
Dit. Er zijn in de wereld van de sport wel gekkere dingen gebeurd.quote:Op maandag 5 maart 2018 07:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt mij ook maar het blijft voetbal
is die jongen een keertje positief is het toch weer seroquote:Op maandag 5 maart 2018 07:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit. Er zijn in de wereld van de sport wel gekkere dingen gebeurd.
Daarbij is het gewoon feitelijk onjuist en dat trekt mijn autistische brein niet.
Punt is dat hij nu doorslaat in een 'ik was er altijd al van overtuigd dat we kampioen zouden worden'.quote:Op maandag 5 maart 2018 08:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
is die jongen een keertje positief is het toch weer sero
OnlogischGod.quote:Op maandag 5 maart 2018 08:37 schreef onlogisch het volgende:
OP aangepast.
Het is gewoon feitelijk onjuist. Laten we de OP gewoon baseren op de realiteit. Zodra de kogel door de kerk is kan 2018 in de OP. Eerder niet.
Logisch.quote:Op maandag 5 maart 2018 08:37 schreef onlogisch het volgende:
OP aangepast.
Het is gewoon feitelijk onjuist. Laten we de OP gewoon baseren op de realiteit. Zodra de kogel door de kerk is kan 2018 in de OP. Eerder niet.
Borderlinegodenquote:Op maandag 5 maart 2018 08:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Punt is dat hij nu doorslaat in een 'ik was er altijd al van overtuigd dat we kampioen zouden worden'.
Dat is wat zielig. Gister haalde hij uit naar de 'kenners' die dachten dat we 4e zouden worden dit seizoen
Heeft je autistische brein de topscorerslijst over het hoofd gezien?quote:
Willem II-uit hebben we de afgelopen 2 seizoenen ook niet gewonnenquote:Op maandag 5 maart 2018 09:13 schreef Ciscus het volgende:
Vervelend dat we 3 dagen na PSV- Ajax uit tegen Roda moeten. Zij vechten dan nog tegen degradatie, vermoedelijk.
Ik ben er allemaal nog niet zo zeker van hoor. Ajax kan ook niet rustig aan doen omdat AZ dan tweede wordt. Het gaat een ontknoping worden hoor!
Ja, want Ajax zal voor de 2e plek nog beter hun best doen als voor de strijd om de landstitel?quote:Op maandag 5 maart 2018 09:13 schreef Ciscus het volgende:
Ajax kan ook niet rustig aan doen omdat AZ dan tweede wordt. Het gaat een ontknoping worden hoor!
Indekgenot.quote:Op maandag 5 maart 2018 09:13 schreef Ciscus het volgende:
Vervelend dat we 3 dagen na PSV- Ajax uit tegen Roda moeten. Zij vechten dan nog tegen degradatie, vermoedelijk.
Ik ben er allemaal nog niet zo zeker van hoor. Ajax kan ook niet rustig aan doen omdat AZ dan tweede wordt. Het gaat een ontknoping worden hoor!
Die lijken nu wel een beetje uitgespeeld, maar inderdaad.quote:Op maandag 5 maart 2018 09:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Willem II-uit hebben we de afgelopen 2 seizoenen ook niet gewonnen
Ajax moet in ieder geval volle bak blijven gaan om AZ voor te blijven. Anders zouden ze misschien af en toe nog wat laten lopen. Lijkt mij.quote:Op maandag 5 maart 2018 09:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja, want Ajax zal voor de 2e plek nog beter hun best doen als voor de strijd om de landstitel?
PSV mag gewoon 3 keer verliezen en dan moet Ajax alles winnen. Dit mag je als PSV zijnde nooit meer weggeven.
Ze moesten afgelopen weken volle bak gaan voor de landstitel, dat zou een grotere drijfveer moeten zijn dan een tweede plek. En toen deden ze dat ook niet, waarom nu wel?quote:Op maandag 5 maart 2018 09:49 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ajax moet in ieder geval volle bak blijven gaan om AZ voor te blijven. Anders zouden ze misschien af en toe nog wat laten lopen. Lijkt mij.
quote:Op maandag 5 maart 2018 09:52 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik weiger nu al met de polonaise mee te doen, Erik.
Uiteraard, maar ze worden niet op hun dooie akkertje tweede. Dat bedoel ik vooral.quote:Op maandag 5 maart 2018 09:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ze moesten afgelopen weken volle bak gaan voor de landstitel, dat zou een grotere drijfveer moeten zijn dan een tweede plek. En toen deden ze dat ook niet, waarom nu wel?
Sterker nog, ze worden helemaal geen tweede.quote:Op maandag 5 maart 2018 09:54 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ze worden niet op hun dooie akkertje tweede. Dat bedoel ik vooral.
quote:Op maandag 5 maart 2018 09:59 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Sterker nog, ze worden helemaal geen tweede.
Dat vind ik dan ook wel weer apart, zelf wedstrijden willen verliezen zodat Ajax wellicht geen 2e wordt.quote:Op maandag 5 maart 2018 10:13 schreef Gutanoth het volgende:
[..]![]()
Dit zou het mooiste zijn, daarvoor zou ik het niet eens erg vinden om van AZ te verliezen
Oeps, drie eigen doelpunten..quote:Op maandag 5 maart 2018 10:13 schreef Gutanoth het volgende:
[..]![]()
Dit zou het mooiste zijn, daarvoor zou ik het niet eens erg vinden om van AZ te verliezen
quote:Op maandag 5 maart 2018 10:19 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Oeps, drie eigen doelpunten..
Ik denk dat Sjaak dat niet overleeft.
Willen verliezen is wat anders dan het niet erg vinden dat je verliest. Ik wil alles winnen, ik wil aan het eind van een seizoen 102 punten hebben, maar als we dan toch verliezen, zou ik het niet erg vinden dat daardoor ajax 3e wordtquote:Op maandag 5 maart 2018 10:14 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat vind ik dan ook wel weer apart, zelf wedstrijden willen verliezen zodat Ajax wellicht geen 2e wordt.
Die hoopt dat PSV degradeert.quote:Op maandag 5 maart 2018 10:19 schreef Ciscus het volgende:
[..]
She fat?quote:Op maandag 5 maart 2018 07:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
It aint over till Zeefuiks mama sings.
nou ja, alleen als we al kampioen zouden zijn wellicht,quote:Op maandag 5 maart 2018 10:14 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat vind ik dan ook wel weer apart, zelf wedstrijden willen verliezen zodat Ajax wellicht geen 2e wordt.
Ik kan wel zeggen dat Feyenoord komend weekend ook meedoet, maar ik vrees dat het bij ons niet vrijwillig gaat zijn...quote:Op maandag 5 maart 2018 10:19 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Thuis toch?quote:Op maandag 5 maart 2018 12:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan wel zeggen dat Feyenoord komend weekend ook meedoet, maar ik vrees dat het bij ons niet vrijwillig gaat zijn...
quote:Op maandag 5 maart 2018 06:53 schreef BadderHaring het volgende:
Scarface, haal 2018 eens uit de erelijst.
Rotjong.
quote:Op maandag 5 maart 2018 09:13 schreef Ciscus het volgende:
ja precies. hou op jongens.quote:Op maandag 5 maart 2018 06:11 schreef Gutanoth het volgende:
Wij zijn dit zo erg aan het jynxen dat ik az nog kampioen zie worden
Haha.quote:Op maandag 5 maart 2018 13:09 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
ja precies. hou op jongens.
ik krijg hier
geen goed gevoel van
Ik zit er ook op te wachten. Genot.quote:Op maandag 5 maart 2018 13:17 schreef Gutanoth het volgende:
Waar blijven de sjaak en die twee dikke kale debielen filmpjes?
Van EDquote:PSV hoeft bij titel mogelijk maar één Champions League-voorronde te spelen
Mocht PSV erin slagen om kampioen te worden, dan hoeven de Eindhovenaren mogelijk maar één Champions League-voorronde af te werken. Dat bevestigt een woordvoerder van de UEFA. Het vloeit voort uit de plaatsingsregels voor de Champions League van de UEFA.
Het gaat bovendien om de zogeheten 'landenroute', waarbij de kampioen van Nederland de subtoppers uit de sterkste competities niet kan tegenkomen.
De kampioen van Nederland (of dit nu PSV is of Ajax of AZ) is afhankelijk van de Champions League-winnaar. Mocht de winnaar van de belangrijkste Europese prijs zich plaatsen via de eigen competitie, dan schuift de kampioen van de nummer 11 van de landenranking (Tsjechië) van de UEFA automatisch door naar de groepsfase van de Champions League. Dat heeft nog meer gevolgen, waarvan ook de eredivisie profiteert. Naast de kampioen van Zwitserland gaat dan ook de kampioen van Nederland naar de vierde en laatste voorronde voor het toernooi om de Champions League. Mocht de Champions League-winnaar zich niet voor de Champions League plaatsen via de eigen competitie, dan stroomt de kampioen van Nederland alsnog in de derde voorronde van het toernooi in.
Instroommoment
Het instroommoment kan grote budgettaire en agendatechnische gevolgen hebben. Als PSV kampioen wordt en naar de vierde voorronde gaat, begint het Europese seizoen pas op 21 of 22 augustus. Bovendien heeft de club dan geen begrotingsproblemen zoals dit seizoen, omdat er dan de zekerheid is dat de groepsfase van de Europa League wordt bereikt. Bij instroom in de derde voorronde begint het seizoen op 7 of 8 augustus en is er nog geen zekerheid dat de Europa League-groepsfase bij verlies wordt bereikt. Daarvoor moet dan nog een voorronde worden overleefd.
Ook agenda-technisch zou een plaatsing voor de vierde voorronde PSV uitstekend uitkomen. Het Europese seizoen voor de nummer twee begint al op 24 juli, in de tweede voorronde van de Champions League. De derde voorronde van de Champions League start op 7 augustus.
Gaat sowieso lastig worden aangezien ons halve elftal vertrekt zullen we met een compleet nieuw team moeten werken.quote:
Daarom nu de jeugd al veel meer minuten geven, kun je in ieder geval Jong-PSV opstellen in die voorrondes.quote:Op maandag 5 maart 2018 13:32 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Gaat sowieso lastig worden aangezien ons halve elftal vertrekt zullen we met een compleet nieuw team moeten werken.
Bedankt Michael van Praag die namens Nederland voor deze nieuwe Champions League opzet heeft gestemdWat een kut tournooi is het geworden.
Pas dan ook t aantal titels aan. 23 ipv 24.quote:Op maandag 5 maart 2018 08:37 schreef onlogisch het volgende:
OP aangepast.
Donequote:Op maandag 5 maart 2018 13:40 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Pas dan ook t aantal titels aan. 23 ipv 24.
Ideale scenario is voor PSV - Ajax kampioen zijn en dan tegen Ajax met een half jeugdelftal startenquote:Op maandag 5 maart 2018 13:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Daarom nu de jeugd al veel meer minuten geven, kun je in ieder geval Jong-PSV opstellen in die voorrondes.
Ideale scenario is de kampioenswedstrijd van Ajax winnen.quote:Op maandag 5 maart 2018 13:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ideale scenario is voor PSV - Ajax kampioen zijn en dan tegen Ajax met een half jeugdelftal startenGewoon omdat t kan. En de rest van de wedstrijden ook.
dat zou wel a la Cocu zijn jaquote:Op maandag 5 maart 2018 13:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ideale scenario is voor PSV - Ajax kampioen zijn en dan tegen Ajax met een half jeugdelftal startenGewoon omdat t kan. En de rest van de wedstrijden ook.
Zou ook het slimste zijn, de spelers die toch wel weg gaan lekker banken en de spelers waar je het volgend jaar van moet hebben alvast wat eredivisie minuten gevenquote:
Ik neem aan dat van Ginkel verstandig is en gewoon een contractje tekent hier. Die gast is overal al gefaald behalve in de EDquote:Op maandag 5 maart 2018 14:29 schreef Ciscus het volgende:
Misschien blijven jongens als Arias en Van Ginkel nog wel even hangen als ze CL kunnen spelen. Je weet het niet he...(of eigenlijk wel ja)
Ideale aanvoerder voor ons.quote:Op maandag 5 maart 2018 14:36 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik neem aan dat van Ginkel verstandig is en gewoon een contractje tekent hier. Die gast is overal al gefaald behalve in de ED
Nee, daarvoor kampioen, erehaag van Ajacieden en dan nog één keer gas geven (pun intended) en ze dik vernederen.quote:Op maandag 5 maart 2018 13:54 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ideale scenario is de kampioenswedstrijd van Ajax winnen.
Genotquote:Op maandag 5 maart 2018 14:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, daarvoor kampioen, erehaag van Ajacieden en dan nog één keer gas geven (pun intended) en ze dik vernederen.
Mwah, ik zou het toch leuker vinden als die wedstrijd dit seizoen echt eens ergens om gaat. Lijkt me juist geweldig om je directe concurrent de genadeslag uit te delen en vervolgens het kampioensfeest te vieren terwijl het uitvak zo snel mogelijk leegstroomt met beteuderde gezichten.quote:Op maandag 5 maart 2018 14:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, daarvoor kampioen, erehaag van Ajacieden en dan nog één keer gas geven (pun intended) en ze dik vernederen.
En dan nog verliezen van Ajax ookquote:Op maandag 5 maart 2018 15:18 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Mwah, ik zou het toch leuker vinden als die wedstrijd dit seizoen echt eens ergens om gaat. Lijkt me juist geweldig om je directe concurrent de genadeslag uit te delen en vervolgens het kampioensfeest te vieren terwijl het uitvak zo snel mogelijk leegstroomt met beteuderde gezichten.
Een erehaag is grappig. Maar vervolgens een wedstrijd zien tegen Ajax waar alle spanning van af is, heb ik niet zo'n zin in.
Als je zoals tegen Feyenoord speelt, vermorzel je Ajax in deze vorm.quote:Op maandag 5 maart 2018 15:20 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En dan nog verliezen van Ajax ook.
Nee ze hebben nog wat recht te zetten, Ajax moet eraf met minstens 2 goals verschil.
quote:Op maandag 5 maart 2018 13:19 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik zit er ook op te wachten. Genot.
Waar blijft Sjakie? Zit al de hele dag op je post te wachten man. Ga er godverdomme eens achteraan!quote:
Ben ook aan het wachten ,wordt meestal wel rond dit tijdstip geüpload dus nog ff geduldquote:Op maandag 5 maart 2018 16:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Waar blijft Sjakie? Zit al de hele dag op je post te wachten man. Ga er godverdomme eens achteraan!
UTRECHT WAS BETER!!!quote:Op maandag 5 maart 2018 16:57 schreef Scarface88 het volgende:
Straks ook nog voetbal inside genot met die zure Ajacied van de Telegraaf. Heerlijk.
Zoiets zal het wel zijn ja. Valentijn heeft er zoals gewoonlijk in ieder geval alles aan gedaan PSVers geschorst te krijgen met zn Telegraaf. Helaas voor hem heeft t niks opgeleverd.quote:
quote:
2e aflevering die ik van ze zie pas eigenlijk. Maar vind ze tot nog toe helemaal niet zo onredelijk. Dan vind ik Sjakie grappiger.quote:
Same here. Ik weet pas sinds twee weken van hun bestaan af toen t in dit topic gepost werd.quote:Op maandag 5 maart 2018 17:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
2e aflevering die ik van ze zie pas eigenlijk. Maar vind ze tot nog toe helemaal niet zo onredelijk. Dan vind ik Sjakie grappiger.
Ja, hier worden we niet vrolijker van, dat redelijke gedoe.quote:Op maandag 5 maart 2018 17:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
2e aflevering die ik van ze zie pas eigenlijk. Maar vind ze tot nog toe helemaal niet zo onredelijk. Dan vind ik Sjakie grappiger.
Er komt vandaag geen video van sjaal, hij heeft na de wedstrijd van ajax een hartaanval gekregen en ligt aan de beademingquote:Op maandag 5 maart 2018 17:37 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ja, hier worden we niet vrolijker van, dat redelijke gedoe.
Volgend weekend beter een doelpunt vanuit een onterechte penalty in de 93e minuut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |