Je kan lachen, maar zo werkt het wel en jij bent een van de weinigen die daar niet aan mee wil doen getuige je heksenjacht op NS en direct op de knieën gaan zitten met van die intens zaadvragende ogen op het moment dat er één marktpartij is die koetsjiekoetsjie bij je doet. Ben je trouwens nog steeds niet persoonlijk failliet verklaard, arme arme, reisorganisatiemeneer?quote:
quote:Op maandag 12 maart 2018 13:00 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Je kan lachen, maar zo werkt het wel en jij bent een van de weinigen die daar niet aan mee wil doen getuige je heksenjacht op NS en direct op de knieën gaan zitten met van die intens zaadvragende ogen op het moment dat er één marktpartij is die koetsjiekoetsjie bij je doet. Ben je trouwens nog steeds niet persoonlijk failliet verklaard, arme arme, reisorganisatiemeneer?
mijn glazen bol zegt dat daar al een volgende trein stondquote:Op maandag 12 maart 2018 17:49 schreef toblorone het volgende:
2x slt6 kapot op Duivendrecht en ik sta er natuurlijk achter tussen Bijlmer en dvd. geen toestemming om naar achteren te rollen...
Ik vond vrij opvallend dat die 9 ipv 10 sporen op een aantal criteria veel beter uit de verf kwamquote:Op maandag 12 maart 2018 17:44 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Naja, op zichzelf is 12 doorlopende sporen op CS natuurlijk een fantastisch plan. Probeer het ruimtelijk maar eens in te passen. Dat zal dan ook de voornaamste reden zijn dat het nooit in de plannen heeft gezeten.
yea ik zie hem staan op de liveapp, maar stukje terug naar ut zodat wij ook terug kunnen kan helaas niet:pquote:Op maandag 12 maart 2018 18:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mijn glazen bol zegt dat daar al een volgende trein stond
Neem es een pilletje man, straks val je nog flauwquote:Op maandag 12 maart 2018 13:00 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Je kan lachen, maar zo werkt het wel en jij bent een van de weinigen die daar niet aan mee wil doen getuige je heksenjacht op NS en direct op de knieën gaan zitten met van die intens zaadvragende ogen op het moment dat er één marktpartij is die koetsjiekoetsjie bij je doet. Ben je trouwens nog steeds niet persoonlijk failliet verklaard, arme arme, reisorganisatiemeneer?
Dat is dan wel omdat men denkt dan met 2 sporen extra beter uit de voeten te kunnen.quote:Op maandag 12 maart 2018 18:06 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik vond vrij opvallend dat die 9 ipv 10 sporen op een aantal criteria veel beter uit de verf kwam
Er is ook een filmpje over elektrificatie in de jaren '50 in Nederland. Ook daar is sprake van enige acrobatiek maar dan is het wel minder dan in dit geval.quote:Op maandag 12 maart 2018 22:48 schreef James1988 het volgende:
SNCF viert feest, de groep bestaat 80 jaar. Ze hebben een filmpje op Twitter gezet met daarin een aantal hoogtepunten:
Wat me opviel... je moest vroeger acrobatiek hebben gestudeerd om als technicus bovenleiding aan de slag te mogen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Valbeveiliging? Isolatie? Beschermende werkkleding? Welnee
Ja, maar dat kwam niet door politiek hypercorrect veiligheidsbewustzijn voor genoemde technici. Dat komt omdat er een paar keer aanrijdingen mee geweest zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2018 07:21 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Geïsoleerde ladders mogen geloof ik inderdaad niet meer.
Een werkgever, zal nooit jouw machinistenvergunning kunnen innemen. Deze worden door IL&T op persoonlijke titel geleverd, dus alleen IL&T kan jouw vergunning innemen.quote:Op zondag 11 maart 2018 12:50 schreef MTL het volgende:
[..]
Het werkt tegenwoordig iets anders (tenminste bij NS).
Na een incident wordt er onderzoek gedaan, waarna er een veiligheidscommissie een uitspraak doet over de oorzaak.
Afhankelijk van de oorzaak en jouw handelen wordt besloten wat er gaat gebeuren. Daarbij is een van de vragen die voorbij komt: Had mij als machinist in dezelfde situatie dit ook kunnen overkomen? Er zit dan ook een machinist in die commissie.
Als je bent gaan glijden, en je doet er alles aan om dat te voorkomen, zal die commissie dat ook zien en dan zit je zo weer op de bok.
Ben je echter nalatig geweest, dan kunnen er verschillende dingen gebeuren. Het kan zijn dat je inderdaad opnieuw gekeurd moet worden, maar het kan ook zijn dat je je machinistenvergunning kwijtraakt of ontslag krijgt.
Precies. Maar dan ben je ook crimineel bezig geweest.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 12:11 schreef MTL het volgende:
Niet door de werkgever inderdaad, maar bij grove nalatigheid kan wel degelijk je machinistenvergunning ingenomen worden. Uiteraard is bij dat onderzoek dan ook ILT betrokken.
köln duitslandquote:Op dinsdag 13 maart 2018 20:34 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Waar is het? Ik dacht eerst Salt Lake City.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |