Waarom laat hij het bij Peru wel zien dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom, het is wachten tot hij de zoveelste cruciale fout maakt. Gewoon mee kappen, genoeg is genoeg. Gewoon een kronkel in zn kop.
We zijn weer olifant ipv muis.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:05 schreef Caland het volgende:
Met Bradje in het doel, zijn we vaak wel te verslaan
En Robin is gelukkig ook weer thuis
Al die panfluitgroepjes die Europa zijn uitgejaagd zitten daar op de tribunequote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom laat hij het bij Peru wel zien dan?
Zit Depay er ook op de tribune?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Al die panfluitgroepjes die Europa zijn uitgejaagd zitten daar op de tribune
Maar een ding is een feit , zo als het nu gaat is te gekquote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:12 schreef jsuijker het volgende:
Ook al gaat het wat minder af en toe (af en toe)
Wat doet dat ertoe als hij het bij Feyenoord keer op keer verneuktquote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
joh doe niet zo debielquote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:14 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Maar een ding is een feit , zo als het nu gaat is te gek
Ben ik het mee eens. Wat voor tactiek wil je in godsnaam gaan hanteren waarin dat type speler wél de kansen gaay creeeren. Onmogelijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:12 schreef klaasweetalles het volgende:
Zolang je spelers als toornstra moet gaan opstellen zal het echt niet veel uit maken wie er trainer is.....
Toornstra is sowieso meer een afmaker dan iemand die de pass geeft, dus dan zou je, een beetje zoals vorig jaar met Klaassen, een manier moeten zoeken om hem te bedienen op het moment dat hij in de 16 komt.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens. Wat voor tactiek wil je in godsnaam gaan hanteren waarin dat type speler wél de kansen gaay creeeren. Onmogelijk.
Dat moet je ook niet overdrijven hoor, Messi had een keer een mindere dag en toen was het zogenaamd Tapia die hem in de tas had, ja zo kon je wel aan je cultstatusquote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toornstra had je in de winter gewoon een vervanger voor moeten halen natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:22 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Toornstra is sowieso meer een afmaker dan iemand die de pass geeft, dus dan zou je, een beetje zoals vorig jaar met Klaassen, een manier moeten zoeken om hem te bedienen op het moment dat hij in de 16 komt.
Maar zoals hij nu gebruikt wordt is hij nutteloos.
Nja had het nog niet eens over pot tegen Argentinie. Hij staat daar wel gewoon standaard in de basis elke partij op internationaal niveauquote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet overdrijven hoor, Messi had een keer een mindere dag en toen was het zogenaamd Tapia die hem in de tas had, ja zo kon je wel aan je cultstatus![]()
Sowieso moet er natuurlijk een creatieve middenvelder komen. Dat is het grootste gebrek in dit team.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Toornstra had je in de winter gewoon een vervanger voor moeten halen natuurlijk.
Punt is dat je helemaal niet persé spelers als Toornstra hoeft op te stellen. Zo kan van Persie dus op 10 zoals we al eerder hebben gezien.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:12 schreef klaasweetalles het volgende:
Zolang je spelers als toornstra moet gaan opstellen zal het echt niet veel uit maken wie er trainer is.....
Ja samen met Aquino van Lobos BUAP.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja had het nog niet eens over pot tegen Argentinie. Hij staat daar wel gewoon standaard in de basis elke partij op internationaal niveau
quote:Feyenoord heeft dit seizoen 11 keer een voorsprong uit handen gegeve
Als er dan een paar centen liggen is het toch vreemd dat men dat bij de directie ook niet in ziet en daarop anticipeertquote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:27 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Sowieso moet er natuurlijk een creatieve middenvelder komen. Dat is het grootste gebrek in dit team.
Of je voor die paar centen een goede hebt vraag ik me af, zeker het afgelopen jaar. Ik zou eigenlijk eerder kijken naar de jeugd, al weet ik niet echt hoe het er bij Feyenoord voor staat qua jeugdspelers die het eerste zouden kunnen halen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Als er dan een paar centen liggen is het toch vreemd dat men dat bij de directie ook niet in ziet en daarop anticipeert
Larsson zou die rol eventueel ook kunnen vervullen. Heeft een heerlijke pass in huis.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Of je voor die paar centen een goede hebt vraag ik me af, zeker het afgelopen jaar. Ik zou eigenlijk eerder kijken naar de jeugd, al weet ik niet echt hoe het er bij Feyenoord voor staat qua jeugdspelers die het eerste zouden kunnen halen.
Volgens mij probeert men het wel hoor. Zo heeft men ook geprobeerd om Ziyech te halen bijvoorbeeld. Dat dat dan niet altijd lukt kun je niet altijd de club verwijten.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Als er dan een paar centen liggen is het toch vreemd dat men dat bij de directie ook niet in ziet en daarop anticipeert
Ik vind dat ze in de competitie wel erg opzichtig laten zien dat ze niet meer te motiveren zijn. Het oogt allemaal zo plichtmatig. Het is een combinatie van spelers die zichzelf na vorig seizoen overschatten, minder gemotiveerd zijn, een trainer die er weinig van kan en een ernstig gebrek aan kwaliteit op sommige posities. Neem de rechtsback.. Met Karsdorp had je diepgang. Wat er nu staat is niks. Haps vind ik ook niet veel soeps. 6 fucking miljoen voor pure middelmaat.. tsja.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Punt is dat je helemaal niet persé spelers als Toornstra hoeft op te stellen. Zo kan van Persie dus op 10 zoals we al eerder hebben gezien.
Maar goed, op andere posities spelen inderdaad ook geen raspaardjes en wat er op de bank zit is nauwelijks beter.
Punt is ook een beetje dat we geen echte winnaars hebben rondlopen. Het zijn allemaal aardige spelers die zolang het goed loopt prima mee kunnen hobbelen en zich dan staande weten te houden, maar als het slecht gaat is er niemand die het dan kan oppakken en het voortouw kan nemen.
Maar alle spelers spelen momenteel wel ver onder hun niveau hoor. Zo slecht als het momenteel is, zo slecht is de selectie nu ook weer niet.
Dat plichtmatige is inderdaad het grootste probleem.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze in de competitie wel erg opzichtig laten zien dat ze niet meer te motiveren zijn. Het oogt allemaal zo plichtmatig. Het is een combinatie van spelers die zichzelf na vorig seizoen overschatten, minder gemotiveerd zijn, een trainer die er weinig van kan en een ernstig gebrek aan kwaliteit op sommige posities. Neem de rechtsback.. Met Karsdorp had je diepgang. Wat er nu staat is niks. Haps vind ik ook niet veel soeps. 6 fucking miljoen voor pure middelmaat.. tsja.
Je had bijvoorbeeld (heb je m weer!) Mahi kunnen halen en Larsson op het middenveld in de Toornstra rol kunnen posteren.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij probeert men het wel hoor. Zo heeft men ook geprobeerd om Ziyech te halen bijvoorbeeld. Dat dat dan niet altijd lukt kun je niet altijd de club verwijten.
Al is de vraag of we met 1 creatieve en begaafde middenvelder geholpen zouden zijn.
Zo'n speler loopt dan ook op een eiland tussen 10 andere spelers die hem niet begrijpen met z'n loopacties en passes.
Jullie kunnen morgen gelijk in punten komen.quote:Op zondag 4 maart 2018 00:03 schreef Tchock het volgende:
Twee keer in één seizoen verliezen van NAC, hoe krijg je het in godesnaam voor elkaar.
edit: Ik kan het zo snel niet vinden als statistiek, maar ik denk dat dit de eerste keer is dat de regerend kampioen uit én thuis van een promovendus verliest.
Joh, dat is pas 34x gemeld.quote:Op zondag 4 maart 2018 00:03 schreef Tchock het volgende:
Twee keer in één seizoen verliezen van NAC, hoe krijg je het in godesnaam voor elkaar.
edit: Ik kan het zo snel niet vinden als statistiek, maar ik denk dat dit de eerste keer is dat de regerend kampioen uit én thuis van een promovendus verliest.
Feyenoord heeft van alle clubs de minste punten tegen promovendi gepaktquote:Op zondag 4 maart 2018 00:03 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het ergens wel prima dat je er een pingel voor geeft. Maar er worden simpelweg nooit pingels gegeven voor een opstootje in de 16.quote:Op zondag 4 maart 2018 00:16 schreef jsuijker het volgende:
Ik vind Nijhuis de beste scheids die we hebben maar het is ook degene die volgens mij nooit terugkomt op zijn beslissingen.
Vandaag was hij wazig bezig.
Ook dat wegsturen v Vreven
Helaas is onze vorm zo mogelijk nog bedroevender dan die van jullie.quote:Op zondag 4 maart 2018 00:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Jullie kunnen morgen gelijk in punten komen.
Feyenoordgoden
Tuurlijk. Jones verlengen en meer van dat soort ongein. Volgend seizoen nieuwe ronde nieuwe kansen. In de winterstop heel hard roepen dat januari de maand van de waarheid wordt om vervolgens 3 van de 4 wedstrijden te verliezen. Dat soort dingen.quote:Op zondag 4 maart 2018 00:28 schreef PIETR het volgende:
Maaruh, en nu? Lekker door aanmodderen tot aan de bekerfinale?
Dit zei Nijhuis ook over Onana vorig jaar dat hij niet te ver voor zijn doel fouten mocht maken, maar wat heeft de scheidsrechter daarmee te makenquote:Op zondag 4 maart 2018 00:13 schreef Caland het volgende:
Ik kan me voorstellen dat de assistent dit in zijn ooghoek ziet. Ik snap ook dat je als doelman even reageert als iemand op je doorglijdt. De meningen zullen hierover verschillen. Maar nogmaals, een doelman met zoveel ervaring moet ons niet in de gelegenheid brengen hier een strafschop voor te kunnen geven', besloot Nijhuis zijn verhaal.
Dit verhaal is trouwens wel echt hilarisch. Eigenlijk geeft hij gewoon toe dat er niks van klopt.
Beker winnen en Gio staat qua prijzen op gelijke hoogte met V Hanegemquote:Op zondag 4 maart 2018 00:28 schreef PIETR het volgende:
En dan? Alle hoop op een gunstig gezinde momentopname?quote:Op zondag 4 maart 2018 00:28 schreef PIETR het volgende:
quote:Op zondag 4 maart 2018 00:40 schreef Azpilicueta het volgende:
Mooie pot weer jongens. Weer een klassiek jaartje Feyenoord dit
In een maand kan veel gebeuren.quote:Op zondag 4 maart 2018 00:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En dan? Alle hoop op een gunstig gezinde momentopname?
Deze tergende rotzooi krijgt GVB nooit in twee maanden aan de praat.
Bij een bekerfinale komen weer andere krachten los.quote:Op zondag 4 maart 2018 00:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En dan? Alle hoop op een gunstig gezinde momentopname?
Deze tergende rotzooi krijgt GVB nooit in twee maanden aan de praat.
En ik zie het zo gebeuren dat AZ tegen het eind van het seizoen weer eens inkakt en Feyenoord de vorm vindtquote:Op zondag 4 maart 2018 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij een bekerfinale komen weer andere krachten los.
Schijnt dat Jones zelf terugwil naar Engeland, dat is dan wel weer positief. Blijkt helemaal niet zo'n goede keeper te zijn als dat we vorig jaar dachten. En Vorm zou dan een prima vervanger zijn.quote:Op zondag 4 maart 2018 00:30 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Tuurlijk. Jones verlengen en meer van dat soort ongein. Volgend seizoen nieuwe ronde nieuwe kansen. In de winterstop heel hard roepen dat januari de maand van de waarheid wordt om vervolgens 3 van de 4 wedstrijden te verliezen. Dat soort dingen.
Er gebeurt sinds het begin van het seizoen helemaal niets. Team staat compleet stil en gaat niet eens meer in de top 3 eindigen. Iets wat iedereen vooraf zeker wist.quote:
En daarbij is dat AZ helemaal niet zo bijzonder joh, wordt zwaar gehypt nu.quote:Op zondag 4 maart 2018 00:46 schreef Caland het volgende:
[..]
En ik zie het zo gebeuren dat AZ tegen het eind van het seizoen weer eens inkakt en Feyenoord de vorm vindt
This..is..eredivisie
En onze directeur vindt dat allemaal prima.quote:Op zondag 4 maart 2018 00:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er gebeurt sinds het begin van het seizoen helemaal niets. Team staat compleet stil en gaat niet eens meer in de top 3 eindigen. Iets wat iedereen vooraf zeker wist.
Toch won dit team met 0-4 van AZ.quote:Op zondag 4 maart 2018 00:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er gebeurt sinds het begin van het seizoen helemaal niets. Team staat compleet stil en gaat niet eens meer in de top 3 eindigen. Iets wat iedereen vooraf zeker wist.
Dat jagen moet nog beginnen denk ikquote:Op zondag 4 maart 2018 00:50 schreef PIETR het volgende:
[..]
En onze directeur vindt dat allemaal prima.
Ja, er zit altijd wel een gelukkige wedstrijd tussen als je er 34 speelt maar het lijkt natuurlijk niets eens op voetbal. AZ is op dit moment niet 1 maar 2 maten te groot.quote:Op zondag 4 maart 2018 00:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch won dit team met 0-4 van AZ.
Ik weerleg het overigens niet wat je zegt hoor, ik zeg alleen dat je geen zinnig woord over zo’n bekerfinale kan zeggen.
Ja, en dat is dus wel de grootst mogelijke onzin. Het laatste deel dan.quote:Op zondag 4 maart 2018 00:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, er zit altijd wel een gelukkige wedstrijd tussen als je er 34 speelt maar het lijkt natuurlijk niets eens op voetbal. AZ is op dit moment niet 1 maar 2 maten te groot.
Lul niet joh.quote:Op zondag 4 maart 2018 00:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, er zit altijd wel een gelukkige wedstrijd tussen als je er 34 speelt maar het lijkt natuurlijk niets eens op voetbal. AZ is op dit moment niet 1 maar 2 maten te groot.
Thuis van AZ winnen een stunt noemenquote:Op zondag 4 maart 2018 00:54 schreef Buitendam het volgende:
Misschien dat GVB eruit gooien een schokeffectje kan creeeren waardoor je meer kans hebt op een stunt in de bekerfinale, hoewel ik trainers eruit mikken haast altijd een zwaktebod vind.
AZ is op dit moment op alle fronten een betere ploeg dan Feyenoord.quote:Op zondag 4 maart 2018 00:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, en dat is dus wel de grootst mogelijke onzin. Het laatste deel dan.
Als AZ zomenteen 2 wedstrijden op rij verliest is die hype ook gauw over hoor en stort de hele boel daar ook in elkaarquote:Op zondag 4 maart 2018 00:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Op dit moment is een uitwedstrijd van een willekeurige eredivisieclub winnen al ongeveer een stunt.quote:
Dat mag je vinden. Ik vind het allemaal niet zo heel indrukwekkend.quote:Op zondag 4 maart 2018 00:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
AZ is op dit moment op alle fronten een betere ploeg dan Feyenoord.
Tegen wie moeten we vandaag dan?quote:Op zondag 4 maart 2018 00:57 schreef PIETR het volgende:
Ik voorzie voor aankomende zondag geen problemen.
Dat word vooral een mentale wedstrijd, als je die gaat verliezen speelt dat mee voor de finalequote:Op zondag 4 maart 2018 00:57 schreef PIETR het volgende:
Ik voorzie voor aankomende zondag geen problemen.
Indrukwekkend niet. Het is een leuke subtopper in de Eredivisie, maar veel meer kwaliteit dan Feyenoord.quote:Op zondag 4 maart 2018 00:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Ik vind het allemaal niet zo heel indrukwekkend.
Alleen heeft Jahanbakhsh een hamstringblessure opgelopen vandaag en die neem ik toch liever serieus dan Mats Seuntjens en Oussama Idrissi of all places.quote:Op zondag 4 maart 2018 01:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Indrukwekkend niet. Het is een leuke subtopper in de Eredivisie, maar veel meer kwaliteit dan Feyenoord.
Ben benieuwd of ie fit is dan. Scheelt een stukje, zonder hem.quote:Op zondag 4 maart 2018 01:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen heeft Jahanbakhsh een hamstringblessure opgelopen vandaag en die neem ik toch liever serieus dan Mats Seuntjens en Oussama Idrissi of all places.
Net iets meer lijkt me een betere benaming. En daar kan je ook nog over twisten.quote:Op zondag 4 maart 2018 01:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Indrukwekkend niet. Het is een leuke subtopper in de Eredivisie, maar veel meer kwaliteit dan Feyenoord.
Feyenoord op elke positie een betere speler rondlopen, komt er alleen niet echt uit dit seizoen.quote:Op zondag 4 maart 2018 01:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou die Jahanbakhsh had ik graag bij Feyenoord gezien hoorquote:Op zondag 4 maart 2018 01:02 schreef PIETR het volgende:
[..]
Feyenoord op elke positie een betere speler rondlopen, komt er alleen niet echt uit dit seizoen.
Ze drijven vooral op hun aanvallende kracht wat ze heel goed uitvoeren aan de hand van Arne Slot. Defensief is het helemaal niet zo bijzonder met op Svensson, die soms ook nog wel eens een kaartje wil pakken, na naar mijn mening eigen huis, tuin en keuken-verdedigers. Hatzidiakos, Stijn Wuytens, Thomas Ouwejan, Marco Bizot, ik bedoel. Kom op. Ze haken niet voor niets nooit aan in wedstrijden tegen de traditionele top 3.quote:Op zondag 4 maart 2018 01:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Net iets meer lijkt me een betere benaming. En daar kan je ook nog over twisten.
Ik vind het vooral een hype die te lang blijft duren
Een hype is toch juist kort en heftig? Zij spelen in speelronde 26 nog steeds voetbal vanuit een idee, staan 16 punten voor op Feyenoord en doen kunnen met 1 wedstrijd kans maken op de tweede plek. Ze zijn op dit moment gewoon een stuk verder en spelen beter voetbal dan jullie.quote:Op zondag 4 maart 2018 01:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Net iets meer lijkt me een betere benaming. En daar kan je ook nog over twisten.
Ik vind het vooral een hype die te lang blijft duren
Ik verlang de laatste tijd wel terug naar een trainer als Rutte. Ik vind het helemaal niet erg om een klassieker of een topper te verliezen bijvoorbeeld. Maar ik heb in die wedstrijden ook gewoon geen strijdplan of idee gezien. Dat vind ik zorgelijkquote:Op zondag 4 maart 2018 01:07 schreef Elan het volgende:
Moet je nagaan dat Rutten het seizoen 14/15 afsloot met een vierde plek en 59 punten (nu 42) en toen zijn biezen moest pakken voor kroonprins Gio.
Prima voor de breedte, maar in de basis heb ik liever Berghuis.quote:Op zondag 4 maart 2018 01:04 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Nou die Jahanbakhsh had ik graag bij Feyenoord gezien hoor
Sliske zette toch ook Karsdorp rechtsback?quote:Op zondag 4 maart 2018 01:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik verlang de laatste tijd wel terug naar een trainer als Rutte. Ik vind het helemaal niet erg om een klassieker of een topper te verliezen bijvoorbeeld. Maar ik heb in die wedstrijden ook gewoon geen strijdplan of idee gezien. Dat vind ik zorgelijk
Nou nee, zijn laatste periode was ook heel treurig. Maar hij was toen gefrustreerd dat Feyenoord die laatste stap niet durfde te zetten. Iets wat ze later wel deden.quote:Op zondag 4 maart 2018 01:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Sliske zette toch ook Karsdorp rechtsback?
Die man heeft echt elk centje rendement dat er te halen was uit die selectie geperst mag je achteraf concluderen.
Ja maar kijk met welke aanval man.quote:Op zondag 4 maart 2018 01:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou nee, zijn laatste periode was ook heel treurig. Maar hij was toen gefrustreerd dat Feyenoord die laatste stap niet durfde te zetten. Iets wat ze later wel deden.
Hij zit op dit moment lekker een rode wijn te drinken met het idee van als ik die beker win is er niks aan de handquote:
Medio 2019.quote:Op zondag 4 maart 2018 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tot wanneer heeft Van Bronckhorst eigenlijk een contract bij jullie?
Levenslang. Hij heeft zelfs een eigen school in het stadion geloof ik.quote:Op zondag 4 maart 2018 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tot wanneer heeft Van Bronckhorst eigenlijk een contract bij jullie?
Jo de Jonggodquote:Op zondag 4 maart 2018 01:39 schreef Buitendam het volgende:
Gio eruit, maar die gozer van de NOS zit er dan nog.
Mijn hemel. Ze leren het ook nooit he?quote:
+ de restquote:Op zondag 4 maart 2018 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laten ze nog een jaar doorsudderen dus
Dan zou Sparta tegen de amateurs spelen manquote:
Doen ze toch ook?quote:Op zondag 4 maart 2018 01:43 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dan zou Sparta tegen de amateurs spelen man
Wat een baas die man, geef hem een voetbal praatprogrammaquote:
Die speelt maar één wedstrijd in de week, zoveel werd vorige week toch al duidelijk?quote:Op zondag 4 maart 2018 02:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Raar dat van Persie opeens weer wissel moest beginnen.
Dit is altijd lekker om bij in slaap te vallenquote:
Begin dan met hem en wissel hem als het kan.quote:Op zondag 4 maart 2018 05:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die speelt maar één wedstrijd in de week, zoveel werd vorige week toch al duidelijk?
Nee, want hij speelt maar een keer in de week. Dat was woensdagquote:Op zondag 4 maart 2018 05:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Begin dan met hem en wissel hem als het kan.
Hij is nu ook ingevallen kan je ook met hem beginnen.quote:Op zondag 4 maart 2018 05:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, want hij speelt maar een keer in de week. Dat was woensdag
Eerste seizoen onder Gio verloren we 9 keer, uiteindelijk hadden we toen 63 punten. Dat gaan we nu bij lange na niet halen. Je mag nu nog blij zijn als je op 55 uit komt. Bizar slecht als je ziet welke mogelijkheden de club nu heeft tov van pak ‘m beet vijf jaar geleden.quote:Op zondag 4 maart 2018 01:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd naar de balans na 94 competitiewedstrijden onder Gio.
Volgens mij is die ondanks ons kampioenschap helemaal niet zo positief.
Sowieso hebben we in het eerste seizoen onder Gio een stuk of 11 keer verloren geloof ik, vorig seizoen 4 keer? en dit seizoen nu alweer 8 nederlagen.
Dat zijn sowieso al 23 nederlagen.
Feyenoord onwaardig.
100% eens maar az is mijn inziens ook verder als ajax in alles, behalve niet qua budget. Toch zie je dat die vandebrom geen slechte coach is en het az bestuur redelijk stabiel zonder teveel op de voorgrond te treden. Misschien hebben ze mazzel bij AZ met een lichting zoals feyenoord dat een paar jaar geleden had, maar dan nog is het knap dat men durft ruimte te maken voor eigen spelers of eigen ideeën. Laat gerrie naar de kuip trekken.quote:Op zondag 4 maart 2018 01:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een hype is toch juist kort en heftig? Zij spelen in speelronde 26 nog steeds voetbal vanuit een idee, staan 16 punten voor op Feyenoord en doen kunnen met 1 wedstrijd kans maken op de tweede plek. Ze zijn op dit moment gewoon een stuk verder en spelen beter voetbal dan jullie.
Gaat niet als je mergbuis hebt.quote:Op zondag 4 maart 2018 01:04 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Nou die Jahanbakhsh had ik graag bij Feyenoord gezien hoor
Gio had zijn biografie gekocht en die wilde hij niet ondertekenen.quote:Op zondag 4 maart 2018 07:23 schreef govie het volgende:
Ik heb het niet gezien maar waarom startte van persie niet?
Nog een record gesneuveld.quote:Op zondag 4 maart 2018 08:55 schreef BadderHaring het volgende:
Het is trouwens officieel voorbij. Jullie kunnen PSV niet meer inhalen nu.
Die zit zo diep in de aars van Van Geel dat het nog wel even kan duren voor hij er uit geperst is.quote:Op zondag 4 maart 2018 09:44 schreef fetX het volgende:
Wanneer krijg ik het pushbericht dat Gio is ontslagen?
Jij met je Toornstra obsessie. Je staat 34 punten achter omdat je Toornstra in je team hebt? Vorig jaar ben je met Toornstra kampioen geworden he?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:12 schreef klaasweetalles het volgende:
In theorie qua punten wel.quote:Op zondag 4 maart 2018 09:19 schreef KingRadler het volgende:
Dus Fey kan geen kampioen worden kunnen ze wel nog 2de worden?
Clown iedere idioot kan zien dat toornstra er geen reet van kan.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:23 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Jij met je Toornstra obsessie. Je staat 34 punten achter omdat je Toornstra in je team hebt? Vorig jaar ben je met Toornstra kampioen geworden he?
Ik ga even iets geks zeggen nu. Zou het misschien, HEEL misschien, niet zo kunnen zijn dat jullie vorig seizoen gewoon absurd boven jullie niveau hebben gepresteerd? Het seizoen erna is ronduit kut en de 20 seizoenen ervoor waren ook om te janken.
Klaasquote:Op zondag 4 maart 2018 10:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Clown iedere idioot kan zien dat toornstra er geen reet van kan.
Vorig seizoen was gewoon een terechte kampioenschap.
Als je nou geen verstand van voetbal heb ga dan lekker naar het libelle forum
Als je naar heel europa kijkt op dit moment en je kijkt naar de ploegen die vorig seizoen kampioen geworden en of ze dat dit seizoen ook worden .....zijn dat er heel weinig. Titel prolongeren is in heel europa heel erg moeilijk.
In de eredivisie niet. Hoe vaak hebben psv en Ajax hun titel meerderen keren achter elkaar geprolongeerd, de afgelopen 15 jaar?quote:Op zondag 4 maart 2018 10:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Clown iedere idioot kan zien dat toornstra er geen reet van kan.
Vorig seizoen was gewoon een terechte kampioenschap.
Als je nou geen verstand van voetbal heb ga dan lekker naar het libelle forum
Als je naar heel europa kijkt op dit moment en je kijkt naar de ploegen die vorig seizoen kampioen geworden en of ze dat dit seizoen ook worden .....zijn dat er heel weinig. Titel prolongeren is in heel europa heel erg moeilijk.
Het is allemaal afhankelijk van de kwaliteiten in de ploeg.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In de eredivisie niet. Hoe vaak hebben psv en Ajax hun titel meerderen keren achter elkaar geprolongeerd, de afgelopen 15 jaar?
2002/2003 PSVquote:Op zondag 4 maart 2018 10:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In de eredivisie niet. Hoe vaak hebben psv en Ajax hun titel meerderen keren achter elkaar geprolongeerd, de afgelopen 15 jaar?
Haha je had het korter kunnen maken met 'wij waren niet goed genoeg'.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is allemaal afhankelijk van de kwaliteiten in de ploeg.
Er zijn teveel spelers vertrokken in 1 keer
Er waren teveel spelers geblesseerd dit seizoen
Er bijna nooit met hetzelfde elftal een langere periode gespeeld
Er waren teveel spelers die het niveau van vorig seizoen niet haalde
De aankopen hebben heel lang aanpassingsproblemen gehad
Enzovoorts.,,,,
In principe zag iedereen dit al aankomen. Ik had er nog wel hoop in na die goede reeks voor de winterstop toen de punten goed gehaald werden, maar na de winterstop kregen we de realiteit te zien.
Het overkomt zoveel ploegen. Kijk maar Leicester en zo kan je wel meer ploegen noemen die kampioen worden en het seizoen erna een grote terugval krijgen.
Ja, maar wie moet er dan de trainert worden?quote:Op zondag 4 maart 2018 10:36 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee, en dat heeft ook helemaal geen zin lees ik hierboven.
In de eredivisie gebeurt het regelmatig. Ajax en psv flikken het drie, vier keer achter elkaar.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is allemaal afhankelijk van de kwaliteiten in de ploeg.
Er zijn teveel spelers vertrokken in 1 keer
Er waren teveel spelers geblesseerd dit seizoen
Er bijna nooit met hetzelfde elftal een langere periode gespeeld
Er waren teveel spelers die het niveau van vorig seizoen niet haalde
De aankopen hebben heel lang aanpassingsproblemen gehad
Enzovoorts.,,,,
In principe zag iedereen dit al aankomen. Ik had er nog wel hoop in na die goede reeks voor de winterstop toen de punten goed gehaald werden, maar na de winterstop kregen we de realiteit te zien.
Het overkomt zoveel ploegen. Kijk maar Leicester en zo kan je wel meer ploegen noemen die vorig kampioen worden en het seizoen erna een grote terugval krijgen.
Don Leo als interimquote:Op zondag 4 maart 2018 10:38 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ja, maar wie moet er dan de trainert worden?
Ik zeg ook niet dat hij nu weg moet. Maar dit is wel onacceptabel natuurlijk. De bezieling is er ook totaal niet meer. Wie er dan volgend jaar trainer moet worden weet ik niet.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:38 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ja, maar wie moet er dan de trainert worden?
Het zegt allemaal geen klote ...ajax is nu ook al 4 seizoen geen kampioen meer.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In de eredivisie gebeurt het regelmatig. Ajax en psv flikken het drie, vier keer achter elkaar.
Er is echt niet meer kritiek op Feyenoord dan Ajax?quote:Op zondag 4 maart 2018 10:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het zegt allemaal geen klote ...ajax is nu ook al 4 seizoen geen kampioen meer.
Terwijl ze wel alle middelen hebben.
IK snap ook niet waarom er meer krtiek overal is op Feyenoord dan op ajax
Dat is gewoon lachwekkend
Dat snap je niet? 1x in de 20 jaar kampioen? HALLO?quote:Op zondag 4 maart 2018 10:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Jawel dat is er wel, en terecht. Ajax is toch gewoon een topclub en Feyenoord bungelt er onderaan?quote:Op zondag 4 maart 2018 10:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er is echt niet meer kritiek op Feyenoord dan Ajax?
volgens mij welquote:Op zondag 4 maart 2018 10:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er is echt niet meer kritiek op Feyenoord dan Ajax?
Het zou voor alle partijen het beste zijn als Gio met de bekerwinst gewoon afscheid kan nemen. Dan kan ie door de voordeur naar buiten. Maar in de huidige vorm dicht ik AZ meer kans toe die beker te winnenquote:Op zondag 4 maart 2018 10:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
volgens mij wel
De media wil er gewoon weer een trainer uit hebben,,,,,dat vult de bladen en programma's goed
bij ajax hebben ze net een nieuwe trainert......
Ik verwacht gewoon dat gio er volgend seizoen gewoon nog zit als hij de beker wint
Pff, dat is ook maar sinds een paar weken. Hadden ze dit in November maar al gedaan.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De media wil er gewoon weer een trainer uit hebben,,,,,dat vult de bladen en programma's goed
Ik hoop met je mee Klaas, ik hoop met je meequote:Op zondag 4 maart 2018 10:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
volgens mij wel
bij ajax hebben ze net een nieuwe trainert......
Ik verwacht gewoon dat gio er volgend seizoen gewoon nog zit als hij de beker wint
In alkmaar was het toch 0-4 voor Feyenoordquote:Op zondag 4 maart 2018 11:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgende week krijgen we AZ thuis op bezoek toch?
Worden we weggetikt in ons eigen stadion.
Op naar de 9de nederlaag dit seizoen.
Eens.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:12 schreef Klummie het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)euwe-uitdaging-.html
Kom maar naar Zuid.
Die wedstrijd lijkt ondertussen een eeuw geleden. Totaal geen aanleiding om die nog als referentie te nemen.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
In alkmaar was het toch 0-4 voor Feyenoord
Ik verwacht weer een winstpartij voor feyenoord volgende week
Waarom? Omdat Feyenoord beter is dan az
Feyenoord is traditioneel de zeikclub.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Inderdaad. Laat maar komen.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:12 schreef Klummie het volgende:
Kom maar naar Zuid.
Vandaar dat de achterstand op AZ 14 (!!) punten bedraagt.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
In alkmaar was het toch 0-4 voor Feyenoord
Ik verwacht weer een winstpartij voor feyenoord volgende week
quote:Op zondag 4 maart 2018 11:12 schreef Klummie het volgende:
Kom maar naar Zuid.
quote:
Ja feyenoord gaat ook een experimentje doen alla Marcel Keizer .....1 grote gok.quote:
Ze staan een straatlengte voor...?quote:Op zondag 4 maart 2018 11:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Zegt helemaal niets over tegen de wedstrijd die ze tegen Feyenoord zouden moeten spelenquote:
Met een begroting nog niet eens de helft van de onze doen ze het gewoon uitstekend. Er komen daar hele leuke talenten uit de jeugdopleiding, ze zijn op een innovatieve manier met voetbal bezig en het spel ziet er goed uit.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Zegt helemaal niets over tegen de wedstrijd die ze tegen Feyenoord zouden moeten spelen
Net doen of az zo een wonderploeg is ......Ik zou echt niet weten welke speler van az ik bij Feyenoord zou willen hebben....Het is gewoon een gemiddelde ploeg ....je heb elk seizoen zo een subtopper in de eredivisie....
quote:Op zondag 4 maart 2018 11:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgende week krijgen we AZ thuis op bezoek toch?
Worden we weggetikt in ons eigen stadion.
Op naar de 9de nederlaag dit seizoen.
De week erna staat trouwens PEC Zwolle uit op het programma, dus we kunnen weer een reeksje gaan wegzetten.
Er is geen (betaalbare) trainer beschikbaar met een behoorlijke staat van dienst. Dan liever een gok met een vd Gaag die wel bewezen heeft tactisch onderlegd te zijn. Heeft het ook gewoon goed gedaan.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja feyenoord gaat ook een experimentje doen alla Marcel Keizer .....1 grote gok.
Lekker hoor bij excelsior presteren.... is een goede referentie om trainer bij Feyenoord te worden.
Ik geloof er niet in.
wat heeft hij gespresteerd dan?quote:Op zondag 4 maart 2018 13:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Er is geen (betaalbare) trainer beschikbaar met een behoorlijke staat van dienst. Dan liever een gok met een vd Gaag die wel bewezen heeft tactisch onderlegd te zijn. Heeft het ook gewoon goed gedaan.
Een trainer zonder naam en een selectie vol middelmaat. Welke talentvolle speler kiest voor van der Gaag? Moet van der Gaag van Persie tactische aanwijzingen gaan geven?quote:Op zondag 4 maart 2018 13:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Er is geen (betaalbare) trainer beschikbaar met een behoorlijke staat van dienst. Dan liever een gok met een vd Gaag die wel bewezen heeft tactisch onderlegd te zijn. Heeft het ook gewoon goed gedaan.
Bij al die middelmatige eredivisiespelers past een middelmatige trainer als VD Gaag prima.quote:Op zondag 4 maart 2018 13:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een trainer zonder naam en een selectie vol middelmaat. Welke talentvolle speler kiest voor van der Gaag? Moet van der Gaag van Persie tactische aanwijzingen gaan geven?
Ik zal het tegen Ancelotti, Guardiola en Zidane zeggen. Rijkaard heeft het ook niet slecjt gedaan bij Barca. Waarschijnlijk laten ze als ik het doorgeef een van hun huishoudsters de champions cups extra mooi oppoetsen terwijl ze lachend hun geld tellen. Het is dat ie inmiddels dood is, anders hadden we Cruyff ook kunnen vertellen dat hij er geen kut van kan.quote:Op zondag 4 maart 2018 13:26 schreef Fok-it het volgende:
De enige clown hier ben jij.
Alle trainers met een grote internationale carriere: Seedorf,van Basten, de Boer bewijzen allemaal op topniveau dat ze er niet heel veel van kunnen. Of heb jij andere voorbeelden?
Naar supporters luisteren is het meest debiele wat voetbalclubs kunnen doen...quote:Op zondag 4 maart 2018 13:37 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Bij al die middelmatige eredivisiespelers past een middelmatige trainer als VD Gaag prima.
Maar als dat soort trainers worden aangesteld dan kunnen we het licht wel uit doen en de club opdoeken.
Als Gio volgend seizoen nog op de bank zit ben je als directie compleet ongeloofwaardig en mag je de komende 10 jaar niet meer praten over titels en/of topsportklimaat.
quote:Op zondag 4 maart 2018 13:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
I
Als je PSVCL coach bij Barca zou maken en zijn gehandicapte broertje Govie bij Real aan het werk zou zetten, ben ik ervan overtuigd dat het team niet veel slechter zou spelen.
Want je kan geen goede trainer zijn als je geen topvoetballer bent geweest? Wat een ongelooflijke onzin kraam jij weer uit.quote:Op zondag 4 maart 2018 13:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat heeft hij gespresteerd dan?
waar is uit bewezen dat hij tactische onderlegd is?
Jij gelooft dat een middelmatige voetballer met een middelmatige carrière meer tactische onderlegd is dan een voetballer met internationale top carrière , die bovendien met allerlei grote trainer heft samengewerkt in zijn carrière bij internationale topclubs waar het nivo tactische en tevchnische gewoon hoog lag?
ik geloof niet in trainers zoals ten hag van der gaag enzovoorts.....
ik geloof meer in trainers zoals de boer cocu en gio....spelers met een internationale carriere bij grote clubs
na zes maanden van der gaag gaan jij en nog een paar clowns hier riepen dat van der gaag er geen reet van kan
..
Welke trainer met naam is nu wel beschikbaar en haalbaar dan?quote:Op zondag 4 maart 2018 13:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een trainer zonder naam en een selectie vol middelmaat. Welke talentvolle speler kiest voor van der Gaag? Moet van der Gaag van Persie tactische aanwijzingen gaan geven?
Peter Boszquote:Op zondag 4 maart 2018 13:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Welke trainer met naam is nu wel beschikbaar en haalbaar dan?
excesior heeft gewoon redelijk spelers materiaal. Hoop afdankertjes die het net niet gered hebben bij de topclubs in de jeugd enzovoorts..quote:Op zondag 4 maart 2018 13:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Want je kan geen goede trainer zijn als je geen topvoetballer bent geweest? Wat een ongelooflijke onzin kraam jij weer uit.
Als je Excelsior ziet voetballen, zie je gewoon dat er een idee achter zit. Een tactisch plan. Natuurlijk is dat makkelijker bij een kleine club dan een club als Feyenoord en het is geen garantie voor succes, maar er is nu niet veel beter voorhanden. Dan heb ik liever een tactisch sterke trainer die het alleen nog niet heeft laten zien bij een topclub, dan een topvoetballer met een topcarriere, maar tactisch een minkukel is. Wat mij betreft mogen ze de gok nemen.
Of wil je Kuyt trainer maken, omdat hij zo’n goede carriere heeft gehad?
Ik zou het wel typisch Feyenoord vinden om dat te doen. Van de regen in de drup.quote:Op zondag 4 maart 2018 13:57 schreef fetX het volgende:
Fräser. Mijn god. Nog zo’n tactisch onbenul. Heeft redelijk gepresteerd met Vitesse door het zwaartepunt op de verdediging te leggen. Het voetbal ziet er verder niet uit.
Iddquote:Op zondag 4 maart 2018 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou het wel typisch Feyenoord vinden om dat te doen. Van de regen in de drup.
Volgend jaar:quote:Op zondag 4 maart 2018 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou het wel typisch Feyenoord vinden om dat te doen. Van de regen in de drup.
Pleasequote:Op zondag 4 maart 2018 13:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou nooit kunnen. Heeft geen topcarriere gehad en zal dus nooit een goede trainer kunnen worden.quote:Op zondag 4 maart 2018 14:06 schreef BadderHaring het volgende:
Misschien wil John de Wolf wel trainer worden?
Wie zegt dan dat mensen die er als voetballer niks van kunnen geen goede trainer kunnen worden?quote:Op zondag 4 maart 2018 14:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou nooit kunnen. Heeft geen topcarriere gehad en zal dus nooit een goede trainer kunnen worden.
Hoe zat dat met van Gaal en Mourinho trouwens? Oja, die konden er als voetballer ook niet zoveel van.
Ernest Faber lijkt me wel iets voor Feyenoord.quote:Op zondag 4 maart 2018 14:06 schreef BadderHaring het volgende:
Misschien wil John de Wolf wel trainer worden?
Zie de eerste post op deze pagina.quote:Op zondag 4 maart 2018 14:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wie zegt dan dat mensen die er als voetballer niks van kunnen geen goede trainer kunnen worden?
Van Gaal wil natuurlijk nooit trainer worden bij ons.quote:Op zondag 4 maart 2018 14:16 schreef satecl het volgende:
Blijft lachwekkend dat Gio er nog zit, je zag dit mijlenver aankomen en in de winter moest je afscheid van hem nemen. Maar nu is het te laat. Seizoen af laten maken en dan een nieuwe trainer aanstellen. Kandidaten:
- John vd Brom
- Mitchell van der Gaag
- Peter Bosz
- Louis van Gaal(goede bekende van van Geel)
Vooral dit. In oktober/november zag je al dat het fout ging, maar toen kwamen alle smoesjes over de CL en blessures nog naar boven.quote:Op zondag 4 maart 2018 14:16 schreef satecl het volgende:
Blijft lachwekkend dat Gio er nog zit, je zag dit mijlenver aankomen en in de winter moest je afscheid van hem nemen. Maar nu is het te laat.
Srsly? Dat zie ik echt niet goed komen, Louis in Rotterdam. Zie het hem ook echt niet doen, hoewel, hij is natuurlijk volkomen matteklap dus je weet nooit.quote:Op zondag 4 maart 2018 14:16 schreef satecl het volgende:
Blijft lachwekkend dat Gio er nog zit, je zag dit mijlenver aankomen en in de winter moest je afscheid van hem nemen. Maar nu is het te laat. Seizoen af laten maken en dan een nieuwe trainer aanstellen. Kandidaten:
- John vd Brom
- Mitchell van der Gaag
- Peter Bosz
Ik zou het een zege vinden verder. Als je het over tactisch sterke trainers hebt dan is van Gaal natuurlijk een geweldenaarquote:Op zondag 4 maart 2018 14:21 schreef satecl het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)-van-nederland-.html
http://www.soccernews.nl/(...)-bondscoach-van-gaal
Het heeft al 2 keer eerder gespeeld. In 2011 en 2014.
En kan goed met jeugd omgaan. Prachtig moment voor een nieuw Feyenoord met spelers van o/19.quote:Op zondag 4 maart 2018 14:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou het een zege vinden verder. Als je het over tactisch sterke trainers hebt dan is van Gaal natuurlijk een geweldenaar
Dan zeg ik m’n seizoenskaart op.quote:Op zondag 4 maart 2018 14:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgend jaar:
Fräser en Weghorst genot.
Welkom bij ‘topclub’ Feyenoord.
Lijkt me echt een totale gok. Hij heeft wel meer clubs half gesloopt.quote:Op zondag 4 maart 2018 14:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou het een zege vinden verder. Als je het over tactisch sterke trainers hebt dan is van Gaal natuurlijk een geweldenaar
Heeft het voor elkaar gekregen met een B-defensie 3de te worden op een wk.quote:Op zondag 4 maart 2018 14:25 schreef klaasweetalles het volgende:
Heeft het voor elkaar gekregen om als eerste bondscoach zich niet te kwalificeren met geweldig materiaal
Dus dat wordt dan een keuze uit :quote:Op zondag 4 maart 2018 14:16 schreef satecl het volgende:
- John vd Brom
- Mitchell van der Gaag
- Peter Bosz
Ja, het wordt misschien weleens tijd voor een gok ipv telkens het voorspelbare. Zoals hier al gezegd wordt Weghorst en Fraser volgend jaar dat kan je echt niet verkopen wanneer je jezelf een topclub wilt noemen.quote:Op zondag 4 maart 2018 14:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lijkt me echt een totale gok. Hij heeft wel meer clubs half gesloopt.
Geflopte spits Vincent Janssen wordt ook genoemd als mogelijke aankoop komende zomer, als vervanger van Jorgensen.quote:Op zondag 4 maart 2018 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, het wordt misschien weleens tijd voor een gok ipv telkens het voorspelbare. Zoals hier al gezegd wordt Weghorst en Fraser volgend jaar dat kan je echt niet verkopen wanneer je jezelf een topclub wilt noemen.
Zou aardige speler zijn voor de Eredivisie.quote:Op zondag 4 maart 2018 14:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Geflopte spits Jansen wordt ook genoemd als mogelijke aankoop komende zomer, als vervanger van Jorgensen.
Ik ben er niet zo kapot van. Maar voor de Eredivisie kan hij misschien nog net ja.quote:Op zondag 4 maart 2018 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou aardige speler zijn voor de Eredivisie.
Hoezo weer?quote:Op zondag 4 maart 2018 14:34 schreef klaasweetalles het volgende:
Nieuwe trainer gaat geen ene reet oplossen als er niet meer kwaliteit in de selectie komt
Nieuwe trainer met deze zelfde selectie is gewoon volgend seizoen weer een 3e plek
prioriteit is niet een nieuwe trainer maar spelers met meer creativiteit en lef
dat is het gemiddelde van de afgelopen 10 jaar denk ik....quote:
Een 3e plaats is in ieder geval beter dan waar we dit seizoen gaan eindigen, of het eerste seizoen onder van Bronckhorst (toen werden we 4e toch?).quote:Op zondag 4 maart 2018 14:34 schreef klaasweetalles het volgende:
Nieuwe trainer gaat geen ene reet oplossen als er niet meer kwaliteit in de selectie komt
Nieuwe trainer met deze zelfde selectie is gewoon volgend seizoen weer een 3e plek
Inderdaad. Overigens is alles een gok. Ook Fräser, vd Brom etc. zijn een gok. Die hoef ik beide niet te zien trouwens.quote:Op zondag 4 maart 2018 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, het wordt misschien weleens tijd voor een gok ipv telkens het voorspelbare. Zoals hier al gezegd wordt Weghorst en Fraser volgend jaar dat kan je echt niet verkopen wanneer je jezelf een topclub wilt noemen.
3equote:Op zondag 4 maart 2018 14:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Een 3e plaats is in ieder geval beter dan waar we dit seizoen gaan eindigen, of het eerste seizoen onder van Bronckhorst (toen werden we 4e toch?).
Gemiddeld over de afgelopen 10 jaar halen jullie een 4,2e gemiddelde positie, huidige seizoen niet meegeteld.quote:Op zondag 4 maart 2018 14:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat is het gemiddelde van de afgelopen 10 jaar denk ik....
Nog best goed na randje faillisement.quote:Op zondag 4 maart 2018 14:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gemiddeld over de afgelopen 10 jaar halen jullie een 4,2e gemiddelde positie, huidige seizoen niet meegeteld.
Dus nog geen 3e...
2 3 4 5 lekker interessant allemaalquote:Op zondag 4 maart 2018 14:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Een 3e plaats is in ieder geval beter dan waar we dit seizoen gaan eindigen, of het eerste seizoen onder van Bronckhorst (toen werden we 4e toch?).
Dat sowieso, geldt eigenlijk vrijwel altijd als een club het kut doet. Invloed van de trainer wordt altijd ontzettend overschat.quote:Op zondag 4 maart 2018 14:34 schreef klaasweetalles het volgende:
Inderdaad lekker interessant dat ploegen als Utrecht en Zwolle boven je gaan eindigen. Lekker interessantquote:Op zondag 4 maart 2018 14:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
2 3 4 5 lekker interessant allemaal
het gaat maar om 1 prijs of de beker winnen
beter 5e met een prijs dan 2e en met lege handen
Met veel minder materiaal.quote:Op zondag 4 maart 2018 14:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad lekker interessant dat ploegen als Utrecht en Zwolle boven je gaan eindigen. Lekker interessant
Kan een mooie aankoop zijn, zo zijn we destijds ook uitgekomen bij pelle, ook een prima spits.quote:Op zondag 4 maart 2018 14:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Geflopte spits Vincent Janssen wordt ook genoemd als mogelijke aankoop komende zomer, als vervanger van Jorgensen.
Het enige wat klaas volgens mij bedoeld is dat als je een nobody die op trainersvak niks gepresteerd heeft een kans gaat geven, je dat beter met een topvoetballer kan doen dan met een nobody als speler. Van de een heb je nog reden enig verstand van tactiek aan te hopen te treffenquote:Op zondag 4 maart 2018 14:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Zie de eerste post op deze pagina.
Gaat erom dat het gewoon gelul is. Je moet voornamelijk kijken naar de prestaties als trainer, niet naar zijn voetbalcarrière. Als je een trainer hebt die beide heeft, zal die niet zo snel haalbaar zijn voor Feyenoord.
2e plek speel je in ieder geval nog voorrondes CL. Beker heb je letterlijk niets aan.quote:Op zondag 4 maart 2018 14:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
2 3 4 5 lekker interessant allemaal
het gaat maar om 1 prijs of de beker winnen
beter 5e met een prijs dan 2e en met lege handen
Euh, jawel. Dat zegt hij structureel in elk topic vrijwel elke dag.quote:Op zondag 4 maart 2018 14:43 schreef timmmmm het volgende:
[.
Klaas zegt nergens dat je niet kan trainen als je geen topspeler bent geweest, of ik moet me lelijk vergissen
beker is gewoon een prijsquote:Op zondag 4 maart 2018 14:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
2e plek speel je in ieder geval nog voorrondes CL. Beker heb je letterlijk niets aan.
Ja, een extra oefenwedstrijd in de voorbereiding.
Dat wordt vaak gezegd, en dat is misschien ook wel aangetoond.quote:Op zondag 4 maart 2018 14:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat sowieso, geldt eigenlijk vrijwel altijd als een club het kut doet. Invloed van de trainer wordt altijd ontzettend overschat.
Dat zeg ik in dit geval niet eens.quote:Op zondag 4 maart 2018 14:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
beker is gewoon een prijs
wat jij van die prijs vind interreseert me geen flikker
Die voorrondes waarin Nederlandse clubs ieder jaar kanslozer worden bedoel je? Je kan er zelfs Europees voetbal nog compleet mee verspelen zoals Ajax dit seizoen heeft laten zien.quote:Op zondag 4 maart 2018 14:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
2e plek speel je in ieder geval nog voorrondes CL. Beker heb je letterlijk niets aan.
Ja, een extra oefenwedstrijd in de voorbereiding.
Je bent echt een karikatuur.quote:Op zondag 4 maart 2018 14:34 schreef klaasweetalles het volgende:
Ploegen met zo'n wereldselectie dat die echt geen enkele tactische aanwijzing nodig hebben om wel prijzen te pakken. Dus daar zie je ook veel minder de hand van de trainer.quote:Op zondag 4 maart 2018 13:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zal het tegen Ancelotti, Guardiola en Zidane zeggen.
Daar geloof ik niks van. Je ziet het bij Dick die er bij sparta ook niks mee bakt, je ziet het bij Gio die van het een op andere jaar ineens alles verliest, je ziet het bij Cocu die met betere selecties dan nu minder resultaat heeft gehad.quote:Op zondag 4 maart 2018 14:44 schreef hhh38 het volgende:
Mensen die niet geloven in de invloed van trainers
Teveel naar Van der Gijp geluisterd zeker. Alleen als je het beste spelersmateriaal ter wereld hebt is de invloed van een trainer misschien klein, maar in de Eredivisie maakt een goede trainer een groot verschil.
Zo mag je er naar kijken. Ik zou altijd voor de kans op CL gaan.quote:Op zondag 4 maart 2018 14:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die voorrondes waarin Nederlandse clubs ieder jaar kanslozer worden bedoel je? Je kan er zelfs Europees voetbal nog compleet mee verspelen zoals Ajax dit seizoen heeft laten zien.
Geef mij maar een prijs en een vergelijkbare kans op Europa League.
Waarom reken je coach van Excelsior niet mee? Ik vind dat behoorlijk knap wat hij daar laat zien. Heeft dit seizoen een prima puntenaantal en met goed voetbal. Een ploeg als Excelsior goed voetbal laten spelen vind ik knapper dan dat bij Feyenoord, Ajax of PSV presteren.quote:Op zondag 4 maart 2018 14:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het enige wat klaas volgens mij bedoeld is dat als je een nobody die op trainersvak niks gepresteerd heeft een kans gaat geven, je dat beter met een topvoetballer kan doen dan met een nobody als speler. Van de een heb je nog reden enig verstand van tactiek aan te hopen te treffen
Die vent van Excelsior heeft niks bereikt, coach zijn bij excelsior reken ik niet mee. Als je die gok dan neemt, zou Klaas jet liever met een topspeler doen omdat de kans groter is.
Klaas zegt nergens dat je niet kan trainen als je geen topspeler bent geweest, of ik moet me lelijk vergissen
100% eens.quote:Op zondag 4 maart 2018 14:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het enige wat klaas volgens mij bedoeld is dat als je een nobody die op trainersvak niks gepresteerd heeft een kans gaat geven, je dat beter met een topvoetballer kan doen dan met een nobody als speler. Van de een heb je nog reden enig verstand van tactiek aan te hopen te treffen
Die vent van Excelsior heeft niks bereikt, coach zijn bij excelsior reken ik niet mee. Als je die gok dan neemt, zou Klaas jet liever met een topspeler doen omdat de kans groter is.
En Guardiola is juist het beste voorbeeld van het zien van de hand van de trainer. Ik wil niet meegaan in zijn verheerlijking, maar je ziet het spel van een ploeg echt veranderen als hij er trainer wordt. En dat ligt niet alleen aan investeren in kwaliteit.quote:Op zondag 4 maart 2018 14:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ploegen met zo'n wereldselectie dat die echt geen enkele tactische aanwijzing nodig hebben om wel prijzen te pakken. Dus daar zie je ook veel minder de hand van de trainer.
Hoe vaak presteert een ploeg wel niet een stuk beter onder dezelfde trainer in bepaalde periodes van het seizoen? Middenmotors en subtoppers laten regelmatig kampioensstatistieken zien in één seizoenshelft.quote:Op zondag 4 maart 2018 14:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat wordt vaak gezegd, en dat is misschien ook wel aangetoond.
Maar desondanks ging het onder Ronald Koeman na het vertrek van Mario Been wel meteen stukken beter met dezelfde selectie.
Ik denk wel degelijk dat er iets is als een trainer die 'op' is, waar de selectie op is uitgekeken en waarbij er geen ontwikkeling meer in een ploeg zit.
Nu is die ontwikkeling bij Gio er überhaupt nooit geweest, maar je snapt m'n punt.
Mario Been was wel oprecht een extreem slechte (en luie) trainer. Ik ging in die periode nog regelmatig naar trainingen en die overgang van Been naar Koeman was echt een verschil van dag en nacht.quote:Op zondag 4 maart 2018 14:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe vaak presteert een ploeg wel niet een stuk beter onder dezelfde trainer in bepaalde periodes van het seizoen? Middenmotors en subtoppers laten regelmatig kampioensstatistieken zien in één seizoenshelft.
Was die trainer dan eerst heel kut en opeens heel goed of andersom?
Piepelmanagers werken niet in de ED anno 2018 nee. Dat is leuk als je een selectie met veel ervaring en voetbalintelligentie hebt, dat zie je niet meer in NL.quote:Op zondag 4 maart 2018 14:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En Guardiola is juist het beste voorbeeld van het zien van de hand van de trainer. Ik wil niet meegaan in zijn verheerlijking, maar je ziet het spel van een ploeg echt veranderen als hij er trainer wordt. En dat ligt niet alleen aan investeren in kwaliteit.
Piepel managers als Ancelotti en Zidane laten het meer aan de spelers over en volgens mij is Gio ook zo, maar dat werkt dus niet met zo'n gehandicapt team in de Eredivisie.
Voor de beker moet je 6 wedstrijden op rij winnen, dat is echt geen makkelijke prestatie. Tuurlijk moet je altijd streven naar het hoogst haalbare in de competitie, ik heb al sinds oktober kritiek op de clubleiding wb het omgaan met de slechte resultaten. Ik doe alleen niet mee aan dat downplayen van de beker.quote:Op zondag 4 maart 2018 14:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zo mag je er naar kijken. Ik zou altijd voor de kans op CL gaan.
Maar dat je een avondje feesten met een beker verkiest boven een kans op miljoenen en de CL, zegt alles over de topsportbeleving bij jou als Feyenoord-supporter. En ik vrees dat er binnen de club ook zo over gedacht wordt.
De invloed van de trainer is natuurlijk niet nul, maar van een berg stront kan niemand een berg goud maken. Niemand. Wat dat betreft wordt de impact erg overschat.quote:Op zondag 4 maart 2018 14:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Mario Been was wel oprecht een extreem slechte (en luie) trainer. Ik ging in die periode nog regelmatig naar trainingen en die overgang van Been naar Koeman was echt een verschil van dag en nacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |