Hij doet mij altijd meer denken aan de jonge Steven Seagal.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:42 schreef WethouderHekking het volgende: Stijn Vreven doet mij aan Jacobse denken : [ afbeelding ]
Dit was voor mij ook de enige waarneming. Maar ik zat er vrijwel recht voor. Wat niet wil zeggen dat mijn waarneming de juiste is.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helder, ik heb geen herhalingen gezien
Ik zit ook aan die kant maar er stond een speler half voor.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit was voor mij ook de enige waarneming. Maar ik zat er vrijwel recht voor. Wat niet wil zeggen dat mijn waarneming de juiste is.
Nog erger: Feyenoord wint dan in vier pogingen niet van een promovendus dit jaar.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zou wat zijn als Feyenoord dit seizoen twee keer verliest van NAC
1 punt.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog erger: Feyenoord wint dan in vier pogingen niet van een promovendus dit jaar.
Uiteindelijk gaat het wel om het winnen van prijzen, geluk of geen geluk.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:55 schreef Syntix het volgende:
feyenoord is niet zo goed he. Zoveel geluk gehad vorig seizoen
Is het ooit eerder gebeurd dat een kampioen in de eredivisie niet van een promovendus wist te winnen?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog erger: Feyenoord wint dan in vier pogingen niet van een promovendus dit jaar.
Genotquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even sportzeloot raadplegen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is het ooit eerder gebeurd dat een kampioen in de eredivisie niet van een promovendus wist te winnen?
Dat zal vast wel eens gebeurd zijn maar ik zou dat in een jaar met 1 promovendus verwachtenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is het ooit eerder gebeurd dat een kampioen in de eredivisie niet van een promovendus wist te winnen?
Paniek in de Molukkentent.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:59 schreef De_Kraam het volgende:
VAN PERSIE LOOPT WARM IK HERHAAL VAN PERSIE LOOPT WARM
Van kapiteintje (wie?) mag ik daar niks over zeggen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:03 schreef De_Kraam het volgende:
godsamme die negert gaat steeds liggen.
De 1-0 van de Witte Keniaangod.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:03 schreef opperkleurder het volgende:
Heerenveen ondertussen al een tijdje op 2-0 door Reza.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |