ze willen hem goed laten keuren voor 7 bakken.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 12:00 schreef Ireyon het volgende:
Hij gaat rijden als vervanging van een ICD trein? Dat zal lekker druk worden, mag hopen dat-ie op z'n minst in lengte is verdubbeld dan.
Alleen dit jaar, vanaf dienstregeling 2019 in aanvulling op. Gevolg is wel dat de Thalys dan 2 minuten langer onderweg zal zijn tussen Rotterdam en Schiphol.quote:
Triest. Dat was 10 jaar geleden al te weinig. Toen het nog een volledig losstaande internationale trein was.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 12:25 schreef TjjWester het volgende:
[..]
ze willen hem goed laten keuren voor 7 bakken.
Was dat niet het voornemen tot gunning en is nu de bezwaartermijn verlopen?quote:
Ik werkte vandaag thuis. Welk uitzicht vanuit de trein?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 18:02 schreef dennistd het volgende:
En hoe is jullie uitzicht uit de trein vandaag?
Zuid-Duitsland?quote:[ afbeelding ]
Bezwaartermijn is toch wel langer dan een weekje? Dacht een week of zesquote:Op vrijdag 16 maart 2018 17:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Was dat niet het voornemen tot gunning en is nu de bezwaartermijn verlopen?
Ik had wel uitzicht op de trein op de A10, bijzonder eigenlijk hoeveel leeg/dood/niet toepasbaar materieel daar staat op de bundel in de boog.. Allemaal halve stammetjes enzoquote:Op vrijdag 16 maart 2018 18:02 schreef dennistd het volgende:
En hoe is jullie uitzicht uit de trein vandaag?
[ afbeelding ]
Wat daar staat is allemaal in diverse staat van onderhoud, het spul aan de noordkant staat aan de depotvoeding en het spul aan de zuidkant worden loccen van uitgewisseld of moet in delen naar OB watergraafsmeer/zaanstraat/onnen. Er staat daar niks weg te rottenquote:Op vrijdag 16 maart 2018 18:59 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik had wel uitzicht op de trein op de A10, bijzonder eigenlijk hoeveel leeg/dood/niet toepasbaar materieel daar staat op de bundel in de boog.. Allemaal halve stammetjes enzo
Niet zichtbaar vanaf de A10.quote:
Ik kom zelden in die regio en al helemaal niet met de auto.quote:
Het is gewoon zo ontzettend veel dat ik me nauwelijks kan voorstellen dat het allemaal onderhoud is..quote:Op vrijdag 16 maart 2018 19:16 schreef Maegrim het volgende:
[..]
Wat daar staat is allemaal in diverse staat van onderhoud, het spul aan de noordkant staat aan de depotvoeding en het spul aan de zuidkant worden loccen van uitgewisseld of moet in delen naar OB watergraafsmeer/zaanstraat/onnen. Er staat daar niks weg te rotten
Hier moet je toch van janken.quote:“Ook is het de vraag of er tijdens de verbouwing nog plaats op Amsterdam Centraal is voor internationale treinen als de Thalys, de Eurostar en de IC Brussel. Waarschijnlijk moeten de internationale treinen uitwijken naar Amsterdam Zuid zodat de binnenlandse treindiensten door kunnen gaan.”
Vooralsnog wijzen de resultaten van DSSU erop dat het bestendiger is geworden, met minder vertragingen en meer aansluitingen gehaald....quote:Op vrijdag 16 maart 2018 20:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hier moet je toch van janken.
Laten we wissels saneren zodat we veel meer problemen creëren dan dat we mogelijk wellicht misschien oplossen.
Het is onvermijdelijk dat al die wisselstraten gesaneerd worden. Dat snap ik, in het belang van. Endezulks. Maar het is toch vast wel technisch mogelijk om meer dan 10 sporen te handhaven om te voorkomen dat je capaciteitsproblemen krijgt en daarnaast een hele rits wissels met overbodig spoor te saneren.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 20:21 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Vooralsnog wijzen de resultaten van DSSU erop dat het bestendiger is geworden, met minder vertragingen en meer aansluitingen gehaald....
Ik was geen fan van het project maar heel misschien is het toch niet zo heel gek geweest.
Desnoods met overloopwissels die op wat hogere snelheid bereden kunnen worden, ruim voor het station.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 20:27 schreef James1988 het volgende:
Het enige jammere aan DSSU is dat de bijsturingsmaatregelen dermate beperkt zijn dat er al vrij snel over een langere route treinen geschrapt moeten worden wanneer er wat uitwerpselen in contact zijn gekomen met een luchtcirculatieapparaat.
Als er geen intercity's kunnen rijden tussen Utrecht en Amsterdam is het niet ongebruikelijk dat de IC-dienst tussen Utrecht en Eindhoven wordt teruggebracht tot een halfuursdienst. Dat zou voor mijn gevoel beter moeten kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |