SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door PowerLoungen op 04-03-2018 19:20:55 ]RED ONS HENNIEGOD![]()
Lekker man dat rond spelen achterin![]()
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Misschien even van teams ruilenquote:Op zondag 4 maart 2018 19:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
Als Jong kampioen wordt gaat dat ook zo'n genante vertoning worden he![]()
Huldigenquote:Op zondag 4 maart 2018 19:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
Als Jong kampioen wordt gaat dat ook zo'n genante vertoning worden he.
Gewoon net doen alsof het Ajax 1 is, ik weet zeker dat een winnaar van de Jupiler League nog nooit zo veel aandacht heeft gekregen als Jong Ajax gaat krijgen van de NOS.![]()
Ook niet zo gek, want weer een stok om mee te slaan voor alle anti-beloftenaanhangers.quote:Op zondag 4 maart 2018 19:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Huldigen.
Gewoon net doen alsof het Ajax 1 is, ik weet zeker dat een winnaar van de Jupiler League nog nooit zo veel aandacht heeft gekregen als Jong Ajax gaat krijgen van de NOS.Oh.![]()
True. Ik ben het wel met die mensen eens. Er moeten veel meer restricties komen voor die Jong elftallen.quote:Op zondag 4 maart 2018 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook niet zo gek, want weer een stok om mee te slaan voor alle anti-beloftenaanhangers.![]()
quote:Op zondag 4 maart 2018 20:23 schreef Liftdeur het volgende:
Straks mezelf weer lekker in slaap huilen.![]()
![]()
Als ik Ajax was zou ik stiekem een paar spelers van Ajax 1 "rust gunnen voor het volgend seizoen" en naar JAJ sturen.quote:Op zondag 4 maart 2018 20:12 schreef PicoMMP het volgende:
Het gaat uiteindelijk gewoon om de Jupiler League. Veel indrukwekkender om daar kampioen te worden.
Het seizoen van Ajax 1 is toch al zo goed als verloren
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Waarom? Die van het eerste kunnen er weinig van. En laat die jonge gastjes het maar lekker doen.quote:Op zondag 4 maart 2018 20:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als ik Ajax was zou ik stiekem een paar spelers van Ajax 1 "rust gunnen voor het volgend seizoen" en naar JAJ sturen.
Het seizoen van Ajax 1 is toch al zo goed als verloren![]()
Ten hag
de passes zijn beter
de loop prestaties zijn beter
ja dat was er allemaal niet bij keizer
dat heeft ten hag allemaal even uitgevonden bij ajax in 2 maanden
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Goede post manquote:Op zondag 4 maart 2018 21:16 schreef klaasweetalles het volgende:
Ten hag
de passes zijn beter
de loop prestaties zijn beter
ja dat was er allemaal niet bij keizer
dat heeft ten hag allemaal even uitgevonden bij ajax in 2 maanden![]()
quote:![]()
![]()
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Forum Opties Forumhop: Hop naar: