quote:Op zondag 4 maart 2018 21:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waarom kan zelfs chizzy een vriendin vinden
Playmobile pijlen genot.quote:Op zondag 4 maart 2018 21:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Walton gooit met 16 gram steeltipBunting met 13 gram ofzoiets
eBay bijvoorbeeld of Amazon. Op Youtube staat een video van zo'n gast die die China pijlen koopt. Gewoon exact kopieen van de dure merken, ook zelfde qua Tungsten etc.quote:
Die pijlen zijn er ook van een ander merk en dan kosten ze 18 euro ofzoquote:Op zondag 4 maart 2018 21:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Playmobile pijlen genot.
https://www.dartswarehouse.nl/stephen-bunting-generation-2.html
Hij is geestelijk 7 jaar oud. Beetje twijfelachtig wat die vrouw allemaal met hem uitspookt.quote:Op zondag 4 maart 2018 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt me ook een ontzettend lieve jongen.
Dat niet, maar ik denk niet dat er veel anders in zitquote:Op zondag 4 maart 2018 21:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
In Chizzy zit ten minste geen kwaad.
Chisnall mag wel eens zijn best gaan doen in de komende vier weekenden.quote:Op zondag 4 maart 2018 21:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij is geestelijk 7 jaar oud. Beetje twijfelachtig wat die vrouw allemaal met hem uitspookt.
Veel kwijl en stoepkrijtjes.quote:Op zondag 4 maart 2018 21:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik denk niet dat er veel anders in zit
Dat hoeft van mij helemaal niet.quote:Op zondag 4 maart 2018 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Chisnall mag wel eens zijn best gaan doen in de komende vier weekenden.
Chris Quantock.quote:Op zondag 4 maart 2018 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jeetje. Voor wie moeten we dan juichen bij afwezigheid van Cadby?
Wist ik al ouwe pik. Wij spreken mekaar wekelijks.quote:Op zondag 4 maart 2018 21:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
http://www.dartfreakz.nl/(...)e-toernooi-operatie/
Hij was een blok aan het been van zijn koppelpartner.quote:Op zondag 4 maart 2018 21:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
http://www.dartfreakz.nl/(...)e-toernooi-operatie/
Naar huis na 5-0quote:Op zondag 4 maart 2018 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Owen
En nou de zaal in staren: Waar zitten mijn vrienden?Nou? Waar dan? ....:?
Oh, jullie staan op goede voet.quote:Op zondag 4 maart 2018 21:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wist ik al ouwe pik. Wij spreken mekaar wekelijks.
IK WEL HAHAquote:Op zondag 4 maart 2018 21:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Oh, jullie staan op goede voet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 maart 2018 21:40 schreef Poepz0r het volgende:
Olcay godinveel te veel weerwoord man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |